Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Norrage het volgende:
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...
Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
Ik moet nu wachten op dat mijn huidige bestelling geannuleerd wordt (2 weken) , en dan kan ik pas opnieuw bestellen. En dan ga ik dat niet meer via de site doen, dat weet ik welquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
Update is speculatief. Als het er is zie je het vanzelf in je iTunes ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.
Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
3GUnrestrictor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef funrider het volgende:
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopenquote:
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
vanmiddag zei een KPN medewerken nog dat ze ze nooit zouden verkopen
Vaak heb je er zelf meer verstand van dan die lui aan de andere kant van de lijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.
Volgens mij gaat het abonnement dan pas over 4 maanden in. Dat is bij andere abonnement in iedergeval wel zo. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het bij een iPhone anders is. Misschien is er iemand anders hier die het weet....quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef funrider het volgende:
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.
Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.
Prijs verschil online is er toch niet.
Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.
Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?
Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
Wil je gratis of betaald?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef IrCute het volgende:
Wat zijn trouwens leuke spelletjes voor op de iphone?! Ben nog op zoek naar een paar!
Waren ook echt typische verkooppraatjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat weet zo'n helpdeskfiguur er nou van.
quote:Fourth-Generation iPhone: OLED Screen, Video Chat, 'Early' Launch?
A new report today from The Korea Times claims that Apple is preparing to launch the fourth-generation iPhone, with sources claiming that it could debut as early as April. The assertions apparently come from an executive of KT, the exclusive iPhone carrier in South Korea, who claims that the new iPhone will launch to large Korean corporate clients in April, with release to the general public occurring in June. Such a move would be odd for Apple, which has relied on the publicity and excitement of its iPhone launch events, a tactic that would be undermined by early availability of the handset to a limited customer base.
The executive also offered claims of an OLED screen and video chat capability for the next-generation iPhone, as well as a claim of a "highly likely" removable battery that would also be a surprising move from the company that has utilized a non-removable battery since the original iPhone and has transitioned to similar setups for its notebook computers.
They said the coming 4G iPhones will be equipped with organic light emitting diode (OLED) screens on surface and live video chat functionalities, while removable battery is highly likely.
The new 4G iPhone is also going to be loaded with dual core processors and higher and powerful graphic chips that can deliver higher video resolutions and better "still" images when taking pictures.
The report claims that Apple is planning for a relatively early introduction of the new iPhone compared to previous June or July launches in order to counter the stream of Android-based smartphones expected from Google in the wake of its launch of the Nexus One.
Reached for comment, a spokesperson in Apple's South Korean unit did offer confirmation that the company is in discussions regarding launch timing for the new iPhone.
"With KT, we've been in talks with other telecom carriers to gauge the launching timing of 4G iPhones in South Korea. More tech-oriented features will be added to the models," a representative of Apple's South Korean office said.
Meanwhile, French magazine Challenges briefly reports [Google translation] that Apple is planning to launch the next-generation iPhone in May.
Apple will launch in early May 2010 a new version of its iPhone, it was learned from several mobile operators. . . . No information was leaked, however the characteristics of the new device.
An iPhone launch ahead of Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC) would be something of a surprise, as Apple has consistently taken advantage of the conference to show off the forthcoming iPhone models and set the stage for their launches shortly after the conference. WWDC has been rumored to be set for June 28th through July 2nd based on the appearance of a generic "Corporate Event" listing on the Moscone Conference Center's event calendar, a placeholder tactic used in the past for Apple's conferences there. That listing has, however, now been removed from the Moscone Center's calendar.
Due to the rather surprising and questionable nature of these reports, we have collected them on Page 2 for discussion.
Lux touch is echt super, is eigenlijk gewoon Risk maar zeer verslavendquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de enige gratis spelletjes die ik er nu nog op heb staan zijn Trace, Sjoelen en Unblock...verder een aantal betaalde....wat voor spelletjes vind je leuk??
Ik speel zelf momenteel vooral Civilization Revolution![]()
Wat is er simpeler dan een schuifje omzetten voor de trilfunctie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede wekkerapplicatie? Ik zoek er eentje waarbij je je eigen muziek kunt gebruiken als wektoon, waar de toon langzaam luider wordt, meerdere alarms kunt instellen, trillen kunt uitzetten en die een grote snooze-knop heeft die je qua snoozetijd in kunt stellen. Ik heb nu een aantal demo's geprobeerd, maar ze zijn niet wat ik zoek. Ik had op m'n WM G-alarm en die was echt ideaal!
Wel vreemd, want ik vind m'n iPhone echt fijn, maar in sommige opzichten mis ik m'n Xperia enorm! Vooral het multitasken mis ik, maar ook kleine dingen zoals makkelijk je beltoon instellen (ben er 3 uur mee bezig geweest) en snel je telefoon op stil zetten of een aangepast profiel maken daarvoor. Had niet verwacht dat het onder al die geweldige apps zo'n simpele en zelfs ouderwetse telefoon zou zijn...
Een vriend van me wil TomTom voor me downloaden, maar heb ik een jailbreak nodig om dat dan te kunnen draaien? En als ik dat doe....kan ik dan nog automatisch upgraden via iTunes?
En...laatste vraag: kan ik ook in tekst de backspaceknop op de een of andere manier gebruiken als delete-knop? Je kunt volgens mij niet echt makkelijk terugscrollen in een getypte tekst.
All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgradequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Merkie het volgende:
Upgraden naar 3.1.2, dan blackra1n eroverheen. Klaar, opgelost, slotje. Of redsn0w 0.9, maar die is langzamer.
Alles is te repareren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef TNA het volgende:
[..]
All right, thanks! Te veel horrorverhalen van mensen gelezen die niets meer met hun telefoon konden na een verkeerde upgrade
Het kon echt niet makkelijker 3.1.2 erop via iTunes, blackra1n zelf duurt misschien een minuut. Dank voor je advies, ik ben weer een gelukkige 2G-bezitterquote:
Ik heb ook een soortgelijke vraagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef TNA het volgende:
Excuses om jullie hiermee lastig te vallen, maar ik ben de weg tegenwoordig een beetje kwijt in jailbreaklandJailbreak, unlock, basebands...
Ik heb een 2G uit Amerika met een Nederlandse provider, zit nu op firmware 3.0. Kan ik met redsn0w (of iets anders) naar 3.1.2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |