quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij mag je mee doen hoor. Maar daar hou ik me nog veel minder in dan hier, dus daar moet je dan wel tegen kunnen.
Had jij niet een vriendje...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DatenMaar tis nog geen weekend enzo en door de week is dat lastig
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, daten met vriendje? (dat noem ik dan geen daten, vandaar mijn verwarring)
Jij date naast je vriendje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeVriendje en ik zijn de datingfase wel voorbij, geloof ik
Ik PM je welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe moet ik het zien dan?
*zucht*
(pas op he, anders ga ik pm-en)
ohw dat kan ik prima hebben maar dat is jullie ding en ga ik me niet in mengen (thx toughquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij mag je mee doen hoor. Maar daar hou ik me nog veel minder in dan hier, dus daar moet je dan wel tegen kunnen.
Dat is niet de definitie die stbabylon gaf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehad
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneuktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehad
Ik bedoelde als vrouw: vaginaal en anaal geneukt zijn. Als man: vaginaal of anaal iemand geneukt te hebben en anaal geneukt zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneukt
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde als vrouw: vaginaal en anaal geneukt zijn. Als man: vaginaal of anaal iemand geneukt te hebben en anaal geneukt zijn.
ja maar het is mijn TT en niet die van babyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie die stbabylon gaf!
Dan ben ik wel 2x ontmaagd.
Hoe definier je iemand die wel sex met beide geslachten heeft (gehad) maar alleen met MMV trio's?
hij is ook mulit interperteerbaar maar ik doelde dus op sex hebben gehad met zowel een man en met een vrouw (of dat tegelijk is boeit niet zo zeer)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneukt
Dan sluit ik me daar bij aan. En kan ik zeggen dat ik ECHT geen maagd meer benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
hij is ook mulit interperteerbaar maar ik doelde dus op sex hebben gehad met zowel een man en met een vrouw (of dat tegelijk is boeit niet zo zeer)
Ik ook, hoewel ik toch al kon zeggen dat ik écht geen maagd meer benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan sluit ik me daar bij aan. En kan ik zeggen dat ik ECHT geen maagd meer ben
Sloeriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik toch al kon zeggen dat ik écht geen maagd meer ben
Ja schat, maar jij bent gelukkig helemaal geen gigantische sletquote:
Bij mannen is dat stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij gelukkig niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |