Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben eerder benieuwd naar de Iphone 4g die ze dit jaar bekend gaan maken...
Ik vraag me af wanneer die uit gaat komen. Ik zit echt zwaar in dubio of ik volgende maand bij verlenging van mijn abonnement een 3GS aan moet schaffen of dat ik nog even moet wachten op de 4G.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben eerder benieuwd naar de Iphone 4g die ze dit jaar bekend gaan maken...
er wordt angstig hard gespeculeerd dat deze in juni of juli wordt gepresenteerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Judeljuud het volgende:
Gister sms gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd. Mijn nieuwe abo gaat op 16-02 in.![]()
Nog een maand voordat ik m'n iPhone kan gaan gebruiken dus.Ik zit er hard over te denken om hem nu te gaan unsimlocken...maar hoe? Iemand tips om het zelf te doen?
Online kun je van die programmaatje downloaden. Maar kun je dan na het unsimlocken nog wel upgrades enzo doen?
Dank u!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/
Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe sorteer je eigenlijk je foto's? Ik heb nu alles in 1 filmrol staan, maar zou dat graag een beetje onderverdelen per onderwerp. Dat moet toch wel mogelijk zijn. Maar hoe??
Even network settings resetten, dat helptquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Dank u!Het is gelukt! Ik krijg nu alleen wi-fi niet aan de praat, maar so be it.
En dit moet je in je itunes maken of via deze computer en dan je iphone selecteren??quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Norrage het volgende:
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...
Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
Ik moet nu wachten op dat mijn huidige bestelling geannuleerd wordt (2 weken) , en dan kan ik pas opnieuw bestellen. En dan ga ik dat niet meer via de site doen, dat weet ik welquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
Update is speculatief. Als het er is zie je het vanzelf in je iTunes ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.
Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
3GUnrestrictor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef funrider het volgende:
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |