De audities lijken me ook minder, dat lijkt me inmiddels erg uitgemolken. Ik kijk ook meer uit naar de live-shows, denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik kan vrijdag niet kijken. En die week daarop ook niet. Maar het zijn toch die poep-audities. Die vind ik nooit leuk.
Beperken idd, maar niet geheel uitsluiten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Zag vanavond een keer een klein stukje van de audities. Komen er nu wel of geen trieste gevallen langs komende weken? Dacht dat XFA dat wilde beperken?
Van 20.30 tot 22.00 uur is nou niet echt avondvullendquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef Steve het volgende:
Vrijdags, kan ik het meestal maar half zien.
Nou ja, vrijdags, zaterdags, het is allemaal niet ideaal.Helemaal niet voor een avondvullende show.
Ze gaan het inderdaad beperken, sowieso een stuk minder auditie afleveringen en ze richten zich meer op de mensen die ver gaan komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Zag vanavond een keer een klein stukje van de audities. Komen er nu wel of geen trieste gevallen langs komende weken? Dacht dat XFA dat wilde beperken?
Eensch..... Je ziet toch telkens weer dezelfde treurige types langskomen die om de een of andere onduidelijke reden denken dat ze kunnen zingen. Of van die omhooggevallen camera-geile figuren...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De audities lijken me ook minder, dat lijkt me inmiddels erg uitgemolken. Ik kijk ook meer uit naar de live-shows, denk ik
Ja, deze was bijvoorbeeld echt geniaal:quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eensch..... Je ziet toch telkens weer dezelfde treurige types langskomen die om de een of andere onduidelijke reden denken dat ze kunnen zingen. Of van die omhooggevallen camera-geile figuren...![]()
Maar een kwartiertje per aflevering kan ik er nog wel om lachen......
Ik heb er dolgraag zin inquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, deze was bijvoorbeeld echt geniaal:
Wel van Popstars, maar soit
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wel de moeite waard.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit zijn echte popsterren in vergelijking met die andere pipoquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
in het geval van X-Factors blijft deze toch hilarisch
Oke bedankt alvastquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, niet hier. Er moet nog even een livetopic komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Anonymousz op 04-02-2010 21:51:11 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |