Nee, nog niet in ieder geval. Tenzij je een simlock vrije uit België of zo haaltquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeer binnenkort, geloof ik. Omdat dan het exclusieve contract met T-Mobile zou aflopen.
Klopt, dit voorjaar gaat KPN de iPhone aanbieden. Wordt nog lachen met hun FUPquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeer binnenkort, geloof ik. Omdat dan het exclusieve contract met T-Mobile zou aflopen.
Fup?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, dit voorjaar gaat KPN de iPhone aanbieden. Wordt nog lachen met hun FUP
Fair use policyquote:
mij bevalt t-mobile al jarenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef Paul het volgende:
Want ja bij een kwaliteitstelefoon hoort een kwaliteits netwerk dus niet dat kutte t mobile
NOOIT MEER TMOBILE VOOR MIJ NOOOIT MEEEEEEEEEEEEEEEEER![]()
Ik heb het een aantal jaren geleden gehad, en toen was het zwaar kut, ik moest naar buiten vaak om een beetje contact te krijgen. Vaak kregen mensen voicemail omdat ik gewoon geen bereik had.quote:
Neequote:
Hij vindt ook verborgen netwerken, net als WifiTrak (Welke ik 2 weken terug gekocht heb)quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:41 schreef Aventura het volgende:
Wat is er makkelijker dan hoe het standaard werkt?
Jawel. Kan zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:30 schreef Paul het volgende:
Kan je ook een iphone nemen met KPN?
Jaaa als je wil, denk dat ik voorlopig nog niet aan de iphone ga maar begin er over na te denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Kan zeker.
Ik heb Hi....
Heb ik via een site geregeld vorig jaar.
Moet ik je ff uitzoeken welke of heb je zoiets van laat maar.
Vreemd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaa als je wil, denk dat ik voorlopig nog niet aan de iphone ga maar begin er over na te denken
WifiTrak vindt veel meer netwerken dan de standaard configuratie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee.
Heb nog geen Wifi netwerk gevonden
De zoekfunctie bij instellingen laat geen netwerken zien met een zwak signaal, maar sommige van die netwerksignalen zijn desalniettemin sterk genoeg om mee te internetten. Ik gebruik het alleen om op onbeveiligde netwerken te surfen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef conleche het volgende:
ik heb gisteren ewifi gedownload en die vind 15 netwerken waaronder een verborgen, die wel open is. Als ik gewoon bij instellingen kijk, vindt hij er maar 3. Best een verbetering dus.
Meestal iets meer dan twee keer de omvang van de app. De helft van die ruimte komt na het installeren weer vrij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef TNA het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel vrije ruimte er nodig is om GTA Chinatown Wars te installeren?
Thanks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal iets meer dan twee keer de omvang van de app. De helft van die ruimte komt na het installeren weer vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |