Greame

Wat een hip pakje, en die rode haartjes vind ik zó leuk!
Faja, wat een rijkdom zeg, prachtig

Leuk om te zien! En wat kijken je kindjes lief

FTA, Wáuw! Wat een mooi jochie..

Isabeau, wat heb jij toch een prachtig koppie en die enórme kijkers zeg.. Mooi om te zien, Sorbootje

Lily, jammer, ik heb je foto's gemist..
Vicky, wat is jouw Tess toch een lekkere pretletter

Wel grappig om ook eens een huil-foto te zien, maar volgens mij lacht ze vaker dan dat ze huilt?

Haha, Huup, geweldige foto's weer, je tvp is briljant (en wat kijk jij grappig op die blije fotohokjesfoto

).. En die emobabyfoto, whaha! Zwate nagellak en een Saybia-tas net buiten beeld? Zó lief!
Elin, wat ben jij een superlief meisje en wat lach jij leuk! Vooral ook die twee tandjes onderin, echt té cute! En KD, ik heb je gezien op die borstvoedingssite, klopt dat? Leuk!
Ivan, wat een geweldig mooi mannetje ben jij toch ook! Die tweede foto, haha, bellen blazen

En uhm, nouja, laat ik maar niks zeggen over die lamp

DeMajoor, haha, dat heeft Stef ook wel eens gedaan! Plassen doet hij volgens mij vaker, maar ik vraag me af of ik het wel altijd doorheb enzo

En die tweede foto is gewoon ZO lief..

Vlindur, hey, bekend pakje, leuk is 'ie! En die tweede foto, arme Rienk.. Die flits is ook helemaal niet leuk, arm ding

Maar je hebt een mooie kerel hoor
Rassia, pracht en praal heb jij

En jemig zeg, ik verbaas me altijd weer over die prachtige doordringende blikken die die kleintjes kunnen geven.. Die van jou kan zo in de top 10!

Bar.. Wat een superfoto, om te koesteren.. Ik krijg er tranen van in mijn ogen..

Poppejans, ook onscherp zijn Wolf's lachjes echt té lief

Evie, ook slapend op mama's borst ben je een ontzettend lieffie

Estrys, nog gefeliciteerd

Maar dat mag eigenlijk elke dag wel, met zo'n mooie man

Joshua, wat leuk, lekker in de sneeuw

Niels!

Ik vind je berenpakje enorm schattig staan!
Baboussa, volgens mij heb jij ook een heul vrolijk kind, of niet?

Stef had het vandaag geweldig naar zijn zin in zijn seventies-outfit en zijn wipstoeltje:
![]()