abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77087185
Zet ik maandag m'n iPhone in z'n dock, niet helemaal recht en hopsa "KRAK".
Gevolg, ik had een leuke barst van een centimeter in de achterkant van m'n behuizing vanaf de connector.

Afgelopen dinsdag m'n iPhone op laten halen door ProAssist.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
pi_77087782
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Norrage het volgende:
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...

Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
pi_77089034
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef IrCute het volgende:

[..]

Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
Ik moet nu wachten op dat mijn huidige bestelling geannuleerd wordt (2 weken) , en dan kan ik pas opnieuw bestellen. En dan ga ik dat niet meer via de site doen, dat weet ik wel
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77093724
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.

Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.

Prijs verschil online is er toch niet.

Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.

Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?

Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
pi_77093757
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
pi_77093773
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.

Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
pi_77095311
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.

Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
Update is speculatief. Als het er is zie je het vanzelf in je iTunes ja.
Gezien er nog bijna geen ontwikkelelaars toegang tot 4.0 hebben gekregen lijkt het me stug dat 'ie volgende week woensdag uitkomt btw.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77095364
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef funrider het volgende:
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
3GUnrestrictor.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77095675
Onderaan de achterkant van m'n 3G (dec '08) waar de lader erin gaat een scheurtje van ongeveer 5 mm. Ik heb die duurste verzekering bij T-Mobile.

Kan ik dat laten fixen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77095761
4.0 klinkt wel ok, maar eerst maar waar wachten op de Jailbreak .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_77095775
Mooie timing trouwens van die update, op dat moment heb ik precies mijn unlock niet meer nodig
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_77101396
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77101786
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Verkoop Iphone door KPN
Goed voor de concurentie
pi_77101877
Heel stom dat de iPhone geen foto's kan versturen naar andere telefoons. Op vakantie ging ik met maten drinken en we namen foto's van elkaar enz. Op een gegeven moment willen we foto's naar elkaar sturen en iedereen kan dat met hun Nokia en Samsung toestellen. Ik als bezitter van van de meest geavanceerde telefoon van dat groepje kon zoiets simpels niet.

Ik denk echt erover om mijn iPhone te verkopen, ik weet dat het iets kleins is maar op dat moment baal je echt.
pi_77101976
Mail je ze toch via je iPhone?
pi_77102140
Ja en het kost 5 euro per MB in Turkije. Het is gewoon te zot voor woorden dat een simpele Nokia of Samsung wel zoiets simpels kan en volgens Apple "De meest geavanceerde telefoon" niet. Veder wordt de foto verkleind als je het mailt via je iPhone.

Ik wist dat het niet kon toen ik voor de iPhone ging, maar dacht die functie nooit nodig te hebben.
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 16:28:35 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_77102421
Een troost, als je foto's verzend via bluetooth met een Nokia of Samsung, worden ze ook verkleind
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77103932
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Verkoop Iphone door KPN
vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopen
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:57:42 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77105942
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Agiath het volgende:

[..]

vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopen
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.
2000 light years from home
pi_77105971
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vaak heb je er zelf meer verstand van dan die lui aan de andere kant van de lijn
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:00:16 #61
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_77106031
Hoi!

Dat golfspelletje dat je gratis kreeg bij die 12 dagen actie is fokking verslavend trouwens

On a side note:
Iemand ervaringen met van die iphone > tv kabels?
En of iemand een goedkopere versie weet die ook op 3.0 en hoger werkt? al die chinese kabels stoppen na versie 2 met ondersteuning.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_77106230
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
pi_77106316
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef funrider het volgende:
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.

Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.

Prijs verschil online is er toch niet.

Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.

Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?

Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
Volgens mij gaat het abonnement dan pas over 4 maanden in. Dat is bij andere abonnement in iedergeval wel zo. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het bij een iPhone anders is. Misschien is er iemand anders hier die het weet....
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:19:21 #64
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_77106757
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
Wil je gratis of betaald?

Rolando (betaald) heeft mij erg weten te vermaken (heeft ook een gratis demo)
van Soosiz heb ik alleen de gratis demo gespeeld, maar dat ziet er ook leuk uit
Tap Tap revenge 2 is leuk als je van guitarhero achtige spellen houdt. gratis, en veel muziek

Toy Bot was ook een interessant spel.
verder Traffic Rush, als je wilt frustispelen

Wat voor spelletjes zoek je eigenlijk? Adventures, racen, platform, puzzel, arcade... spelletjes is zo algemeen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:23:24 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77106911
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??

Ik speel zelf momenteel vooral Civilization Revolution
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_77125930
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waren ook echt typische verkooppraatjes
Hij had het over 1 of ander nokia toestel met software waaraan apple meegeholpen heeft, de zogenaamde iPhone-killer Was een nokia van vorig jaar, en o ja, iPhone was al 'sterk verouderd' volgens hem

Ben blij dat ik weg ga bij dat klote KPN
pi_77130580
quote:
Fourth-Generation iPhone: OLED Screen, Video Chat, 'Early' Launch?

A new report today from The Korea Times claims that Apple is preparing to launch the fourth-generation iPhone, with sources claiming that it could debut as early as April. The assertions apparently come from an executive of KT, the exclusive iPhone carrier in South Korea, who claims that the new iPhone will launch to large Korean corporate clients in April, with release to the general public occurring in June. Such a move would be odd for Apple, which has relied on the publicity and excitement of its iPhone launch events, a tactic that would be undermined by early availability of the handset to a limited customer base.

The executive also offered claims of an OLED screen and video chat capability for the next-generation iPhone, as well as a claim of a "highly likely" removable battery that would also be a surprising move from the company that has utilized a non-removable battery since the original iPhone and has transitioned to similar setups for its notebook computers.

They said the coming 4G iPhones will be equipped with organic light emitting diode (OLED) screens on surface and live video chat functionalities, while removable battery is highly likely.

The new 4G iPhone is also going to be loaded with dual core processors and higher and powerful graphic chips that can deliver higher video resolutions and better "still" images when taking pictures.

The report claims that Apple is planning for a relatively early introduction of the new iPhone compared to previous June or July launches in order to counter the stream of Android-based smartphones expected from Google in the wake of its launch of the Nexus One.

Reached for comment, a spokesperson in Apple's South Korean unit did offer confirmation that the company is in discussions regarding launch timing for the new iPhone.

"With KT, we've been in talks with other telecom carriers to gauge the launching timing of 4G iPhones in South Korea. More tech-oriented features will be added to the models," a representative of Apple's South Korean office said.

Meanwhile, French magazine Challenges briefly reports [Google translation] that Apple is planning to launch the next-generation iPhone in May.

Apple will launch in early May 2010 a new version of its iPhone, it was learned from several mobile operators. . . . No information was leaked, however the characteristics of the new device.

An iPhone launch ahead of Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC) would be something of a surprise, as Apple has consistently taken advantage of the conference to show off the forthcoming iPhone models and set the stage for their launches shortly after the conference. WWDC has been rumored to be set for June 28th through July 2nd based on the appearance of a generic "Corporate Event" listing on the Moscone Conference Center's event calendar, a placeholder tactic used in the past for Apple's conferences there. That listing has, however, now been removed from the Moscone Center's calendar.

Due to the rather surprising and questionable nature of these reports, we have collected them on Page 2 for discussion.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:24:52 #68
123479 kaiiestan
vakantieveilingenoplichting.nl
pi_77131627
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??

Ik speel zelf momenteel vooral Civilization Revolution
Lux touch is echt super, is eigenlijk gewoon Risk maar zeer verslavend
pi_77132954
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ProAssist een barst in je iPhone heeft gerepareerd?
"Dinsdag opgehaald? We kunnen de status pas na 2 weken zien"
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:11:40 #70
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_77159246
Heeft iemand nog een tip voor een goede wekkerapplicatie? Ik zoek er eentje waarbij je je eigen muziek kunt gebruiken als wektoon, waar de toon langzaam luider wordt, meerdere alarms kunt instellen, trillen kunt uitzetten en die een grote snooze-knop heeft die je qua snoozetijd in kunt stellen. Ik heb nu een aantal demo's geprobeerd, maar ze zijn niet wat ik zoek. Ik had op m'n WM G-alarm en die was echt ideaal!

Wel vreemd, want ik vind m'n iPhone echt fijn, maar in sommige opzichten mis ik m'n Xperia enorm! Vooral het multitasken mis ik, maar ook kleine dingen zoals makkelijk je beltoon instellen (ben er 3 uur mee bezig geweest) en snel je telefoon op stil zetten of een aangepast profiel maken daarvoor. Had niet verwacht dat het onder al die geweldige apps zo'n simpele en zelfs ouderwetse telefoon zou zijn...

Een vriend van me wil TomTom voor me downloaden, maar heb ik een jailbreak nodig om dat dan te kunnen draaien? En als ik dat doe....kan ik dan nog automatisch upgraden via iTunes?

En...laatste vraag: kan ik ook in tekst de backspaceknop op de een of andere manier gebruiken als delete-knop? Je kunt volgens mij niet echt makkelijk terugscrollen in een getypte tekst.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:13:49 #71
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77159376
Excuses om jullie hiermee lastig te vallen, maar ik ben de weg tegenwoordig een beetje kwijt in jailbreakland Jailbreak, unlock, basebands...

Ik heb een 2G uit Amerika met een Nederlandse provider, zit nu op firmware 3.0. Kan ik met redsn0w (of iets anders) naar 3.1.2?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:47:09 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77160958
Upgraden naar 3.1.2, dan blackra1n eroverheen. Klaar, opgelost, slotje . Of redsn0w 0.9, maar die is langzamer.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:47:52 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77160999
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede wekkerapplicatie? Ik zoek er eentje waarbij je je eigen muziek kunt gebruiken als wektoon, waar de toon langzaam luider wordt, meerdere alarms kunt instellen, trillen kunt uitzetten en die een grote snooze-knop heeft die je qua snoozetijd in kunt stellen. Ik heb nu een aantal demo's geprobeerd, maar ze zijn niet wat ik zoek. Ik had op m'n WM G-alarm en die was echt ideaal!

Wel vreemd, want ik vind m'n iPhone echt fijn, maar in sommige opzichten mis ik m'n Xperia enorm! Vooral het multitasken mis ik, maar ook kleine dingen zoals makkelijk je beltoon instellen (ben er 3 uur mee bezig geweest) en snel je telefoon op stil zetten of een aangepast profiel maken daarvoor. Had niet verwacht dat het onder al die geweldige apps zo'n simpele en zelfs ouderwetse telefoon zou zijn...

Een vriend van me wil TomTom voor me downloaden, maar heb ik een jailbreak nodig om dat dan te kunnen draaien? En als ik dat doe....kan ik dan nog automatisch upgraden via iTunes?

En...laatste vraag: kan ik ook in tekst de backspaceknop op de een of andere manier gebruiken als delete-knop? Je kunt volgens mij niet echt makkelijk terugscrollen in een getypte tekst.
Wat is er simpeler dan een schuifje omzetten voor de trilfunctie?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:48:20 #74
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77161027
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Merkie het volgende:
Upgraden naar 3.1.2, dan blackra1n eroverheen. Klaar, opgelost, slotje . Of redsn0w 0.9, maar die is langzamer.
All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgrade
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:01:59 #75
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77161733
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef TNA het volgende:

[..]

All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgrade
Alles is te repareren.
pi_77164201
Dit is ongetwijfeld een vraag die al vele malen eerder is gesteld, niet alleen op dit forum. Maar ik stel hem lekker toch.

Gisteren heb ik voor mijn Iphone 3Gs een lederen beschermhoesje gekocht:

Bij thuiskomst realiseerde ik me echter dat de combinatie van een magnetische sluiting en een mobiele telefoon wellicht niet de allerbeste is.

Het magnetische veld is in ieder geval zo sterk dat een muntje aan de binnenkant van de hoes blijft 'hangen'. Heeft iemand slechte ervaringen hiermee, of hebben jullie mij juist geruststellende woorden te bieden? Ik vrees dat ik, omdat ik de verpakking al geopend heb en ruilen niet meer mogelijk is, met naald en draad in de weer moet en de magneten maar vervang door klitteband.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:17:04 #77
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77164544
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alles is te repareren.
Het kon echt niet makkelijker 3.1.2 erop via iTunes, blackra1n zelf duurt misschien een minuut. Dank voor je advies, ik ben weer een gelukkige 2G-bezitter
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:20:53 #78
331 Merel
Be here now.
pi_77172870
Twee vraagjes van een beginnende iPhonegebruiker...:

Kan iemand me uitleggen hoe ik de contacten die nu in m'n iPhone staan op m'n computer kan zetten? Ik dacht ze via iTunes gesynchroniseerd te hebben met m'n Windows Contactboek (of hoe dat dan ook heet), maar als ik nu kijk onder Gebruiker > Contactpersonen zie ik wel een hele lijst namen, maar daar staan helemaal geen telefoonnummers o.i.d. bij. Wat doe ik fout?

En weet iemand een manier om smsjes te cancelen als je al op send hebt geklikt? Ik heb zoooo vaak dat ik tijdens het typen op send terechtkom als ik eigenlijk een o of een p wil typen, en dan wordt m'n smsje al verstuurd voordat het af is. Zo irritant!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77173027
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef TNA het volgende:
Excuses om jullie hiermee lastig te vallen, maar ik ben de weg tegenwoordig een beetje kwijt in jailbreakland Jailbreak, unlock, basebands...

Ik heb een 2G uit Amerika met een Nederlandse provider, zit nu op firmware 3.0. Kan ik met redsn0w (of iets anders) naar 3.1.2?
Ik heb ook een soortgelijke vraag

Ik heb een iPhone met firmware 3.0.1 en baseband 04.26.08

Kan ik nu gewoon upgraden via iTunes en jailbreaken/unlocken door blackra1n enzo?
pi_77173097
Hoe zie je welke firmware je hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')