Neeh joh, Amber is geen meisjemeisjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wat kijkt Thijs lekker vrolijk op die foto.
Leuk om Bodpa te zien, had ik nog niet eerder gezien...
Amber en Tess, Amber is echt een meisjemeisje
Mahre, wat een stoere meid!!
Ze ziet er wel uit als een meisjemeisje met die prinsessenkleertjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Neeh joh, Amber is geen meisjemeisje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ssserpente: hij heeft geen ongeluk in een tunnel gehad hoor. Hij experimenteerde of je beter op je hoofd of op je handen kunt landen als je buiten loopt. Het ging zo: stiltstaan, vanuit het midden hoofd op de stenen slaan, brullen! Ei op zijn voorhoofd, ontvelde neus en een moeder die zich de pletter schok.
Hihi, die uitdrukking heb ik overduidelijk nog nooit gehoord. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]Ongeluk in een tunnel is als je eten in je mond hebt en 'm dan open doet. Zoals M. op de eerste foto doet dus. "Heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezien?" "Nee?" *mond open*
Maar wel sneu voor M. Tis wel een brokkenpiloot he, de laatste tijd
Haha, ik moest al erg lachen om je post.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hihi, die uitdrukking heb ik overduidelijk nog nooit gehoord. Sorry hoor.![]()
Ik dacht al. Tunnel? Tunnnel? Hoe komt ze nou bij een tunnel dan?
Ik lig echt dubbel hier.
Eensch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:59 schreef Vicky het volgende:
Rienkje![]()
Wat een minimensje nog!!
Minke
Lotte
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
o die kleine prullies![]()
en Lotte die angstig naar die eend kijkt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het sippende zigeunerjong zonder traan
Haha, een TSR van mijn kindquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik krijg serieus een TSR van ElyasEn wat heeft hij een enorm leuk pakje aan!
Oh, wat ligt ze daar heerlijk! Ik wou dat ik nog zo klein was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Slapen kan ook heel lekker bij papa
Ik heb dr ook al 3 in bestellingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Lijnloos het volgende:
Poppedein, wat een geniale fotoshoot! Zo leuk die drie meidjes... *smelt*
bj, ziet er mooi uit in der gm-pakje! Ik heb weer een nieuwe besteld voor Minke, maar dan in maatje 62-68 omdat deze nu al wat strak begint te zitten (mijn bollie!), maar dan moet ik denk ik nog wel ff wachten om aan te kunnen doen helaas.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww weer teveel mooie kids om op te reageren...
*smelt*
(en ben jarig en aan het kolven en eten koken tegelijk... sorrrrrry...)
ff Evie die haar goodmoodjumpsuit showt:
[ afbeelding ]
Amélie doet me hier denken aan Neil uit The Young Ones: "Oh no, I never knew I wore a wig!"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef innepin het volgende:
Amélie heeft heel lekker haar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Amélie doet me hier denken aan Neil uit The Young Ones: "Oh no, I never knew I wore a wig!"
Zie je! Mn vriend zegt net, 'hey die foto's ken ik niet'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Sorbootje het volgende:
Goudlokje Isabeau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polletje piekhaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik moest echt zo lachen om Lotte met de badeendZe kijkt echt zo van WTF drijft daar nou langs????
En die foto's van de meidenmeeting met Amélie, Willow en Lena![]()
![]()
![]()
Ik heb blijkbaar een verzamelaar gebakken
[ afbeelding ]
Mevrouw van Dalen die foto rechtsonder, wat een casanova![]()
Ja, ik weet niet, elke keer dat ik Isabeau zie, zie ik veel trekken van jou. Masar goed, ik heb toen niet echt op jouw man geletquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Mc Laura, ik vind het zo leuk dat je dat zegt, want dat zegt namelijk bijna niemand. Iedereen vindt haar op mijn man lijken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Och, Isabeautje, wat een mooike is het toch
Toch wel leuk, he Sorbootje, als iemand zegt dat ze op jou lijkt!
mjah of mensen die de ene keer zeggen dat ze als 2 druppels water, jou is en de week erop..2 druppels op r vader enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Vooral als je ie-de-re keer maar moet horen dat ze zo sprekend haar vader is.
I know, hier precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Vooral als je ie-de-re keer maar moet horen dat ze zo sprekend haar vader is.
Ik reageer hier maar op die foto's danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mjah of mensen die de ene keer zeggen dat ze als 2 druppels water, jou is en de week erop..2 druppels op r vader enzo.
Ik zou t nu ook echt niet meer weten
hier trouwens een verkapt spammetje
http://elinhuijboom.punt.nl/ heel subtiel
met meer van diezelfde foto's als die zwart witte
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, hier precies hetzelfde!
Ik heb er zelfs babyfoto's van mij bij gezocht om toch iig mijn moeder te overtuigen dat er ook wat van mij in zitZe zag het gelukkig wel
ja, toch zijn ze ff vlug geschoten met de fancy camera van een vriend. en de low res. versies staan op die site (kblimiet)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik reageer hier maar op die foto's dan![]()
Ze zijn echt geweldig! Wat super om zo'n serie te hebben
Die 3e van boven, aan de tafel is echt veruit favoriet wat een ontzettend mooie dochter heb je
en om die laatste moest ik lachen. Gepekop
ik vind zelf dat ze de grove lijnen van mij heeft, botstructuur en blikken enzo..en de kleurtjes (ogen, lippen, haar enzo) van vriendliefquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef miss_sly het volgende:
Echt een plaatje, KDWat is ze mooi!
En ik vind, op basis van foto's die ik van jou heb gezien, dat ze iig ook op jou lijkt. Van je vriend weet ik dan niet, maar ik zie er jou echt wel in
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenning![]()
mn schoonmoeder was aan het kirren dat Amélie toch echt op B. leek want alle buurvrouwen en collega's van haar vonden dat ook. Ehm mja... alsof die ooit een foto van mij hebben gezien, lekker makkelijk vergelijken dan![]()
En dat terwijl ze het zelf niet eens zag toen ik een foto van mezelf liet zien!
"Goh wat een gek vestje heeft Amélie aan daar, wat ouderwets"
Ik vind Elin zó mooi! En die foto's zijn erg sfeervol!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, toch zijn ze ff vlug geschoten met de fancy camera van een vriend. en de low res. versies staan op die site (kblimiet)
ik vind ze zelf ook zo leuk..op die foto kijkt ze me vragend aan of ze die waxinelichthouder mag pakken (en dat mocht) zoals je kan zien op latere foto's
zelf vind ik die slaap op schoot met r hand in mn boezem ook erg cute
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, hier precies hetzelfde!
Ik heb er zelfs babyfoto's van mij bij gezocht om toch iig mijn moeder te overtuigen dat er ook wat van mij in zitZe zag het gelukkig wel
Heel bekend... als ik hier een tijdje niet heb gekeken durf ik soms niet meer te reageren omdat ik dan bang ben dat ik iemand vergeet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ik ben zo bang altijd iemand te vergeten.
Yup, hoogblond en blauwe ogen. Het is dat ik er bij was toen ie geboren werd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:Bodpa! Die is idd superhoogblond zeg!
Leuke foto's!
![]()
Als het weer wat minder koud is gaan we meeten op de kinderboerderij he?
Jep als je kort(er) donker haar en een bril hebt dan lijk je op onsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef bodpa09 het volgende:
Ik lijk op Estrys hoorde ik. En dus ook op Pinq!
Eindelijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep als je kort(er) donker haar en een bril hebt dan lijk je op onsNog meer zussen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:27 schreef Vicky het volgende:
Die badderfoto...![]()
![]()
daar gaan de eierstokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |