Vraag maar aan Bioquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leg in hemelsnaam die pindabar eens uit
Gemalen kokosnoot gesquirt over m'n bratwurst. Dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:01 schreef Biogarde het volgende:
Draperen is zo 1972
Tegenwoordig zijn het bukakes. Dus je krijgt je bestelling, en zo'n klein Aziaatje doet een bukake over je bestelling. Maar geen bukake-bukake, maar één van jus en gemalen nootjes.
Gaas slapen man.quote:
Ow jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
los van de aardappelzak die ze aan heeft zou ik d'r wel geven hoormaargoed, om d'r te geven gaat die zak toch uit
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, genoeg met dat FA-geneuzel in de titel.
* -Vaduz- laat zien dat hij hier met Rauzer de baas is.
Goedenavond mensen. WEEEEEEEEKEND!!
Wat zijn jullie plannen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke films?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:15 schreef motorbloempje het volgende:na al die weken leren (mn kerstvakantie ging er ook op aan) is dit zó heerlijk! Zo even wat films torrenten en genieten
Ik rij zelf geen wedstrijden. Mijn dochter gaat ergens in september starten met haar pony.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool, heb je wedstrijden?
En ga je Jumping Amsterdam nog meepakken volgende week?
Ik ben natuurlijk geen FAquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
En toch durf ik nietquote:
quote:
Hoe ben jij als je boos bentquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Adolecens weet dan dat ik enorm boos word, verstandig dat hij niets doet.
Maar dit is internet, en daar kan dat nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga ik met de mensen waarop ik boos ben gooien.
vrij vertaald uit het Arabisch betekent het "RTL is beter dan SBS"quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Registreer ik me op een website krijg ik het wachtwoord 'geguurse' . Het bestaat niet, maar heeft iemand een leuke vertaling?
dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat dit forum er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
guur is van weer, geguurse is bijwoord, het weer geguurse naarmate de dag vorderdequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Registreer ik me op een website krijg ik het wachtwoord 'geguurse' . Het bestaat niet, maar heeft iemand een leuke vertaling?
Goed ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij moet hier vaker komen vanwege lopende-encyclopedie-skills.
Nope, RTL heeft bij de vorige X-Factor ingezien dat de vrijdag, net als SBS met Popstars, de betere dag is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik ook. Oh wacht is XFA op zaterdag? Dan kan ik het volgende week niet zien. En die week daarop ook niet. Hm.
Beweer ook niet dat ik het beter vind, RTL denkt er kennelijk zo over.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind zaterdag anders toch echt de betere dag
Ik was vast in een hele vrolijke bui.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:11 schreef Oidale het volgende:
[..]
Wat een amoureuze smiley, vanwaar dat opeens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |