oeh! vraag z'n handtekening voor me!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef borisz het volgende:
Dat is een puntje voor het informele gedeelte. Vanavond is er een debatavond over onderwijs. Fatma Koser Kaya komt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh! vraag z'n handtekening voor me!!!Zit in de TKfractie van de D66 naast Pechold en vd HamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo politiek incompetent als een doodgekookte courgette!
Ik kan zelfs volgende maand op mij zelf gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar ik heb geen tijd om me er in te verdiepen
dat stonden ze bij mij eigenlijk ook niet... Maar ja, dingen veranderen nogal eens he//////quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou... ik denk 't niet
kinderen staan hier niet op de planning
Ik denk dat ze een briljante apotheekassistente is en van pillen weet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
Wat is er eigenlijk met Floortje() gebeurd?
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Kans dat ik vanavond live kijk is aan het afnemen.....![]()
Laten we zeggen dat er thuis iemand zit die het gisteren opeens enthousiast had over.....
De nieuwe Joerie Geller....
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
het is bijna zover
...en we zitten nog steeds in SC #1
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
het is bijna zover
Volgens mij komt/is er een appart topic voor de uitzendingen,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We lullen wel 2 topics vol hoor vanavond, minimaal
Dat is zo opgelost.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
het is bijna zover
dus ik zit nog een beetje in het verkeerde topic ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij komt/is er een appart topic voor de uitzendingen,
Hier kan over alles en nog wat worden gepraat
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dus ik zit nog een beetje in het verkeerde topic ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |