Neeh joh, Amber is geen meisjemeisjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wat kijkt Thijs lekker vrolijk op die foto.
Leuk om Bodpa te zien, had ik nog niet eerder gezien...
Amber en Tess, Amber is echt een meisjemeisje
Mahre, wat een stoere meid!!
Ze ziet er wel uit als een meisjemeisje met die prinsessenkleertjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Neeh joh, Amber is geen meisjemeisje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ssserpente: hij heeft geen ongeluk in een tunnel gehad hoor. Hij experimenteerde of je beter op je hoofd of op je handen kunt landen als je buiten loopt. Het ging zo: stiltstaan, vanuit het midden hoofd op de stenen slaan, brullen! Ei op zijn voorhoofd, ontvelde neus en een moeder die zich de pletter schok.
Hihi, die uitdrukking heb ik overduidelijk nog nooit gehoord. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]Ongeluk in een tunnel is als je eten in je mond hebt en 'm dan open doet. Zoals M. op de eerste foto doet dus. "Heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezien?" "Nee?" *mond open*
Maar wel sneu voor M. Tis wel een brokkenpiloot he, de laatste tijd
Haha, ik moest al erg lachen om je post.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hihi, die uitdrukking heb ik overduidelijk nog nooit gehoord. Sorry hoor.![]()
Ik dacht al. Tunnel? Tunnnel? Hoe komt ze nou bij een tunnel dan?
Ik lig echt dubbel hier.
Eensch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:59 schreef Vicky het volgende:
Rienkje![]()
Wat een minimensje nog!!
Minke
Lotte
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
o die kleine prullies![]()
en Lotte die angstig naar die eend kijkt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het sippende zigeunerjong zonder traan
Haha, een TSR van mijn kindquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik krijg serieus een TSR van ElyasEn wat heeft hij een enorm leuk pakje aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |