quote:[b]Op dinsdag 12 januari 2010 09:42
Het vorige topic Kinderfototopic deel 171 vind je hier.
Wij sloten af met een heleboel afbeeldingen met hetzelfde topje en broekje. Waarvan Graeme de laatste in een reeks was:
Maar even daarvoor nog de mooie afbeeldingen van Faja-Lobi's kind(eren):
En ik met al mijn kindjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi meisjequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau op schoot bij haar tante naar wie ze vernoemd is (2e naam). Mijn schoonzus en allerallerallerallerallerbeste vriendin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
straks even goed de foto's bekijken
Oh *rammel* !!!!! Ik wil ook zo'n lief kindje in zo'n loopwagentjequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
straks even goed de foto's bekijken
meestal welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Tess kijkt zo schattig blij bij alles wat ze doet, of niet?![]()
Dat vestje staat haar zo goed! Het spijkerrokje dat eronder zit zou ik vreselijk vinden als ik het in de winkel zag hangen, maar bij Isabeau klopt het helemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
En over die carreermove... erg hè? Ik had me dus ook iets voorgenomen, namelijk om geen aankleedpop van mijn baby te maken...maar het is té leuk!
Zit dat kind niet zo te knijpen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Vicky het volgende:
Elin,Pretbekkie!!
IvanWat een heerlijk beertje! En die hond is MOOI!!
![]()
Het lijkt wel een vos!
En ja hoor, er zijn ook foto's waar Tess niet lachend op staat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zit dat kind niet zo te knijpen!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vestje staat haar zo goed! Het spijkerrokje dat eronder zit zou ik vreselijk vinden als ik het in de winkel zag hangen, maar bij Isabeau klopt het helemaal.
Ivan is ook wel een beetje een aankleedpop. Dat wil zeggen, er wordt nagedacht over zijn outfits. Als een soort grijs van een shirtje niet lekker kleurt bij een ander soort grijs in een broekje, dan wordt een van de twee wel verwisseld. Maar met een meisje moet het toch anders zijn. Lekker, dat tutten.Gelukkig vindt Ivan het geweldig om gezichtsmassages te krijgen. Vandaag lag hij te kraaien omdat zijn papa zijn neus voorzichtig met een wattenstaafje aan schoonmaken was.
Ikwil een Ivan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook een Tess! Ze is zo leuk.
Dit zou ik natuurlijk helemaal verkeerd op kunnen vattenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het spijkerrokje dat eronder zit zou ik vreselijk vinden als ik het in de winkel zag hangen, maar bij Isabeau klopt het helemaal.
Dat was ook het eerst wat ik dachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dit zou ik natuurlijk helemaal verkeerd op kunnen vatten![]()
Uhh zou best kunnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Tess, lukt het meisje? Het ziet er wel heel stoer uit hoor!Is dat broekje uit de lente-collectie van H&M Vicks? Volgens mij hebben we die hier ook in de kast, op de groei
Met gevlochten riempje, drukknoopje en rits?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Uhh zou best kunnen
Het is iig een H&M broekje
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Met gevlochten riempje, drukknoopje en rits?
Neehee, Isabeau is geweldig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dit zou ik natuurlijk helemaal verkeerd op kunnen vatten![]()
What was I thinking?quote:
Die van Tess is maat 74quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ah, das mooi. Hij ligt hier in maatje 74 te wachten
Ik heb het nog niet gehad. Wel plassen, dat doet Jen zo'n beetje standaard als ze naakt wacht om in bad te gaan of onder de douche te gaan. Nu nog.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Linda2205 het volgende:
Och wat een moppie DeMajoor!
En ja, dat poepen...ik haal soms wel 3x schoon water
die hondquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
What was I thinking?![]()
We hebben nu een andere lamp. Ik pak er even een foto bij waar Ivan ook op staat zodat ik niet alleen offtopic zit te lullen:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie een geweldige boekenmuurquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
What was I thinking?![]()
We hebben nu een andere lamp. Ik pak er even een foto bij waar Ivan ook op staat zodat ik niet alleen offtopic zit te lullen:
[ afbeelding ]
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef DeMajoor het volgende:
(die hond dus)
Vwb die bijpassende sokjes: volgens mij vallen die dingen nooit op als je ze niet meldt...
H&M, tis een pakket van 2.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef Linda2205 het volgende:
Mila, mooierdEn wat een leuke pyjama heb je! Waar heeft mama die gekocht?
Nu moet je echt een keer ophouden hoor, anders kom ik 'r midden in de nacht jatten.... inclusief garderobequote:
Wacht maar, straks heb jij je eigen mooiste, liefste superbabyquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Nu moet je echt een keer ophouden hoor, anders kom ik 'r midden in de nacht jatten.... inclusief garderobe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ivan is trouwens een hunk!
mooie foto, Bar
Ik heb vannacht serieus uren wakker gelegen omdat ik bang was dat iemand binnen zou sluipen om Ivan mee te nemen als ik in slaap zou vallen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu moet je echt een keer ophouden hoor, anders kom ik 'r midden in de nacht jatten.... inclusief garderobe
Oh zo lig ik met enige regelmaatquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb vannacht serieus uren wakker gelegen omdat ik bang was dat iemand binnen zou sluipen om Ivan mee te nemen als ik in slaap zou vallen.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
Oh en die hond op die fotohahaha
ik vind het een prachtbeest, echt, maar hier lijkt ie wel opgezet en omgevallen![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Sorbootje het volgende:
NielsStef
Ivan
![]()
Dat wordt nog lastig kiezen voor Isabeau
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Basboussa het volgende:
Is dit het kinderfoto topic of uithuwelijkenvoorbeginners.com? Mijn hemel, ik dacht dat wij erg waren, maar dit slaat alles
Wat een leuke slofjes! En wat hangt ie gezellig tegen je aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gingen vanmiddag naar deWibra
voor slofjes. We kwamen thuis met slofjes van de
Hema
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wat een schatje en die lieve schoentjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gingen vanmiddag naar deWibra
voor slofjes. We kwamen thuis met slofjes van de
Hema
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook serieus niet, ik vond jongetjes stom,wild.lomp en altijd drukquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Ssserpente het volgende:Ik had nooit zoveel met babyjongetjes, niet dat ik ze minder lief vond, maar ik kon me er zo weinig bij voorstellen. Maar nu ik al die prachtige mannen hier zie, begin ik toch spontaante rammelen voor een jongetje!
whahaahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Elyas toch mooi en stoer! Ik denk dat ik het niet droog zou houden als ik zo'n cadeautje zou krijgen. Wat ontzettend lief.![]()
Ik weet niet wat het is met Tess, maar ze straalt altijd levensvreugde uit. Ze moet later gewoon een vrolijk mens worden, dat kan niet anders.
Jemig, waar heb ik het over, een baby die levensvreugde uitstraalt. Ik moet echt nodig weer aan het werk.![]()
Wat een leuk pakje zeg!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal uitgeteld na al dat gewip...
Als jij nou even een keer koffie zet, mag je hem in het echt aanschouwenquote:
Wil jij ook koffiedrinken met Thijsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Jore het volgende:
Ik vind Thijs een hele leukerd! Wat een lieve tandjes
Neuh, ik kom uit mezelf wel, veel te leuk dat ik mijn oude hulpje zo weer ben tegengekomenquote:
Even snel spieken ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef Vlindur het volgende:
Speciaal voor Diaan:
Rienk in een Fok!/Lennon-pakje![]()
[ afbeelding ]
Hahaha is die ook nog van Catootje geweest?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:23 schreef trui het volgende:
oeh, wat een heerlijke kindjes allemaal.![]()
![]()
![]()
veel te veel om overal op te reageren, sorry, maar bij deze moet ik toch even:
[..]die ken ik ook nog!
[ afbeelding ]
en de inhoud mag er ook wezen.prachtdames heb je!
*rammel*quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een hilarische foto's deze keer!En Evie heeft haar ogen open!
![]()
Gymnastieken met papa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ik ook laatst.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:35 schreef Suzanna het volgende:
Wat gek trouwens eigenlijk dat je minder foto's maakt als ze groter zijn. Maar ik denk dat er dan ook gewoon minder tijd voor is - ze zitten / liggen niet meer zoveel stil en hebben meestal ook geen zin meer in poseren.
Dat komt vast omdat ik de laatste tijd niet zoveel foto's heb gepostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Ireth het volgende:
Huh? Hoe komt Ruben nu alweer ineens 1 jaar? Die heeft in mijn beleving dus gewoon een half jaar overgeslagen ofzo! Wat een heerlijk manneke Jelief!
ik moet eerlijk bekennen dat ze dr vandaag voor het eerst in hangt.. maar ze heeft er lekker in geslapen volgens mij...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef lily het volgende:
Ik zit te kijken waar Evie nu in ligt maar dat is een hangmatje...
Leuk zeg!Bevalt het? En wat een klein mupke is het toch...
Oh, en de kat is een poes en een vondelingetje. Ik heb haar sinds ze 5 weken oud was. Ze laat zich erg slecht borstelen en soms moet ik een klit eruit knippen wat er dan niet zo mooi uit ziet
Wat schattig... ook zoals je 'grote' niet in de camera maar een beetje naar de zijkant kijktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
mijn kleintje met mijn grote
[ afbeelding ]
Wauw, wat een hunk wordt grote D!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en of, wat een knapperd!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
BJ, heb je stiekem je borstkolf op de foto weten te wurmen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef McLaura het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs zijn eerste pasfoto!
Mooie poes idd, Lily!
haha jaaaaaahquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou en of, wat een knapperd!
BJ, heb je stiekem je borstkolf op de foto weten te wurmen?
Ik ben juist jaloers op je haarkleur omdat ik donkerblond ben en ik dat saai vind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop gewoon dat het niet lichtblond wordt. Da's mijn haarkleur en ik vind em saai.
Roilen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop gewoon dat het niet lichtblond wordt. Da's mijn haarkleur en ik vind em saai.
Ja groot word ie he!! Ik sta er zelf ook elke keer versteld van. Soms lijkt ie nog zo klein maar soms.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, wat wordt Leander alweer groot!!
Echt een jongenskoppie. Heel verschil met de vorige keer dat ik hem zag
quote:
Ach...het wordt vast een ander model brilquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef McLaura het volgende:
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 8
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
That's it, ik wil ook een dochter!
Ivan heeft trouwens een veel zwaarder hoofd dan Isabeau.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
doe geen moeite...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef trui het volgende:
en sta jij ook altijd in spiegelbeeld op de foto?(of hoort de tekst op zijn shirtje zo?).
wat grappig, ik wist helemaal niet dat een webcam in spiegelbeeld opneemt??quote:
Ligt aan hoe je hem insteltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef trui het volgende:
[..]
wat grappig, ik wist helemaal niet dat een webcam in spiegelbeeld opneemt??
Ja sorry, ik heb nooit van dat getut gehouden. En mijn dochter vindt het prachtig...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef trui het volgende:
haha vind je dat echt vreselijk? ik vind 't juist wel mooi!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm ik durf het bijna niet te zeggen maar Jolie was in d'r gewone rok vandaag omdat d'r balletspullen elders lagen![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm ik durf het bijna niet te zeggen maar Jolie was in d'r gewone rok vandaag omdat d'r balletspullen elders lagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |