Ik vind Elin zó mooi! En die foto's zijn erg sfeervol!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, toch zijn ze ff vlug geschoten met de fancy camera van een vriend. en de low res. versies staan op die site (kblimiet)
ik vind ze zelf ook zo leuk..op die foto kijkt ze me vragend aan of ze die waxinelichthouder mag pakken (en dat mocht) zoals je kan zien op latere foto's
zelf vind ik die slaap op schoot met r hand in mn boezem ook erg cute
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, hier precies hetzelfde!
Ik heb er zelfs babyfoto's van mij bij gezocht om toch iig mijn moeder te overtuigen dat er ook wat van mij in zitZe zag het gelukkig wel
Heel bekend... als ik hier een tijdje niet heb gekeken durf ik soms niet meer te reageren omdat ik dan bang ben dat ik iemand vergeet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ik ben zo bang altijd iemand te vergeten.
Yup, hoogblond en blauwe ogen. Het is dat ik er bij was toen ie geboren werd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:Bodpa! Die is idd superhoogblond zeg!
Leuke foto's!
![]()
Als het weer wat minder koud is gaan we meeten op de kinderboerderij he?
Jep als je kort(er) donker haar en een bril hebt dan lijk je op onsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef bodpa09 het volgende:
Ik lijk op Estrys hoorde ik. En dus ook op Pinq!
Eindelijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep als je kort(er) donker haar en een bril hebt dan lijk je op onsNog meer zussen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:27 schreef Vicky het volgende:
Die badderfoto...![]()
![]()
daar gaan de eierstokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |