quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Twinkly het volgende:
Al die leuke mooie grappige kindjes!
Gefeliciteerd aan alle jarige jopjes!
Ooowh Elyas![]()
![]()
Elin alweer 1??! Ik heb (schijnbaar) al maanden in mijn hoofd dat ze 9 maanden is! hihi. Gefeliciteerd!!
Smoesjes!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Twinkly het volgende:![]()
Oeps! Ik had niet door dat ik het topic gesloten had, ik ging voeden
En toen? Heb je haar bovenop de kerstboom geprikt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef innepin het volgende:
Poes heeft lol
BE![]()
![]()
Het was alleen voor de kerst he
Het gaat redelijk goed, volgende week moet ze naar Oldenburg voor de operatie aan haar heupjes. Die zou eerst begin december plaats vinden, maar was uitgesteld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef innepin het volgende:
Gezellige sneeuwpret, ueberduitser! Gaat het al wat beter met Lente? Moet ze nog veel operaties e.d.?
HEE! Gemenerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toen? Heb je haar bovenop de kerstboom geprikt?
Als Ivan heel dom kijkt vind ik dat hij op mij als baby lijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:39 schreef huuphuup het volgende:
En heel soms heeft ze wel wat weg van mijn moeder ja, als ze op een bepaalde manier kijkt. Op die momenten vind ik ook dat ze op mij lijkt. En als ze heel narrig kijkt heeft ze wat weg van mn schoonmoederserieus!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een prachtige zoon heb je, MevrouwvanDalen.Hij heeft heel bijzondere ogen die maken dat hij altijd iets serieus en volwassens over zich heeft. Ik kan me bij hem ook geen kinderstem voorstellen!
[..]
Als Ivan heel dom kijkt vind ik dat hij op mij als baby lijkt.
In deze foto zie ik het, maar ik heb geen goed vergelijkingsmateriaal (het zit ook meer in de maniertjes dan in concrete features):quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:44 schreef huuphuup het volgende:
Tijd om t ledikant lager te zetten Joshua
[..]![]()
Dat heb ik ook soms met Amélie hahaha. Als ze zo heel uiig om zich heen kijkt dan zie ik mn eigen babyfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tess! Knoeipietje!haha jeumig Vicky, gelukkig maar dat je in de tijd van de wasmachine en een droger leeft
Sonnetje wat schattig!ik wist helemaal niet dat ze hem ook groter hadden. Hij staat haar echt mooi zeg.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh Claudia ik zie het inderdaad, jullie hebben diezelfde omhoogkrullende mondhoeken, dat vind ik zo schattig altijd als iemand zo lachtnou iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tess! Knoeipietje!haha jeumig Vicky, gelukkig maar dat je in de tijd van de wasmachine en een droger leeft
Sonnetje wat schattig!ik wist helemaal niet dat ze hem ook groter hadden. Hij staat haar echt mooi zeg.
ach.. Amber was ook zo erg. Die heb ik regelmatig met kinderstoel onder de douche gezet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Brocolli met kipquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef DuchessX het volgende:
Tess!!!!Wat was je aan het eten meis??
![]()
Mevrouw van Dalen, wat een prachtige zoon heb je!!En wat een ondeugd lijkt me!
Die bovenstequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb vandaag nog een paar kiekjes van mijn lieve knappe zoon gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
MvD, het is echt net Wilson van House, zijn ogen!![]()
the camera adds 5 poundsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef huuphuup het volgende:
Lily dat vonden wij ook van alle foto's in het begin (en nog), gek is dat. Iedereen die bij ons op visite kwam riep ook gelijk van ooooh ze is veeeel kleiner dan op de foto's!
quote:
Valt vast wel te regelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef huuphuup het volgende:
Oh Ivan mooie man![]()
Doe es trouwen met Amélie?![]()
Haha, dat zei iedereen ook tegen ons. Nu verwachtten de meesten bij ons ook een baby van mythische proporties aan te treffen, gezien zijn geboortegewicht. In de praktijk viel dat dan meestal tegen.quote:Lily dat vonden wij ook van alle foto's in het begin (en nog), gek is dat. Iedereen die bij ons op visite kwam riep ook gelijk van ooooh ze is veeeel kleiner dan op de foto's!
Wat een uitzicht.quote:
Dat wordt later een coureur. Die houding van z'n handjes en dat fanatieke gezicht erbijquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een uitzicht.
Ik schaam me er trouwens een beetje voor, maar ik vind Ivan badderen geen reet aan. Ik neem hem veel liever met mij mee in bad. Ik vind een babybadje ook maar een idioot ding; ik heb het idee dat hij er nu al niet echt meer in past.
Ivan had vandaag voor het eerst een spijkerbroekje aan. Hij had z'n grotejongensbroek binnen 3 uur volledig ondergepoept.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |