Ja hallo, ik kom uit Twente wegquote:
Met moeten bedoel ik wat correct is met de Nederlandse taal. Je kan ook overdrijven met mierenneuken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan het als "Het is uit"
Ik zeg niet dat dat zo moet
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde gewoon dat ik het zo ken en dat dat volgens mij niet vastgelegd is in de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Met moeten bedoel ik wat correct is met de Nederlandse taal. Je kan ook overdrijven met mierenneuken.
quote:
i know, maar die gebruiken wij hier in de achterhoek nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat betekent gewoon dat ik uit Twente kom
(3 jaar gewoond, FYI)
Echt niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
i know, maar die gebruiken wij hier in de achterhoek niet
Oh sorry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde gewoon dat ik het zo ken en dat dat volgens mij niet vastgelegd is in de Nederlandse taal.
Onmundig machtig mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt niet?Rare oosterlingen ook
Kats mooiquote:
Dat is zn naamquote:
L.no!quote:
Doe je wodka in je bidonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef DjRex89 het volgende:
Tering
Zaterdag om 20.15 basketballen (wat een tijd) terwijl ik eigenlijk vanaf 20.00 een feest heb die ik niet wil missen.. Kom ik op dat feest aan om 22.00 is iedereen al enigszins aangeschoten
HostiMeisterquote:
Ik vind hosti's niet lekker smaken.quote:
Boeren.quote:
Ik heb er nog nooit een gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind hosti's niet lekker smaken.
[..]
Boeren.
quote:
meisje je bent zo lelijk als de nachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nog een keer om jullie jaloers te maken!jaloers !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nog een keer om jullie jaloers te maken!Wat een kutleven heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nog een keer om jullie jaloers te maken!de teering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal foto's maken!!!quote:
Nou gelukkig niet zo kut als die van jou met Dean die achter je aan zit!quote:
quote:
JIJ BENT ECHT FOKKING AARDIG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]als je lief bent zorg ik er voor dat tegen de tijd dat jij een stage moet doen je zo bij hetzelfde bedrijf kan beginnen!
Nog een keer om jullie jaloers te maken!Ik zou niet met je willen ruilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik zal nooit meer sarcasme gebruiken bij jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken!!!
[..]
Nou gelukkig niet zo kut als die van jou met Dean die achter je aan zit!![]()
![]()
![]()
![]()
!!
dat van mij was toch ook sarcasme lieve schat, weet je wel hoe tof dean is!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer sarcasme gebruiken bij jou.
ik ook niet met jou!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou niet met je willen ruilen hoor
I KNOW!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zei niet dat die van jou serieus was of niet. Ik zal het iig niet meer doen bij je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat van mij was toch ook sarcasme lieve schat, weet je wel hoe tof dean is!
ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zei niet dat die van jou serieus was of niet. Ik zal het iig niet meer doen bij je.
Maar als ik mijzelf in jouw plaats zou mogen zetten met mijn leven enzulks, zou ik het wel doenquote:
ah, dan wel he!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar als ik mijzelf in jouw plaats zou mogen zetten met mijn leven enzulks, zou ik het wel doen
post die dingen hier eens?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
Krijg van 2 verschillende mensen PRECIES hetzelfde mailtje als reactie op mijn advertentie.. Hoe bedoel je, "ik fles de boel"?
toch te vertrouwen...?quote:
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is iedereen vandaag trouwens? Ben ik ook eens vroeg thuis. Is er voor de rest niemand.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je wel hoe tof dean is!
puik! wanneer heb je die?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef Houniet het volgende:
Zo, presentatie voor mijn assessment gemaakt.
Morgen rond half drie. Daarna vakantie tot 1 FEBquote:
dat ben je toch...?quote:
vakantie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen rond half drie. Daarna vakantie tot 1 FEB.
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had op de terugweg nog wel een oeps-momentje.
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
quote:
Mijn betrouwbare bron zegt van wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
whehehehe is dat dit topic...?
inderdaad... de belhamel..!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bootje zou toch moeten weten dat Koerden en Turken niet bepaald 't zelfde zijn.
email conversatie van zn telefoon verkoop op Marktplaats!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn betrouwbare bron zegt van wel.
Ik heb het alleen zelf even gemist.
Ja, dat heb ik nog wel gelezen, dacht alleen dat het ergens een Turkbashrel ofzo zou zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
email conversatie van zn telefoon verkoop op Marktplaats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |