rustig chica.... ken geen 20dingen tegelijk doen ondanks adhd.... ben net zo snel als mijn ubertrage internet vandaagquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rustig chica.... ken geen 20dingen tegelijk doen ondanks adhd.... ben net zo snel als mijn ubertrage internet vandaag
het is iig een titel die veel kijkers gaat opleverenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Niet iedereen nee, maar ik denk dat dit topic wel één van de grootste dichtheden van dubbele ontmaagdingen heeft
nja eerst openen, dan doorlinken in vorig topic... Op vind ik het minst belangrijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Sknorry!
Ik copie/paste hem altijd meteen nmlk
Dat zou ook een goede zijn jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is iig een titel die veel kijkers gaat opleveren
zat te twijfelen of deze titel of "waar de tools voor handen zijn" ghehe
Vaginaal en Anaal (voor mannen: geven en ontvangen)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een dubbele ontmaagding? Eerst neuken en het naderhand weer laten dichtritsen door een amateur-chirurg ergens te Egypte?
Niet helemaal...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een dubbele ontmaagding? Eerst neuken en het naderhand weer laten dichtritsen door een amateur-chirurg ergens te Egypte?
Ik heb een goed hart! Ik ben een gever!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaginaal en Anaal (voor mannen: geven en ontvangen)
Dan slaat de TT op jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een goed hart! Ik ben een gever!
En ik wil het daarbij laten!quote:
Oh, dan behoor ik bij 'niet iedereen'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaginaal en Anaal (voor mannen: geven en ontvangen)
Volgens mij zit je er een letter naast!quote:
rietje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er een letter naast!
you don't know if you didn't tryquote:
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tegelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehad
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rietje?
bietje?
[..]
you don't know if you didn't try
dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden
erm van 2 naar 3 is geen verdubbeling van de mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat vind ik echt niets een trio! Dubbel de mensen, de helft van het plezier
of een quartet, kan ook hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat vind ik echt niets een trio! Dubbel de mensen, de helft van het plezier
Als je voor het eerst een DP doet niet hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind dubbele ontmaagding maar raar klinken
nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar de mailtjes van baby hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Okee, nu kan ik me dus helemaal niet meer concentreren op het werk! Dit topic & de mails van Baby!
Wie weet mag je mee doen met onze dagelijkse mailwisselingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar de mailtjes van baby haha
Dan klinkt het nog steeds raarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als je voor het eerst een DP doet niet hoor.
Ja... maar al die roddels over KZ dan.. dat kan dan niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wie weet mag je mee doen met onze dagelijkse mailwisseling![]()
Maar toch sla ik je, Baby!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wie weet mag je mee doen met onze dagelijkse mailwisseling![]()
Maar toch sla ik je, Baby!
ik roddel graag over mijzelfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... maar al die roddels over KZ dan.. dat kan dan niet meer
Van mij mag je mee doen hoor. Maar daar hou ik me nog veel minder in dan hier, dus daar moet je dan wel tegen kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar mailen jullie maar lekker saampies hoor
Datenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |