Dat is niet de definitie die stbabylon gaf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehad
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneuktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zowel als met het mannelijk en vrouwlijk geslacht sex hebben gehad
Ik bedoelde als vrouw: vaginaal en anaal geneukt zijn. Als man: vaginaal of anaal iemand geneukt te hebben en anaal geneukt zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneukt
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde als vrouw: vaginaal en anaal geneukt zijn. Als man: vaginaal of anaal iemand geneukt te hebben en anaal geneukt zijn.
ja maar het is mijn TT en niet die van babyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie die stbabylon gaf!
Dan ben ik wel 2x ontmaagd.
Hoe definier je iemand die wel sex met beide geslachten heeft (gehad) maar alleen met MMV trio's?
hij is ook mulit interperteerbaar maar ik doelde dus op sex hebben gehad met zowel een man en met een vrouw (of dat tegelijk is boeit niet zo zeer)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het meer als een piemel in je kont hebben gehad en 'normaal' hebben geneukt
Dan sluit ik me daar bij aan. En kan ik zeggen dat ik ECHT geen maagd meer benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
hij is ook mulit interperteerbaar maar ik doelde dus op sex hebben gehad met zowel een man en met een vrouw (of dat tegelijk is boeit niet zo zeer)
Ik ook, hoewel ik toch al kon zeggen dat ik écht geen maagd meer benquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan sluit ik me daar bij aan. En kan ik zeggen dat ik ECHT geen maagd meer ben
Sloeriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik toch al kon zeggen dat ik écht geen maagd meer ben
Ja schat, maar jij bent gelukkig helemaal geen gigantische sletquote:
Bij mannen is dat stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij gelukkig niet he
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mannen is dat stoer.
Of gelden er andere regels in Bi?.
Dan ben ik officieel niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als man
Damn, dan ben ik nog niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hier ben je pas stoer als je een piemel in je kont hebt gehad als man
Ben blij dat je dat nu eindelijk zelf ook zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben ik officieel niet stoer.
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat nu eindelijk zelf ook zegt
Bi Yourself is het enige wat teltquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoon.
Oh. Ik ook niet stoer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je toys vindtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik nog niet stoer(toys tellen zeker niet...)
Jij bent heul niet stoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Bi he, daarbuiten uiteraard wel nog gewoon.
Hebben!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Misschien kan iemand een stoere jongen van hem maken?
Flink stuk touw, chloroform, en een beetje sterke armen moet voldoende zijn... oh en een piemel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Die moet dan wel van verdomd goeie huize komen.
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flink stuk touw, chloroform, en een beetje sterke armen moet voldoende zijn... oh en een piemel natuurlijk
Nee, geen meisje, jij, jij wilde stoer zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?
De bedoeling is dat jij gaat bukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want een meisje verkrachten is ook super stoer, daar heb je gelijk in. meteen maar minderjarig doen ook dan, nu we toch bezig zijn?
Ja, en dat mag ook zonder chloroform en touw enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij gaat bukken
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en dat mag ook zonder chloroform en touw enzo
Als ik daar evt behoeft aan zou hebben zou ik dat ook wel doen dan hoor. Maar je moet als man eens een verkrachtingsgrapje maken hier in SEX.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jij gaat bukken
Ben je nu boos?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik daar evt behoeft aan zou hebben zou ik dat ook wel doen dan hoor. Maar je moet als man eens een verkrachtingsgrapje maken hier in SEX.....
Nee, dat ligt aan jou schatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!
GHB, Zwarte kap over het hoofd, meelokken met beloftes over een fantastische treinverzameling. de opties zijn enorm!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe versier je iemand zonder chloroform? HOAX!
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus! Ik gebruik de vertrouw nog steeds op de oude middelen! Chloroform versiert de heren en de dames al sinds 1900quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GHB, Zwarte kap over het hoofd, meelokken met beloftes over een fantastische treinverzameling. de opties zijn enorm!
ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het topic om zeep geholpen geloof ik![]()
nee, ik laat mn tieten niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pien? Ik durf het bijna niet te vragen maar...
Nee inddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
nee, ik laat mn tieten niet zien
[..]
Nee indd
oh, ja heb ik, kom maar halenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!
Saai bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, ik ben heul lief, braaf en onschuldig
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!quote:
Jammer dan, dan ga je naar een tankstation/supermarkt/winkel en dan koop je een aanstekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai bedoel je?Ik houd niet van braaf noch onschuldig!
[..]
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!
Mail 's doorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Is Almelo dichterbij D_K? Ik heb wel een vuurtje, moet je wel opschieten. Om 17:19 gaat mijn trein hier weg.
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)quote:
Ah we hebben nog een mailerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)
edit: mocht je bang worden voor als ik naar huis ga, ik kan mailen op de foon
Mail/msn enzo wordt het niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik word een beetje emo want een vriend van me die echt mijn steun is gaat weg. ):
Dat is anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |