abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77021662
Verder
pi_77021686
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_77021696
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
he amak eens een nieuw topic
pi_77021857
Weet een van jullie of ze die shields (voor achterkant en voorkant met die ene spray) bij de Mediamarkt verkopen? Me pa komt er zo toevallig in de buurt denk ik?
pi_77022160
De geruchten over OS 4.0 en het is smullen geblazen:

That’s right, y’all. We’re back at it, and this time we’ve received some exclusive iPhone OS 4.0 details from one of our trusty Apple connects.

Here are some iPhone OS 4.0 features, according to our guy:

* There will be multi-touch gestures OS-wide. (Would make sense for that as the rumored OS for the iTablet is close if not the same as the iPhone)
* “A few new ways” to run applications in the background — multitasking.
* Many graphical and UI changes to make navigating through the OS easier and more efficient. We haven’t had this broken down, but we can only hope for improved notifications, a refreshed homescreen, etc.
* The update will supposedly be available for only the iPhone 3G and 3GS, but will “put them ahead in the smartphone market because it will make them more like full-fledged computers” more than any other phone to date. Everyone is “really excited.”
* The last piece of information is the most vague, but apparently there will be some brand new syncing ability for the contacts and calendar applications.

Bron: boygeniusreport.com
Onze iphone krijgt een mooie update vanaf volgende week woensdag
pi_77022263
Oeh, klinkt goed! Ik ben benieuwd!
pi_77022272
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef Ammi het volgende:
Weet een van jullie of ze die shields (voor achterkant en voorkant met die ene spray) bij de Mediamarkt verkopen? Me pa komt er zo toevallig in de buurt denk ik?
Denk wel andere versies / merken.

p.s. ging er niet om of 30 euro duur is of niet, ging er om dat de vraag werd beantwoord
De zagg invisible shield biedt, uit ervaring wetende, gewoon betere bescherming.

@appelsjap: blackra1n werkte bij mijne wel, super easy:)
pi_77022356
iHaatmensenmetenormehoesjesomhuniPhone
pi_77022793
iPhone
pi_77024718
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef TN-FR het volgende:
iHaatmensenmetenormehoesjesomhuniPhone
Hate me, maar ik heb niet echt een hoesje maar een hardcase

Hopelijk is 4.0 wel gratis
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_77025610
tvp
pi_77031269
Ik wil een tijdmachine
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:11 #13
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77031399
quote:
Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!

1 nadeel, als de iPhone uit is geweest, moet je hem aan de pc hangen, en dan de .exe van Blackra1n opnieuw runnen (verder geen nadelen als apps eraf ofzo)

pi_77031839
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!

1 nadeel, als de iPhone uit is geweest, moet je hem aan de pc hangen, en dan de .exe van Blackra1n opnieuw runnen (verder geen nadelen als apps eraf ofzo)

Hoe bedoel je?

Ik zet mijn iPhone regelmatig uit (bios) en ik heb nergens last van
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:11:04 #15
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77034418
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Ik zet mijn iPhone regelmatig uit (bios) en ik heb nergens last van
Als ik dat doe krijg ik zon tekentje dat ik hem weer aan Itunes moet hangen, en dan moet ik hem dus die .exe uitvoeren..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:48:31 #16
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77036186
Gaat die iPhone OS 4.0 ook weer voor de iPod Touch uitgebracht worden?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_77036568
Ik ga er sowieso eentje halen.
pi_77038823
Jeuj, T-Mobile heeft mijn iPhone ontvangen bij het reparatiecentrum.
Now we wait.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77039589
hoi ik heb een iphone
pi_77041043
tvp
pi_77041225
quote:
Werkt ook goed met de nieuwste 3GS, alleen moet je hem wel iedere keer aan de pc aansluiten als je hem weer wil aanzetten, maar dat maakt niet uit want mijn tel staat toch bijna nooit uit
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:55:24 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77041481
Ik heb ook een iPhone!!

ofwel: hoe je een hele dag kan besteden aan het downloaden van gratis meuk en die vervolgens ook weer grotendeels van je iPhone af flikkert
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_77041513
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:55 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb ook een iPhone!!

ofwel: hoe je een hele dag kan besteden aan het downloaden van gratis meuk en die vervolgens ook weer grotendeels van je iPhone af flikkert
zo heb ik de afgelopen dagen ook doorgebracht
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 09:37:26 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_77042202
TVP
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77044383
quote:
The Boy Genius Report beweert de eerste functies van iPhone OS 4.0 binnen te hebben gekregen via een vaste Apple-tipgever. Ze voorspellen dat iPhone OS 4.0 onder andere zal beschikken over multi-touch voor alle onderdelen van het OS. Er komen nieuwe manieren om applicaties op de achtergrond te laten draaien, waardoor multitasking binnen handbereik komt. En er zijn diverse aanpassingen aan het grafische uiterlijk en de gebruikersinterface gedaan. Daardoor wordt het navigeren door het OS nog makkelijker en efficiënter. Mogelijk betekent dit: verbeterde notificaties en een vernieuwde homescreen.
De update is volgens de bron van BGR alleen beschikbaar voor de iPhone 3G en 3GS (niet voor de eerste generatie iPhone, die veel mensen ook wel iPhone 2G noemen).

Dankzij de update zullen ze zich meer als computers gaan gedragen dan andere smartphones op de markt, waardoor Apple weer voorop loopt. Een andere opmerking is dat de Apple Tablet volgens deze bron de naam iTablet krijgt en niet de eerder genoemde naam iSlate. Volgende week woensdag weten we meer.
http://www.boygeniusrepor(...)-tablet-the-itablet/
pi_77044683
ben eerder benieuwd naar de Iphone 4g die ze dit jaar bekend gaan maken...
pi_77046104
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.
pi_77050609
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ik vraag me af wanneer die uit gaat komen. Ik zit echt zwaar in dubio of ik volgende maand bij verlenging van mijn abonnement een 3GS aan moet schaffen of dat ik nog even moet wachten op de 4G.
pi_77051168
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.
er wordt angstig hard gespeculeerd dat deze in juni of juli wordt gepresenteerd
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:11:37 #30
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_77052040
Gister sms gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd. Mijn nieuwe abo gaat op 16-02 in.
Nog een maand voordat ik m'n iPhone kan gaan gebruiken dus. Ik zit er hard over te denken om hem nu te gaan unsimlocken...maar hoe? Iemand tips om het zelf te doen?

Online kun je van die programmaatje downloaden. Maar kun je dan na het unsimlocken nog wel upgrades enzo doen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Judeljuud op 20-01-2010 15:05:53 ]
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_77055398
Krijg ik dus mijn Iphone NIET vandaag omdat mijn sofinummer niet goed is ingevuld! IK wist dat dus! En heb het gevraagd aan TMobile of het nou goed was of niet, en ze zeiden dat het goed was...jezus, dat waren dus mijn twijfels. Zo achterlijk dat je je bestelling niet evn kan editen Achterlijk. Moet nu nog 2 weken minstens wachten voordat ik uberhaupt mijn telefoon krijgt.
TMobile
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77056035
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Judeljuud het volgende:
Gister sms gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd. Mijn nieuwe abo gaat op 16-02 in.
Nog een maand voordat ik m'n iPhone kan gaan gebruiken dus. Ik zit er hard over te denken om hem nu te gaan unsimlocken...maar hoe? Iemand tips om het zelf te doen?

Online kun je van die programmaatje downloaden. Maar kun je dan na het unsimlocken nog wel upgrades enzo doen?
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/

Lees
pi_77059033
-edit problem solved
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:10:40 #34
174925 Judeljuud
pi_77059905
quote:
Dank u! Het is gelukt! Ik krijg nu alleen wi-fi niet aan de praat, maar so be it.
pi_77075752
Hoe sorteer je eigenlijk je foto's? Ik heb nu alles in 1 filmrol staan, maar zou dat graag een beetje onderverdelen per onderwerp. Dat moet toch wel mogelijk zijn. Maar hoe??
pi_77080339
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe sorteer je eigenlijk je foto's? Ik heb nu alles in 1 filmrol staan, maar zou dat graag een beetje onderverdelen per onderwerp. Dat moet toch wel mogelijk zijn. Maar hoe??
Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?
pi_77081848
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Dank u! Het is gelukt! Ik krijg nu alleen wi-fi niet aan de praat, maar so be it.
Even network settings resetten, dat helpt
  donderdag 21 januari 2010 @ 01:30:45 #38
174925 Judeljuud
pi_77082676
Ja, dat dacht ik ook, maar dat werkt helaas niet. Hij ziet m'n modem wel, maar na het invoeren van het wachtwoord zegt hij gewoon dat hij geen verbinding kan maken. Best vreemd, want het is allebei WEP....bovendien logt iedereen hier in (laptops/smartphones/etc.) op mijn netwerk. Vaaglijk...

Ik heb een internetbundel van Telfort, dus kan ik in feite toch ook gewoon 3G gebruiken toch?
pi_77085066
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?
En dit moet je in je itunes maken of via deze computer en dan je iphone selecteren??
pi_77086537
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...

Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77087185
Zet ik maandag m'n iPhone in z'n dock, niet helemaal recht en hopsa "KRAK".
Gevolg, ik had een leuke barst van een centimeter in de achterkant van m'n behuizing vanaf de connector.

Afgelopen dinsdag m'n iPhone op laten halen door ProAssist.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
pi_77087782
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Norrage het volgende:
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...

Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
pi_77089034
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef IrCute het volgende:

[..]

Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
Ik moet nu wachten op dat mijn huidige bestelling geannuleerd wordt (2 weken) , en dan kan ik pas opnieuw bestellen. En dan ga ik dat niet meer via de site doen, dat weet ik wel
pi_77093724
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.

Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.

Prijs verschil online is er toch niet.

Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.

Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?

Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
pi_77093757
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
pi_77093773
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.

Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
pi_77095311
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.

Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
Update is speculatief. Als het er is zie je het vanzelf in je iTunes ja.
Gezien er nog bijna geen ontwikkelelaars toegang tot 4.0 hebben gekregen lijkt het me stug dat 'ie volgende week woensdag uitkomt btw.
pi_77095364
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef funrider het volgende:
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
3GUnrestrictor.
pi_77095675
Onderaan de achterkant van m'n 3G (dec '08) waar de lader erin gaat een scheurtje van ongeveer 5 mm. Ik heb die duurste verzekering bij T-Mobile.

Kan ik dat laten fixen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77095761
4.0 klinkt wel ok, maar eerst maar waar wachten op de Jailbreak .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_77095775
Mooie timing trouwens van die update, op dat moment heb ik precies mijn unlock niet meer nodig
pi_77101396
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77101786
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Verkoop Iphone door KPN
Goed voor de concurentie
pi_77101877
Heel stom dat de iPhone geen foto's kan versturen naar andere telefoons. Op vakantie ging ik met maten drinken en we namen foto's van elkaar enz. Op een gegeven moment willen we foto's naar elkaar sturen en iedereen kan dat met hun Nokia en Samsung toestellen. Ik als bezitter van van de meest geavanceerde telefoon van dat groepje kon zoiets simpels niet.

Ik denk echt erover om mijn iPhone te verkopen, ik weet dat het iets kleins is maar op dat moment baal je echt.
pi_77101976
Mail je ze toch via je iPhone?
pi_77102140
Ja en het kost 5 euro per MB in Turkije. Het is gewoon te zot voor woorden dat een simpele Nokia of Samsung wel zoiets simpels kan en volgens Apple "De meest geavanceerde telefoon" niet. Veder wordt de foto verkleind als je het mailt via je iPhone.

Ik wist dat het niet kon toen ik voor de iPhone ging, maar dacht die functie nooit nodig te hebben.
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 16:28:35 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_77102421
Een troost, als je foto's verzend via bluetooth met een Nokia of Samsung, worden ze ook verkleind
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77103932
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Verkoop Iphone door KPN
vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopen
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:57:42 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77105942
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Agiath het volgende:

[..]

vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopen
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.
2000 light years from home
pi_77105971
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vaak heb je er zelf meer verstand van dan die lui aan de andere kant van de lijn
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:00:16 #61
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_77106031
Hoi!

Dat golfspelletje dat je gratis kreeg bij die 12 dagen actie is fokking verslavend trouwens

On a side note:
Iemand ervaringen met van die iphone > tv kabels?
En of iemand een goedkopere versie weet die ook op 3.0 en hoger werkt? al die chinese kabels stoppen na versie 2 met ondersteuning.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_77106230
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
pi_77106316
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef funrider het volgende:
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.

Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.

Prijs verschil online is er toch niet.

Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.

Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?

Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
Volgens mij gaat het abonnement dan pas over 4 maanden in. Dat is bij andere abonnement in iedergeval wel zo. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het bij een iPhone anders is. Misschien is er iemand anders hier die het weet....
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:19:21 #64
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_77106757
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
Wil je gratis of betaald?

Rolando (betaald) heeft mij erg weten te vermaken (heeft ook een gratis demo)
van Soosiz heb ik alleen de gratis demo gespeeld, maar dat ziet er ook leuk uit
Tap Tap revenge 2 is leuk als je van guitarhero achtige spellen houdt. gratis, en veel muziek

Toy Bot was ook een interessant spel.
verder Traffic Rush, als je wilt frustispelen

Wat voor spelletjes zoek je eigenlijk? Adventures, racen, platform, puzzel, arcade... spelletjes is zo algemeen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:23:24 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77106911
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??

Ik speel zelf momenteel vooral Civilization Revolution
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_77125930
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waren ook echt typische verkooppraatjes
Hij had het over 1 of ander nokia toestel met software waaraan apple meegeholpen heeft, de zogenaamde iPhone-killer Was een nokia van vorig jaar, en o ja, iPhone was al 'sterk verouderd' volgens hem

Ben blij dat ik weg ga bij dat klote KPN
pi_77130580
quote:
Fourth-Generation iPhone: OLED Screen, Video Chat, 'Early' Launch?

A new report today from The Korea Times claims that Apple is preparing to launch the fourth-generation iPhone, with sources claiming that it could debut as early as April. The assertions apparently come from an executive of KT, the exclusive iPhone carrier in South Korea, who claims that the new iPhone will launch to large Korean corporate clients in April, with release to the general public occurring in June. Such a move would be odd for Apple, which has relied on the publicity and excitement of its iPhone launch events, a tactic that would be undermined by early availability of the handset to a limited customer base.

The executive also offered claims of an OLED screen and video chat capability for the next-generation iPhone, as well as a claim of a "highly likely" removable battery that would also be a surprising move from the company that has utilized a non-removable battery since the original iPhone and has transitioned to similar setups for its notebook computers.

They said the coming 4G iPhones will be equipped with organic light emitting diode (OLED) screens on surface and live video chat functionalities, while removable battery is highly likely.

The new 4G iPhone is also going to be loaded with dual core processors and higher and powerful graphic chips that can deliver higher video resolutions and better "still" images when taking pictures.

The report claims that Apple is planning for a relatively early introduction of the new iPhone compared to previous June or July launches in order to counter the stream of Android-based smartphones expected from Google in the wake of its launch of the Nexus One.

Reached for comment, a spokesperson in Apple's South Korean unit did offer confirmation that the company is in discussions regarding launch timing for the new iPhone.

"With KT, we've been in talks with other telecom carriers to gauge the launching timing of 4G iPhones in South Korea. More tech-oriented features will be added to the models," a representative of Apple's South Korean office said.

Meanwhile, French magazine Challenges briefly reports [Google translation] that Apple is planning to launch the next-generation iPhone in May.

Apple will launch in early May 2010 a new version of its iPhone, it was learned from several mobile operators. . . . No information was leaked, however the characteristics of the new device.

An iPhone launch ahead of Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC) would be something of a surprise, as Apple has consistently taken advantage of the conference to show off the forthcoming iPhone models and set the stage for their launches shortly after the conference. WWDC has been rumored to be set for June 28th through July 2nd based on the appearance of a generic "Corporate Event" listing on the Moscone Conference Center's event calendar, a placeholder tactic used in the past for Apple's conferences there. That listing has, however, now been removed from the Moscone Center's calendar.

Due to the rather surprising and questionable nature of these reports, we have collected them on Page 2 for discussion.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:24:52 #68
123479 kaiiestan
vakantieveilingenoplichting.nl
pi_77131627
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??

Ik speel zelf momenteel vooral Civilization Revolution
Lux touch is echt super, is eigenlijk gewoon Risk maar zeer verslavend
pi_77132954
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ProAssist een barst in je iPhone heeft gerepareerd?
"Dinsdag opgehaald? We kunnen de status pas na 2 weken zien"
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:11:40 #70
174925 Judeljuud
pi_77159246
Heeft iemand nog een tip voor een goede wekkerapplicatie? Ik zoek er eentje waarbij je je eigen muziek kunt gebruiken als wektoon, waar de toon langzaam luider wordt, meerdere alarms kunt instellen, trillen kunt uitzetten en die een grote snooze-knop heeft die je qua snoozetijd in kunt stellen. Ik heb nu een aantal demo's geprobeerd, maar ze zijn niet wat ik zoek. Ik had op m'n WM G-alarm en die was echt ideaal!

Wel vreemd, want ik vind m'n iPhone echt fijn, maar in sommige opzichten mis ik m'n Xperia enorm! Vooral het multitasken mis ik, maar ook kleine dingen zoals makkelijk je beltoon instellen (ben er 3 uur mee bezig geweest) en snel je telefoon op stil zetten of een aangepast profiel maken daarvoor. Had niet verwacht dat het onder al die geweldige apps zo'n simpele en zelfs ouderwetse telefoon zou zijn...

Een vriend van me wil TomTom voor me downloaden, maar heb ik een jailbreak nodig om dat dan te kunnen draaien? En als ik dat doe....kan ik dan nog automatisch upgraden via iTunes?

En...laatste vraag: kan ik ook in tekst de backspaceknop op de een of andere manier gebruiken als delete-knop? Je kunt volgens mij niet echt makkelijk terugscrollen in een getypte tekst.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:13:49 #71
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77159376
Excuses om jullie hiermee lastig te vallen, maar ik ben de weg tegenwoordig een beetje kwijt in jailbreakland Jailbreak, unlock, basebands...

Ik heb een 2G uit Amerika met een Nederlandse provider, zit nu op firmware 3.0. Kan ik met redsn0w (of iets anders) naar 3.1.2?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:47:09 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77160958
Upgraden naar 3.1.2, dan blackra1n eroverheen. Klaar, opgelost, slotje . Of redsn0w 0.9, maar die is langzamer.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:47:52 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77160999
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede wekkerapplicatie? Ik zoek er eentje waarbij je je eigen muziek kunt gebruiken als wektoon, waar de toon langzaam luider wordt, meerdere alarms kunt instellen, trillen kunt uitzetten en die een grote snooze-knop heeft die je qua snoozetijd in kunt stellen. Ik heb nu een aantal demo's geprobeerd, maar ze zijn niet wat ik zoek. Ik had op m'n WM G-alarm en die was echt ideaal!

Wel vreemd, want ik vind m'n iPhone echt fijn, maar in sommige opzichten mis ik m'n Xperia enorm! Vooral het multitasken mis ik, maar ook kleine dingen zoals makkelijk je beltoon instellen (ben er 3 uur mee bezig geweest) en snel je telefoon op stil zetten of een aangepast profiel maken daarvoor. Had niet verwacht dat het onder al die geweldige apps zo'n simpele en zelfs ouderwetse telefoon zou zijn...

Een vriend van me wil TomTom voor me downloaden, maar heb ik een jailbreak nodig om dat dan te kunnen draaien? En als ik dat doe....kan ik dan nog automatisch upgraden via iTunes?

En...laatste vraag: kan ik ook in tekst de backspaceknop op de een of andere manier gebruiken als delete-knop? Je kunt volgens mij niet echt makkelijk terugscrollen in een getypte tekst.
Wat is er simpeler dan een schuifje omzetten voor de trilfunctie?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:48:20 #74
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77161027
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Merkie het volgende:
Upgraden naar 3.1.2, dan blackra1n eroverheen. Klaar, opgelost, slotje . Of redsn0w 0.9, maar die is langzamer.
All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgrade
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:01:59 #75
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77161733
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef TNA het volgende:

[..]

All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgrade
Alles is te repareren.
pi_77164201
Dit is ongetwijfeld een vraag die al vele malen eerder is gesteld, niet alleen op dit forum. Maar ik stel hem lekker toch.

Gisteren heb ik voor mijn Iphone 3Gs een lederen beschermhoesje gekocht:

Bij thuiskomst realiseerde ik me echter dat de combinatie van een magnetische sluiting en een mobiele telefoon wellicht niet de allerbeste is.

Het magnetische veld is in ieder geval zo sterk dat een muntje aan de binnenkant van de hoes blijft 'hangen'. Heeft iemand slechte ervaringen hiermee, of hebben jullie mij juist geruststellende woorden te bieden? Ik vrees dat ik, omdat ik de verpakking al geopend heb en ruilen niet meer mogelijk is, met naald en draad in de weer moet en de magneten maar vervang door klitteband.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:17:04 #77
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77164544
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alles is te repareren.
Het kon echt niet makkelijker 3.1.2 erop via iTunes, blackra1n zelf duurt misschien een minuut. Dank voor je advies, ik ben weer een gelukkige 2G-bezitter
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:20:53 #78
331 Merel
Be here now.
pi_77172870
Twee vraagjes van een beginnende iPhonegebruiker...:

Kan iemand me uitleggen hoe ik de contacten die nu in m'n iPhone staan op m'n computer kan zetten? Ik dacht ze via iTunes gesynchroniseerd te hebben met m'n Windows Contactboek (of hoe dat dan ook heet), maar als ik nu kijk onder Gebruiker > Contactpersonen zie ik wel een hele lijst namen, maar daar staan helemaal geen telefoonnummers o.i.d. bij. Wat doe ik fout?

En weet iemand een manier om smsjes te cancelen als je al op send hebt geklikt? Ik heb zoooo vaak dat ik tijdens het typen op send terechtkom als ik eigenlijk een o of een p wil typen, en dan wordt m'n smsje al verstuurd voordat het af is. Zo irritant!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77173027
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef TNA het volgende:
Excuses om jullie hiermee lastig te vallen, maar ik ben de weg tegenwoordig een beetje kwijt in jailbreakland Jailbreak, unlock, basebands...

Ik heb een 2G uit Amerika met een Nederlandse provider, zit nu op firmware 3.0. Kan ik met redsn0w (of iets anders) naar 3.1.2?
Ik heb ook een soortgelijke vraag

Ik heb een iPhone met firmware 3.0.1 en baseband 04.26.08

Kan ik nu gewoon upgraden via iTunes en jailbreaken/unlocken door blackra1n enzo?
pi_77173097
Hoe zie je welke firmware je hebt?
pi_77173154
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef timbob het volgende:

[..]

Wil je gratis of betaald?

Rolando (betaald) heeft mij erg weten te vermaken (heeft ook een gratis demo)
van Soosiz heb ik alleen de gratis demo gespeeld, maar dat ziet er ook leuk uit
Tap Tap revenge 2 is leuk als je van guitarhero achtige spellen houdt. gratis, en veel muziek

Toy Bot was ook een interessant spel.
verder Traffic Rush, als je wilt frustispelen

Wat voor spelletjes zoek je eigenlijk? Adventures, racen, platform, puzzel, arcade... spelletjes is zo algemeen
Mag allebei gratis of betaald zijn, heb net tap tap revenge 2 gedownload, ziet er wel grappig uit! En ik zoek eigenlijk allerlei spelletjes, vind alles wel leuk
pi_77173174
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe zie je welke firmware je hebt?
Instellingen>algemeen>info
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:35:03 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_77173177
iTvp
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:21:57 #84
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_77174308
Ook iTvp.
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Croupouque het volgende:
Dit is ongetwijfeld een vraag die al vele malen eerder is gesteld, niet alleen op dit forum. Maar ik stel hem lekker toch.

Gisteren heb ik voor mijn Iphone 3Gs een lederen beschermhoesje gekocht:
[ afbeelding ]

Bij thuiskomst realiseerde ik me echter dat de combinatie van een magnetische sluiting en een mobiele telefoon wellicht niet de allerbeste is.

Het magnetische veld is in ieder geval zo sterk dat een muntje aan de binnenkant van de hoes blijft 'hangen'. Heeft iemand slechte ervaringen hiermee, of hebben jullie mij juist geruststellende woorden te bieden? Ik vrees dat ik, omdat ik de verpakking al geopend heb en ruilen niet meer mogelijk is, met naald en draad in de weer moet en de magneten maar vervang door klitteband.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het slecht kan zijn voor de telefoon? Dat soort dingen worden toch wel getest?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_77177188
T-Mobile heeft mijn iPhone weer omgewisseld. De nieuwe is onderweg!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:13:19 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_77177246
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:11 schreef Skv het volgende:
T-Mobile heeft mijn iPhone weer omgewisseld. De nieuwe is onderweg!
Hoeveel heb jij er al versleten, man?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:13:41 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77177258
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:28 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik heb ook een soortgelijke vraag

Ik heb een iPhone met firmware 3.0.1 en baseband 04.26.08

Kan ik nu gewoon upgraden via iTunes en jailbreaken/unlocken door blackra1n enzo?
Kijk even hier.

ik heb vanmorgen geupdradet van 3.0 naar 3.1.2. Ik had jailbreak en unlock. Na de upgrade niet meer, maar als je de stappen van het linkje toepast heb je het binnen een paar minuten weer voor elkaar. Kind kan de was doen.
pi_77178126
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er al versleten, man?
Dit wordt mijn zesde.
pi_77178377
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Dit wordt mijn zesde.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_77179212
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:47 schreef IrCute het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nou, ze gaan stuk?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:43:31 #91
139330 TNA
For the stars that shine
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:50:31 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77180297
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou, ze gaan stuk?
Wat gaat er dan kapot?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:51:39 #93
164713 Jos_
Allemaal zever.
pi_77180335
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou, ze gaan stuk?
Wat doe je er dan allemaal wel niet mee vraag ik me dan af?
pi_77180355
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat gaat er dan kapot?
Witte frame.

De vorige keren waren het meestal haarscheurtjes. Bij mijn laatste (die van de foto dus) was het wat erger geworden.
quote:
Weet ik veel.. Ik krijg telkens van die haarscheurtjes waardoor alles kapotgaat. Die scheur aan de bovenkant is een haarscheurtje die helemaal is gaan scheuren. Dat gat bij de schroef is komt ook omdat twee haarscheurtjes grote scheuren werden en er toen een blokje uitviel. Die grote spleet rechts komt doordat 'ie een keer uit mijn had viel tijdens het bellen en daarna dat stukje bij de schroef er uit viel waardoor er niks meer klemde.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:54:47 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77180432
Damn .
pi_77180486
Het grote nadeel is dat ik steeds opnieuw moet jailbreaken en alles er op moet zetten.
  Moderator zaterdag 23 januari 2010 @ 16:56:54 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_77180501
Jamaar Skv, wie zegt dat de hele boel niet is gaan scheuren toen je m hebt laten vallen?

Niet dat ik niet zeg dat ik je niet geloof, ik was er immers niet bij, maar ik vind het vreemd dat T-mobile gezien je geschiedenis niet wat achterdochtiger is. 6 iPhones is echt wel heel vreemd... En volgens mij vallen dingen als valschade niet onder de garantie, toch?
pi_77180724
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar Skv, wie zegt dat de hele boel niet is gaan scheuren toen je m hebt laten vallen?

Niet dat ik niet zeg dat ik je niet geloof, ik was er immers niet bij, maar ik vind het vreemd dat T-mobile gezien je geschiedenis niet wat achterdochtiger is. 6 iPhones is echt wel heel vreemd... En volgens mij vallen dingen als valschade niet onder de garantie, toch?
Ik zeg dat. In de begeleidende brief. Dit is overigens de eerste iPhone waardoor het echt zo erg is geworden. het vallen zal inderdaad wel meetellen, maar op de één of andere manier heb ik telkens weer eerst van die kleine streepjes (haarscheurtjes), die daarna kleine barstjes worden. Dit keer had ik twee van die grijze scheurtjes (en daarna barstjes) bij waar het schroefje onderin zit. Die barstjes braken op een gegeven moment echt af, waardoor de 'shell' niet meer vast werd geklemd op het metalen frame.

wat je op de foto niet kan zien is de achterkant van de iPhone. daar zat een haarscheur (en later grote barst) van midden onderaan tot en met het onderste stukje van '16GB' op de achterkant. Die scheur kan niet zomaar midden in een oppervlak ontstaan doordat 'ie een keer valt. Gelukkig weten ze dat bij T-Mobile ook en geven ze me telkens weer een nieuwe. Heb zelfs 2 maanden abonnement niet hoeven betalen omdat ik vijf keer over anderhalf á 2 weken mijn iPhone kwijt was en daardoor geen gebruik van het 3G heb kunnen maken.

Noem me maar onverantwoord omgaan met mijn spullen, ik ben van mening dat bij normaal gebruik er geen barsten in een telefoon mogen ontstaan. Eerdere keren heb ik de iPhone ook eerder opgestuurd. Al toen het grijze lijntje een beetje een barstje werkt. De laatste keer heb ik langer gewacht.

Het is ook gewoon een constructiefout. Als het mijn eigen schuld was, had T-Mobile me écht niet telkens een nieuwe gegeven. Door mij een nieuwe aan te bieden erkennen ze eigenlijk dat het een fout van hun kant is. Dat ze me daarnaast nog tegemoet zijn gekomen door korting op de factuur te geven vind ik vooral erg netjes en klantvriendelijk van ze. Mij hoor je in ieder geval niet klagen over T-Mobile..
pi_77180830
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Kijk even hier.

ik heb vanmorgen geupdradet van 3.0 naar 3.1.2. Ik had jailbreak en unlock. Na de upgrade niet meer, maar als je de stappen van het linkje toepast heb je het binnen een paar minuten weer voor elkaar. Kind kan de was doen.
Ja maar er was toch altijd sprake van dat als je nu gewoon zou updaten dat je dan niet meer kan unlocken ofzo?
  Moderator zaterdag 23 januari 2010 @ 17:10:59 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_77180869
Nogmaals, ik zeg niet dat ik je niet geloof hè.

* Guppy bekijkt haar iPhone nog eens goed. Op die van mij is in ieder geval niks aan scheurtjes of zo te zien, gelukkig.
pi_77181210
ik wel, hierbij: ik geloof er geen moer van.
pi_77181835
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Nogmaals, ik zeg niet dat ik je niet geloof hè.

* Guppy bekijkt haar iPhone nog eens goed. Op die van mij is in ieder geval niks aan scheurtjes of zo te zien, gelukkig.
Het begint zo:

Daarna kunnen ze doorscheuren.
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef kadeya het volgende:
ik wel, hierbij: ik geloof er geen moer van.
pi_77181944
Zeg, Skv. Je hebt toch geen Iphone-hoesje met magneetsluiting, hè?
pi_77182041
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:43 schreef Croupouque het volgende:
Zeg, Skv. Je hebt toch geen Iphone-hoesje met magneetsluiting, hè?
Mijn iPhone-hoesje was zo'n rood siliconending. Maar die heb ik weggegooid omdat 'ie scheurde toen ik er met mijn bezopen kop aan zat te trekken.
Merk: SwitchEasy.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:51:34 #105
164713 Jos_
Allemaal zever.
pi_77182137
Wat is nou eigenlijk de reden dat jullie een iPhone hebben? Bij mij was de voornaamste reden dat ie makkelijk te bedienen is en er internet enzo op zat. Het zal me echt m'n reet roesten als er straks krassen en barsten opzitten, ik snap niet zo goed waarom iedereen hier daar zo veel waarde aan hecht eigenlijk.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:11:05 #106
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77182724
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:51 schreef Jos_ het volgende:
Wat is nou eigenlijk de reden dat jullie een iPhone hebben? Bij mij was de voornaamste reden dat ie makkelijk te bedienen is en er internet enzo op zat. Het zal me echt m'n reet roesten als er straks krassen en barsten opzitten, ik snap niet zo goed waarom iedereen hier daar zo veel waarde aan hecht eigenlijk.
Ik vind vooral het touchscreen heerlijk werken en bovendien lijkt Apple altijd te weten wat slimme bediening is. Hun, al dan niet bewuste, weglatingen worden gecompenseerd door de jailbreakscene.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:15:29 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77182847
quote:
Toen ik hem kocht was het de enige telefoon met een groot touchscreen waarbij je alleen je vingers nodig hebt om te bedienen. Daarnaast was het toen de enige telefoon met een goede brwoser.
pi_77187351
Hele domme vraag misschien maar ik stel 'm toch.

Wat is nou het nut van jailbraiken??
pi_77187887
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef kreuk050 het volgende:
Hele domme vraag misschien maar ik stel 'm toch.

Wat is nou het nut van jailbraiken??
Je kan dan onderandere apps gebruiken zonder er voor te betalen
En er je kan ook andere handige installeren via Cydia enzo
pi_77192400
Iemand toevallig die dit weet?

ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705

maar als ie erin staat, wordt de ipod gemute (ipod in iphone dus ) maar als ik mezelf bel met een andere tel. gaat hij gewoon over met ringtone.

het wordt dus geblokkeerd omdat er in die standaard een aux aansluiting zit.

kan je dat uitzetten in de telefoon of kan ik alleen muziek luisteren als dat ding zit aangesloten op speakers?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:02:59 #111
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_77192901
Ik heb WIndows 7 op m'n pc geinstalleerd.

Gelijk weer geconfronteerd waarom ik iTunes haat (uit de grond van m'n hart, het is dat een iPhone zo'n geweldig apparaat is, maar mp3-spelers zou ik nooit maar dan ook nooit van Apple meer willen kopen).

Ik mag namelijk maar 1 bibliotheek per iPhone hebben (excusez moi? Dat hoopte ik zelf uit te maken). Oftewel, dat is mijn niet meer bestaande bibliotheek onder Vista.
Of ik alles wil wissen. (NEE!)

Wat nu?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:07:50 #112
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77193074
Wel alles wissen.

Ik maak altijd een backup van mijn iTunes-bibliotheek.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:07:52 #113
174925 Judeljuud
pi_77193076
-NM-

[ Bericht 99% gewijzigd door Judeljuud op 24-01-2010 00:01:08 ]
pi_77195285
Dat mensen geen begrip hebben voor DRM en de restricties.
Ja, ik heb er ook een hekel aan. Nee, ik ga het Apple niet kwalijk nemen.
Blame the music industry

edit:
Steve Jobs: http://www.apple.com/hotnews/thoughtsonmusic/
  zondag 24 januari 2010 @ 11:34:31 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77203639
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja maar er was toch altijd sprake van dat als je nu gewoon zou updaten dat je dan niet meer kan unlocken ofzo?
Nou eh, ik heb het net gedaan. Het kan dus wel. Je moet er wel op letten dat de jailbreak/unlock (ver) na de upgrade van Apple uitkomt. dus nooit zomaar je formware via iTunes updaten, voordat je er zeker van bent dat je hem daarna weer kan jailbreaken.
  zondag 24 januari 2010 @ 12:51:41 #116
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_77205857
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zet ik maandag m'n iPhone in z'n dock, niet helemaal recht en hopsa "KRAK".
Gevolg, ik had een leuke barst van een centimeter in de achterkant van m'n behuizing vanaf de connector.

Afgelopen dinsdag m'n iPhone op laten halen door ProAssist.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Ik heb ook sinds een paar dagen en grote scheur in mn behuizing achter Zit nu te twijfelen of het door mn dock komt, zet `m er af en toe wel debiel in ja... ) Heb er helaas geen garantie op dus maar een hardcase erop gedaan.
In me Burberry......
  zondag 24 januari 2010 @ 23:52:18 #117
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_77234258
Die scheurtjes, komen die er ook in de 3GS, of is dat 3G eigen?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:54:03 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77234342
Ook 3GS.
pi_77234876
Met name de witte toestellen geloof ik.
  maandag 25 januari 2010 @ 00:10:39 #120
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77235029
Volgens mij zie je het bij de witte toestellen gewoon sneller.
pi_77238525
Vraagje.. Ik heb nu een iphone 3G 8GB en mijn vriendin gaat deze week door contractverlening de 3GS erbij nemen.. Als ik ze nu allebei op 1 laptop wil syncen... hoe ga ik dat dan aanpakken?
Kunnen 2 iphones in 1 itunes werken?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 08:05:18 #122
18653 crew  D.
pi_77238553
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

er wordt angstig hard gespeculeerd dat deze in juni of juli wordt gepresenteerd
Lijkt me logisch, toch?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 januari 2010 @ 08:07:26 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77238567
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:00 schreef Vince22 het volgende:
Vraagje.. Ik heb nu een iphone 3G 8GB en mijn vriendin gaat deze week door contractverlening de 3GS erbij nemen.. Als ik ze nu allebei op 1 laptop wil syncen... hoe ga ik dat dan aanpakken?
Kunnen 2 iphones in 1 itunes werken?
Wanneer ze een andere naam hebben zou het volgens mij gewoon moeten werken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 08:09:09 #124
18653 crew  D.
pi_77238585
quote:
Ik heb al meer dan een jaar een barst over het hele scherm lopen. Dat went wel
  PR/Manusje van alles maandag 25 januari 2010 @ 09:25:30 #125
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77239570
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77239716
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:36 schreef IrCute het volgende:

[..]

Werkt ook goed met de nieuwste 3GS, alleen moet je hem wel iedere keer aan de pc aansluiten als je hem weer wil aanzetten, maar dat maakt niet uit want mijn tel staat toch bijna nooit uit
Je bent al de 2de, maar ik heb ook een 3GS, maar nergens last van.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77239748
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wanneer ze een andere naam hebben zou het volgens mij gewoon moeten werken.
Klopt, want ze krijgen beide een eigen XML.
Maar 2 itunes 1 iphone werkt niet.

Echter kan je altijd mediamonkey gebruiken
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77239915
Ah ok thanks, kan ik dan mijn aankopen en programma's overzetten naar haar iphone zonder opnieuw aanschaffen?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  maandag 25 januari 2010 @ 09:56:25 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77240204
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Vince22 het volgende:
Ah ok thanks, kan ik dan mijn aankopen en programma's overzetten naar haar iphone zonder opnieuw aanschaffen?
volgens mij wel, ja...geloof dat je 3 apparaten onder 1 account kan hangen...
pi_77240335
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:32 schreef Chinless het volgende:

[..]

Je bent al de 2de, maar ik heb ook een 3GS, maar nergens last van.
Waarschijnlijk heb jij een oudere versie dan, de mijne is 2-3weken oud.
  maandag 25 januari 2010 @ 11:11:33 #131
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_77241926
Ook topic nummer 60 lees ik graag mee.
pi_77244114
T-mobile abbo is vanaf vandaag ingegaan, gelijk belstatus storing, begint goed

Voorderest ging het heel netjes, gelijk nummer overgegaan zonder gezeur En de my T-Mobile site is ook stukken overzichtelijker dan die van KPN

Nu nog even belstatus in orde maken en ik ben tevreden
  maandag 25 januari 2010 @ 12:26:05 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_77244184
Die besltatus werkt vaker niet dan wel.
pi_77244406
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef Adelante het volgende:
Die besltatus werkt vaker niet dan wel.
pi_77244496
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef EvilMarc het volgende:
Dat mensen geen begrip hebben voor DRM en de restricties.
Ja, ik heb er ook een hekel aan. Nee, ik ga het Apple niet kwalijk nemen.
Blame the music industry
Welke DRM? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_77246333
Ik zit in een best interessante situatie. Ik heb al een jaar of 10 een abbonnement bij Ben/T-mobile. Nu is het zo dat ik een paar weken terug ben verhuist en dat daarbij mijn bereik wat minder is geworden op mijn nieuwe woonadres. T-mobile heeft dat gecheckt en die gaven toe dat ik in een gebied van een paar straten zat waar het bereik wat minder is. Ze gaven wel aan dat er een nieuwe mast gepland staat eind dit jaar.
Ik heb nog een abonnement tot eind juni en ik heb van T-mobile 2 aanbiedingen gehad. De aankomende tijd 50% korting op mijn abonnement of het contract per direct stop zetten. Nu is het wel erg aantrekkelijk om mijn lopende abonnement stop te zetten en een 3GS te nemen. Maar aan de andere kant zit ik aan de nieuwe iPhone 4G te denken. Maar dan moet die wel voor eind juni op de markt komen.
Wat zouden jullie doen?
pi_77246412
3GS nemen, in juni klagen over slecht ontvangst, contract laten ontbinden en alsnog een 4G nemen?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_77246430
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Leipo666 het volgende:
3GS nemen, in juni klagen over slecht ontvangst, contract laten ontbinden en alsnog een 4G nemen?
Dat zal niet gaan denk ik
  maandag 25 januari 2010 @ 13:46:50 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77246569
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit in een best interessante situatie. Ik heb al een jaar of 10 een abbonnement bij Ben/T-mobile. Nu is het zo dat ik een paar weken terug ben verhuist en dat daarbij mijn bereik wat minder is geworden op mijn nieuwe woonadres. T-mobile heeft dat gecheckt en die gaven toe dat ik in een gebied van een paar straten zat waar het bereik wat minder is. Ze gaven wel aan dat er een nieuwe mast gepland staat eind dit jaar.
Ik heb nog een abonnement tot eind juni en ik heb van T-mobile 2 aanbiedingen gehad. De aankomende tijd 50% korting op mijn abonnement of het contract per direct stop zetten. Nu is het wel erg aantrekkelijk om mijn lopende abonnement stop te zetten en een 3GS te nemen. Maar aan de andere kant zit ik aan de nieuwe iPhone 4G te denken. Maar dan moet die wel voor eind juni op de markt komen.
Wat zouden jullie doen?
Geduld hebben. Er zijn geruchten dat de exclusiviteitsdeal met T-Mobile eindigt in februari.
pi_77248847
Mijn homeknop reageert steeds slechter.. weet iemand hoe het in het eerste jaar met garantie zit? Ruilen ze het toestel om of ben je het echt een aantal weken kwijt voor reparatie (dat zou namelijk behoorlijk onhandig zijn )
pi_77256067
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef Maartel het volgende:
Mijn homeknop reageert steeds slechter.. weet iemand hoe het in het eerste jaar met garantie zit? Ruilen ze het toestel om of ben je het echt een aantal weken kwijt voor reparatie (dat zou namelijk behoorlijk onhandig zijn )
Heb je een jailbreak?
pi_77259790
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Heb je een jailbreak?
Wat heeft dat er mee te maken? Jailbreak sloopt je hardware niet.
pi_77264637
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Jailbreak sloopt je hardware niet.
Voor je garantie
pi_77264686
Niet gejailbreakt, dus wel garantie, alleen geen lifeline(?) bijverzekering.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:41:20 #145
27084 Pissie
Like duh....
pi_77265156
Heeft iemand ervaring met het i-300 abonnement of het Relax 35 abonnement van T-Mobile in combinatie met de Iphone 3GS 16GB?

Ik ga dit weekend mijn abonnement omzetten naar een abonnement met een Iphone 3GS 16GB bij T-Mobile maar ik zit giga te twijfelen over met welk abonnement.

Wie weet maken jullie het me wat makkelijker...
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_77265685
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Voor je garantie
Ik heb nu vijf keer mijn kapotte jailbroaken iPhone opgestuurd en telkens gewoon een nieuwe gekregen hoor..
pi_77265787
Goedeavond medefokkers, ik krijg vanavond van iemand een Iphone die gejailbreakt is. Kan ik dan gewoon nog steeds hem makkelijk op mijn itunes aansluiten en gaat de jailbreak dan niet verloren?

en de appstore blijft ook gewoon werken neem ik aan als die gejailbreakt is of niet???

Graag antwoorden, ben een leek op jailbreak gebied!
pi_77266052
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef svenistheman het volgende:
Goedeavond medefokkers, ik krijg vanavond van iemand een Iphone die gejailbreakt is. Kan ik dan gewoon nog steeds hem makkelijk op mijn itunes aansluiten en gaat de jailbreak dan niet verloren?

en de appstore blijft ook gewoon werken neem ik aan als die gejailbreakt is of niet???

Graag antwoorden, ben een leek op jailbreak gebied!
ja ja.

Waarom stelt iedereen in dit topic alleen maar stomme vragen over jailbreaken en abonnementskeuze?
  maandag 25 januari 2010 @ 20:58:09 #149
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_77266149
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Voor je garantie
Update je iPhone en weg is je jailbreak.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:49:22 #150
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77268871
Mn nieuwe (ik ben leek) iPhone werkt prima op 1 ding na. Mijn pc is gemachtigd en synchroniseert agenda, contactpersonen heel de rambam, maar de gedownloade apps in de iTunes Store komen na synchroniseren niet terug op mn iPhone. Wat doe ik verkeerd?
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  maandag 25 januari 2010 @ 21:50:41 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77268932
Tabblad Programma's, en dan "Programma's synchroniseren" aanvinken. Geen dank.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:56:10 #152
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77269257
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Merkie het volgende:
Tabblad Programma's, en dan "Programma's synchroniseren" aanvinken. Geen dank.
Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..
  maandag 25 januari 2010 @ 22:02:23 #153
27084 Pissie
Like duh....
pi_77269630
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Skv het volgende:

[..]

ja ja.

Waarom stelt iedereen in dit topic alleen maar stomme vragen over jailbreaken en abonnementskeuze?
Waarom niet?
Niet alles wat voor jou even duidelijk of van zelf sprekend is is dat ook voor een ander...
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_77271243
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..
Je iPhone is gejailbreaked toch?
Heb je appsync geinstalleerd?
  maandag 25 januari 2010 @ 23:34:41 #155
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77274308
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Je iPhone is gejailbreaked toch?
Heb je appsync geinstalleerd?
Nee is niet gejailbreakd, kwam vandaag binnen met post via Tmobile..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:54:58 #156
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77280006
Hmm, ik ga mijn Iphone vanmiddag na 4 weken gejailbreakt te hebben, toch weer de jailbreak erafhalen. Ik heb het gevoel dat hij toch enorm aan mijn batterij vreet.
pi_77280691
Vanmiddag een persconferentie van Apple. Ze gaan sowieso de Apple tablet presenteren. Hopelijk melden ze ook wat over de nieuwe iPhone.
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 10:06:21 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_77281505
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanmiddag een persconferentie van Apple. Ze gaan sowieso de Apple tablet presenteren. Hopelijk melden ze ook wat over de nieuwe iPhone.
Ik hoop het niet, ik ben nog zo blij met de mijne

Geintje, ik blijf er toch wel blij mee, ook al komt er een nieuwe uit
pi_77281513
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen bedoel je.

[ Bericht 52% gewijzigd door ikheetmartijn op 26-01-2010 10:20:37 ]
pi_77284231
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef Pissie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Niet alles wat voor jou even duidelijk of van zelf sprekend is is dat ook voor een ander...
Omdat in elk topic dezelfde stomme vragen komen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:41:05 #161
73305 Stpan
pi_77288720
Kan het zijn dat push-berichten ook stroom vreten?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:56:54 #162
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_77289349
Appevent brengt ook niet veel spannends meer.
pi_77290578
'Bezig met terugzetten..'

Gaap.
pi_77290932
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:27 schreef Skv het volgende:
'Bezig met terugzetten..'

Gaap.
Mag ik je vragen of je een verzekering hebt bij ProAssist, of is dit gewoon de standaard garantie bij T-Mobile?
pi_77291647
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Mag ik je vragen of je een verzekering hebt bij ProAssist, of is dit gewoon de standaard garantie bij T-Mobile?
Dat mag je.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:56:29 #166
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77291689
Ik vind Skv wel de meest cynische user van de iPhone-reeks.
pi_77293030
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat mag je.
Mooi, bedankt
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:04:23 #168
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_77294656
Zit er ook batterijonderhoud op de iphone? En zo ja, waar kan ik dat vinden?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:34:58 #169
182980 mime_negert
pi_77296253
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef SnuggLe het volgende:
Zit er ook batterijonderhoud op de iphone? En zo ja, waar kan ik dat vinden?
Verklaar u nader.
pi_77298707
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef Stpan het volgende:
Kan het zijn dat push-berichten ook stroom vreten?
ja, volgens mij wel omdat ie dan vaak gaat controleren op nieuwe berichten ofzoiets
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:54:36 #171
182980 mime_negert
pi_77299609
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef mug89 het volgende:

[..]

ja, volgens mij wel omdat ie dan vaak gaat controleren op nieuwe berichten ofzoiets
In theorie zou pushzuiniger moeten zijn dan fetch. Dit omdat er vanuit de mailserver een signaal wordt verstuurd wanneer er een mailtje op jouw ingestelde account binnengekomen is. Je iPhone maakt verbinding met de mailserver en haalt je mailtje op.

Bij fetch gaat je iPhone zelf een signaal sturen naar de mailserver met de vraag of er een mailtje is. Hierdoor heb je vaak dat er voor niets contact wordt gezocht met de mailserver omdat er geen mail is.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:04:40 #172
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_77300023
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Verklaar u nader.
Functie zoals op Nokia telefoons oa zit: ontlaadt batterij eerst helemaal, voordat hij gaat opladen.

Heb de iPhone nog niet heel lang, maar ik blijf laden. Stom van mezelf; moet hem eerste keren lang laten laden en zorgen dattie helemaal leeg is, voordat ik laad.
pi_77300180
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Functie zoals op Nokia telefoons oa zit: ontlaadt batterij eerst helemaal, voordat hij gaat opladen.

Heb de iPhone nog niet heel lang, maar ik blijf laden. Stom van mezelf; moet hem eerste keren lang laten laden en zorgen dattie helemaal leeg is, voordat ik laad.
Volgens mij maakt het tegenwoordig niets meer uit bij accu's of je ze helemaal ontlaad of niet.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:12:26 #174
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77300302
Inderdaad. Beste methode: gewoon opladen wanneer het nodig is! Het maakt verder echt geen zak uit hoe je de batterij behandelt. Ik heb hem gewoon altijd in m'n dock als ik thuis ben en de batterij is niet of nauwelijks slechter geworden in twee jaar tijd.
pi_77301866
Hebben jullie allemaal een Iphone abo of gewoon een web n walk?
Het Iphone abo heeft alleen hogere datasnelheid toch?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:03:26 #176
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_77302453
Ik heb een wekker/dock/speaker ding voor mijn iPod en iPhone daar laadt hij ook in op!! Handig.
pi_77303493
quote:
Groot nieuws van Apple
iPod, MacBook, iPhone: de lijst met succesvolle ontwerpen uit de Apple-school doet de concurrentie watertanden. En deze week ontspruit er een nieuwe loot aan de Apple-boom. Woensdag wordt een nieuw product op feestelijke wijze onthuld. Wat het gaat worden is officieel nog niet bekend, maar kenners zijn ervan overtuigd dat 27/1/2010 de geboortedatum wordt voor de tablet van Apple. Een tablet is een hoofdzakelijk uit scherm bestaande computer, dunner en makkelijker mee te nemen dan een laptop, maar met meer toepassingsmogelijkheden dan een iPhone.

Zoals altijd bij nieuwe producten hult Apple zich zelf tot de officiële lanceringsdatum in nevelen. Wel hebben slimme speurders van over de hele wereld clues gevonden over de naam en de aard van het product. Het zou de grootte krijgen van een A4’tje en iSlate of iPad gaan heten en zou er ongeveer uit kunnen gaan zien op de foto hiernaast. Maar wat voor een naam het beestje ook gaat krijgen, gadgetfreaks van over de hele wereld staan te trappelen van ongeduld tot ze er eentje op kunnen halen bij hun computerzaak.
Stephen Fry in America, KETNET/Canvas, 21:15 uur
pi_77303843
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hebben jullie allemaal een Iphone abo of gewoon een web n walk?
Het Iphone abo heeft alleen hogere datasnelheid toch?
Ik heb een flex abo van 20 euro en web 'n walk voor 9,95. Nadeel: iets minder snel i-net (voor mij snel genoeg, bovendien kan je ook web 'n walk nemen voor 14,95 en dat is wel even snel) Voordeel: even duur als het goedkoopste relaxabo voor de iPhone, maar je neemt al je tegoed mee en alles gaat van je abo af, sms, mms, i-net, dus ook als je in het buitenland bent.
pi_77303910
Hoeraaaa! Na drie uur van herstellen op de verkeerde knop geramt, nu weer opnieuw herstellen. Jeuj!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:35:24 #180
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77303950
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Oplossing is waarschijnlijk een nieuwe Administrator met rechten aanmaken in Vista en dan zou het moeten lukken.. vanavond eens proberen
pi_77304092
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb een flex abo van 20 euro en web 'n walk voor 9,95. Nadeel: iets minder snel i-net (voor mij snel genoeg, bovendien kan je ook web 'n walk nemen voor 14,95 en dat is wel even snel) Voordeel: even duur als het goedkoopste relaxabo voor de iPhone, maar je neemt al je tegoed mee en alles gaat van je abo af, sms, mms, i-net, dus ook als je in het buitenland bent.
Maar dat kun je normaal gesproken toch niet bij een IPhone nemen, of heb je je iPhone apart gekocht?
pi_77304228
Whatsap is vet . Veel beter dan Ping. Owja ben beieuwd naar morgen . Die Tablet lijkt mij echt heel gaaf.
pi_77304395
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef IrCute het volgende:

[..]

Maar dat kun je normaal gesproken toch niet bij een IPhone nemen, of heb je je iPhone apart gekocht?
Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:59:10 #184
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_77305136
Hoe zit het eigenlijk met verjaardagen, die je toevoegd aan je contacts. Krijg je daar automatisch bericht van? Oftewel een alarm wat aan blijft staan?

Ik ben nogal van de notities met herinneringen. Wat is daar een goede app voor?
pi_77306144
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel. Ik had al een flex abo. En toen bleek dat ik mijn 100> euro tegoed wat ik nog had staan, niet mee kon nemen naar een relax abo, stelde de medewerker het zelf voor. In eerste instantie dacht ik eerst alleen mijn tegoed op te maken en dan een relaxabo te nemen, maar nu in het gebruik, vind ik de snelheid prima, het is niet dat ik er hele series op download of zo. Hoefde ook maar 39,95 bij te betalen voor de iPhone. Prima deal.
Ah thanks, ik heb ook het liefst alles in 1bundel, aangezien ik tussen de I-150 en I-300 zit... Bovendien kan je nu toch een1jarig abo nemen?
Maar zal het toestel wel een vermogen kosten
Ik hoef niets te downloaden, gewoon beetje internetten is voldoende..

Bedankt voor je hulp in ieder geval, ik weet je te vinden voor verdere vragen
pi_77306460
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Had ik ook wel gewild dan...Heb 100 euro moeten betalen en ik heb een i-150 abo.
pi_77310174
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Whatsap is vet . Veel beter dan Ping.
Mee eens! Mijn vriendin en ik zijn verslaafd eraan...haha! Elkaar gratis mmsjes sturen is leuk:)!
pi_77314967
Even een vraagje:
Wanneer ik naar het buitenland ga schakel ik dataroaming altijd uit om zo niet flink in de kosten te lopen.
Maar wanneer ik nou gebruik maak van WiFi, moet ik dan ook betalen voor de data die ik gebruik of hoe zit dat precies?
Momenteel kan ik nl. nooit als ik in het buitenland ben internetten, wat ik bloedirritant vind.

Tnx
U MAD?
pi_77315470
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Wanneer ik naar het buitenland ga schakel ik dataroaming altijd uit om zo niet flink in de kosten te lopen.
Maar wanneer ik nou gebruik maak van WiFi, moet ik dan ook betalen voor de data die ik gebruik of hoe zit dat precies?
Momenteel kan ik nl. nooit als ik in het buitenland ben internetten, wat ik bloedirritant vind.

Tnx
Simpel antwoord: nee (niet via je telefoonrekening iig). Anders had dat wel 3G ofzo geheten. Je hoeft daarvoor alleen te betalen als je via een internetcafé of hotel ofzo wifi gebruikt.
pi_77315857
Maar dan zit er een code op neem ik aan?
U MAD?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:17:54 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_77315965
Hoeft niet altijd, er zijn genoeg mensen die hun draadloze netwerk niet beveiligd hebben. In NYC kon ik er soms wel 40 selecteren om te internetten.
pi_77316075
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dan zit er een code op neem ik aan?
Meestal wel ja. Zit vaak in een hotel. Daar betaal ik niks voor wireless internet, maar krijg wel code die ik
moet intoetsen zodra ik de eerste keer een pagina opvraag . Zoiets zal op meer plekken gebruikt worden
pi_77316358
Ok.
Moet ik nog wat speciaals doen om in het buitenland te internetten? (behalve wifi kiezen ).
Zag net toevallig dat er een gratis app uit is..
U MAD?
pi_77316915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ok.
Moet ik nog wat speciaals doen om in het buitenland te internetten? (behalve wifi kiezen ).
Meestal niet
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:41:46 #196
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77317158
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ok.
Wat voor app?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_77321051
wifi.Staat in top 50
U MAD?
  woensdag 27 januari 2010 @ 03:30:04 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77321070
Wat heb je daaraan?
pi_77321453
Dan zoekt ie je de wifi
Op een makkelijke manier.
U MAD?
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:41:07 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77322309
Wat is er makkelijker dan hoe het standaard werkt?
pi_77322356
Geen idee.
Heb nog geen Wifi netwerk gevonden
U MAD?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:30:26 #202
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77323313
Kan je ook een iphone nemen met KPN?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 09:35:25 #203
155227 crew  Guppy
dus
pi_77323441
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:30 schreef Paul het volgende:
Nee, nog niet in ieder geval. Tenzij je een simlock vrije uit België of zo haalt
pi_77323443
quote:
Zeer binnenkort, geloof ik. Omdat dan het exclusieve contract met T-Mobile zou aflopen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:36:31 #205
80791 crew  Paul
pi_77323464
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zeer binnenkort, geloof ik. Omdat dan het exclusieve contract met T-Mobile zou aflopen.
pi_77323820
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Klopt, dit voorjaar gaat KPN de iPhone aanbieden. Wordt nog lachen met hun FUP
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:50:48 #207
80791 crew  Paul
pi_77323841
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef Misan het volgende:

[..]

Klopt, dit voorjaar gaat KPN de iPhone aanbieden. Wordt nog lachen met hun FUP
Fup?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:51:36 #208
80791 crew  Paul
pi_77323856
Want ja bij een kwaliteitstelefoon hoort een kwaliteits netwerk dus niet dat kutte t mobile

NOOIT MEER TMOBILE VOOR MIJ NOOOIT MEEEEEEEEEEEEEEEEER
pi_77323874
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef Paul het volgende:

[..]

Fup?
Fair use policy
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fair_use

en die is bij KPN/Hi nogal laag (minder dan een gigabye)
pi_77323918
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef Paul het volgende:
Want ja bij een kwaliteitstelefoon hoort een kwaliteits netwerk dus niet dat kutte t mobile

NOOIT MEER TMOBILE VOOR MIJ NOOOIT MEEEEEEEEEEEEEEEEER
mij bevalt t-mobile al jaren
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:54:54 #211
80791 crew  Paul
pi_77323946
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:53 schreef Misan het volgende:

[..]

mij bevalt t-mobile al jaren
Ik heb het een aantal jaren geleden gehad, en toen was het zwaar kut, ik moest naar buiten vaak om een beetje contact te krijgen. Vaak kregen mensen voicemail omdat ik gewoon geen bereik had.

Tmobile
pi_77323952
ah je woont in een verlaten oord?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 09:56:16 #213
80791 crew  Paul
pi_77323970
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:55 schreef Misan het volgende:
ah je woont in een verlaten oord?
Nee , randstad jwz

t-mobile is jaren kut geweest in ieder geval, algemeen bekend.
Misschien is het nu beter geworden, geen idee, ik hou het bij KPN ftwwwww
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:57:08 #214
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77323988
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:41 schreef Aventura het volgende:
Wat is er makkelijker dan hoe het standaard werkt?
Hij vindt ook verborgen netwerken, net als WifiTrak (Welke ik 2 weken terug gekocht heb)
pi_77324251
quote:
Jawel. Kan zeker.
Ik heb Hi....

Heb ik via een site geregeld vorig jaar.
Moet ik je ff uitzoeken welke of heb je zoiets van laat maar.
U MAD?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 10:09:12 #216
80791 crew  Paul
pi_77324290
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jawel. Kan zeker.
Ik heb Hi....

Heb ik via een site geregeld vorig jaar.
Moet ik je ff uitzoeken welke of heb je zoiets van laat maar.
Jaaa als je wil, denk dat ik voorlopig nog niet aan de iphone ga maar begin er over na te denken
pi_77324568
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Paul het volgende:

[..]

Jaaa als je wil, denk dat ik voorlopig nog niet aan de iphone ga maar begin er over na te denken
Vreemd.
Ik heb vorig jaar via www.2call.nl mijn Hi-abbonnement verlengd en daarbij een iPhone gekozen.
Nu kan ik die optie ineens niet meer kiezen..........

Of ze dat afgeschaft hebben weet ik eerlijk gezegd niet
U MAD?
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:43:55 #218
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77325251
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee.
Heb nog geen Wifi netwerk gevonden
WifiTrak vindt veel meer netwerken dan de standaard configuratie.
pi_77326013
ik heb gisteren ewifi gedownload en die vindt 15 netwerken waaronder een verborgen, die wel open is. Als ik gewoon bij instellingen kijk, vindt hij er maar 3. Best een verbetering dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 27-01-2010 20:45:40 ]
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:13:26 #220
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77333858
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef conleche het volgende:
ik heb gisteren ewifi gedownload en die vind 15 netwerken waaronder een verborgen, die wel open is. Als ik gewoon bij instellingen kijk, vindt hij er maar 3. Best een verbetering dus.
De zoekfunctie bij instellingen laat geen netwerken zien met een zwak signaal, maar sommige van die netwerksignalen zijn desalniettemin sterk genoeg om mee te internetten. Ik gebruik het alleen om op onbeveiligde netwerken te surfen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:13:57 #221
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77333872
Weet iemand trouwens hoeveel vrije ruimte er nodig is om GTA Chinatown Wars te installeren?
pi_77335739
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef TNA het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel vrije ruimte er nodig is om GTA Chinatown Wars te installeren?
Meestal iets meer dan twee keer de omvang van de app. De helft van die ruimte komt na het installeren weer vrij.
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:45 #224
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77336466
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Meestal iets meer dan twee keer de omvang van de app. De helft van die ruimte komt na het installeren weer vrij.
Thanks.
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:11:52 #225
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77338760
Ik log zojuist voor het eerst in bij My T-Mobile. Sinds maandag een abonnement daar, ingangsdatum per direct gekozen. Nu zie ik staan dat ik 'deze maand' nog 9:41 minuten mag bellen en 7 berichten mag versturen. Ik heb per maand 150 minuten en 150 berichtjes. Ik heb absoluut niet zo veel zitten smsen of bellen sinds maandag.

Gaan ze tegenwoordig daadwerkelijk van kalendermaanden uit? Dus dat mijn volgende bundel op 1/2/2010 ingaat. Zou ik overigens een zeer fijne keuze van ze vinden, maar volgens mij niet gebruikelijk. Dus waar komen dan die aantallen (minuten en berichten) vandaan?

Ook staat er ¤1,04 extra kosten. Geen idee waar ze die vandaan halen, maar dat komt wel op de factuur terug hoop ik.

En ja, met deze vragen kan ik ook de klantenservice bellen, maar ik weet uit ervaring dat ik dan eerst een leuke tijd in de wacht kom. Dus probeer ik het eerst hier.

Anyone?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_77340155
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik log zojuist voor het eerst in bij My T-Mobile. Sinds maandag een abonnement daar, ingangsdatum per direct gekozen. Nu zie ik staan dat ik 'deze maand' nog 9:41 minuten mag bellen en 7 berichten mag versturen. Ik heb per maand 150 minuten en 150 berichtjes. Ik heb absoluut niet zo veel zitten smsen of bellen sinds maandag.

Gaan ze tegenwoordig daadwerkelijk van kalendermaanden uit? Dus dat mijn volgende bundel op 1/2/2010 ingaat. Zou ik overigens een zeer fijne keuze van ze vinden, maar volgens mij niet gebruikelijk. Dus waar komen dan die aantallen (minuten en berichten) vandaan?

Ook staat er ¤1,04 extra kosten. Geen idee waar ze die vandaan halen, maar dat komt wel op de factuur terug hoop ik.

En ja, met deze vragen kan ik ook de klantenservice bellen, maar ik weet uit ervaring dat ik dan eerst een leuke tijd in de wacht kom. Dus probeer ik het eerst hier.

Anyone?
Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijn wanneer je factuur binnenkomt kan je alles nakijken en eventuele fouten corrigeren via klantenservice.
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:42:37 #227
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77340267
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Younesse het volgende:

[..]

Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijn wanneer je factuur binnenkomt kan je alles nakijken en eventuele fouten corrigeren via klantenservice.
Ok, dat verklaart in ieder geval de lage aantallen minuten en berichten die er nog staan. Zal wel even zien de komende dagen wat er dan staat. Dan weet ik ook gelijk op welke datum mijn bundel elke maand in zal gaan.
pi_77340420
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Younesse het volgende:

[..]

Ik had ongeveer dezelfde vraag, ik zag dat ik nu al een kwart had gebruikt

Tevens zie ik nergens staan dat ik 100 sms'jes per maand meer versturen (ik heb mijn iphone via die ING actie)

Hebben meer mensen dit probleem? Anders neem ik volgende week wel even contact op met t-mobile
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:47:26 #229
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77340500
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Agiath het volgende:
Anders neem ik volgende week wel even contact op met t-mobile
Ik zou alvast in de wacht gaan staan als ik jou was, dan heb je maandag wel iemand te pakken.

Nou ja, +/- 5 minuten is in mijn ervaring ongeveer de wachttijd. Nu was dat wel steeds over zakelijke abonnementen, ik weet niet of ze daar een ander nummer voor hebben ofzo, maar zou voor particulieren ook best meer of minder wachttijd kunnen zijn.
pi_77340617
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik zou alvast in de wacht gaan staan als ik jou was, dan heb je maandag wel iemand te pakken.

Nou ja, +/- 5 minuten is in mijn ervaring ongeveer de wachttijd. Nu was dat wel steeds over zakelijke abonnementen, ik weet niet of ze daar een ander nummer voor hebben ofzo, maar zou voor particulieren ook best meer of minder wachttijd kunnen zijn.
mmm

Een huisgenoot van mij werkt ook bij T-mobile, misschien kan ik het beter aan hem vragen
Al weet hij niets of van de ING actie
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:52:03 #231
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_77340700
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee , randstad jwz

t-mobile is jaren kut geweest in ieder geval, algemeen bekend.
Misschien is het nu beter geworden, geen idee, ik hou het bij KPN ftwwwww
Is veel beter geworden sinds ze dat netwerk van andere bedrijf erbij hebben.. Heb iig overal bereik en bijna overal 3g..
------------------
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 16:59:11 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_77341057
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Is veel beter geworden sinds ze dat netwerk van andere bedrijf erbij hebben.. Heb iig overal bereik en bijna overal 3g..
Mwa, ik merk toch regelmatig dat ik 'geen service' te zien krijg. Gelukkig heb ik thuis vol 3G en op mijn werk ook. Het is voor mij dus acceptabel, maar ik was laatst bij iemand op bezoek, en mooi dat ik geen bereik had, tenzij ik met mn wang tegen het raam stond. Blij dat ik daar niet woon!

Even iets anders. Ik heb mijn Mac Mail gesynct met mail op de iPhone. Alles komt keurig binnen, maar als ik iets wil verzenden komt het niet aan. Tenzij ik thuis ben, want dan pakt ie mn Wifi netwerk op. Mijn uitgaande server is dus verkeerd voor wanneer ik 3G gebruik. Weet iemand welke uitgaande server ik moet instellen? In mijn geval T-mobile

[ Bericht 20% gewijzigd door Guppy op 27-01-2010 17:15:46 ]
pi_77343049
Je hebt de uitgaande mailserver nodig van je provider, maar dat werkt alleen als deze het versturen van mails vanaf andere netwerken ondersteunt. Je zult daar sowieso je logingegevens voor nodig hebben trouwens
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 18:34:37 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_77344520
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:51 schreef Misan het volgende:
Je hebt de uitgaande mailserver nodig van je provider, maar dat werkt alleen als deze het versturen van mails vanaf andere netwerken ondersteunt. Je zult daar sowieso je logingegevens voor nodig hebben trouwens
en als het een emailadres betreft wat bij een eigen domeinnaam hoort? Dat zou in principe moeten werken, toch?
pi_77348722
Er komt een iPad. Zie www.twitter.com/iphoneclub
Misschien nog iSO of OS4.0 vanavond?
pi_77349793
iPad gaat 500 dollar kosten. Niet duur!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 20:22:16 #237
80791 crew  Paul
pi_77349825
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Skv het volgende:
iPad gaat 500 dollar kosten. Niet duur!
[ afbeelding ]
Had meer verwacht ja
  PR/Manusje van alles woensdag 27 januari 2010 @ 20:31:23 #238
Toezicht is gezond!
pi_77350382
wat een ding
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_77350705
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een ding
wat een faal bedoel je
pi_77350803
Ik zou eerder dat ding kopen (mits jailbreak komt) dan een netbook of een nieuwe notebook.
pi_77350962
Het event is afgelopen. Helaas totaal geen nieuws over de iPhone, iPod touch of iPhone OS 4.0 :-(

pi_77351720
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

wat een faal bedoel je
Omdat? Leg uit?
  PR/Manusje van alles woensdag 27 januari 2010 @ 20:54:14 #243
Toezicht is gezond!
pi_77351743
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

wat een faal bedoel je
hoezo dat nou weer dan?
pi_77351789
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

hoezo dat nou weer dan?
Omdat het kan. Omdat internetters graag willen haten om dingen die andere mensen tof vinden
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:55:47 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77351846
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

hoezo dat nou weer dan?
Omdat de iPhone alles kan wat dat ding ook kan, en alles wat de iPhone niet kan en de iPad wel kan een goedkope netbook nog 100x beter?
pi_77351853
Mja, ik heb de hype best wel gevolgd en ben redelijk teleurgesteld..

lang geleden ook dat ik niet enthousiast was over een nieuw apple product..

geen multitasking geen camera geen toegang tot het filesystem, dus geen eigen films bekijken ed

en zo mooi vind ik 'em ook niet
pi_77352718
Tis dus gewoon een grotere, snellere iPhone ? FAIL.

Ik zou echt geen gelegenheid kunnen verzinnen waarbij ik dit ding zou kunnen gebruiken. Op reis misschien om films te kijken ofzo.

Opzich is het een goed idee, maar dan niet met het iPhone-besturingssysteem.
pi_77352882
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Fukjoeman het volgende:
Tis dus gewoon een grotere, snellere iPhone ? FAIL.

Ik zou echt geen gelegenheid kunnen verzinnen waarbij ik dit ding zou kunnen gebruiken. Op reis misschien om films te kijken ofzo.

Opzich is het een goed idee, maar dan niet met het iPhone-besturingssysteem.
Bekijk de video maar es: http://www.apple.com/ipad/#video
pi_77354036
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bekijk de video maar es: http://www.apple.com/ipad/#video
Doe mij zo eentje

not

Ik vraag me gewoon af wanneer je dit gebruikt.
pi_77354200
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Doe mij zo eentje

not

Ik vraag me gewoon af wanneer je dit gebruikt.
Ik vind het een gaaf ding, maar het is inderdaad gewoon een grote iPhone. Ze zijn in dat filmpje wel weer zo lyrisch als wat, alsof ze het wiel uit hebben gevonden.
pi_77354514
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Skv het volgende:
Het event is afgelopen. Helaas totaal geen nieuws over de iPhone, iPod touch of iPhone OS 4.0 :-(

Fucking kut zooi . Daar had ik juist op gerekend, niet alleen die stomme klote tablet .
pi_77354888
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Fucking kut zooi . Daar had ik juist op gerekend, niet alleen die stomme klote tablet .
Mij boeit het niet zoveel. Wat had je nog graag gewild in 4.0?
Met jailbreak heb ik eigenlijk bijna alles al wat ik wil.
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 22:25:50 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_77356702
Ik snap op zich wel waar ze heenwillen met de iPad. Maar ik denk niet dat het voor mij zelf iets toe zou voegen.

Overigens, als ik op de iPhone iPad wil typen, suggeert die 'klad'
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:46:31 #254
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77357801
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Omdat de iPhone alles kan wat dat ding ook kan, en alles wat de iPhone niet kan en de iPad wel kan een goedkope netbook nog 100x beter?
Zo is dat.
pi_77363371
Ik wacht op iPhone 4
pi_77369346
Wat een faal ding, een soort ipod touch maar dan groter Had er wel meer van verwacht, ik dacht dat dat ding gewoon OS X zou draaien ofzo.

Ik vind hem ook niet echt mooi, verhoudingen van de knoppen staan niet goed vind ik
pi_77370403
iPad.
Dat klinkt als een vatsig iets.
U MAD?
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:46:52 #258
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77370429
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef Agiath het volgende:
Wat een faal ding, een soort ipod touch maar dan groter Had er wel meer van verwacht, ik dacht dat dat ding gewoon OS X zou draaien ofzo.

Ik vind hem ook niet echt mooi, verhoudingen van de knoppen staan niet goed vind ik
Ik vind het formaat ook niet mooi, het ziet er m.i. een beetje lomp uit omdat het niet 'breedbeeld' is.
pi_77374570
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
iPad.
Dat klinkt als een vatsig iets.
Moet je eens naar de parodie kijken van het Amerikaanse MADTV

http://bit.ly/gU8Q6
Op Twitter is de iPad al vergeleken qua naam met maandverband/tampons #iTampon
pi_77374613
Niets over de nieuwe iPhone.... Jammer
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77375250
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Babovic het volgende:
Niets over de nieuwe iPhone.... Jammer
met die flitslichten van philips?
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:33:43 #262
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77376659
Is er een programma waarmee je sms'en kunt versturen via je iPhone, maar vanaf je computer? Via Bluetooth of gedockte iPhone?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_77376675
bedoel je ping??
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:36:22 #264
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77376760
Nee, ik bedoel dat als ik achter mijn computer zit en ik wil een sms versturen, ik dat via de iPhone kan doen. Dus dat ik het smsje tik op mijn computer en gewoon via de gsm-verbinding van de iPhone verstuur.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 januari 2010 @ 14:36:45 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77376770
Multitasking, hup.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77376801
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik bedoel dat als ik achter mijn computer zit en ik wil een sms versturen, ik dat via de iPhone kan doen. Dus dat ik het smsje tik op mijn computer en gewoon via de gsm-verbinding van de iPhone verstuur.
Geen idee, maar klinkt wel makkelijk.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:45:47 #267
73305 Stpan
pi_77377100
Ik heb even zitten googlen op alternatieven voor iTunes.

SharePod zag er aardig uit, maar daar heb je toch nog iTunes voor nodig. Ik weet dat alle Apple-fanboyz dit niet willen lezen:
Maar ik wil mijn heerlijk draaiende altijd werkende Microsoft software niet langer vervuilen met die troep van Apple. Behalve de iPhone is er nog nooit wat goeds gekomen uit die op uiterlijk geilende marketeers. Ik wil mijn iPhone dus gewoon met video's & mp3 volproppen zonder iTunes. Wie o wat is handig?
pi_77377486
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb even zitten googlen op alternatieven voor iTunes.

SharePod zag er aardig uit, maar daar heb je toch nog iTunes voor nodig. Ik weet dat alle Apple-fanboyz dit niet willen lezen:
Maar ik wil mijn heerlijk draaiende altijd werkende [b]Microsoft[/b software niet langer vervuilen met die troep van Apple. Behalve de iPhone is er nog nooit wat goeds gekomen uit die op uiterlijk geilende marketeers. Ik wil mijn iPhone dus gewoon met video's & mp3 volproppen zonder iTunes. Wie o wat is handig?
En dan schelden op Apple?
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:56:45 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77377536
Ik zou gewoon iTunes gebruiken, van de alternatieven word je niet echt blij.
pi_77377587
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Stpan het volgende:
Ik weet dat alle Apple-fanboyz dit niet willen lezen:
... mijn heerlijk draaiende altijd werkende Microsoft software
Waarom zouden we dit niet willen lezen? Het is hilarisch .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:02:00 #271
73305 Stpan
pi_77377723
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En dan schelden op Apple?
Ja.
De iPhone is een briljant apparaat (net als de iTouch).

Behalve dan dat je je batterij niet kunt vervangen (wat volgens de wetgeving wel zou moeten) heb ik weinig klachten. Over de rest van Apple (heb een iPod gehad, ben verdoemd tot het gebruik van iTunes door m'n iPhone) ben ik weinig te spreken.

Kortom, wie oh wie helpt me van iTunes af met een werkbaar alternatief? Ik wil namelijk 2 bibliotheken gebruiken om m'n iPhone te vullen.
pi_77377851
iTunes
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:11:24 #273
73305 Stpan
pi_77378093
Wat is er beter aan dan de ouderwetse Explorer drag&drop? Werkte prima bij m'n vorige mp3-speler. Dat is pas handig.
Maar goed, dat kan niet vanwege rechten en afspraken. Kan ik nog enigszins inkomen (maar andere mp3-spelers hebben deze restrictie niet) dat je niks van je iPhone naar iemands anders mag kopieren.
Maar niet meerdere bibliotheken? Pfff, kinderachtig.
pi_77378328
Waarom zijn iPhones zo duuurrr
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 15:23:17 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_77378532
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Svyatagor het volgende:
Dat kan toch via de T-mobile website? Of heb je geen T-mobile?
pi_77379993
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef Rejected het volgende:
Waarom zijn iPhones zo duuurrr
Valt best mee, toch?
pi_77380045
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Valt best mee, toch?
De goedkoopste optie is 575 euro zie ik.
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:01:51 #278
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_77380089
Na al jaaren Nokia fan te zijn heb ik em vandaag gehaald...

mn eerste Iphone 3Gs !!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_77380605
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:

mn eerste Iphone 3Gs !!!
Enjoy!
pi_77380617
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:

mn eerste Iphone 3Gs !!!
pi_77381263
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Rejected het volgende:

[..]

De goedkoopste optie is 575 euro zie ik.
Neem 'm dan bij een abonnement.
pi_77381538
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Neem 'm dan bij een abonnement.
Maar mijn abonnement bij een andere provider loopt pas in November af.
pi_77386488
Vraagje is de Iphone 3GS echt noemenswaardig beter/sneller dan de Iphone 3G.

Scheelt wel 70 euro, maar ik denk dat ik ook prima overweg kan met een 3G. Tenzij het ding enorm traag is natuurlijk.
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:01:51 #284
3185 Adelante
To let it go now
pi_77386611
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
Vraagje is de Iphone 3GS echt noemenswaardig beter/sneller dan de Iphone 3G.

Scheelt wel 70 euro, maar ik denk dat ik ook prima overweg kan met een 3G. Tenzij het ding enorm traag is natuurlijk.
Ging jij niet voor 'n Nexus One?
pi_77386677
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ging jij niet voor 'n Nexus One?
Ik ben momenteel toch maar niks aan het uitsluiten, en zo'n iphone abbo is toch best voordelig als je internet wil.
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:04:01 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77386681
Voor die 70 euro zou ik absoluut een 3GS nemen. Veel sneller.
pi_77386741
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
Idd.
Ik ga mijne misschien op hcw.be bestellen, alleen zijn ze momenteel niet op voorraad.
Heb jij ook een 3GS?
pi_77386791
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Merkie het volgende:
Maar werken de basis dingen niet goed met 3G?

Ik vind het internet vooral handig om snel iets op te zoeken met MAPS bijvoorbeeld, of om openingstijden te checken. En, instant messaging en Fok! , hetjournaal kijken, maar dat is het wel. Hoef geen 'zware' game apps.

Of merk je het bij dit soort dingen ook al meteen?

Ik vind 70 euro niet niks hoor.
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:08:25 #289
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77386833
Ik ben ook voor de 3GS gegaan. Kompas, video's opnemen en sneller. En slechts 7 tientjes duurder. En mocht je na een tijdje iets anders willen, dan ook een stuk beter weer te verkopen dan een 3G.
pi_77386865
Oké, ik heb een paar overlevingstips nodig voordat mijn hart het niet aan kan als ik hem binnen heb.
Hoe ging jij (de iPhone-bezitter) er mee om? Want ik kan er niet mee omgaan. Helpt mij alstublieft. Dank u.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:09:54 #291
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77386891
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar werken de basis dingen niet goed met 3G?

Ik vind het internet vooral handig om snel iets op te zoeken met MAPS bijvoorbeeld, of om openingstijden te checken. En, instant messaging en Fok! , hetjournaal kijken, maar dat is het wel. Hoef geen 'zware' game apps.
Het werkt wel en ik vond de 3G ook een prima toestel. Maar met de 3GS gaat het toch een stuk vloeiender, voelt een stuk prettiger aan dan de 3G.

Nu is de vergelijking misschien niet helemaal eerlijk. Ik heb nu een geheel nieuwe 3GS en had hiervoor een aardig beschadigde 3G. Al doet dat aan de snelheid weinig af, die wordt naarmate er krassen op zitten niet slechter.
pi_77387007
voor een kompas of filmpjes opnemen doe ik het niet. De snelheid vind ik wel belang maar zolang het niet veel uitmaakt..
pi_77387129
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:
voor een kompas of filmpjes opnemen doe ik het niet. De snelheid vind ik wel belang maar zolang het niet veel uitmaakt..
Snelheid van de telefoon zelf of het internet?
Feyenoord Rotterdam
pi_77387157
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef o.us het volgende:

[..]

Snelheid van de telefoon zelf of het internet?
Telefoon zelf.
pi_77387317
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Telefoon zelf.
3GS is dan perfect, heb hem zelf ook net besteld.
Feyenoord Rotterdam
pi_77387520
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef o.us het volgende:

[..]

3GS is dan perfect, heb hem zelf ook net besteld.
T-mobile?
pi_77387625
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

T-mobile?
Op studentmobiel.nl.
voor 29,90 per maand (2 jaarcontract) heb je een gratis iPhone 3GS, 330 belminuten of smsjes (your choice) en internet.

Wacht vol spanning op de mijne.
Feyenoord Rotterdam
pi_77387713
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Op studentmobiel.nl.
voor 29,90 per maand (2 jaarcontract) heb je een gratis iPhone 3GS, 330 belminuten of smsjes (your choice) en internet.

Wacht vol spanning op de mijne.
het is wel raar dat T-mobile voor precies hetzelfde 130 euro extra vraagt!

99 euro toestel en 26 euro aansluitkonsten

heb je goed gekeken?
pi_77387790
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

het is wel raar dat T-mobile voor precies hetzelfde 130 euro extra vraagt!

99 euro toestel en 26 euro aansluitkonsten

heb je goed gekeken?
Jupp, maar dat is in combinatie met een iPhone abbonnement.
Ik heb gewoon een normaal abbo met internet genomen.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:31:08 #300
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77387860
Mijn 3gs komt over een paar dagen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77387882
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef o.us het volgende:

[..]

Jupp, maar dat is in combinatie met een iPhone abbonnement.
Ik heb gewoon een normaal abbo met internet genomen.
Klopt, maar als het goed is betaal in je jaar 2 wel een tientje voor je internet abbo toch.

Dus dan kom je in het tweede jaar uit op 33 euro ofzo. Maar dat valt ook wel mee.

Maar bedankt dit had ik niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')