abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77044683
ben eerder benieuwd naar de Iphone 4g die ze dit jaar bekend gaan maken...
pi_77046104
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77050609
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ik vraag me af wanneer die uit gaat komen. Ik zit echt zwaar in dubio of ik volgende maand bij verlenging van mijn abonnement een 3GS aan moet schaffen of dat ik nog even moet wachten op de 4G.
pi_77051168
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar daar is op dit moment geen info over.
er wordt angstig hard gespeculeerd dat deze in juni of juli wordt gepresenteerd
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:11:37 #30
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_77052040
Gister sms gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd. Mijn nieuwe abo gaat op 16-02 in.
Nog een maand voordat ik m'n iPhone kan gaan gebruiken dus. Ik zit er hard over te denken om hem nu te gaan unsimlocken...maar hoe? Iemand tips om het zelf te doen?

Online kun je van die programmaatje downloaden. Maar kun je dan na het unsimlocken nog wel upgrades enzo doen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Judeljuud op 20-01-2010 15:05:53 ]
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_77055398
Krijg ik dus mijn Iphone NIET vandaag omdat mijn sofinummer niet goed is ingevuld! IK wist dat dus! En heb het gevraagd aan TMobile of het nou goed was of niet, en ze zeiden dat het goed was...jezus, dat waren dus mijn twijfels. Zo achterlijk dat je je bestelling niet evn kan editen Achterlijk. Moet nu nog 2 weken minstens wachten voordat ik uberhaupt mijn telefoon krijgt.
TMobile
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77056035
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Judeljuud het volgende:
Gister sms gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd. Mijn nieuwe abo gaat op 16-02 in.
Nog een maand voordat ik m'n iPhone kan gaan gebruiken dus. Ik zit er hard over te denken om hem nu te gaan unsimlocken...maar hoe? Iemand tips om het zelf te doen?

Online kun je van die programmaatje downloaden. Maar kun je dan na het unsimlocken nog wel upgrades enzo doen?
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/

Lees
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_77059033
-edit problem solved
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:10:40 #34
174925 Judeljuud
pi_77059905
quote:
Dank u! Het is gelukt! Ik krijg nu alleen wi-fi niet aan de praat, maar so be it.
pi_77075752
Hoe sorteer je eigenlijk je foto's? Ik heb nu alles in 1 filmrol staan, maar zou dat graag een beetje onderverdelen per onderwerp. Dat moet toch wel mogelijk zijn. Maar hoe??
pi_77080339
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe sorteer je eigenlijk je foto's? Ik heb nu alles in 1 filmrol staan, maar zou dat graag een beetje onderverdelen per onderwerp. Dat moet toch wel mogelijk zijn. Maar hoe??
Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?
pi_77081848
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Dank u! Het is gelukt! Ik krijg nu alleen wi-fi niet aan de praat, maar so be it.
Even network settings resetten, dat helpt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 21 januari 2010 @ 01:30:45 #38
174925 Judeljuud
pi_77082676
Ja, dat dacht ik ook, maar dat werkt helaas niet. Hij ziet m'n modem wel, maar na het invoeren van het wachtwoord zegt hij gewoon dat hij geen verbinding kan maken. Best vreemd, want het is allebei WEP....bovendien logt iedereen hier in (laptops/smartphones/etc.) op mijn netwerk. Vaaglijk...

Ik heb een internetbundel van Telfort, dus kan ik in feite toch ook gewoon 3G gebruiken toch?
pi_77085066
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Op je PC alles er af halen, mapjes maken waar je ze in stopt en die mapjes laten syncen met je iPhone?
En dit moet je in je itunes maken of via deze computer en dan je iphone selecteren??
pi_77086537
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...

Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77087185
Zet ik maandag m'n iPhone in z'n dock, niet helemaal recht en hopsa "KRAK".
Gevolg, ik had een leuke barst van een centimeter in de achterkant van m'n behuizing vanaf de connector.

Afgelopen dinsdag m'n iPhone op laten halen door ProAssist.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
pi_77087782
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Norrage het volgende:
Oh mijn god. Mijn bestelling is niet goed gegaan, okee. Maar kennelijk duurt het 2 WEKEN om de bestelling te annuleren bij T-mobile zelf. En dan pas kan ik een nieuwe!! bestellen. Niks "paspoortnummer verbeteren" ofzo, gewoon 2 weken wachten...Voor 2 lettertjes verkeerd. En niet alleen dat, als ik dan opnieuw bestel duurt het uiteraard weer minstens 3 weken voor de levering. En dan nog 2 tot 4 weken voor het nummerbehoud. Achterlijk. Hopelijk is de wachtrij dan minder extreem...

Zo, wanneer komt die Iphone 4G nou precies?
Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
pi_77089034
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef IrCute het volgende:

[..]

Kun je hem niet gewoon bij Belcompany of T-mobile halen?
Ik moet nu wachten op dat mijn huidige bestelling geannuleerd wordt (2 weken) , en dan kan ik pas opnieuw bestellen. En dan ga ik dat niet meer via de site doen, dat weet ik wel
pi_77093724
Ik ga morgen ook langs bij T-mobile shop. Paar weken geleden hadden ze nog volop in voorraad hopelijk nu nog steeds. Lees verschillende berichten op internet dat er nu toch weer wachttijd is.

Wil m graag gelijk meenemen. Collega van me had t telefonisch via T-mobile besteld eind december en had binnen 1,5 week telefoon thuis.

Prijs verschil online is er toch niet.

Zit wel met het punt dat eind van deze maand meer bekend wordt over wellicht ook 4G die deze zomer uitkomt.. Kan denk ik niet zo lang wachten.

Weet iemand overigens als je zoals ik 4 maanden voor het eind voor het contract abo neemt van iPhone of je dan ipv 2 jaar 2 jaar en 4 maanden aan vast zit?

Ik heb nu een sim-only 300 (met 100 gratis sms) van T-mobile a 11 euro. Straks 30 euro met 150 bel en sms en 2MB internet. Prijs best ok alleen wel 2 jaar aan vast. Bel nu toch al vele malen minder en 150 moet genoeg zijn. Daarnaast lekker veel per skype of e-mail.
pi_77093757
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
pi_77093773
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.

Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
pi_77095311
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook sinds een maandje in Iphone 32 gb 3gs, tof ding.

Ik ben vooral benieuwd naar die update, die schijnt dus vanaf a.s. woensdag te downloaden zijn? Kan je 'm dan gewoon in Itunes hangen en zoeken naar update?
Update is speculatief. Als het er is zie je het vanzelf in je iTunes ja.
Gezien er nog bijna geen ontwikkelelaars toegang tot 4.0 hebben gekregen lijkt het me stug dat 'ie volgende week woensdag uitkomt btw.
pi_77095364
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef funrider het volgende:
bij skype bedoel ik chat functie. Ik weet dat je standaard niet kunt bellen met Skype.
3GUnrestrictor.
pi_77095675
Onderaan de achterkant van m'n 3G (dec '08) waar de lader erin gaat een scheurtje van ongeveer 5 mm. Ik heb die duurste verzekering bij T-Mobile.

Kan ik dat laten fixen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77095761
4.0 klinkt wel ok, maar eerst maar waar wachten op de Jailbreak .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')