quote:[b]Op dinsdag 12 januari 2010 09:42
Het vorige topic Kinderfototopic deel 171 vind je hier.
Wij sloten af met een heleboel afbeeldingen met hetzelfde topje en broekje. Waarvan Graeme de laatste in een reeks was:
Maar even daarvoor nog de mooie afbeeldingen van Faja-Lobi's kind(eren):
En ik met al mijn kindjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi meisjequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau op schoot bij haar tante naar wie ze vernoemd is (2e naam). Mijn schoonzus en allerallerallerallerallerbeste vriendin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
straks even goed de foto's bekijken
Oh *rammel* !!!!! Ik wil ook zo'n lief kindje in zo'n loopwagentjequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
straks even goed de foto's bekijken
meestal welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Tess kijkt zo schattig blij bij alles wat ze doet, of niet?![]()
Dat vestje staat haar zo goed! Het spijkerrokje dat eronder zit zou ik vreselijk vinden als ik het in de winkel zag hangen, maar bij Isabeau klopt het helemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
En over die carreermove... erg hè? Ik had me dus ook iets voorgenomen, namelijk om geen aankleedpop van mijn baby te maken...maar het is té leuk!
Zit dat kind niet zo te knijpen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Vicky het volgende:
Elin,Pretbekkie!!
IvanWat een heerlijk beertje! En die hond is MOOI!!
![]()
Het lijkt wel een vos!
En ja hoor, er zijn ook foto's waar Tess niet lachend op staat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zit dat kind niet zo te knijpen!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vestje staat haar zo goed! Het spijkerrokje dat eronder zit zou ik vreselijk vinden als ik het in de winkel zag hangen, maar bij Isabeau klopt het helemaal.
Ivan is ook wel een beetje een aankleedpop. Dat wil zeggen, er wordt nagedacht over zijn outfits. Als een soort grijs van een shirtje niet lekker kleurt bij een ander soort grijs in een broekje, dan wordt een van de twee wel verwisseld. Maar met een meisje moet het toch anders zijn. Lekker, dat tutten.Gelukkig vindt Ivan het geweldig om gezichtsmassages te krijgen. Vandaag lag hij te kraaien omdat zijn papa zijn neus voorzichtig met een wattenstaafje aan schoonmaken was.
Ikwil een Ivan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook een Tess! Ze is zo leuk.
Dit zou ik natuurlijk helemaal verkeerd op kunnen vattenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het spijkerrokje dat eronder zit zou ik vreselijk vinden als ik het in de winkel zag hangen, maar bij Isabeau klopt het helemaal.
Dat was ook het eerst wat ik dachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dit zou ik natuurlijk helemaal verkeerd op kunnen vatten![]()
Uhh zou best kunnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Tess, lukt het meisje? Het ziet er wel heel stoer uit hoor!Is dat broekje uit de lente-collectie van H&M Vicks? Volgens mij hebben we die hier ook in de kast, op de groei
Met gevlochten riempje, drukknoopje en rits?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Uhh zou best kunnen
Het is iig een H&M broekje
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Met gevlochten riempje, drukknoopje en rits?
Neehee, Isabeau is geweldig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dit zou ik natuurlijk helemaal verkeerd op kunnen vatten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |