he amak eens een nieuw topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
Denk wel andere versies / merken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef Ammi het volgende:
Weet een van jullie of ze die shields (voor achterkant en voorkant met die ene spray) bij de Mediamarkt verkopen? Me pa komt er zo toevallig in de buurt denk ik?
Hate me, maar ik heb niet echt een hoesje maar een hardcasequote:
Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!
1 nadeel, als de iPhone uit is geweest, moet je hem aan de pc hangen, en dan de .exe van Blackra1n opnieuw runnen (verder geen nadelen als apps eraf ofzo)
Als ik dat doe krijg ik zon tekentje dat ik hem weer aan Itunes moet hangen, en dan moet ik hem dus die .exe uitvoeren..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zet mijn iPhone regelmatig uit (bios) en ik heb nergens last van
Werkt ook goed met de nieuwste 3GS, alleen moet je hem wel iedere keer aan de pc aansluiten als je hem weer wil aanzetten, maar dat maakt niet uit want mijn tel staat toch bijna nooit uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
zo heb ik de afgelopen dagen ook doorgebrachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:55 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb ook een iPhone!!
ofwel: hoe je een hele dag kan besteden aan het downloaden van gratis meuk en die vervolgens ook weer grotendeels van je iPhone af flikkert
http://www.boygeniusrepor(...)-tablet-the-itablet/quote:The Boy Genius Report beweert de eerste functies van iPhone OS 4.0 binnen te hebben gekregen via een vaste Apple-tipgever. Ze voorspellen dat iPhone OS 4.0 onder andere zal beschikken over multi-touch voor alle onderdelen van het OS. Er komen nieuwe manieren om applicaties op de achtergrond te laten draaien, waardoor multitasking binnen handbereik komt. En er zijn diverse aanpassingen aan het grafische uiterlijk en de gebruikersinterface gedaan. Daardoor wordt het navigeren door het OS nog makkelijker en efficiënter. Mogelijk betekent dit: verbeterde notificaties en een vernieuwde homescreen.
De update is volgens de bron van BGR alleen beschikbaar voor de iPhone 3G en 3GS (niet voor de eerste generatie iPhone, die veel mensen ook wel iPhone 2G noemen).
Dankzij de update zullen ze zich meer als computers gaan gedragen dan andere smartphones op de markt, waardoor Apple weer voorop loopt. Een andere opmerking is dat de Apple Tablet volgens deze bron de naam iTablet krijgt en niet de eerder genoemde naam iSlate. Volgende week woensdag weten we meer.
Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben eerder benieuwd naar de Iphone 4g die ze dit jaar bekend gaan maken...
Ik vraag me af wanneer die uit gaat komen. Ik zit echt zwaar in dubio of ik volgende maand bij verlenging van mijn abonnement een 3GS aan moet schaffen of dat ik nog even moet wachten op de 4G.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben eerder benieuwd naar de Iphone 4g die ze dit jaar bekend gaan maken...
er wordt angstig hard gespeculeerd dat deze in juni of juli wordt gepresenteerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Judeljuud het volgende:
Gister sms gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd. Mijn nieuwe abo gaat op 16-02 in.![]()
Nog een maand voordat ik m'n iPhone kan gaan gebruiken dus.Ik zit er hard over te denken om hem nu te gaan unsimlocken...maar hoe? Iemand tips om het zelf te doen?
Online kun je van die programmaatje downloaden. Maar kun je dan na het unsimlocken nog wel upgrades enzo doen?
Dank u!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/
Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe sorteer je eigenlijk je foto's? Ik heb nu alles in 1 filmrol staan, maar zou dat graag een beetje onderverdelen per onderwerp. Dat moet toch wel mogelijk zijn. Maar hoe??
Even network settings resetten, dat helptquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Dank u!Het is gelukt! Ik krijg nu alleen wi-fi niet aan de praat, maar so be it.
En dit moet je in je itunes maken of via deze computer en dan je iphone selecteren??quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Norrage het volgende:
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...
Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
Ik moet nu wachten op dat mijn huidige bestelling geannuleerd wordt (2 weken) , en dan kan ik pas opnieuw bestellen. En dan ga ik dat niet meer via de site doen, dat weet ik welquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
Update is speculatief. Als het er is zie je het vanzelf in je iTunes ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.
Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
3GUnrestrictor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef funrider het volgende:
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopenquote:
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopen
Vaak heb je er zelf meer verstand van dan die lui aan de andere kant van de lijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.
Volgens mij gaat het abonnement dan pas over 4 maanden in. Dat is bij andere abonnement in iedergeval wel zo. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het bij een iPhone anders is. Misschien is er iemand anders hier die het weet....quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef funrider het volgende:
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.
Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.
Prijs verschil online is er toch niet.
Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.
Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?
Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
Wil je gratis of betaald?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
Waren ook echt typische verkooppraatjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.
quote:Fourth-Generation iPhone: OLED Screen, Video Chat, 'Early' Launch?
A new report today from The Korea Times claims that Apple is preparing to launch the fourth-generation iPhone, with sources claiming that it could debut as early as April. The assertions apparently come from an executive of KT, the exclusive iPhone carrier in South Korea, who claims that the new iPhone will launch to large Korean corporate clients in April, with release to the general public occurring in June. Such a move would be odd for Apple, which has relied on the publicity and excitement of its iPhone launch events, a tactic that would be undermined by early availability of the handset to a limited customer base.
The executive also offered claims of an OLED screen and video chat capability for the next-generation iPhone, as well as a claim of a "highly likely" removable battery that would also be a surprising move from the company that has utilized a non-removable battery since the original iPhone and has transitioned to similar setups for its notebook computers.
They said the coming 4G iPhones will be equipped with organic light emitting diode (OLED) screens on surface and live video chat functionalities, while removable battery is highly likely.
The new 4G iPhone is also going to be loaded with dual core processors and higher and powerful graphic chips that can deliver higher video resolutions and better "still" images when taking pictures.
The report claims that Apple is planning for a relatively early introduction of the new iPhone compared to previous June or July launches in order to counter the stream of Android-based smartphones expected from Google in the wake of its launch of the Nexus One.
Reached for comment, a spokesperson in Apple's South Korean unit did offer confirmation that the company is in discussions regarding launch timing for the new iPhone.
"With KT, we've been in talks with other telecom carriers to gauge the launching timing of 4G iPhones in South Korea. More tech-oriented features will be added to the models," a representative of Apple's South Korean office said.
Meanwhile, French magazine Challenges briefly reports [Google translation] that Apple is planning to launch the next-generation iPhone in May.
Apple will launch in early May 2010 a new version of its iPhone, it was learned from several mobile operators. . . . No information was leaked, however the characteristics of the new device.
An iPhone launch ahead of Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC) would be something of a surprise, as Apple has consistently taken advantage of the conference to show off the forthcoming iPhone models and set the stage for their launches shortly after the conference. WWDC has been rumored to be set for June 28th through July 2nd based on the appearance of a generic "Corporate Event" listing on the Moscone Conference Center's event calendar, a placeholder tactic used in the past for Apple's conferences there. That listing has, however, now been removed from the Moscone Center's calendar.
Due to the rather surprising and questionable nature of these reports, we have collected them on Page 2 for discussion.
Lux touch is echt super, is eigenlijk gewoon Risk maar zeer verslavendquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??
Ik speel zelf momenteel vooral Civilization Revolution![]()
Wat is er simpeler dan een schuifje omzetten voor de trilfunctie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede wekkerapplicatie? Ik zoek er eentje waarbij je je eigen muziek kunt gebruiken als wektoon, waar de toon langzaam luider wordt, meerdere alarms kunt instellen, trillen kunt uitzetten en die een grote snooze-knop heeft die je qua snoozetijd in kunt stellen. Ik heb nu een aantal demo's geprobeerd, maar ze zijn niet wat ik zoek. Ik had op m'n WM G-alarm en die was echt ideaal!
Wel vreemd, want ik vind m'n iPhone echt fijn, maar in sommige opzichten mis ik m'n Xperia enorm! Vooral het multitasken mis ik, maar ook kleine dingen zoals makkelijk je beltoon instellen (ben er 3 uur mee bezig geweest) en snel je telefoon op stil zetten of een aangepast profiel maken daarvoor. Had niet verwacht dat het onder al die geweldige apps zo'n simpele en zelfs ouderwetse telefoon zou zijn...
Een vriend van me wil TomTom voor me downloaden, maar heb ik een jailbreak nodig om dat dan te kunnen draaien? En als ik dat doe....kan ik dan nog automatisch upgraden via iTunes?
En...laatste vraag: kan ik ook in tekst de backspaceknop op de een of andere manier gebruiken als delete-knop? Je kunt volgens mij niet echt makkelijk terugscrollen in een getypte tekst.
All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgradequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Merkie het volgende:
Upgraden naar 3.1.2, dan blackra1n eroverheen. Klaar, opgelost, slotje. Of redsn0w 0.9, maar die is langzamer.
Alles is te repareren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef TNA het volgende:
[..]
All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgrade
Het kon echt niet makkelijker 3.1.2 erop via iTunes, blackra1n zelf duurt misschien een minuut. Dank voor je advies, ik ben weer een gelukkige 2G-bezitterquote:
Ik heb ook een soortgelijke vraagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef TNA het volgende:
Excuses om jullie hiermee lastig te vallen, maar ik ben de weg tegenwoordig een beetje kwijt in jailbreaklandJailbreak, unlock, basebands...
Ik heb een 2G uit Amerika met een Nederlandse provider, zit nu op firmware 3.0. Kan ik met redsn0w (of iets anders) naar 3.1.2?
Mag allebei gratis of betaald zijn, heb net tap tap revenge 2 gedownload, ziet er wel grappig uit! En ik zoek eigenlijk allerlei spelletjes, vind alles wel leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef timbob het volgende:
[..]
Wil je gratis of betaald?
Rolando (betaald) heeft mij erg weten te vermaken (heeft ook een gratis demo)
van Soosiz heb ik alleen de gratis demo gespeeld, maar dat ziet er ook leuk uit
Tap Tap revenge 2 is leuk als je van guitarhero achtige spellen houdt. gratis, en veel muziek
Toy Bot was ook een interessant spel.
verder Traffic Rush, als je wilt frustispelen
Wat voor spelletjes zoek je eigenlijk?Adventures, racen, platform, puzzel, arcade... spelletjes is zo algemeen
Ik kan me haast niet voorstellen dat het slecht kan zijn voor de telefoon? Dat soort dingen worden toch wel getest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Croupouque het volgende:
Dit is ongetwijfeld een vraag die al vele malen eerder is gesteld, niet alleen op dit forum. Maar ik stel hem lekker toch.
Gisteren heb ik voor mijn Iphone 3Gs een lederen beschermhoesje gekocht:
[ afbeelding ]
Bij thuiskomst realiseerde ik me echter dat de combinatie van een magnetische sluiting en een mobiele telefoon wellicht niet de allerbeste is.
Het magnetische veld is in ieder geval zo sterk dat een muntje aan de binnenkant van de hoes blijft 'hangen'. Heeft iemand slechte ervaringen hiermee, of hebben jullie mij juist geruststellende woorden te bieden? Ik vrees dat ik, omdat ik de verpakking al geopend heb en ruilen niet meer mogelijk is, met naald en draad in de weer moet en de magneten maar vervang door klitteband.
Hoeveel heb jij er al versleten, man?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:11 schreef Skv het volgende:
T-Mobile heeft mijn iPhone weer omgewisseld. De nieuwe is onderweg!
Kijk even hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb ook een soortgelijke vraag
Ik heb een iPhone met firmware 3.0.1 en baseband 04.26.08
Kan ik nu gewoon upgraden via iTunes en jailbreaken/unlocken door blackra1n enzo?
Dit wordt mijn zesde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al versleten, man?
Nou, ze gaan stuk?quote:
Witte frame.quote:
quote:Weet ik veel.. Ik krijg telkens van die haarscheurtjes waardoor alles kapotgaat. Die scheur aan de bovenkant is een haarscheurtje die helemaal is gaan scheuren. Dat gat bij de schroef is komt ook omdat twee haarscheurtjes grote scheuren werden en er toen een blokje uitviel. Die grote spleet rechts komt doordat 'ie een keer uit mijn had viel tijdens het bellen en daarna dat stukje bij de schroef er uit viel waardoor er niks meer klemde.
Ik zeg dat. In de begeleidende brief. Dit is overigens de eerste iPhone waardoor het echt zo erg is geworden. het vallen zal inderdaad wel meetellen, maar op de één of andere manier heb ik telkens weer eerst van die kleine streepjes (haarscheurtjes), die daarna kleine barstjes worden. Dit keer had ik twee van die grijze scheurtjes (en daarna barstjes) bij waar het schroefje onderin zit. Die barstjes braken op een gegeven moment echt af, waardoor de 'shell' niet meer vast werd geklemd op het metalen frame.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar Skv, wie zegt dat de hele boel niet is gaan scheuren toen je m hebt laten vallen?
Niet dat ik niet zeg dat ik je niet geloof, ik was er immers niet bij, maar ik vind het vreemd dat T-mobile gezien je geschiedenis niet wat achterdochtiger is. 6 iPhones is echt wel heel vreemd... En volgens mij vallen dingen als valschade niet onder de garantie, toch?
Ja maar er was toch altijd sprake van dat als je nu gewoon zou updaten dat je dan niet meer kan unlocken ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk even hier.
ik heb vanmorgen geupdradet van 3.0 naar 3.1.2. Ik had jailbreak en unlock. Na de upgrade niet meer, maar als je de stappen van het linkje toepast heb je het binnen een paar minuten weer voor elkaar. Kind kan de was doen.
Het begint zo:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Nogmaals, ik zeg niet dat ik je niet geloof hè.
* Guppy bekijkt haar iPhone nog eens goed. Op die van mij is in ieder geval niks aan scheurtjes of zo te zien, gelukkig.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef kadeya het volgende:
ik wel, hierbij: ik geloof er geen moer van.
Mijn iPhone-hoesje was zo'n rood siliconending. Maar die heb ik weggegooid omdat 'ie scheurde toen ik er met mijn bezopen kop aan zat te trekken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:43 schreef Croupouque het volgende:
Zeg, Skv. Je hebt toch geen Iphone-hoesje met magneetsluiting, hè?
Ik vind vooral het touchscreen heerlijk werken en bovendien lijkt Apple altijd te weten wat slimme bediening is. Hun, al dan niet bewuste, weglatingen worden gecompenseerd door de jailbreakscene.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:51 schreef Jos_ het volgende:
Wat is nou eigenlijk de reden dat jullie een iPhone hebben? Bij mij was de voornaamste reden dat ie makkelijk te bedienen is en er internet enzo op zat. Het zal me echt m'n reet roesten als er straks krassen en barsten opzitten, ik snap niet zo goed waarom iedereen hier daar zo veel waarde aan hecht eigenlijk.
Toen ik hem kocht was het de enige telefoon met een groot touchscreen waarbij je alleen je vingers nodig hebt om te bedienen. Daarnaast was het toen de enige telefoon met een goede brwoser.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:51 schreef Jos_ het volgende:
Wat is nou eigenlijk de reden dat jullie een iPhone hebben? Bij mij was de voornaamste reden dat ie makkelijk te bedienen is en er internet enzo op zat. Het zal me echt m'n reet roesten als er straks krassen en barsten opzitten, ik snap niet zo goed waarom iedereen hier daar zo veel waarde aan hecht eigenlijk.
Je kan dan onderandere apps gebruiken zonder er voor te betalenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef kreuk050 het volgende:
Hele domme vraag misschien maar ik stel 'm toch.
Wat is nou het nut van jailbraiken??
Nou eh, ik heb het net gedaan. Het kan dus wel. Je moet er wel op letten dat de jailbreak/unlock (ver) na de upgrade van Apple uitkomt. dus nooit zomaar je formware via iTunes updaten, voordat je er zeker van bent dat je hem daarna weer kan jailbreaken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar er was toch altijd sprake van dat als je nu gewoon zou updaten dat je dan niet meer kan unlocken ofzo?
Ik heb ook sinds een paar dagen en grote scheur in mn behuizing achterquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zet ik maandag m'n iPhone in z'n dock, niet helemaal recht en hopsa "KRAK".
Gevolg, ik had een leuke barst van een centimeter in de achterkant van m'n behuizing vanaf de connector.
Afgelopen dinsdag m'n iPhone op laten halen door ProAssist.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Lijkt me logisch, toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
er wordt angstig hard gespeculeerd dat deze in juni of juli wordt gepresenteerd
Wanneer ze een andere naam hebben zou het volgens mij gewoon moeten werken.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:00 schreef Vince22 het volgende:
Vraagje.. Ik heb nu een iphone 3G 8GB en mijn vriendin gaat deze week door contractverlening de 3GS erbij nemen.. Als ik ze nu allebei op 1 laptop wil syncen... hoe ga ik dat dan aanpakken?
Kunnen 2 iphones in 1 itunes werken?
Ik heb al meer dan een jaar een barst over het hele scherm lopen. Dat went welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:51 schreef Jos_ het volgende:
Je bent al de 2de, maar ik heb ook een 3GS, maar nergens last van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
Werkt ook goed met de nieuwste 3GS, alleen moet je hem wel iedere keer aan de pc aansluiten als je hem weer wil aanzetten, maar dat maakt niet uit want mijn tel staat toch bijna nooit uit
Klopt, want ze krijgen beide een eigen XML.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ze een andere naam hebben zou het volgens mij gewoon moeten werken.
volgens mij wel, ja...geloof dat je 3 apparaten onder 1 account kan hangen...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Vince22 het volgende:
Ah ok thanks, kan ik dan mijn aankopen en programma's overzetten naar haar iphone zonder opnieuw aanschaffen?
Waarschijnlijk heb jij een oudere versie dan, de mijne is 2-3weken oud.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je bent al de 2de, maar ik heb ook een 3GS, maar nergens last van.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef Adelante het volgende:
Die besltatus werkt vaker niet dan wel.
Welke DRM?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef EvilMarc het volgende:
Dat mensen geen begrip hebben voor DRM en de restricties.
Ja, ik heb er ook een hekel aan. Nee, ik ga het Apple niet kwalijk nemen.
Blame the music industry
Dat zal niet gaan denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Leipo666 het volgende:
3GS nemen, in juni klagen over slecht ontvangst, contract laten ontbinden en alsnog een 4G nemen?
Geduld hebben. Er zijn geruchten dat de exclusiviteitsdeal met T-Mobile eindigt in februari.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit in een best interessante situatie. Ik heb al een jaar of 10 een abbonnement bij Ben/T-mobile. Nu is het zo dat ik een paar weken terug ben verhuist en dat daarbij mijn bereik wat minder is geworden op mijn nieuwe woonadres. T-mobile heeft dat gecheckt en die gaven toe dat ik in een gebied van een paar straten zat waar het bereik wat minder is. Ze gaven wel aan dat er een nieuwe mast gepland staat eind dit jaar.
Ik heb nog een abonnement tot eind juni en ik heb van T-mobile 2 aanbiedingen gehad. De aankomende tijd 50% korting op mijn abonnement of het contract per direct stop zetten. Nu is het wel erg aantrekkelijk om mijn lopende abonnement stop te zetten en een 3GS te nemen. Maar aan de andere kant zit ik aan de nieuwe iPhone 4G te denken. Maar dan moet die wel voor eind juni op de markt komen.
Wat zouden jullie doen?
Heb je een jailbreak?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef Maartel het volgende:
Mijn homeknop reageert steeds slechter.. weet iemand hoe het in het eerste jaar met garantie zit? Ruilen ze het toestel om of ben je het echt een aantal weken kwijt voor reparatie (dat zou namelijk behoorlijk onhandig zijn)
Wat heeft dat er mee te maken? Jailbreak sloopt je hardware niet.quote:
Voor je garantiequote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Jailbreak sloopt je hardware niet.
Ik heb nu vijf keer mijn kapotte jailbroaken iPhone opgestuurd en telkens gewoon een nieuwe gekregen hoor..quote:
ja ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef svenistheman het volgende:
Goedeavond medefokkers, ik krijg vanavond van iemand een Iphone die gejailbreakt is. Kan ik dan gewoon nog steeds hem makkelijk op mijn itunes aansluiten en gaat de jailbreak dan niet verloren?
en de appstore blijft ook gewoon werken neem ik aan als die gejailbreakt is of niet???
Graag antwoorden, ben een leek op jailbreak gebied!
Update je iPhone en weg is je jailbreak.quote:
Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Merkie het volgende:
Tabblad Programma's, en dan "Programma's synchroniseren" aanvinken. Geen dank.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Skv het volgende:
[..]
ja ja.
Waarom stelt iedereen in dit topic alleen maar stomme vragen over jailbreaken en abonnementskeuze?
Je iPhone is gejailbreaked toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..
Nee is niet gejailbreakd, kwam vandaag binnen met post via Tmobile..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je iPhone is gejailbreaked toch?
Heb je appsync geinstalleerd?
Ik hoop het niet, ik ben nog zo blij met de mijnequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanmiddag een persconferentie van Apple. Ze gaan sowieso de Apple tablet presenteren. Hopelijk melden ze ook wat over de nieuwe iPhone.
Morgen bedoel je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanmiddag een persconferentie van Apple. Ze gaan sowieso de Apple tablet presenteren. Hopelijk melden ze ook wat over de nieuwe iPhone.
Omdat in elk topic dezelfde stomme vragen komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef Pissie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niet alles wat voor jou even duidelijk of van zelf sprekend is is dat ook voor een ander...
Mag ik je vragen of je een verzekering hebt bij ProAssist, of is dit gewoon de standaard garantie bij T-Mobile?quote:
Dat mag je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Mag ik je vragen of je een verzekering hebt bij ProAssist, of is dit gewoon de standaard garantie bij T-Mobile?
Verklaar u nader.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef SnuggLe het volgende:
Zit er ook batterijonderhoud op de iphone? En zo ja, waar kan ik dat vinden?
ja, volgens mij wel omdat ie dan vaak gaat controleren op nieuwe berichten ofzoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef Stpan het volgende:
Kan het zijn dat push-berichten ook stroom vreten?
In theorie zou pushzuiniger moeten zijn dan fetch. Dit omdat er vanuit de mailserver een signaal wordt verstuurd wanneer er een mailtje op jouw ingestelde account binnengekomen is. Je iPhone maakt verbinding met de mailserver en haalt je mailtje op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef mug89 het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel omdat ie dan vaak gaat controleren op nieuwe berichten ofzoiets
Functie zoals op Nokia telefoons oa zit: ontlaadt batterij eerst helemaal, voordat hij gaat opladen.quote:
Volgens mij maakt het tegenwoordig niets meer uit bij accu's of je ze helemaal ontlaad of niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Functie zoals op Nokia telefoons oa zit: ontlaadt batterij eerst helemaal, voordat hij gaat opladen.
Heb de iPhone nog niet heel lang, maar ik blijf laden. Stom van mezelf; moet hem eerste keren lang laten laden en zorgen dattie helemaal leeg is, voordat ik laad.
Stephen Fry in America, KETNET/Canvas, 21:15 uurquote:Groot nieuws van Apple
iPod, MacBook, iPhone: de lijst met succesvolle ontwerpen uit de Apple-school doet de concurrentie watertanden. En deze week ontspruit er een nieuwe loot aan de Apple-boom. Woensdag wordt een nieuw product op feestelijke wijze onthuld. Wat het gaat worden is officieel nog niet bekend, maar kenners zijn ervan overtuigd dat 27/1/2010 de geboortedatum wordt voor de tablet van Apple. Een tablet is een hoofdzakelijk uit scherm bestaande computer, dunner en makkelijker mee te nemen dan een laptop, maar met meer toepassingsmogelijkheden dan een iPhone.
Zoals altijd bij nieuwe producten hult Apple zich zelf tot de officiële lanceringsdatum in nevelen. Wel hebben slimme speurders van over de hele wereld clues gevonden over de naam en de aard van het product. Het zou de grootte krijgen van een A4’tje en iSlate of iPad gaan heten en zou er ongeveer uit kunnen gaan zien op de foto hiernaast. Maar wat voor een naam het beestje ook gaat krijgen, gadgetfreaks van over de hele wereld staan te trappelen van ongeduld tot ze er eentje op kunnen halen bij hun computerzaak.
Ik heb een flex abo van 20 euro en web 'n walk voor 9,95. Nadeel: iets minder snel i-net (voor mij snel genoeg, bovendien kan je ook web 'n walk nemen voor 14,95 en dat is wel even snel) Voordeel: even duur als het goedkoopste relaxabo voor de iPhone, maar je neemt al je tegoed mee en alles gaat van je abo af, sms, mms, i-net, dus ook als je in het buitenland bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hebben jullie allemaal een Iphone abo of gewoon een web n walk?
Het Iphone abo heeft alleen hogere datasnelheid toch?
Oplossing is waarschijnlijk een nieuwe Administrator met rechten aanmaken in Vista en dan zou het moeten lukken.. vanavond eens proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..
Maar dat kun je normaal gesproken toch niet bij een IPhone nemen, of heb je je iPhone apart gekocht?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een flex abo van 20 euro en web 'n walk voor 9,95. Nadeel: iets minder snel i-net (voor mij snel genoeg, bovendien kan je ook web 'n walk nemen voor 14,95 en dat is wel even snel) Voordeel: even duur als het goedkoopste relaxabo voor de iPhone, maar je neemt al je tegoed mee en alles gaat van je abo af, sms, mms, i-net, dus ook als je in het buitenland bent.
Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maar dat kun je normaal gesproken toch niet bij een IPhone nemen, of heb je je iPhone apart gekocht?
Ah thanks, ik heb ook het liefst alles in 1bundel, aangezien ik tussen de I-150 en I-300 zit... Bovendien kan je nu toch een1jarig abo nemen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.
Mee eens! Mijn vriendin en ik zijn verslaafd eraan...haha! Elkaar gratis mmsjes sturen is leuk:)!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Whatsap is vet. Veel beter dan Ping.
Simpel antwoord: nee (niet via je telefoonrekening iig). Anders had dat wel 3G ofzo geheten. Je hoeft daarvoor alleen te betalen als je via een internetcafé of hotel ofzo wifi gebruikt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Wanneer ik naar het buitenland ga schakel ik dataroaming altijd uit om zo niet flink in de kosten te lopen.
Maar wanneer ik nou gebruik maak van WiFi, moet ik dan ook betalen voor de data die ik gebruik of hoe zit dat precies?
Momenteel kan ik nl. nooit als ik in het buitenland ben internetten, wat ik bloedirritant vind.
Tnx
Meestal wel ja. Zit vaak in een hotel. Daar betaal ik niks voor wireless internet, maar krijg wel code die ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dan zit er een code op neem ik aan?
Meestal nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ok.
Moet ik nog wat speciaals doen om in het buitenland te internetten? (behalve wifi kiezen).
Zag net toevallig dat er een gratis app uit is..
Wat voor app?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ok.
Moet ik nog wat speciaals doen om in het buitenland te internetten? (behalve wifi kiezen).
Zag net toevallig dat er een gratis app uit is..
Nee, nog niet in ieder geval. Tenzij je een simlock vrije uit België of zo haaltquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeer binnenkort, geloof ik. Omdat dan het exclusieve contract met T-Mobile zou aflopen.
Klopt, dit voorjaar gaat KPN de iPhone aanbieden. Wordt nog lachen met hun FUPquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeer binnenkort, geloof ik. Omdat dan het exclusieve contract met T-Mobile zou aflopen.
Fup?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, dit voorjaar gaat KPN de iPhone aanbieden. Wordt nog lachen met hun FUP
Fair use policyquote:
mij bevalt t-mobile al jarenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef Paul het volgende:
Want ja bij een kwaliteitstelefoon hoort een kwaliteits netwerk dus niet dat kutte t mobile
NOOIT MEER TMOBILE VOOR MIJ NOOOIT MEEEEEEEEEEEEEEEEER![]()
Ik heb het een aantal jaren geleden gehad, en toen was het zwaar kut, ik moest naar buiten vaak om een beetje contact te krijgen. Vaak kregen mensen voicemail omdat ik gewoon geen bereik had.quote:
Neequote:
Hij vindt ook verborgen netwerken, net als WifiTrak (Welke ik 2 weken terug gekocht heb)quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:41 schreef Aventura het volgende:
Wat is er makkelijker dan hoe het standaard werkt?
Jawel. Kan zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:30 schreef Paul het volgende:
Kan je ook een iphone nemen met KPN?
Jaaa als je wil, denk dat ik voorlopig nog niet aan de iphone ga maar begin er over na te denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Kan zeker.
Ik heb Hi....
Heb ik via een site geregeld vorig jaar.
Moet ik je ff uitzoeken welke of heb je zoiets van laat maar.
Vreemd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaa als je wil, denk dat ik voorlopig nog niet aan de iphone ga maar begin er over na te denken
WifiTrak vindt veel meer netwerken dan de standaard configuratie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee.
Heb nog geen Wifi netwerk gevonden
De zoekfunctie bij instellingen laat geen netwerken zien met een zwak signaal, maar sommige van die netwerksignalen zijn desalniettemin sterk genoeg om mee te internetten. Ik gebruik het alleen om op onbeveiligde netwerken te surfen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef conleche het volgende:
ik heb gisteren ewifi gedownload en die vind 15 netwerken waaronder een verborgen, die wel open is. Als ik gewoon bij instellingen kijk, vindt hij er maar 3. Best een verbetering dus.
Meestal iets meer dan twee keer de omvang van de app. De helft van die ruimte komt na het installeren weer vrij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef TNA het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel vrije ruimte er nodig is om GTA Chinatown Wars te installeren?
Thanks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal iets meer dan twee keer de omvang van de app. De helft van die ruimte komt na het installeren weer vrij.
Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik log zojuist voor het eerst in bij My T-Mobile. Sinds maandag een abonnement daar, ingangsdatum per direct gekozen. Nu zie ik staan dat ik 'deze maand' nog 9:41 minuten mag bellen en 7 berichten mag versturen. Ik heb per maand 150 minuten en 150 berichtjes. Ik heb absoluut niet zo veel zitten smsen of bellen sinds maandag.
Gaan ze tegenwoordig daadwerkelijk van kalendermaanden uit? Dus dat mijn volgende bundel op 1/2/2010 ingaat. Zou ik overigens een zeer fijne keuze van ze vinden, maar volgens mij niet gebruikelijk. Dus waar komen dan die aantallen (minuten en berichten) vandaan?
Ook staat er ¤1,04 extra kosten. Geen idee waar ze die vandaan halen, maar dat komt wel op de factuur terug hoop ik.
En ja, met deze vragen kan ik ook de klantenservice bellen, maar ik weet uit ervaring dat ik dan eerst een leuke tijd in de wacht kom. Dus probeer ik het eerst hier.
Anyone?
Ok, dat verklaart in ieder geval de lage aantallen minuten en berichten die er nog staan. Zal wel even zien de komende dagen wat er dan staat. Dan weet ik ook gelijk op welke datum mijn bundel elke maand in zal gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Younesse het volgende:
[..]
Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijnwanneer je factuur binnenkomt kan je alles nakijken en eventuele fouten corrigeren via klantenservice.
Ik had ongeveer dezelfde vraag, ik zag dat ik nu al een kwart had gebruiktquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Younesse het volgende:
[..]
Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijnwanneer je factuur binnenkomt kan je alles nakijken en eventuele fouten corrigeren via klantenservice.
Ik zou alvast in de wacht gaan staan als ik jou was, dan heb je maandag wel iemand te pakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Agiath het volgende:
Anders neem ik volgende week wel even contact op met t-mobile
mmmquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou alvast in de wacht gaan staan als ik jou was, dan heb je maandag wel iemand te pakken.
Nou ja, +/- 5 minuten is in mijn ervaring ongeveer de wachttijd. Nu was dat wel steeds over zakelijke abonnementen, ik weet niet of ze daar een ander nummer voor hebben ofzo, maar zou voor particulieren ook best meer of minder wachttijd kunnen zijn.
Is veel beter geworden sinds ze dat netwerk van andere bedrijf erbij hebben.. Heb iig overal bereik en bijna overal 3g..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, randstad jwz
t-mobile is jaren kut geweest in ieder geval, algemeen bekend.
Misschien is het nu beter geworden, geen idee, ik hou het bij KPN ftwwwww
Mwa, ik merk toch regelmatig dat ik 'geen service' te zien krijg. Gelukkig heb ik thuis vol 3G en op mijn werk ook. Het is voor mij dus acceptabel, maar ik was laatst bij iemand op bezoek, en mooi dat ik geen bereik had, tenzij ik met mn wang tegen het raam stond. Blij dat ik daar niet woon!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Is veel beter geworden sinds ze dat netwerk van andere bedrijf erbij hebben.. Heb iig overal bereik en bijna overal 3g..
en als het een emailadres betreft wat bij een eigen domeinnaam hoort? Dat zou in principe moeten werken, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:51 schreef Misan het volgende:
Je hebt de uitgaande mailserver nodig van je provider, maar dat werkt alleen als deze het versturen van mails vanaf andere netwerken ondersteunt. Je zult daar sowieso je logingegevens voor nodig hebben trouwens
Had meer verwacht jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Skv het volgende:
iPad gaat 500 dollar kosten. Niet duur!
[ afbeelding ]
hoezo dat nou weer dan?quote:
Omdat het kan. Omdat internetters graag willen haten om dingen die andere mensen tof vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan?
Omdat de iPhone alles kan wat dat ding ook kan, en alles wat de iPhone niet kan en de iPad wel kan een goedkope netbook nog 100x beter?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan?
Bekijk de video maar es: http://www.apple.com/ipad/#videoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Fukjoeman het volgende:
Tis dus gewoon een grotere, snellere iPhone? FAIL.
Ik zou echt geen gelegenheid kunnen verzinnen waarbij ik dit ding zou kunnen gebruiken. Op reis misschien om films te kijken ofzo.
Opzich is het een goed idee, maar dan niet met het iPhone-besturingssysteem.
Doe mij zo eentjequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bekijk de video maar es: http://www.apple.com/ipad/#video
Ik vind het een gaaf ding, maar het is inderdaad gewoon een grote iPhone. Ze zijn in dat filmpje wel weer zo lyrisch als wat, alsof ze het wiel uit hebben gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Doe mij zo eentje
not
Ik vraag me gewoon af wanneer je dit gebruikt.
Fucking kut zooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Skv het volgende:
Het event is afgelopen. Helaas totaal geen nieuws over de iPhone, iPod touch of iPhone OS 4.0 :-(
Mij boeit het niet zoveel. Wat had je nog graag gewild in 4.0?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fucking kut zooi. Daar had ik juist op gerekend, niet alleen die stomme klote tablet
.
Zo is dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat de iPhone alles kan wat dat ding ook kan, en alles wat de iPhone niet kan en de iPad wel kan een goedkope netbook nog 100x beter?
Ik vind het formaat ook niet mooi, het ziet er m.i. een beetje lomp uit omdat het niet 'breedbeeld' is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef Agiath het volgende:
Wat een faal ding, een soort ipod touch maar dan groterHad er wel meer van verwacht, ik dacht dat dat ding gewoon OS X zou draaien ofzo.
Ik vind hem ook niet echt mooi, verhoudingen van de knoppen staan niet goed vind ik
Moet je eens naar de parodie kijken van het Amerikaanse MADTVquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
iPad.
Dat klinkt als een vatsig iets.
met die flitslichten van philips?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Babovic het volgende:
Niets over de nieuwe iPhone.... Jammer
Geen idee, maar klinkt wel makkelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik bedoel dat als ik achter mijn computer zit en ik wil een sms versturen, ik dat via de iPhone kan doen. Dus dat ik het smsje tik op mijn computer en gewoon via de gsm-verbinding van de iPhone verstuur.
En dan schelden op Apple?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb even zitten googlen op alternatieven voor iTunes.
SharePod zag er aardig uit, maar daar heb je toch nog iTunes voor nodig. Ik weet dat alle Apple-fanboyz dit niet willen lezen:
Maar ik wil mijn heerlijk draaiende altijd werkende [b]Microsoft[/b software niet langer vervuilen met die troep van Apple. Behalve de iPhone is er nog nooit wat goeds gekomen uit die op uiterlijk geilende marketeers. Ik wil mijn iPhone dus gewoon met video's & mp3 volproppen zonder iTunes. Wie o wat is handig?
Waarom zouden we dit niet willen lezen? Het is hilarischquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Stpan het volgende:
Ik weet dat alle Apple-fanboyz dit niet willen lezen:
... mijn heerlijk draaiende altijd werkende Microsoft software
Ja.quote:
Dat kan toch via de T-mobile website? Of heb je geen T-mobile?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik bedoel dat als ik achter mijn computer zit en ik wil een sms versturen, ik dat via de iPhone kan doen. Dus dat ik het smsje tik op mijn computer en gewoon via de gsm-verbinding van de iPhone verstuur.
Valt best mee, toch?quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Na al jaaren Nokia fan te zijn heb ik em vandaag gehaald...
mn eerste Iphone 3Gs!!!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Na al jaaren Nokia fan te zijn heb ik em vandaag gehaald...
mn eerste Iphone 3Gs!!!
Neem 'm dan bij een abonnement.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Rejected het volgende:
[..]
De goedkoopste optie is 575 euro zie ik.
Ging jij niet voor 'n Nexus One?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
Vraagje is de Iphone 3GS echt noemenswaardig beter/sneller dan de Iphone 3G.
Scheelt wel 70 euro, maar ik denk dat ik ook prima overweg kan met een 3G. Tenzij het ding enorm traag is natuurlijk.
Ik ben momenteel toch maar niks aan het uitsluiten, en zo'n iphone abbo is toch best voordelig als je internet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ging jij niet voor 'n Nexus One?
Idd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
Voor die 70 euro zou ik absoluut een 3GS nemen. Veel sneller.
Maar werken de basis dingen niet goed met 3G?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
Voor die 70 euro zou ik absoluut een 3GS nemen. Veel sneller.
Het werkt wel en ik vond de 3G ook een prima toestel. Maar met de 3GS gaat het toch een stuk vloeiender, voelt een stuk prettiger aan dan de 3G.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar werken de basis dingen niet goed met 3G?
Ik vind het internet vooral handig om snel iets op te zoeken met MAPS bijvoorbeeld, of om openingstijden te checken. En, instant messaging en Fok! , hetjournaal kijken, maar dat is het wel. Hoef geen 'zware' game apps.
Snelheid van de telefoon zelf of het internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:
voor een kompas of filmpjes opnemen doe ik het niet. De snelheid vind ik wel belang maar zolang het niet veel uitmaakt..
Telefoon zelf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Snelheid van de telefoon zelf of het internet?
T-mobile?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
3GS is dan perfect, heb hem zelf ook net besteld.
Op studentmobiel.nl.quote:
het is wel raar dat T-mobile voor precies hetzelfde 130 euro extra vraagt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Op studentmobiel.nl.
voor 29,90 per maand (2 jaarcontract) heb je een gratis iPhone 3GS, 330 belminuten of smsjes (your choice) en internet.![]()
Wacht vol spanning op de mijne.
Jupp, maar dat is in combinatie met een iPhone abbonnement.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
het is wel raar dat T-mobile voor precies hetzelfde 130 euro extra vraagt!
99 euro toestel en 26 euro aansluitkonsten
heb je goed gekeken?
Klopt, maar als het goed is betaal in je jaar 2 wel een tientje voor je internet abbo toch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Jupp, maar dat is in combinatie met een iPhone abbonnement.
Ik heb gewoon een normaal abbo met internet genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |