abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77074130
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef Linda2205 het volgende:
Mila, mooierd En wat een leuke pyjama heb je! Waar heeft mama die gekocht?
H&M, tis een pakket van 2.
Deze en een roze met een grote vlinder er op.
pi_77075852
Wat een mooie baby is Leah met al dat haar

Ivan wat een leuk pakje heb je aan, droppie Ik vond die retro lamp wel cool!

Tess wat knap van jou

Amelie 's tvp

Elin, wat een blij hoofd, en wat een lange haartjes al

Rienk ook al in hetzelfde ontzettend leuke shirt, die kleur van dat broekje kan er ook leuk bij zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77076139
Op de na-gym

Zijn lachjes zie ik de hele dag door (echt zwaar k.. dat de foto's zo onscherp zijn maarja)

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77078052
Finn, wat een grote blauwe kijkers heb jij! Mooi!

Isabeau, ik vind je zo leuk!

Lily, wat een mooie meiske is Leah. Lieve punkie haartjes heeft ze. En wat een knappe zoon heb je!

Tess! Blije! Klaar voor de start!

Amelie, wat ben je toch een brave, dat je je voor mama's karretje laat spannen...

Elin, vrolijk grietje, zo'n schone!

Ivan, knappe stoere! Heerlijke blik heeft hij.

Oh, DeMajoor, wat een liefje in de tub. Gelukkig heeft de mijne ook nooit gepoept in het bad. Het ziet er wel heel ontspannen uit! En dat mondje op de tweede foto. Om te zoenen gewoon.

Vervelend he Rienk, die flits!

Mila, met je mooie ogen! Wat wordt je al groot!

Mooie foto Bar, van je broer en je zoon. Ontroerend.

Wolfje, wat een lief lachje zie ik daar zo onscherp. Heerlijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77083690
@Poppejans; misschien niet scherp; maar ik zie toch overduidelijk een enorm mooi en lief lachje van je kleine man. *smelt*

oooo Mila; ik blijf me verbazen over jouw mooie ogen...

@Bar; mooi die foto van je kleine Roy met zijn oom...
*en idd erg ontroerend*

mijn lekkere meid:

helemaal rozig na de fles..
en voor de mensen die kleine babietjes niet volgen: Evie is in 4 weken 1,5 kg aangekomen!!! en zit nu middenin de groeicurve

[ Bericht 20% gewijzigd door Beessie-Jen op 21-01-2010 03:59:05 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77083730
Oowh Bar
Jij een je broertje lijken echt op elkaar!

Wolfje wat heb je een super lieve lach!!

hihi uitgetelde Evie

Driekus wat ben je toch een mooie jongen Die haartjes!!

Tjee Ivan wat ben je al een grote stoere jongen die al kan rammelen en lezen zelfs!! Kuiltjes ftw!!!

Voor Blij Ei!!

Lily wat een mooie kindjes heb je toch Leah lijkt echt wel op haar broers!

Tess Awhgoshie!

Isabeau wat ben je weer mooi!!

Faja wat een mooi kindje en een super lief pakje!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77083937
Bar wat een prachtige foto van Niels en Roy! Wat fijn dat die foto nog is gemaakt.

En al die kereltjes in hetzelfde shirtje
pi_77088658

emobaby says hi
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77088713
pi_77088764
Mila wow wat heeft ze mooie ogen Raissa!!
Mooie foto Bar!
Wolfje
Amelietje met je mooie haartjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:02:34 #86
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77088847
Wat een schattige babyfoto's! (kwam even kijken naar aanleiding van alle pasgeboren baby's, wilde wel es even zien hoe ze eruit zagen).
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:07:37 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_77089055
Huup
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:11:09 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77089183
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

emobaby says hi
Nu moet je echt een keer ophouden hoor, anders kom ik 'r midden in de nacht jatten.... inclusief garderobe
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77089241
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Nu moet je echt een keer ophouden hoor, anders kom ik 'r midden in de nacht jatten.... inclusief garderobe
Wacht maar, straks heb jij je eigen mooiste, liefste superbaby
pi_77089304
Dat broekje van Wolf....wat leuk zeg

en kleine Evie (niet zo klein meer )

Wat een schatje, DeMajoor (en ik heb drie kinderen maar er heeft er nog nooit een in het bad gepoept )

Claudia, ik las iets over flaporen? Mijn jongste zoon heeft ook flaporen (althans ze staan wat van zijn hoofd af). Ik heb gewoon zijn haar laten groeien
kijk maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivan is trouwens een hunk!

mooie foto, Bar
pi_77089673
wat een dierbare foto Bar

Flaporen? Ze zeggen dat Seb grote oren heeft, ik zeg dat zijn hoofd gewoon nog wat klein is voor zijn oren

Verjaardagspammetje
Zijn vriendinnetje van de zwangerschapsgym kwam spelen, jut en jul. Jut zitten en jul duwen. En een lol dat ze hadden

spring maar achterop pop!

even wat eten bij papa in mijn verjaardagsoutfit (binnen een uur zaten er bloedvlekken op, tand door de lip)

al een echt mannetje

taart, meneer zat al meteen aan de kaars

hmmm
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77089680
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb vannacht serieus uren wakker gelegen omdat ik bang was dat iemand binnen zou sluipen om Ivan mee te nemen als ik in slaap zou vallen.

Lily: Dat is de Matthijs van Nieuwkerk-oplossing! Die schijnt gigantische oren te hebben en daarom zijn haar halflang te laten. Weer een prachtige zoon, trouwens.

En Seb is een knapperd. Dat stukje taart met dat kaarsje erin! Ik moet er haast van huilen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77089841
Ik ben maar opgehouden om te zeggen dat Amélie supercute is, want het is zo obvious. Iedereen kan zien dat ze een fotomodel in de dop is. Maar dan één die geen vrede en klimaatbeheersing wil, maar een anarchist of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77100473
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb vannacht serieus uren wakker gelegen omdat ik bang was dat iemand binnen zou sluipen om Ivan mee te nemen als ik in slaap zou vallen.

Oh zo lig ik met enige regelmaat ik schop zelfs van tijd tot tijd B. eruit om het huis te inspecteren omdat ik zeker weet iets te horen
dus bedankt namens B. Flugel... kan ie er vanavond wéér uit... hihi
Maar wat Cantare zegt hoor, straks heb je je eigen kindje en dan kun je niet stoppen met het moois er vanaf kijken

Oh en die hond op die foto hahaha
ik vind het een prachtbeest, echt, maar hier lijkt ie wel opgezet en omgevallen (gave stoel trouwens!)

Oh DeMajoor wát een poppetje
die slaapfoto wat een mooi mondje zeg!

Rienk

Mila grote meid
dat staartje hihi prulleke

Bar, hoe wrang ook maar wat een mooie waardevolle foto. En jullie lijken op elkaar, je broertje en jij.

Poppejantje met je toffe broek
die lachjes *smelt*

Evie prulleke wat ben je héérlijke spekkies aan het kweken meiske!

huuuu emobaby

middelste van Lily

Seb
player laat t meisje maar duwen
Wat wordt ie groot zo zeg zoals ie daar bij papa zit. Mooie grote vent

En wij kwamen weer langs een pasfotohokje. Dit keer zonder papa maar mét oma. Voor bij de verzameling

(ik vind het zó jammer dat ze die 4-verschillende-foto's niet meer in kleur doen in die hokjes )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77100537

[ Bericht 69% gewijzigd door Joshua. op 21-01-2010 18:50:09 ]
pi_77103698
Lief Kerstmannetje
Emo Amelietje aawh
Seb HOERA!!

Wij zijn wezen wandelen met een beertje!

"wtf heeft ze me nu weer aangetrokken "

"Mijn draakje is cooool!!"

ingemasseerd worden door oma

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77103814
Ah, beertje-Niels! Vindtie het draakje niet eng als je 'm omhoog laat komen? En ik moet bij Niels altijd een beetje aan Oscar van BE denken...

Huup, wat gezellig zo, met je mams in dat hokje
Lotte!
Noah!
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:01:23 #98
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77103853
Wat een leuke en mooie kindjes allemaal!
Wat me zo opvalt dat die leuke en mooie kindjes allemaal van die mooie kleren aanhebben. Niet dat mijn kind erbij loopt/kruipt als een sloeber, maar trek ik haar iets moois aan, dan is het meteen vies. Stroop over jezelf heengieten is het meest recente voorbeeld...

Een primeur, maar hier is dan: Beisan (betrapt)! (Nadat ik haar al voor de tweede keer andere kleren heb moeten aantrekken, dus met een iets minder hip en korter shirtje)

Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:23:49 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77104704
Greame Wat een hip pakje, en die rode haartjes vind ik zó leuk!

Faja, wat een rijkdom zeg, prachtig Leuk om te zien! En wat kijken je kindjes lief

FTA, Wáuw! Wat een mooi jochie..

Isabeau, wat heb jij toch een prachtig koppie en die enórme kijkers zeg.. Mooi om te zien, Sorbootje

Lily, jammer, ik heb je foto's gemist..

Vicky, wat is jouw Tess toch een lekkere pretletter Wel grappig om ook eens een huil-foto te zien, maar volgens mij lacht ze vaker dan dat ze huilt?

Haha, Huup, geweldige foto's weer, je tvp is briljant (en wat kijk jij grappig op die blije fotohokjesfoto ).. En die emobabyfoto, whaha! Zwate nagellak en een Saybia-tas net buiten beeld? Zó lief!

Elin, wat ben jij een superlief meisje en wat lach jij leuk! Vooral ook die twee tandjes onderin, echt té cute! En KD, ik heb je gezien op die borstvoedingssite, klopt dat? Leuk!

Ivan, wat een geweldig mooi mannetje ben jij toch ook! Die tweede foto, haha, bellen blazen En uhm, nouja, laat ik maar niks zeggen over die lamp

DeMajoor, haha, dat heeft Stef ook wel eens gedaan! Plassen doet hij volgens mij vaker, maar ik vraag me af of ik het wel altijd doorheb enzo En die tweede foto is gewoon ZO lief..

Vlindur, hey, bekend pakje, leuk is 'ie! En die tweede foto, arme Rienk.. Die flits is ook helemaal niet leuk, arm ding Maar je hebt een mooie kerel hoor

Rassia, pracht en praal heb jij En jemig zeg, ik verbaas me altijd weer over die prachtige doordringende blikken die die kleintjes kunnen geven.. Die van jou kan zo in de top 10!

Bar.. Wat een superfoto, om te koesteren.. Ik krijg er tranen van in mijn ogen..

Poppejans, ook onscherp zijn Wolf's lachjes echt té lief

Evie, ook slapend op mama's borst ben je een ontzettend lieffie

Estrys, nog gefeliciteerd Maar dat mag eigenlijk elke dag wel, met zo'n mooie man

Joshua, wat leuk, lekker in de sneeuw

Niels! Ik vind je berenpakje enorm schattig staan!

Baboussa, volgens mij heb jij ook een heul vrolijk kind, of niet?

Stef had het vandaag geweldig naar zijn zin in zijn seventies-outfit en zijn wipstoeltje:

3!
pi_77104735
Oh wat is Niels een heerlijk ventje

Wat leuk om Beisan een keer te zien! Wat een mooi grietje
en t gros van onze kinders is vast alleen schoon voor de foto hoor Amélie heeft zichzelf in ieder geval tot doel gesteld om dapper ieder kledingstuk van voor tot achter onder te kwijlen dat zal vast nog smeriger worden als ze gaat eten (wacht! hoor ik daar een reden om meer kleding te kopen?! )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')