ik moet eerlijk bekennen dat ze dr vandaag voor het eerst in hangt.. maar ze heeft er lekker in geslapen volgens mij...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef lily het volgende:
Ik zit te kijken waar Evie nu in ligt maar dat is een hangmatje...
Leuk zeg!Bevalt het? En wat een klein mupke is het toch...
Oh, en de kat is een poes en een vondelingetje. Ik heb haar sinds ze 5 weken oud was. Ze laat zich erg slecht borstelen en soms moet ik een klit eruit knippen wat er dan niet zo mooi uit ziet
Wat schattig... ook zoals je 'grote' niet in de camera maar een beetje naar de zijkant kijktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
mijn kleintje met mijn grote
[ afbeelding ]
Wauw, wat een hunk wordt grote D!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en of, wat een knapperd!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
BJ, heb je stiekem je borstkolf op de foto weten te wurmen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef McLaura het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs zijn eerste pasfoto!
Mooie poes idd, Lily!
haha jaaaaaahquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou en of, wat een knapperd!
BJ, heb je stiekem je borstkolf op de foto weten te wurmen?
Ik ben juist jaloers op je haarkleur omdat ik donkerblond ben en ik dat saai vind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop gewoon dat het niet lichtblond wordt. Da's mijn haarkleur en ik vind em saai.
Roilen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoop gewoon dat het niet lichtblond wordt. Da's mijn haarkleur en ik vind em saai.
Ja groot word ie he!! Ik sta er zelf ook elke keer versteld van. Soms lijkt ie nog zo klein maar soms.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, wat wordt Leander alweer groot!!
Echt een jongenskoppie. Heel verschil met de vorige keer dat ik hem zag
quote:
Ach...het wordt vast een ander model brilquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef McLaura het volgende:
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 8
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
That's it, ik wil ook een dochter!
Ivan heeft trouwens een veel zwaarder hoofd dan Isabeau.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
doe geen moeite...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef trui het volgende:
en sta jij ook altijd in spiegelbeeld op de foto?(of hoort de tekst op zijn shirtje zo?).
wat grappig, ik wist helemaal niet dat een webcam in spiegelbeeld opneemt??quote:
Ligt aan hoe je hem insteltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef trui het volgende:
[..]
wat grappig, ik wist helemaal niet dat een webcam in spiegelbeeld opneemt??
Ja sorry, ik heb nooit van dat getut gehouden. En mijn dochter vindt het prachtig...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef trui het volgende:
haha vind je dat echt vreselijk? ik vind 't juist wel mooi!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm ik durf het bijna niet te zeggen maar Jolie was in d'r gewone rok vandaag omdat d'r balletspullen elders lagen![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm ik durf het bijna niet te zeggen maar Jolie was in d'r gewone rok vandaag omdat d'r balletspullen elders lagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |