rustig chica.... ken geen 20dingen tegelijk doen ondanks adhd.... ben net zo snel als mijn ubertrage internet vandaagquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rustig chica.... ken geen 20dingen tegelijk doen ondanks adhd.... ben net zo snel als mijn ubertrage internet vandaag
het is iig een titel die veel kijkers gaat opleverenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Niet iedereen nee, maar ik denk dat dit topic wel één van de grootste dichtheden van dubbele ontmaagdingen heeft
nja eerst openen, dan doorlinken in vorig topic... Op vind ik het minst belangrijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Sknorry!
Ik copie/paste hem altijd meteen nmlk
Dat zou ook een goede zijn jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is iig een titel die veel kijkers gaat opleveren
zat te twijfelen of deze titel of "waar de tools voor handen zijn" ghehe
Vaginaal en Anaal (voor mannen: geven en ontvangen)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een dubbele ontmaagding? Eerst neuken en het naderhand weer laten dichtritsen door een amateur-chirurg ergens te Egypte?
Niet helemaal...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een dubbele ontmaagding? Eerst neuken en het naderhand weer laten dichtritsen door een amateur-chirurg ergens te Egypte?
Ik heb een goed hart! Ik ben een gever!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaginaal en Anaal (voor mannen: geven en ontvangen)
Dan slaat de TT op jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een goed hart! Ik ben een gever!
En ik wil het daarbij laten!quote:
Oh, dan behoor ik bij 'niet iedereen'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaginaal en Anaal (voor mannen: geven en ontvangen)
Volgens mij zit je er een letter naast!quote:
rietje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er een letter naast!
you don't know if you didn't tryquote:
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tegelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehad
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rietje?
bietje?
[..]
you don't know if you didn't try
dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden
erm van 2 naar 3 is geen verdubbeling van de mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat vind ik echt niets een trio! Dubbel de mensen, de helft van het plezier
of een quartet, kan ook hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat vind ik echt niets een trio! Dubbel de mensen, de helft van het plezier
Als je voor het eerst een DP doet niet hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind dubbele ontmaagding maar raar klinken
nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar de mailtjes van baby hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Okee, nu kan ik me dus helemaal niet meer concentreren op het werk! Dit topic & de mails van Baby!
Wie weet mag je mee doen met onze dagelijkse mailwisselingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar de mailtjes van baby haha
Dan klinkt het nog steeds raarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als je voor het eerst een DP doet niet hoor.
Ja... maar al die roddels over KZ dan.. dat kan dan niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wie weet mag je mee doen met onze dagelijkse mailwisseling![]()
Maar toch sla ik je, Baby!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wie weet mag je mee doen met onze dagelijkse mailwisseling![]()
Maar toch sla ik je, Baby!
ik roddel graag over mijzelfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... maar al die roddels over KZ dan.. dat kan dan niet meer
Van mij mag je mee doen hoor. Maar daar hou ik me nog veel minder in dan hier, dus daar moet je dan wel tegen kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar mailen jullie maar lekker saampies hoor
Datenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij mag je mee doen hoor. Maar daar hou ik me nog veel minder in dan hier, dus daar moet je dan wel tegen kunnen.
Had jij niet een vriendje...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DatenMaar tis nog geen weekend enzo en door de week is dat lastig
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, daten met vriendje? (dat noem ik dan geen daten, vandaar mijn verwarring)
Jij date naast je vriendje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeVriendje en ik zijn de datingfase wel voorbij, geloof ik
Ik PM je welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe moet ik het zien dan?
*zucht*
(pas op he, anders ga ik pm-en)
ohw dat kan ik prima hebben maar dat is jullie ding en ga ik me niet in mengen (thx toughquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij mag je mee doen hoor. Maar daar hou ik me nog veel minder in dan hier, dus daar moet je dan wel tegen kunnen.
Dat is niet de definitie die stbabylon gaf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneuktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik bedoelde als vrouw: vaginaal en anaal geneukt zijn. Als man: vaginaal of anaal iemand geneukt te hebben en anaal geneukt zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneukt
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde als vrouw: vaginaal en anaal geneukt zijn. Als man: vaginaal of anaal iemand geneukt te hebben en anaal geneukt zijn.
ja maar het is mijn TT en niet die van babyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie die stbabylon gaf!
Dan ben ik wel 2x ontmaagd.
Hoe definier je iemand die wel sex met beide geslachten heeft (gehad) maar alleen met MMV trio's?
hij is ook mulit interperteerbaar maar ik doelde dus op sex hebben gehad met zowel een man en met een vrouw (of dat tegelijk is boeit niet zo zeer)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneukt
Dan sluit ik me daar bij aan. En kan ik zeggen dat ik ECHT geen maagd meer benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
hij is ook mulit interperteerbaar maar ik doelde dus op sex hebben gehad met zowel een man en met een vrouw (of dat tegelijk is boeit niet zo zeer)
Ik ook, hoewel ik toch al kon zeggen dat ik écht geen maagd meer benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan sluit ik me daar bij aan. En kan ik zeggen dat ik ECHT geen maagd meer ben
Sloeriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik toch al kon zeggen dat ik écht geen maagd meer ben
Ja schat, maar jij bent gelukkig helemaal geen gigantische sletquote:
Bij mannen is dat stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij gelukkig niet he
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mannen is dat stoer.
Of gelden er andere regels in Bi?.
Dan ben ik officieel niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als man
Damn, dan ben ik nog niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als man
Ben blij dat je dat nu eindelijk zelf ook zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben ik officieel niet stoer.
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat nu eindelijk zelf ook zegt
Bi Yourself is het enige wat teltquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoon.
Oh. Ik ook niet stoer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je toys vindtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik nog niet stoer(toys tellen zeker niet...)
Jij bent heul niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoon.
Hebben!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Misschien kan iemand een stoere jongen van hem maken?
Flink stuk touw, chloroform, en een beetje sterke armen moet voldoende zijn... oh en een piemel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Die moet dan wel van verdomd goeie huize komen.
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flink stuk touw, chloroform, en een beetje sterke armen moet voldoende zijn... oh en een piemel natuurlijk
Nee, geen meisje, jij, jij wilde stoer zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?
De bedoeling is dat jij gaat bukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?
Ja, en dat mag ook zonder chloroform en touw enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij gaat bukken
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en dat mag ook zonder chloroform en touw enzo
Als ik daar evt behoeft aan zou hebben zou ik dat ook wel doen dan hoor. Maar je moet als man eens een verkrachtingsgrapje maken hier in SEX.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij gaat bukken
Ben je nu boos?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik daar evt behoeft aan zou hebben zou ik dat ook wel doen dan hoor. Maar je moet als man eens een verkrachtingsgrapje maken hier in SEX.....
Nee, dat ligt aan jou schatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!
GHB, Zwarte kap over het hoofd, meelokken met beloftes over een fantastische treinverzameling. de opties zijn enorm!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus! Ik gebruik de vertrouw nog steeds op de oude middelen! Chloroform versiert de heren en de dames al sinds 1900quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GHB, Zwarte kap over het hoofd, meelokken met beloftes over een fantastische treinverzameling. de opties zijn enorm!
ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het topic om zeep geholpen geloof ik![]()
nee, ik laat mn tieten niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pien? Ik durf het bijna niet te vragen maar...
Nee inddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
nee, ik laat mn tieten niet zien
[..]
Nee indd
oh, ja heb ik, kom maar halenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!
Saai bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, ik ben heul lief, braaf en onschuldig
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!quote:
Jammer dan, dan ga je naar een tankstation/supermarkt/winkel en dan koop je een aanstekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai bedoel je?Ik houd niet van braaf noch onschuldig!
[..]
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!
Mail 's doorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Is Almelo dichterbij D_K? Ik heb wel een vuurtje, moet je wel opschieten. Om 17:19 gaat mijn trein hier weg.
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)quote:
Ah we hebben nog een mailerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)
edit: mocht je bang worden voor als ik naar huis ga, ik kan mailen op de foon
Mail/msn enzo wordt het niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik word een beetje emo want een vriend van me die echt mijn steun is gaat weg. ):
Dat is anders.quote:
Afgerond 30.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Loodje het volgende:
holaNog 1 dag en word ik echt oud wahaha
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
Hahah, het leven begint pas bij de 30 toch?
Ah een kwartje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Loodje het volgende:
[..]
Nee, dat door de helft.... en dan plus 10
Ja, 25, dus afgerond 30.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Loodje het volgende:
[..]
Nee, dat door de helft.... en dan plus 10
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
dat zeggen oude mensen altijd ja, om zichzelf gerust te stellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
Nee daarna is het leven afgelopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
je echte leven is stervendequote:
Hij heeft eeuwig leven dus no worriesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je echte leven is stervendegecondoleerd
Dat is toch pas als je kinderen hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daarna is het leven afgelopen
Had mn moeder geen last van, die bleef gewoon lekker uitgaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is toch pas als je kinderen hebt?
MILF!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Had mn moeder geen last van, die bleef gewoon lekker uitgaan![]()
Nou zijn haar kinderen natuurlijk ook helemaal geweldig he![]()
Heb je zulke leuke broers en zussen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Had mn moeder geen last van, die bleef gewoon lekker uitgaan![]()
Nou zijn haar kinderen natuurlijk ook helemaal geweldig he![]()
Wat een stom voornemen, sowieso. Daten jij!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm mijn voornemen (was in novermber al) om een lange tijd niet te daten gaat niet door.....
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een stom voornemen, sowieso. Daten jij!
Met dat ene meisje zeker?
Dat vind ik eigenlijk best lang.quote:
deze keer word het vast weer leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat daten had ander verhaal van waarom niet.... beetje iets te vaak gehoord nadat ik iemand leuk vond van erm sorry toch maar niet...dat trok ik niet echt meer (ik wilde met 1 persoon serieus een relatie op bouwen, was zelfs al over mijn biningsangst heen dat heeft echt een harde klap opgeleverd emotioneel gezien
niet teveel nadenken en gewoon genietenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja dat wel... maar na een paar complete fiasco's heb je het wel ff gehadmaar dat ene meisje haalt het goede in me naar boven ghehe
een adhd'er die niet nadenkt.... hmmm.... impossiblequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet teveel nadenken en gewoon genieten
we gaan gewoon allemaal datenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening lieve bi's!
Vanaaf mijn eerste versiertruukje los gelaten op een jongen die in interesting vind
Gefeliciteerd met je (kwart eeuwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Loodje het volgende:
holaNog 1 dag en word ik echt oud wahaha
quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:23 schreef stbabylon het volgende:
Feli Loodje!
Het is weer een schitterende woensdag!
(wel één rood oog omdat ik vergeten ben om mijn lenzen uit te doen *zucht*)
Beurs als in stufi?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef stbabylon het volgende:
Dank je vlaakDie kon ik gebruiken!
Zaterdag beurs
Als jij vindt dat viba's huishoudelijke artikelen zijn, heb je gelijk.quote:
Je kan daar wel zulke artikelen kopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij vindt dat viba's huishoudelijke artikelen zijn, heb je gelijk.
Zeg eens C. hoeveel huishoudelijke artikelen heb jij in je nachtkastje liggen?
ben er 6 jaar geleden ofzo eens geweest.... vond het toen tegenvallenquote:
Dan win ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je kan daar wel zulke artikelen kopen
Hoeveel? Laten we het op 1 houden
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er 6 jaar geleden ofzo eens geweest.... vond het toen tegenvallen
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan win ik
[..]
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.
In het midden van de straat. Twee feestwinkels naast elkaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...
Misschien binnenkort maar eens naar de welbekende winkel hier in Assendorp
Ik kan je Christine LeDuc in Enschede ernstig aanbevelen... Goede winkel, ruim assortiment en deskundig personeelquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...
Misschien binnenkort maar eens naar de welbekende winkel hier in Assendorp
hey... jij hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:15 schreef Murmeli het volgende:
Loodje gefeli
en ja...een fijne woensdaglekker vrij
Wij ookquote:
Het café?quote:[..]
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.
We hebben het over de LeDuc in Zwollequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan je Christine LeDuc in Enschede ernstig aanbevelen... Goede winkel, ruim assortiment en deskundig personeel.
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskutquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over de LeDuc in Zwolle
dan swing je toch met je scharrel? is meteen een stuk minder gecompliceerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je niet een lief nodig om te kunnen swingen?
Verbazingwekkend goed... Gisteren doorgebracht met het Rammstein meisje & werd bevestigd in de juistheid van mn keuzequote:
scharrel, lief... Iig een vast neukertje...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan swing je toch met je scharrel? is meteen een stuk minder gecompliceerd
* Murmeli wil overigens echt niet swingen met dr scharrel. MIJN! neuken met anderen doet ie maar als ik er niet bij ben!
Assendorperstraat (ergens halverwege, parkeren bij de super de boer)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskut
Je snapt het wel hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
scharrel, lief... Iig een vast neukertje...
Of ik snap het concept "swingen" ff niet
Assendorperstraat, nr weet ik even nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskut
Sowieso niet voor de deur met mijn opvallende lease-bakquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Assendorperstraat (ergens halverwege, parkeren bij de super de boer)
fb?quote:[..]
Je snapt het wel hoor
Ik ga met mijn fb
swingen doe je toch in een 70's club?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je niet een lief nodig om te kunnen swingen?
fuckbuddy. eigenlijk meer een fwb (friends with benefits)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso niet voor de deur met mijn opvallende lease-bak
[..]
fb?
Dan parkeer je hem underkoffer bij de SdBquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso niet voor de deur met mijn opvallende lease-bak
[..]
fb?
Hoi KZquote:
Werd me net al aangeradenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan parkeer je hem underkoffer bij de SdB
ik msn je vanmiddag wel, ga nu kleding aan me reet trekken en naar chiropractor strompelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi KZik lees dat je weer een date hebt? leuk!! vertel! details enzo, waar komt ze vandaag en hoe ziet ze eruit enzo? Vervelend dat je het nog beetje lastig vindt ivm vorige date. Ik hoop voor je dat het goed gaat!
Nooit gehadquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef Murmeli het volgende:
vlaakje, je loopt wel een beetje achter hoor.... niet weten wat een fb is enzo![]()
quote:owh dat is wel goed dat je na het zien van rammsteinmeisje ook achter je keuze staatu is goed
Uhm... een ring?quote:Ik ook nog helemaal blij meten
met mij enzo, die is volgens mij helemaal verliefderig enzo
en maandag issie jarigiemand nog tips voor iets grappigs/leuks/niet te relatie-achtigs wat ik voor hem kan kopen?
da's goed meis. succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik msn je vanmiddag wel, ga nu kleding aan me reet trekken en naar chiropractor strompelen
haha ja dat lijkt me echt een goed idee een ring kopen. hij is errug verwijfd maar een ring daar gaat ie niet mee lopen denk ik. (hoewel hij is getrouwd geweest dus zal ie er toen toch wel mee gelopen hebben gok ik zo)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit gehad. Mijn scharrels waren "allemaal" ONS...
[..], maar het voelt ook heel goed ja
[..]
Uhm... een ring?
Geef hem iets wat ie leuk vindt... CD of zo... Of een leuk uitje.
heb je toch lesbisch trekjes.... dat je op hem valtquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me echt een goed idee een ring kopen. hij is errug verwijfd maar een ring daar gaat ie niet mee lopen denk ik. (hoewel hij is getrouwd geweest dus zal ie er toen toch wel mee gelopen hebben gok ik zo)
denk dat ik wat van rituals ga halen voor hem. daar issie helemaal weg van (ja, hij is verwijfd - wordt ook voor homo aangezien enzo. en laatst zelfs voor vrouw, haha, zeiden ze mevrouw tegen hem, ik stond ernaast echt van: WTF!!! maar hij was het gewend zei ie.)
Ringen zijn heul niet alleen voor vrouwen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me echt een goed idee een ring kopen. hij is errug verwijfd maar een ring daar gaat ie niet mee lopen denk ik. (hoewel hij is getrouwd geweest dus zal ie er toen toch wel mee gelopen hebben gok ik zo)
denk dat ik wat van rituals ga halen voor hem. daar issie helemaal weg van (ja, hij is verwijfd - wordt ook voor homo aangezien enzo. en laatst zelfs voor vrouw, haha, zeiden ze mevrouw tegen hem, ik stond ernaast echt van: WTF!!! maar hij was het gewend zei ie.)
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja, ik ben ook bi, ik val op mannen met lang haarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je toch lesbisch trekjes.... dat je op hem valt
ja dat klopt maar ik zie hem ook niet met zo'n stoere mannenring lopen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ringen zijn heul niet alleen voor vrouwen!
1 van de redenen waarom mn lief & ik geen ringen nemen is, volgens haar, dat die toch niet opvalt aan mijn handquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ringen zijn heul niet alleen voor vrouwen!
foto!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar... Ik zelfs een keer door een agent met "mevrouw" aangesproken... Ondanks mn sik...
Maaruh... Rituals? Wa's da?
Heul niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom mn lief & ik geen ringen nemen is, volgens haar, dat die toch niet opvalt aan mijn hand
Dus, idd... Mannen lopen ook met ringen. Maar misschien geldt dat alleen voor de verwijfde
...
Zie MSN pic... Als ik vanaaf thuis ben iig...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foto!!!
nja diegene zag hem alleen vaag denk ik, en dan zie je iemand staan met halflang haar, niet al te groot en slank dus dan is het blijkbaar een vrouw, hahaha
A, cool... Kijk ook eens bij zaken als "feeën en feeksen" in Apeldoorn... Of Anaa Sofia in Zwolle... Leuke winkels voor de verwijfde manquote:rituals is allerlei douchespul enzo maar ze hebben ook kaarsen enzo. dingetjes voor in huis, thee. wijvendingen gewoon. maar hij vindt het lekker. ik ook trouwens
wat verkopen ze daar dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie MSN pic... Als ik vanaaf thuis ben iig...
[..]
A, cool... Kijk ook eens bij zaken als "feeën en feeksen" in Apeldoorn... Of Anaa Sofia in Zwolle... Leuke winkels voor de verwijfde man
Ana Sofia is iig een zweefwinkel. Heel veel zweefboeken, pendula, boedhabeeldjes, wierrook, etc. etc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat verkopen ze daar dan?
en verwijfde mannen
Feeën en feeksen is meer op jurken gebied, maar hebben ook sieraden...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat verkopen ze daar dan?
en verwijfde mannen
ik denk niet dat ie daar wat mee heeft. alleen wierrook heeft ie, verder is t echt totaal geen zwever.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feeën en feeksen is meer op jurken gebied, maar hebben ook sieraden...
Anna Sofia veel zweef-spul... Hebben ook geen boekenplanken nodig daar
Wierrook heb je in Anna Sofia in overvloedquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie daar wat mee heeft. alleen wierrook heeft ie, verder is t echt totaal geen zwever.
maar dat kan hij in Den Haag ook kopen schat....quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wierrook heb je in Anna Sofia in overvloed.
Ik blijf vergeten dat niet iedereen hier in het beschaafde deel van NL woont... Soz...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat kan hij in Den Haag ook kopen schat....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf vergeten dat niet iedereen hier in het beschaafde deel van NL woont... Soz...
Hou wel van je hoor... Ondanks dat je helemaal in het... Uhm... Tja... Wat minder ontwikkelde deel van NL woont...quote:
ik ben wel eens daar in de buurt geweest & ik vind het hier leukerquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hou wel van je hoor... Ondanks dat je helemaal in het... Uhm... Tja... Wat minder ontwikkelde deel van NL woont...
Zou zeggen, kom eens deze kant op & zie hoe beschaafd NL'ers kunnen zijn
Dan ben je niet lang genoeg geblevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben wel eens daar in de buurt geweest & ik vind het hier leuker
heb andere voorkeuren denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je niet lang genoeg gebleven
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want we vallen allebei op jongetjes en meisjes
Hmm, dat is een goede vraag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar vallen we op dezelfde jongetjes en meisjes?
ehhhh dat is nogal verschillend denk ik. hoewel het qua mannen misschien nog wel kan, muv vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Qua vrouwen en mannen eigenlijk allebei wel een beetje 'jongetjes'achtig. Jong, stout, schattig, stoer, zo'n beetje.
Zo'n meid met een zoetsappig jurkje met kistjes er onderquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhhh dat is nogal verschillend denk ik. hoewel het qua mannen misschien nog wel kan, muv vandan, die ga jij niet lekker vinden. maar dat is op zich ook niet mijn type
oh nee dat is niks voor mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n meid met een zoetsappig jurkje met kistjes er onder
Cue_ (en sorry als je meeleest) is mij te netjes eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh nee dat is niks voor mij.
doe mij maar type cue_
* littledrummergirl moest een keer verplicht op een bruiloft van n vriendin in jurk.. en had geen mooie nette meisjesschoenen... dat was dus witte jurk met knalroze Vansquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n meid met een zoetsappig jurkje met kistjes er onder
nja ik hou van netjes en vrouwelijk denk ik. maar niet van die meisjemeisjes daar krijg ik een droge poes vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cue_ (en sorry als je meeleest) is mij te netjes eigenlijk.
heeyquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja ik hou van netjes en vrouwelijk denk ik. maar niet van die meisjemeisjes daar krijg ik een droge poes van
LDG!!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heey
onder welke categorie val ik?
doe jij eens wat gezelliger op msnquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:05 schreef RvLaak het volgende:
interessante discussie....
* RvLaak Zit achteruit en leest mee
damn wat een veilig antwoord!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]tussen stoer en vrouwelijk in denk ik?
Bouw je tijdens het wachten ook pensioen op dan? Heb je wel nodig als je zolang van plan was om te wachtenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ik ga braaf een blokje lopen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bouw je tijdens het wachten ook pensioen op dan? Heb je wel nodig als je zolang van plan was om te wachten
Ik ga mijn hand niet in een wespennest stekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik was ook even benieuwd hoe iemand anders mij zou omschrijven...
Jij doet alleen maar gemeen
Zo snel ben ik niet boos te krijgen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga mijn hand niet in een wespennest steken
ik snap baby welquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet boos te krijgen hoor
ehhh vergelijk de vraag van jou en ldg met de vraag: staan deze kleren goed?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
Volgens mij is cyntiaa een stoere vrouwelijke vrouw
Jups, weet ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Van Baby kan ik een boel hebben gelukkig
hihiquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel... Mensen kijken ook altijd vreemd op als ik vertel dat ik een secretaresse opleiding volg
Gij zijt ook een stoer, lief ding!
vrolijkheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Aan je foto's en reactie's hier vind ik je een sterke, vrolijke persoonlijkheid
Er is totaal niets mis met jou toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihi
het enige wat ik nu wel echt begin te geloven als andere iets positiefs over mij zeggen (beetje negatief zelfbeeld maar al minder dan eerst) is dat ik een lieve (sexy) stem heb. Alle vrouwen die ik heb gedate hebben dat tegen mij gezegd haha....
Moet werken lieve schat...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe jij eens wat gezelliger op msn
edit die was voor murmquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Aan je foto's en reactie's hier vind ik je een sterke, vrolijke persoonlijkheid
ik heb ongeveer 18jaar iets anders moeten aanhoren van de buiten wereldquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er is totaal niets mis met jou toch?
En dat van die stem, daar kan ik niet over oordelen
ik denk wel meerderen onder ons. veel mensen drogen na hun 18e goed op. en mensen worden ook wat minder zeikerig. een pukkeltje of een scheve tand of een scheel oog is dan minder belangrijk dan de uitstraling...thank godquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 18jaar iets anders moeten aanhoren van de buiten werelddat is lastig los te laten maar het gaat de goede kant op..... vroeger vond ik mezelf een 0 en nu een 5,5
Ik denk ook dat iedereen naarmate je ouder wordt zich daar makkelijker over heen zet. Ik heb ook dagen dat ik mezelf totaal niets vind. En zo af en toe vind ik mezelf best wel een 8 waardquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk wel meerderen onder ons. veel mensen drogen na hun 18e goed op. en mensen worden ook wat minder zeikerig. een pukkeltje of een scheve tand of een scheel oog is dan minder belangrijk dan de uitstraling...thank god
t is dus goed dat je je eroverheen aan het zetten bent
soms is het makkelijker dan andere keren... wisselt nogal.... maar ik ga ff offline... misschien ff slapen ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk wel meerderen onder ons. veel mensen drogen na hun 18e goed op. en mensen worden ook wat minder zeikerig. een pukkeltje of een scheve tand of een scheel oog is dan minder belangrijk dan de uitstraling...thank god
t is dus goed dat je je eroverheen aan het zetten bent
Dat was wel te verwachten vind ikquote:
Sorry, ik hou niet van emoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Nu nog een slachtoffer vinden die mee wil
hmmmquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar de looks van de jongens kunnen je ook niet overhalen?
't is niet emo, 't is vrolijk en poprock enzoquote:
Neeeeequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef Plums het volgende:
[..]
't is niet emo, 't is vrolijk en poprock enzo
Cyn, post een topic hier op Fok, voor mensen die mee zouden willen![]()
Post op je hyves een berichtje ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
NeeeeeZo ver wil ik ook weer niet gaan, haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |