Ja hallo, ik kom uit Twente wegquote:
Met moeten bedoel ik wat correct is met de Nederlandse taal. Je kan ook overdrijven met mierenneuken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan het als "Het is uit"
Ik zeg niet dat dat zo moet
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde gewoon dat ik het zo ken en dat dat volgens mij niet vastgelegd is in de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Met moeten bedoel ik wat correct is met de Nederlandse taal. Je kan ook overdrijven met mierenneuken.
quote:
i know, maar die gebruiken wij hier in de achterhoek nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat betekent gewoon dat ik uit Twente kom
(3 jaar gewoond, FYI)
Echt niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
i know, maar die gebruiken wij hier in de achterhoek niet
Oh sorry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde gewoon dat ik het zo ken en dat dat volgens mij niet vastgelegd is in de Nederlandse taal.
Onmundig machtig mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt niet?Rare oosterlingen ook
Kats mooiquote:
Dat is zn naamquote:
L.no!quote:
Doe je wodka in je bidonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef DjRex89 het volgende:
Tering
Zaterdag om 20.15 basketballen (wat een tijd) terwijl ik eigenlijk vanaf 20.00 een feest heb die ik niet wil missen.. Kom ik op dat feest aan om 22.00 is iedereen al enigszins aangeschoten
HostiMeisterquote:
Ik vind hosti's niet lekker smaken.quote:
Boeren.quote:
Ik heb er nog nooit een gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind hosti's niet lekker smaken.
[..]
Boeren.
quote:
meisje je bent zo lelijk als de nachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nog een keer om jullie jaloers te maken!jaloers !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nog een keer om jullie jaloers te maken!Wat een kutleven heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nog een keer om jullie jaloers te maken!de teering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal foto's maken!!!quote:
Nou gelukkig niet zo kut als die van jou met Dean die achter je aan zit!quote:
quote:
JIJ BENT ECHT FOKKING AARDIG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]als je lief bent zorg ik er voor dat tegen de tijd dat jij een stage moet doen je zo bij hetzelfde bedrijf kan beginnen!
Nog een keer om jullie jaloers te maken!Ik zou niet met je willen ruilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik zal nooit meer sarcasme gebruiken bij jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken!!!
[..]
Nou gelukkig niet zo kut als die van jou met Dean die achter je aan zit!![]()
![]()
![]()
![]()
!!
dat van mij was toch ook sarcasme lieve schat, weet je wel hoe tof dean is!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer sarcasme gebruiken bij jou.
ik ook niet met jou!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou niet met je willen ruilen hoor
I KNOW!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zei niet dat die van jou serieus was of niet. Ik zal het iig niet meer doen bij je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat van mij was toch ook sarcasme lieve schat, weet je wel hoe tof dean is!
ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zei niet dat die van jou serieus was of niet. Ik zal het iig niet meer doen bij je.
Maar als ik mijzelf in jouw plaats zou mogen zetten met mijn leven enzulks, zou ik het wel doenquote:
ah, dan wel he!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar als ik mijzelf in jouw plaats zou mogen zetten met mijn leven enzulks, zou ik het wel doen
post die dingen hier eens?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
Krijg van 2 verschillende mensen PRECIES hetzelfde mailtje als reactie op mijn advertentie.. Hoe bedoel je, "ik fles de boel"?
toch te vertrouwen...?quote:
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is iedereen vandaag trouwens? Ben ik ook eens vroeg thuis. Is er voor de rest niemand.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je wel hoe tof dean is!
puik! wanneer heb je die?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef Houniet het volgende:
Zo, presentatie voor mijn assessment gemaakt.
Morgen rond half drie. Daarna vakantie tot 1 FEBquote:
dat ben je toch...?quote:
vakantie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen rond half drie. Daarna vakantie tot 1 FEB.
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had op de terugweg nog wel een oeps-momentje.
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
quote:
Mijn betrouwbare bron zegt van wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
whehehehe is dat dit topic...?
inderdaad... de belhamel..!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bootje zou toch moeten weten dat Koerden en Turken niet bepaald 't zelfde zijn.
email conversatie van zn telefoon verkoop op Marktplaats!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn betrouwbare bron zegt van wel.
Ik heb het alleen zelf even gemist.
Ja, dat heb ik nog wel gelezen, dacht alleen dat het ergens een Turkbashrel ofzo zou zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
email conversatie van zn telefoon verkoop op Marktplaats!
zou ook dit dit topic hebben moeten plaats gevonden, kan me er alleen niet van herinneren...!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog wel gelezen, dacht alleen dat het ergens een Turkbashrel ofzo zou zijn
Met scooterrijdenquote:
Vlakbij de laatste afslag voordat je op de A58 Zeeland binnenkomt. Dus de laatste afslag in Brabant.quote:
welke Porsche ben je voor aan het sparen?quote:
BOOOOHHH!!!! wat een gelukquote:
Neuh, heb er nog wel wat werk aan voordat hij de weg op mag/kan. Vandaag wel de accu teruggebouwd en een aansluiting voor een druppellader gemaakt. Misschien morgen een stukje rijden maar eerst ff die remklauwen bekijken.quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, heb er nog wel wat werk aan voordat hij de weg op mag/kan. Vandaag wel de accu teruggebouwd en een aansluiting voor een druppellader gemaakt. Misschien morgen een stukje rijden maar eerst ff die remklauwen bekijken.
Mja, 140 op de teller is meestal 130/135 echte snelheid.. zou ik als agent ook geen moeite voor doen om een boete uit te schrijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vlakbij de laatste afslag voordat je op de A58 Zeeland binnenkomt. Dus de laatste afslag in Brabant.
Daar haalde ik wat auto's en vrachtwagens in met een gangetje van 140 km/h.Toen keek ik in mijn spiegel om te kijken of ik alweer naar rechts kon en toen zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een politiemotor vlak achter me rijden.
![]()
Ik dacht op dat moment echt, kut, dat wordt een boete...Ik ga naar de rechterbaan en laat me afzakken tot weer netjes 120 km/h. politiemotor haalt me in, gaat voor me rijden. Toen dacht ik zo van, nu zal ik wel een teken krijgen. Maar die motor bleef richting aangeven en nam de afslag en ik kon gewoon lekker de provincie in.
Er is weinig sparen bij momenteelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke Porsche ben je voor aan het sparen?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, 140 op de teller is meestal 130/135 echte snelheid.. zou ik als agent ook geen moeite voor doen om een boete uit te schrijven.
Haha, cute.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vlakbij de laatste afslag voordat je op de A58 Zeeland binnenkomt. Dus de laatste afslag in Brabant.
Daar haalde ik wat auto's en vrachtwagens in met een gangetje van 140 km/h.Toen keek ik in mijn spiegel om te kijken of ik alweer naar rechts kon en toen zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een politiemotor vlak achter me rijden.
![]()
Ik dacht op dat moment echt, kut, dat wordt een boete...Ik ga naar de rechterbaan en laat me afzakken tot weer netjes 120 km/h. politiemotor haalt me in, gaat voor me rijden. Toen dacht ik zo van, nu zal ik wel een teken krijgen. Maar die motor bleef richting aangeven en nam de afslag en ik kon gewoon lekker de provincie in.
Ik wel als ik niets beters te doen heb als agente.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, 140 op de teller is meestal 130/135 echte snelheid.. zou ik als agent ook geen moeite voor doen om een boete uit te schrijven.
dat dus.. als 't verder kan en kon, no problemoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overal in Nederland kan je toch gewoon met 140 over de snelweg?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus.. als 't verder kan en kon, no problemo
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
1 tentamen ging na een poging of 5 eindelijk eens goed
man... ik stop alles onder de euro in een pot en dat gaat op mijn porsche spaar rekening!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is weinig sparen bij momenteel.. 't geld vliegt van m'n rekening af
.
Zal ik in Limburg netjes blijven rijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wel als ik niets beters te doen heb als agente.
En hoeveel heb je al bij elkaar gespaard op die manier?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man... ik stop alles onder de euro in een pot en dat gaat op mijn porsche spaar rekening!
Ehm, jammer zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
join the club (voor wat betreft et verneuken van een tentamenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
Hopen dat ik een 4 heb voor die ene, en dan matsen ze me maar hoor, het is mooi geweest ondertussenquote:
Heb afgelopen jaren al zoveel verneukt (ver-, niet ge- ) dat het me niet echt meer boeit. Behalve nu danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
join the club (voor wat betreft et verneuken van een tentamen)
Dzjenn nog gezien/aangesproken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
ik doe het met al mijn kleingeld. Allemaal een potje in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man... ik stop alles onder de euro in een pot en dat gaat op mijn porsche spaar rekening!
Nope, had 'r ook nooit herkend hoor. Heb wel 20 mensen gezien die haar konden zijnquote:
hier heb ik nog een her voor, dát is fijn... maar had gehoopt hem in 1 keer te halen... die kans is nu iig nihilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat ik een 4 heb voor die ene, en dan matsen ze me maar hoor, het is mooi geweest ondertussen
En dank je
[..]
Heb afgelopen jaren al zoveel verneukt (ver-, niet ge- ) dat het me niet echt meer boeit. Behalve nu dan
Doe maar niet. Dalijk denken ze dat wij ook met plezier turken bashen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie gaat er melden dat hij ook bij deze SC hoort
300 euro in een half jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel heb je al bij elkaar gespaard op die manier?
Ja precies, want we denken hier allemaal net als bootjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dalijk denken ze dat wij ook met plezier turken bashen.
Doen we toch ook? G. in het bijzonderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
En wordt ons topic gesloten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja precies, want we denken hier allemaal net als bootje
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen we toch ook? G. in het bijzonder
Kijken hoe snel ie hier is
Ja, en nu is ie ook begonnen met Twitteren om een unban te krijgen. Want dat is het hele idee natuurlijkquote:
Oh god, ik laat me hier maar niet over uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en nu is ie ook begonnen met Twitteren om een unban te krijgen. Want dat is het hele idee natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh god, ik laat me hier maar niet over uit_______________!
Ja, en dan komt er wéér een rel waar ik een lap tekst moet schrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wordt ons topic gesloten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er wéér een rel waar ik een lap tekst moet schrijven.
Bootje ga ik volgenquote:
Ja, boekhoudenquote:
oh.. dat makkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, boekhoudenDeze was echt veel te moeilijk. Geen consolidatie of kasstroomoverzicht, maar waarderingsgrondslagen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, boekhoudenDeze was echt veel te moeilijk. Geen consolidatie of kasstroomoverzicht, maar waarderingsgrondslagen
Normalevoorraadgedachte en vervangingswaardestelselquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Milou__ het volgende:
Hmm dat is kut.
Ik heb rekenen wel gehaald![]()
Toen de wereld nog simpel wasquote:Morgen BE over breakeven, veiligheidsmarge, kostrpijs en bedrijfsresultaat. Snap er niks van
Ja ik had ook al een spellingstoetsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Pabo deed trouwens
[..]
Toen de wereld nog simpel wasVanavond hele avond vrij, dus als je nog vragen hebt
Ben jij zo makkelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik had ook al een spellingstoets![]()
Oke, kom zo bij je
Ja maar je kon al heel goed aftrekkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja jij hebt mij toch ook geholpen met de rekensommen
Jair is toch ook een kutturk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Pff.. Om 'kutturk'.. Dat dit kan in Nederland!
Ok, de volgende die een opmerking over negers maakt is de sjaak!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Pff.. Om 'kutturk'.. Dat dit kan in Nederland!
Heb je ook bruinbloed?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ik heb veel soorten bloed is me maar Turks nou net niet
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Milou__ het volgende:
Morgen BE over breakeven, veiligheidsmarge, kostrpijs en bedrijfsresultaat. Snap er niks van
1-0 Milou!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke.
Ik besteed mijn tijd liever aan mn sociale leven.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!
Ga je naar Ajax tegen de ouwe graftak?
Ja met Milou_______.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!
Ga je naar Ajax tegen de ouwe graftak?
Al een date?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bericht terug van Alevtina.
Alsof dat zoveel tijd kost.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke.
Ik besteed mijn tijd liever aan mn sociale leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's volgen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
dus ik herken je bij Ajax aan die massa mannen om je heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de foto's voor de liefhebbers.BOOBIES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Dzjennnnn ik vond je oude plaatje wel wat rustigerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Dzjenn. het volgende:
Hai peepz!![]()
Piles! Heb je me nog gespot op het balkon?
Excuses.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dzjennnnn ik vond je oude plaatje wel wat rustiger
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Dzjenn. het volgende:
Hai peepz!![]()
Piles! Heb je me nog gespot op het balkon?
dat laatste zie ik nu al mislukken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
!!!!
Schoongemaakt (kutwerk), morgen de andere kant doen en als de zuigers dan nog niet goed terugkomen misschien maar eens reviseren.
Wel de eerste keer dat ik dan een klauw met 4 zuigers open heb dus benieuwd of dat gaat lukken. En ik heb geen zin in 't hervullen en ontluchten van het systeem dan dus hopen dat hij 't gewoon goed doet straks.
dan hoop ik maar voor je dat alles goed gaat!quote:
Als 't spul een beetje meewerkt is dat niet eens nodig, maar goed.. mocht blijken dat die zuigers nog steeds niet lekker terug willen zal 't boeltje toch echt helemaal uit elkaar moeten. En zodra je die zuigers eruit haalt loopt de remvloeistof eruit. Na 't reviseren moet je dus 't systeem met nieuwe remvloeistof vullen en ontluchten en dat is 't kutste werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan hoop ik maar voor je dat alles goed gaat!
Welke plaat is dat ook alweer?quote:
Youri Donatz - Hussel Flavourquote:
Ik zou ze in hun bek schijtenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
Kinderen die je "Ey poepmeneer" noemen.
Het zijn maar kinderen L.no... het zijn maar kinderen..
Jammer iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
En nu ga ik verder met de folders.
Hun ouders waren daarbij.quote:
quote:
Ik kan makkelijk verward worden als jongen somsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die noemen jou poepmeneer?
Zien ze niet dat je een vrouw bent?
Dunno. Ze waren hun auto aan het uitladen en hebben het vast niet meegekregen. Of juist wel en doen alsof hun neus bloedde.quote:
Bedankt voor 't mental image, ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Houniet het volgende:
Toen ik vroeger nog 4 was(..) was ik met mijn oma in Maduro D.
Opeens zag ik ook een neger en begon ik HEY PIET!!!11 te schreeuwen!
Mijn oma rood jongeen die neger lachen
!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Houniet het volgende:
!
Oh, zo herkenbaar. Iedere jaar zelfs.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Houniet het volgende:
!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Houniet het volgende:
!
Ik welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Youri Donatz - Hussel Flavour
Alleen nog nooit tegen gekomen.
Zat je weer eens aanstootgevende bewegingen te maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je mij nog wel gespot?Of was jij diegene die flauwviel?
![]()
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zat je weer eens aanstootgevende bewegingen te maken?
Ik ben zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Voorspelbaar![]()
En een boek van Jaarverslaggeving kan toch wel in het openbaar
quote:
In het Duits.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:38 schreef Milou__ het volgende:
BB, doe je het nu in het nederlands of engels?
De taal van de liefde is unaniem lieverdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:38 schreef Milou__ het volgende:
BB, doe je het nu in het nederlands of engels?
Hihi.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
De taal van de liefde is unaniem lieverd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, nu kan je lekker gaan SOG-en!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Puala het volgende:
klacht: 2 SC topics boven elkaar binnen de SES.
Klacht 2: Ik snap dat niet![]()
Klacht 3: TVP in verkeerde topic
Klacht 4: Oh error, is niet de KLB.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Puala het volgende:
klacht: 2 SC topics boven elkaar binnen de SES.
Klacht 2: Ik snap dat niet![]()
Klacht 3: TVP in verkeerde topic
Klacht 4: Oh error, is niet de KLB.
Moet je beter lezen, luccyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]je hebt twee keer klacht 2
Je mist de dubbele puntquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]je hebt twee keer klacht 2
Ik bedoelde natuurlijk je stageverslag, honey.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De taal van de liefde is unaniem lieverd
goedenavond Milou! alles goed? lekker studeren vanavond?quote:
Ooooooooooooooh! Engelsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk je stageverslag, honey.
nee bedrijfseconomie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goedenavond Milou! alles goed? lekker studeren vanavond?
jawel... maar bij mij waren ze allemaal in het engels!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
nee bedrijfseconomie.![]()
Heb jij ook al die vakken gehad in de 1e?
Niet zeuren, het is hartstikke leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
nee bedrijfseconomie.![]()
Heb jij ook al die vakken gehad in de 1e?
Ik bleek opzich toch wel wat revolutionairs te hebben gevonden, dus je weet nooit of je ergens gequote gaat wordenquote:
Dus je hebt geschiedenis geschrevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bleek opzich toch wel wat revolutionairs te hebben gevonden, dus je weet nooit of je ergens gequote gaat worden
Ooh, okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel... maar bij mij waren ze allemaal in het engels!
praat geen peop!quote:
waar heb je problemen mee dan?quote:
Hang m normaal aan iTunes, crasht itunes bij het opstarten al. En gelijk m'n ipod ook helemaalquote:
ik hoop voor je dat je Ipod leeg is!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hang m normaal aan iTunes, crasht itunes bij het opstarten al. En gelijk m'n ipod ook helemaal
Use iTunes to restore
Nanoquote:
Oh, dat is ie ook (weer)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je Ipod leeg is!
Economiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar heb je problemen mee dan?
Sowieso Milou, sowieso!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus je hebt geschiedenis geschreven
Zijn die hier tegenwoordig ook al?quote:
jeweetsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn die hier tegenwoordig ook al?
in het algemeen of iets psecifieks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |