Da's niemeer. Want dan zou ie nu in FB staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
kunnen we nu posten zonder dat ie naar fb geschopt wordt? of wanneer gebeurde dat ook al weer
hoi bio, welkom in de studioquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's niemeer. Want dan zou ie nu in FB staan.
Mossels!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoi bio, welkom in de studio
welk liedje ga je voor ons zingen ?
welkom rene, wat ga je voor ons zingen?quote:
SHIIIINEquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
Denk een een nummer bekend in de homo scene.
hand in hand, kameraden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
Denk een een nummer bekend in de homo scene.
Ben je nuts?quote:
Bio o bio, ik trap je in de kliko, nico o nico, ik trap hem bij Bio. Bio en Nico.... samen in de kliko, Nico die likt aan Bio zijn tiet... ooooooo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welkom rene, wat ga je voor ons zingen?
Goedkope aldi borrelnootjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Biogarde het volgende:
Van welke nootjes houden jullie? Van René weten we het, die is gek op ballen.
Ik zou die tekst mailen aan Vader Abraham!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bio o bio, ik trap je in de kliko, nico o nico, ik trap hem bij Bio. Bio en Nico.... samen in de kliko, Nico die likt aan Bio zijn tiet... ooooooo.
Een eigen liedje!
Ah de Angela Groothuizen onder de FA'squote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef Snakey het volgende:
Ah, iedereen zit hier.
Ik mod al een jaar KLBquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah de Angela Groothuizen onder de FA's
Angela, doe niet zo onaardig! Ze doen hun best wel! Ik vind dat je het goed doet hoor, Adé, alleen je kan denk ik beter elders een roeping gaan zoeken. Zolang je plezier hebt is het goed, maar je moet wel beseffen dat je niet zo egoistisch moet zijn door tegen beter weten in door te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was daarvoor al niet zo best met je heur, maar dat zal je zelf niet gemerkt hebben.
Ik vind Rene Froger toch net wat beter klinkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bio o bio, ik trap je in de kliko, nico o nico, ik trap hem bij Bio. Bio en Nico.... samen in de kliko, Nico die likt aan Bio zijn tiet... ooooooo.
Een eigen liedje!
Wij zijn anders vanuit dezelfde reeks binnengekomen in de crewquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was daarvoor al niet zo best met je heur, maar dat zal je zelf niet gemerkt hebben.
Een roeping zoek je niet, die krijg je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Angela, doe niet zo onaardig! Ze doen hun best wel! Ik vind dat je het goed doet hoor, Adé, alleen je kan denk ik beter elders een roeping gaan zoeken. Zolang je plezier hebt is het goed, maar je moet wel beseffen dat je niet zo egoistisch moet zijn door tegen beter weten in door te gaan.
Succes in een andere carriere Adé, zoals de Frontpage
Je kan ene roeping krijgen bewust gaan zoeken hoor. Bij een werkgever bijvoorbeeld, steeds hogerop klimmen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een roeping zoek je niet, die krijg je.
Alleen verstaan sommigen het verkeerd
Bifies.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij zijn anders vanuit dezelfde reeks binnengekomen in de crew
Heb geen problemen met Ade hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Adé best tof. Niet dat er ooit echt zinnige woorden gewisseld zijn volgens mij, maar ach.
Ade is tof, maar dat mag je niet verder vertellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Adé best tof. Niet dat er ooit echt zinnige woorden gewisseld zijn volgens mij, maar ach.
Oh ja, niemand gelooft mij toch. En mijn smaak is toch al uiterst discutabel (ik bedoel, kijk waar ik mod van benquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ade is tof, maar dat mag je niet verder vertellen.
Alle Sc topics zijn vol.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef Rijpie het volgende:
Kunnen jullie niet even met z'n allen FC gaan volspammen?
Doe eens niet zo racistischquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk, wat doen die zwarten hier!
Dat denkt Wilders ook altijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk, wat doen die zwarten hier!
quote:
Ik dacht al dat daar opmerkingen over kwamen, vond het zelf ook een beetje raar lezenquote:
Zo dan. Geniet er van, het duurt maar even.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee waar blijft mijn blauwe kleur nou een keer gvd!
vet stoer denkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo dan. Geniet er van, het duurt maar even.
Helaas, ik kan er maar 1 per jaar doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef donthate het volgende:
geef mij em ook kan ik printscrn maken en stoer doen:$
Doe dan aan kwaliteit steven is kwantiteitquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helaas, ik kan er maar 1 per jaar doen.
Nee, ben een undercover modquote:
Niet zeuren hequote:
Zekerheidjes? Als in vaste posters?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat die zekerheidjes als jou er nog zijn.
Ja, jij hangt in steeds in Voetbal rond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, het gaat prima met mij. Een lekker algemeen antwoord, maar het is gewoon zo.Zeker lang geleden, ik kom je verder ook helemaal niet tegen.
Hoe gaat het met jou?
Hoop ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Zekerheidjes? Als in vaste posters?
Ik gok dat ik iets minder ga posten, vooral op de zaterdagen.Hoop ik eigenlijk.
Is het maar een jaartje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Steve het volgende:
Wat is er eigenlijk veel gebeurd in zo'n jaartje.
je moet er niet voor gaan zitten, je moet verdorie gewoon meedoenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
yay!!
ik ga er weer voor zitten
kenniemeerquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet er niet voor gaan zitten, je moet verdorie gewoon meedoen
Ik was de eerste vriend, twee jaar geleden alquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij na Juicyhil de tweede tag-collector hier op FOK! ofzo?
Leg in hemelsnaam die pindabar eens uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |