quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, boekhoudenDeze was echt veel te moeilijk. Geen consolidatie of kasstroomoverzicht, maar waarderingsgrondslagen
Normalevoorraadgedachte en vervangingswaardestelselquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Milou__ het volgende:
Hmm dat is kut.
Ik heb rekenen wel gehaald![]()
Toen de wereld nog simpel wasquote:Morgen BE over breakeven, veiligheidsmarge, kostrpijs en bedrijfsresultaat. Snap er niks van
Ja ik had ook al een spellingstoetsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Pabo deed trouwens
[..]
Toen de wereld nog simpel wasVanavond hele avond vrij, dus als je nog vragen hebt
Ben jij zo makkelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik had ook al een spellingstoets![]()
Oke, kom zo bij je
Ja maar je kon al heel goed aftrekkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja jij hebt mij toch ook geholpen met de rekensommen
Jair is toch ook een kutturk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Pff.. Om 'kutturk'.. Dat dit kan in Nederland!
Ok, de volgende die een opmerking over negers maakt is de sjaak!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Pff.. Om 'kutturk'.. Dat dit kan in Nederland!
Heb je ook bruinbloed?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ik heb veel soorten bloed is me maar Turks nou net niet
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Milou__ het volgende:
Morgen BE over breakeven, veiligheidsmarge, kostrpijs en bedrijfsresultaat. Snap er niks van
1-0 Milou!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke.
Ik besteed mijn tijd liever aan mn sociale leven.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!
Ga je naar Ajax tegen de ouwe graftak?
Ja met Milou_______.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!
Ga je naar Ajax tegen de ouwe graftak?
Al een date?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bericht terug van Alevtina.
Alsof dat zoveel tijd kost.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke.
Ik besteed mijn tijd liever aan mn sociale leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's volgen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
dus ik herken je bij Ajax aan die massa mannen om je heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de foto's voor de liefhebbers.BOOBIES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |