Met scooterrijdenquote:
Vlakbij de laatste afslag voordat je op de A58 Zeeland binnenkomt. Dus de laatste afslag in Brabant.quote:
welke Porsche ben je voor aan het sparen?quote:
BOOOOHHH!!!! wat een gelukquote:
Neuh, heb er nog wel wat werk aan voordat hij de weg op mag/kan. Vandaag wel de accu teruggebouwd en een aansluiting voor een druppellader gemaakt. Misschien morgen een stukje rijden maar eerst ff die remklauwen bekijken.quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, heb er nog wel wat werk aan voordat hij de weg op mag/kan. Vandaag wel de accu teruggebouwd en een aansluiting voor een druppellader gemaakt. Misschien morgen een stukje rijden maar eerst ff die remklauwen bekijken.
Mja, 140 op de teller is meestal 130/135 echte snelheid.. zou ik als agent ook geen moeite voor doen om een boete uit te schrijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vlakbij de laatste afslag voordat je op de A58 Zeeland binnenkomt. Dus de laatste afslag in Brabant.
Daar haalde ik wat auto's en vrachtwagens in met een gangetje van 140 km/h.Toen keek ik in mijn spiegel om te kijken of ik alweer naar rechts kon en toen zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een politiemotor vlak achter me rijden.
![]()
Ik dacht op dat moment echt, kut, dat wordt een boete...Ik ga naar de rechterbaan en laat me afzakken tot weer netjes 120 km/h. politiemotor haalt me in, gaat voor me rijden. Toen dacht ik zo van, nu zal ik wel een teken krijgen. Maar die motor bleef richting aangeven en nam de afslag en ik kon gewoon lekker de provincie in.
Er is weinig sparen bij momenteelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke Porsche ben je voor aan het sparen?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, 140 op de teller is meestal 130/135 echte snelheid.. zou ik als agent ook geen moeite voor doen om een boete uit te schrijven.
Haha, cute.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vlakbij de laatste afslag voordat je op de A58 Zeeland binnenkomt. Dus de laatste afslag in Brabant.
Daar haalde ik wat auto's en vrachtwagens in met een gangetje van 140 km/h.Toen keek ik in mijn spiegel om te kijken of ik alweer naar rechts kon en toen zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een politiemotor vlak achter me rijden.
![]()
Ik dacht op dat moment echt, kut, dat wordt een boete...Ik ga naar de rechterbaan en laat me afzakken tot weer netjes 120 km/h. politiemotor haalt me in, gaat voor me rijden. Toen dacht ik zo van, nu zal ik wel een teken krijgen. Maar die motor bleef richting aangeven en nam de afslag en ik kon gewoon lekker de provincie in.
Ik wel als ik niets beters te doen heb als agente.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, 140 op de teller is meestal 130/135 echte snelheid.. zou ik als agent ook geen moeite voor doen om een boete uit te schrijven.
dat dus.. als 't verder kan en kon, no problemoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overal in Nederland kan je toch gewoon met 140 over de snelweg?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus.. als 't verder kan en kon, no problemo
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
1 tentamen ging na een poging of 5 eindelijk eens goed
man... ik stop alles onder de euro in een pot en dat gaat op mijn porsche spaar rekening!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is weinig sparen bij momenteel.. 't geld vliegt van m'n rekening af
.
Zal ik in Limburg netjes blijven rijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wel als ik niets beters te doen heb als agente.
En hoeveel heb je al bij elkaar gespaard op die manier?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man... ik stop alles onder de euro in een pot en dat gaat op mijn porsche spaar rekening!
Ehm, jammer zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
join the club (voor wat betreft et verneuken van een tentamenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
Hopen dat ik een 4 heb voor die ene, en dan matsen ze me maar hoor, het is mooi geweest ondertussenquote:
Heb afgelopen jaren al zoveel verneukt (ver-, niet ge- ) dat het me niet echt meer boeit. Behalve nu danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
join the club (voor wat betreft et verneuken van een tentamen)
Dzjenn nog gezien/aangesproken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
Middag
1 tentamen weer verneukt
ik doe het met al mijn kleingeld. Allemaal een potje in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man... ik stop alles onder de euro in een pot en dat gaat op mijn porsche spaar rekening!
Nope, had 'r ook nooit herkend hoor. Heb wel 20 mensen gezien die haar konden zijnquote:
hier heb ik nog een her voor, dát is fijn... maar had gehoopt hem in 1 keer te halen... die kans is nu iig nihilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat ik een 4 heb voor die ene, en dan matsen ze me maar hoor, het is mooi geweest ondertussen
En dank je
[..]
Heb afgelopen jaren al zoveel verneukt (ver-, niet ge- ) dat het me niet echt meer boeit. Behalve nu dan
Doe maar niet. Dalijk denken ze dat wij ook met plezier turken bashen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie gaat er melden dat hij ook bij deze SC hoort
300 euro in een half jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel heb je al bij elkaar gespaard op die manier?
Ja precies, want we denken hier allemaal net als bootjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dalijk denken ze dat wij ook met plezier turken bashen.
Doen we toch ook? G. in het bijzonderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
En wordt ons topic gesloten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja precies, want we denken hier allemaal net als bootje
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen we toch ook? G. in het bijzonder
Kijken hoe snel ie hier is
Ja, en nu is ie ook begonnen met Twitteren om een unban te krijgen. Want dat is het hele idee natuurlijkquote:
Oh god, ik laat me hier maar niet over uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en nu is ie ook begonnen met Twitteren om een unban te krijgen. Want dat is het hele idee natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh god, ik laat me hier maar niet over uit_______________!
Ja, en dan komt er wéér een rel waar ik een lap tekst moet schrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wordt ons topic gesloten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er wéér een rel waar ik een lap tekst moet schrijven.
Bootje ga ik volgenquote:
Ja, boekhoudenquote:
oh.. dat makkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, boekhoudenDeze was echt veel te moeilijk. Geen consolidatie of kasstroomoverzicht, maar waarderingsgrondslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |