ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Adolecens het volgende:
Even spammen![]()
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Nog 1 dag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het topic om zeep geholpen geloof ik![]()
nee, ik laat mn tieten niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pien? Ik durf het bijna niet te vragen maar...
Nee inddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo eng of gevaarlijk ben ik niet eens
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
nee, ik laat mn tieten niet zien
[..]
Nee indd
oh, ja heb ik, kom maar halenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Ik wilde vragen of je een vuurtje had, feniks!
Saai bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, ik ben heul lief, braaf en onschuldig
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!quote:
Jammer dan, dan ga je naar een tankstation/supermarkt/winkel en dan koop je een aanstekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai bedoel je?Ik houd niet van braaf noch onschuldig!
[..]
Das wel heul ver weg voor een vuurtje!
Mail 's doorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Is Almelo dichterbij D_K? Ik heb wel een vuurtje, moet je wel opschieten. Om 17:19 gaat mijn trein hier weg.
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)quote:
Ah we hebben nog een mailerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry sorry, stomme baas wil dat ik af en toe ook nog wat werk tussen het mailen door (je hebt mail)
edit: mocht je bang worden voor als ik naar huis ga, ik kan mailen op de foon
Mail/msn enzo wordt het niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik word een beetje emo want een vriend van me die echt mijn steun is gaat weg. ):
Dat is anders.quote:
Afgerond 30.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Loodje het volgende:
holaNog 1 dag en word ik echt oud wahaha
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
Hahah, het leven begint pas bij de 30 toch?
Ah een kwartje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Loodje het volgende:
[..]
Nee, dat door de helft.... en dan plus 10
Ja, 25, dus afgerond 30.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Loodje het volgende:
[..]
Nee, dat door de helft.... en dan plus 10
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
dat zeggen oude mensen altijd ja, om zichzelf gerust te stellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
Nee daarna is het leven afgelopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loodje het volgende:
je echte leven is stervendequote:
Hij heeft eeuwig leven dus no worriesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je echte leven is stervendegecondoleerd
Dat is toch pas als je kinderen hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daarna is het leven afgelopen
Had mn moeder geen last van, die bleef gewoon lekker uitgaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is toch pas als je kinderen hebt?
MILF!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Had mn moeder geen last van, die bleef gewoon lekker uitgaan![]()
Nou zijn haar kinderen natuurlijk ook helemaal geweldig he![]()
Heb je zulke leuke broers en zussen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Had mn moeder geen last van, die bleef gewoon lekker uitgaan![]()
Nou zijn haar kinderen natuurlijk ook helemaal geweldig he![]()
Wat een stom voornemen, sowieso. Daten jij!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm mijn voornemen (was in novermber al) om een lange tijd niet te daten gaat niet door.....
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een stom voornemen, sowieso. Daten jij!
Met dat ene meisje zeker?
Dat vind ik eigenlijk best lang.quote:
deze keer word het vast weer leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat daten had ander verhaal van waarom niet.... beetje iets te vaak gehoord nadat ik iemand leuk vond van erm sorry toch maar niet...dat trok ik niet echt meer (ik wilde met 1 persoon serieus een relatie op bouwen, was zelfs al over mijn biningsangst heen dat heeft echt een harde klap opgeleverd emotioneel gezien
niet teveel nadenken en gewoon genietenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja dat wel... maar na een paar complete fiasco's heb je het wel ff gehadmaar dat ene meisje haalt het goede in me naar boven ghehe
een adhd'er die niet nadenkt.... hmmm.... impossiblequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet teveel nadenken en gewoon genieten
we gaan gewoon allemaal datenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening lieve bi's!
Vanaaf mijn eerste versiertruukje los gelaten op een jongen die in interesting vind
Gefeliciteerd met je (kwart eeuwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Loodje het volgende:
holaNog 1 dag en word ik echt oud wahaha
quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:23 schreef stbabylon het volgende:
Feli Loodje!
Het is weer een schitterende woensdag!
(wel één rood oog omdat ik vergeten ben om mijn lenzen uit te doen *zucht*)
Beurs als in stufi?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef stbabylon het volgende:
Dank je vlaakDie kon ik gebruiken!
Zaterdag beurs
Als jij vindt dat viba's huishoudelijke artikelen zijn, heb je gelijk.quote:
Je kan daar wel zulke artikelen kopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij vindt dat viba's huishoudelijke artikelen zijn, heb je gelijk.
Zeg eens C. hoeveel huishoudelijke artikelen heb jij in je nachtkastje liggen?
ben er 6 jaar geleden ofzo eens geweest.... vond het toen tegenvallenquote:
Dan win ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je kan daar wel zulke artikelen kopen
Hoeveel? Laten we het op 1 houden
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er 6 jaar geleden ofzo eens geweest.... vond het toen tegenvallen
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan win ik
[..]
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.
In het midden van de straat. Twee feestwinkels naast elkaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...
Misschien binnenkort maar eens naar de welbekende winkel hier in Assendorp
Ik kan je Christine LeDuc in Enschede ernstig aanbevelen... Goede winkel, ruim assortiment en deskundig personeelquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest en het lijkt me ook niet echt wat trouwens...
Misschien binnenkort maar eens naar de welbekende winkel hier in Assendorp
hey... jij hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:15 schreef Murmeli het volgende:
Loodje gefeli
en ja...een fijne woensdaglekker vrij
Wij ookquote:
Het café?quote:[..]
Ik wil het zelf wel eens zien. En wellicht brengen we de moed op om het café in te gaan.
We hebben het over de LeDuc in Zwollequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan je Christine LeDuc in Enschede ernstig aanbevelen... Goede winkel, ruim assortiment en deskundig personeel.
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskutquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over de LeDuc in Zwolle
dan swing je toch met je scharrel? is meteen een stuk minder gecompliceerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je niet een lief nodig om te kunnen swingen?
Verbazingwekkend goed... Gisteren doorgebracht met het Rammstein meisje & werd bevestigd in de juistheid van mn keuzequote:
scharrel, lief... Iig een vast neukertje...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan swing je toch met je scharrel? is meteen een stuk minder gecompliceerd
* Murmeli wil overigens echt niet swingen met dr scharrel. MIJN! neuken met anderen doet ie maar als ik er niet bij ben!
Assendorperstraat (ergens halverwege, parkeren bij de super de boer)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskut
Je snapt het wel hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
scharrel, lief... Iig een vast neukertje...
Of ik snap het concept "swingen" ff niet
Assendorperstraat, nr weet ik even nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit geweest... Adres? Is namelijk een stuk dichterbij voor ons dan fucking pluskut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |