quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
Oh en die hond op die fotohahaha
ik vind het een prachtbeest, echt, maar hier lijkt ie wel opgezet en omgevallen![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Sorbootje het volgende:
NielsStef
Ivan
![]()
Dat wordt nog lastig kiezen voor Isabeau
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Basboussa het volgende:
Is dit het kinderfoto topic of uithuwelijkenvoorbeginners.com? Mijn hemel, ik dacht dat wij erg waren, maar dit slaat alles
Wat een leuke slofjes! En wat hangt ie gezellig tegen je aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gingen vanmiddag naar deWibra
voor slofjes. We kwamen thuis met slofjes van de
Hema
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wat een schatje en die lieve schoentjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gingen vanmiddag naar deWibra
voor slofjes. We kwamen thuis met slofjes van de
Hema
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook serieus niet, ik vond jongetjes stom,wild.lomp en altijd drukquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Ssserpente het volgende:Ik had nooit zoveel met babyjongetjes, niet dat ik ze minder lief vond, maar ik kon me er zo weinig bij voorstellen. Maar nu ik al die prachtige mannen hier zie, begin ik toch spontaante rammelen voor een jongetje!
whahaahquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Elyas toch mooi en stoer! Ik denk dat ik het niet droog zou houden als ik zo'n cadeautje zou krijgen. Wat ontzettend lief.![]()
Ik weet niet wat het is met Tess, maar ze straalt altijd levensvreugde uit. Ze moet later gewoon een vrolijk mens worden, dat kan niet anders.
Jemig, waar heb ik het over, een baby die levensvreugde uitstraalt. Ik moet echt nodig weer aan het werk.![]()
Wat een leuk pakje zeg!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal uitgeteld na al dat gewip...
Als jij nou even een keer koffie zet, mag je hem in het echt aanschouwenquote:
Wil jij ook koffiedrinken met Thijsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Jore het volgende:
Ik vind Thijs een hele leukerd! Wat een lieve tandjes
Neuh, ik kom uit mezelf wel, veel te leuk dat ik mijn oude hulpje zo weer ben tegengekomenquote:
Even snel spieken ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef Vlindur het volgende:
Speciaal voor Diaan:
Rienk in een Fok!/Lennon-pakje![]()
[ afbeelding ]
Hahaha is die ook nog van Catootje geweest?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:23 schreef trui het volgende:
oeh, wat een heerlijke kindjes allemaal.![]()
![]()
![]()
veel te veel om overal op te reageren, sorry, maar bij deze moet ik toch even:
[..]die ken ik ook nog!
[ afbeelding ]
en de inhoud mag er ook wezen.prachtdames heb je!
*rammel*quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een hilarische foto's deze keer!En Evie heeft haar ogen open!
![]()
Gymnastieken met papa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ik ook laatst.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:35 schreef Suzanna het volgende:
Wat gek trouwens eigenlijk dat je minder foto's maakt als ze groter zijn. Maar ik denk dat er dan ook gewoon minder tijd voor is - ze zitten / liggen niet meer zoveel stil en hebben meestal ook geen zin meer in poseren.
Dat komt vast omdat ik de laatste tijd niet zoveel foto's heb gepostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Ireth het volgende:
Huh? Hoe komt Ruben nu alweer ineens 1 jaar? Die heeft in mijn beleving dus gewoon een half jaar overgeslagen ofzo! Wat een heerlijk manneke Jelief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |