Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Merkie het volgende:
Tabblad Programma's, en dan "Programma's synchroniseren" aanvinken. Geen dank.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Skv het volgende:
[..]
ja ja.
Waarom stelt iedereen in dit topic alleen maar stomme vragen over jailbreaken en abonnementskeuze?
Je iPhone is gejailbreaked toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Stond al aangevinkt. Weer uitgevinkt en aangevinkt en opnieuw gesynchroniseerd en ze staan niet op mn iPhone..
Nee is niet gejailbreakd, kwam vandaag binnen met post via Tmobile..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je iPhone is gejailbreaked toch?
Heb je appsync geinstalleerd?
Ik hoop het niet, ik ben nog zo blij met de mijnequote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanmiddag een persconferentie van Apple. Ze gaan sowieso de Apple tablet presenteren. Hopelijk melden ze ook wat over de nieuwe iPhone.
Morgen bedoel je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanmiddag een persconferentie van Apple. Ze gaan sowieso de Apple tablet presenteren. Hopelijk melden ze ook wat over de nieuwe iPhone.
Omdat in elk topic dezelfde stomme vragen komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef Pissie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niet alles wat voor jou even duidelijk of van zelf sprekend is is dat ook voor een ander...
Mag ik je vragen of je een verzekering hebt bij ProAssist, of is dit gewoon de standaard garantie bij T-Mobile?quote:
Dat mag je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Mag ik je vragen of je een verzekering hebt bij ProAssist, of is dit gewoon de standaard garantie bij T-Mobile?
Verklaar u nader.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef SnuggLe het volgende:
Zit er ook batterijonderhoud op de iphone? En zo ja, waar kan ik dat vinden?
ja, volgens mij wel omdat ie dan vaak gaat controleren op nieuwe berichten ofzoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef Stpan het volgende:
Kan het zijn dat push-berichten ook stroom vreten?
In theorie zou pushzuiniger moeten zijn dan fetch. Dit omdat er vanuit de mailserver een signaal wordt verstuurd wanneer er een mailtje op jouw ingestelde account binnengekomen is. Je iPhone maakt verbinding met de mailserver en haalt je mailtje op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef mug89 het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel omdat ie dan vaak gaat controleren op nieuwe berichten ofzoiets
Functie zoals op Nokia telefoons oa zit: ontlaadt batterij eerst helemaal, voordat hij gaat opladen.quote:
Volgens mij maakt het tegenwoordig niets meer uit bij accu's of je ze helemaal ontlaad of niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Functie zoals op Nokia telefoons oa zit: ontlaadt batterij eerst helemaal, voordat hij gaat opladen.
Heb de iPhone nog niet heel lang, maar ik blijf laden. Stom van mezelf; moet hem eerste keren lang laten laden en zorgen dattie helemaal leeg is, voordat ik laad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |