Da's niemeer. Want dan zou ie nu in FB staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
kunnen we nu posten zonder dat ie naar fb geschopt wordt? of wanneer gebeurde dat ook al weer
hoi bio, welkom in de studioquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's niemeer. Want dan zou ie nu in FB staan.
Mossels!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoi bio, welkom in de studio
welk liedje ga je voor ons zingen ?
welkom rene, wat ga je voor ons zingen?quote:
SHIIIINEquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
Denk een een nummer bekend in de homo scene.
hand in hand, kameraden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
Denk een een nummer bekend in de homo scene.
Ben je nuts?quote:
Bio o bio, ik trap je in de kliko, nico o nico, ik trap hem bij Bio. Bio en Nico.... samen in de kliko, Nico die likt aan Bio zijn tiet... ooooooo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welkom rene, wat ga je voor ons zingen?
Goedkope aldi borrelnootjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Biogarde het volgende:
Van welke nootjes houden jullie? Van René weten we het, die is gek op ballen.
Ik zou die tekst mailen aan Vader Abraham!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bio o bio, ik trap je in de kliko, nico o nico, ik trap hem bij Bio. Bio en Nico.... samen in de kliko, Nico die likt aan Bio zijn tiet... ooooooo.
Een eigen liedje!
Ah de Angela Groothuizen onder de FA'squote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef Snakey het volgende:
Ah, iedereen zit hier.
Ik mod al een jaar KLBquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah de Angela Groothuizen onder de FA's
Angela, doe niet zo onaardig! Ze doen hun best wel! Ik vind dat je het goed doet hoor, Adé, alleen je kan denk ik beter elders een roeping gaan zoeken. Zolang je plezier hebt is het goed, maar je moet wel beseffen dat je niet zo egoistisch moet zijn door tegen beter weten in door te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was daarvoor al niet zo best met je heur, maar dat zal je zelf niet gemerkt hebben.
Ik vind Rene Froger toch net wat beter klinkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bio o bio, ik trap je in de kliko, nico o nico, ik trap hem bij Bio. Bio en Nico.... samen in de kliko, Nico die likt aan Bio zijn tiet... ooooooo.
Een eigen liedje!
Wij zijn anders vanuit dezelfde reeks binnengekomen in de crewquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was daarvoor al niet zo best met je heur, maar dat zal je zelf niet gemerkt hebben.
Een roeping zoek je niet, die krijg je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Angela, doe niet zo onaardig! Ze doen hun best wel! Ik vind dat je het goed doet hoor, Adé, alleen je kan denk ik beter elders een roeping gaan zoeken. Zolang je plezier hebt is het goed, maar je moet wel beseffen dat je niet zo egoistisch moet zijn door tegen beter weten in door te gaan.
Succes in een andere carriere Adé, zoals de Frontpage
Je kan ene roeping krijgen bewust gaan zoeken hoor. Bij een werkgever bijvoorbeeld, steeds hogerop klimmen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een roeping zoek je niet, die krijg je.
Alleen verstaan sommigen het verkeerd
Bifies.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij zijn anders vanuit dezelfde reeks binnengekomen in de crew
Heb geen problemen met Ade hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Adé best tof. Niet dat er ooit echt zinnige woorden gewisseld zijn volgens mij, maar ach.
Ade is tof, maar dat mag je niet verder vertellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Adé best tof. Niet dat er ooit echt zinnige woorden gewisseld zijn volgens mij, maar ach.
Oh ja, niemand gelooft mij toch. En mijn smaak is toch al uiterst discutabel (ik bedoel, kijk waar ik mod van benquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ade is tof, maar dat mag je niet verder vertellen.
Alle Sc topics zijn vol.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef Rijpie het volgende:
Kunnen jullie niet even met z'n allen FC gaan volspammen?
Doe eens niet zo racistischquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk, wat doen die zwarten hier!
Dat denkt Wilders ook altijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk, wat doen die zwarten hier!
quote:
Ik dacht al dat daar opmerkingen over kwamen, vond het zelf ook een beetje raar lezenquote:
Zo dan. Geniet er van, het duurt maar even.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee waar blijft mijn blauwe kleur nou een keer gvd!
vet stoer denkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo dan. Geniet er van, het duurt maar even.
Helaas, ik kan er maar 1 per jaar doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef donthate het volgende:
geef mij em ook kan ik printscrn maken en stoer doen:$
Doe dan aan kwaliteit steven is kwantiteitquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helaas, ik kan er maar 1 per jaar doen.
Nee, ben een undercover modquote:
Niet zeuren hequote:
Zekerheidjes? Als in vaste posters?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat die zekerheidjes als jou er nog zijn.
Ja, jij hangt in steeds in Voetbal rond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, het gaat prima met mij. Een lekker algemeen antwoord, maar het is gewoon zo.Zeker lang geleden, ik kom je verder ook helemaal niet tegen.
Hoe gaat het met jou?
Hoop ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Zekerheidjes? Als in vaste posters?
Ik gok dat ik iets minder ga posten, vooral op de zaterdagen.Hoop ik eigenlijk.
Is het maar een jaartje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Steve het volgende:
Wat is er eigenlijk veel gebeurd in zo'n jaartje.
je moet er niet voor gaan zitten, je moet verdorie gewoon meedoenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
yay!!
ik ga er weer voor zitten
kenniemeerquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet er niet voor gaan zitten, je moet verdorie gewoon meedoen
Ik was de eerste vriend, twee jaar geleden alquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij na Juicyhil de tweede tag-collector hier op FOK! ofzo?
Leg in hemelsnaam die pindabar eens uitquote:
Vraag maar aan Bioquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leg in hemelsnaam die pindabar eens uit
Gemalen kokosnoot gesquirt over m'n bratwurst. Dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:01 schreef Biogarde het volgende:
Draperen is zo 1972
Tegenwoordig zijn het bukakes. Dus je krijgt je bestelling, en zo'n klein Aziaatje doet een bukake over je bestelling. Maar geen bukake-bukake, maar één van jus en gemalen nootjes.
Gaas slapen man.quote:
Ow jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
los van de aardappelzak die ze aan heeft zou ik d'r wel geven hoormaargoed, om d'r te geven gaat die zak toch uit
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, genoeg met dat FA-geneuzel in de titel.
* -Vaduz- laat zien dat hij hier met Rauzer de baas is.
Goedenavond mensen. WEEEEEEEEKEND!!
Wat zijn jullie plannen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke films?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:15 schreef motorbloempje het volgende:na al die weken leren (mn kerstvakantie ging er ook op aan) is dit zó heerlijk! Zo even wat films torrenten en genieten
Ik rij zelf geen wedstrijden. Mijn dochter gaat ergens in september starten met haar pony.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool, heb je wedstrijden?
En ga je Jumping Amsterdam nog meepakken volgende week?
Ik ben natuurlijk geen FAquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
En toch durf ik nietquote:
quote:
Hoe ben jij als je boos bentquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Adolecens weet dan dat ik enorm boos word, verstandig dat hij niets doet.
Maar dit is internet, en daar kan dat nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga ik met de mensen waarop ik boos ben gooien.
vrij vertaald uit het Arabisch betekent het "RTL is beter dan SBS"quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Registreer ik me op een website krijg ik het wachtwoord 'geguurse' . Het bestaat niet, maar heeft iemand een leuke vertaling?
dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat dit forum er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
guur is van weer, geguurse is bijwoord, het weer geguurse naarmate de dag vorderdequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Registreer ik me op een website krijg ik het wachtwoord 'geguurse' . Het bestaat niet, maar heeft iemand een leuke vertaling?
Goed ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij moet hier vaker komen vanwege lopende-encyclopedie-skills.
Nope, RTL heeft bij de vorige X-Factor ingezien dat de vrijdag, net als SBS met Popstars, de betere dag is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik ook. Oh wacht is XFA op zaterdag? Dan kan ik het volgende week niet zien. En die week daarop ook niet. Hm.
Beweer ook niet dat ik het beter vind, RTL denkt er kennelijk zo over.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind zaterdag anders toch echt de betere dag
Ik was vast in een hele vrolijke bui.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:11 schreef Oidale het volgende:
[..]
Wat een amoureuze smiley, vanwaar dat opeens?
hey halloquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was vast in een hele vrolijke bui.
Welkom Shining, Benny, Koen, Cee, Seam, Joe!
Dankdandankquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was vast in een hele vrolijke bui.
Welkom Shining, Benny, Koen, Cee, Seam, Joe!
Zodra XFA gaat starten gaat het vast stukken sneller... Voorlopigquote:
Konijnenjachtquote:Op zondag 31 januari 2010 01:33 schreef Bos81 het volgende:
Wat stel je voor?
Ook dat jaquote:Op zondag 31 januari 2010 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijdverspilling sowieso, ik ben ongrijpbaar.
De audities lijken me ook minder, dat lijkt me inmiddels erg uitgemolken. Ik kijk ook meer uit naar de live-shows, denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik kan vrijdag niet kijken. En die week daarop ook niet. Maar het zijn toch die poep-audities. Die vind ik nooit leuk.
Beperken idd, maar niet geheel uitsluiten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Zag vanavond een keer een klein stukje van de audities. Komen er nu wel of geen trieste gevallen langs komende weken? Dacht dat XFA dat wilde beperken?
Van 20.30 tot 22.00 uur is nou niet echt avondvullendquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef Steve het volgende:
Vrijdags, kan ik het meestal maar half zien.
Nou ja, vrijdags, zaterdags, het is allemaal niet ideaal.Helemaal niet voor een avondvullende show.
Ze gaan het inderdaad beperken, sowieso een stuk minder auditie afleveringen en ze richten zich meer op de mensen die ver gaan komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Zag vanavond een keer een klein stukje van de audities. Komen er nu wel of geen trieste gevallen langs komende weken? Dacht dat XFA dat wilde beperken?
Eensch..... Je ziet toch telkens weer dezelfde treurige types langskomen die om de een of andere onduidelijke reden denken dat ze kunnen zingen. Of van die omhooggevallen camera-geile figuren...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De audities lijken me ook minder, dat lijkt me inmiddels erg uitgemolken. Ik kijk ook meer uit naar de live-shows, denk ik
Ja, deze was bijvoorbeeld echt geniaal:quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eensch..... Je ziet toch telkens weer dezelfde treurige types langskomen die om de een of andere onduidelijke reden denken dat ze kunnen zingen. Of van die omhooggevallen camera-geile figuren...![]()
Maar een kwartiertje per aflevering kan ik er nog wel om lachen......
Ik heb er dolgraag zin inquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, deze was bijvoorbeeld echt geniaal:
Wel van Popstars, maar soit
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wel de moeite waard.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit zijn echte popsterren in vergelijking met die andere pipoquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
in het geval van X-Factors blijft deze toch hilarisch
Oke bedankt alvastquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, niet hier. Er moet nog even een livetopic komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Anonymousz op 04-02-2010 21:51:11 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Thailand, China, Rusland, Turkije, Griekenland etc etcquote:
en ook in NL netquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand, China, Rusland, Turkije, Griekenland etc etc
quote:
heel goed ik ben trots op jequote:
tnxquote:
oeh! vraag z'n handtekening voor me!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef borisz het volgende:
Dat is een puntje voor het informele gedeelte. Vanavond is er een debatavond over onderwijs. Fatma Koser Kaya komt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh! vraag z'n handtekening voor me!!!Zit in de TKfractie van de D66 naast Pechold en vd HamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo politiek incompetent als een doodgekookte courgette!
Ik kan zelfs volgende maand op mij zelf gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar ik heb geen tijd om me er in te verdiepen
dat stonden ze bij mij eigenlijk ook niet... Maar ja, dingen veranderen nogal eens he//////quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou... ik denk 't niet
kinderen staan hier niet op de planning
Ik denk dat ze een briljante apotheekassistente is en van pillen weet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
Wat is er eigenlijk met Floortje() gebeurd?
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Kans dat ik vanavond live kijk is aan het afnemen.....![]()
Laten we zeggen dat er thuis iemand zit die het gisteren opeens enthousiast had over.....
De nieuwe Joerie Geller....
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
het is bijna zover
...en we zitten nog steeds in SC #1
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
het is bijna zover
Volgens mij komt/is er een appart topic voor de uitzendingen,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We lullen wel 2 topics vol hoor vanavond, minimaal
Dat is zo opgelost.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
het is bijna zover
dus ik zit nog een beetje in het verkeerde topic ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij komt/is er een appart topic voor de uitzendingen,
Hier kan over alles en nog wat worden gepraat
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dus ik zit nog een beetje in het verkeerde topic ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |