doe jij eens wat gezelliger op msnquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:05 schreef RvLaak het volgende:
interessante discussie....
* RvLaak Zit achteruit en leest mee
damn wat een veilig antwoord!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]tussen stoer en vrouwelijk in denk ik?
Bouw je tijdens het wachten ook pensioen op dan? Heb je wel nodig als je zolang van plan was om te wachtenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ik ga braaf een blokje lopen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bouw je tijdens het wachten ook pensioen op dan? Heb je wel nodig als je zolang van plan was om te wachten
Ik ga mijn hand niet in een wespennest stekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik was ook even benieuwd hoe iemand anders mij zou omschrijven...
Jij doet alleen maar gemeen
Zo snel ben ik niet boos te krijgen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga mijn hand niet in een wespennest steken
ik snap baby welquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet boos te krijgen hoor
ehhh vergelijk de vraag van jou en ldg met de vraag: staan deze kleren goed?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
Volgens mij is cyntiaa een stoere vrouwelijke vrouw
Jups, weet ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Van Baby kan ik een boel hebben gelukkig
hihiquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel... Mensen kijken ook altijd vreemd op als ik vertel dat ik een secretaresse opleiding volg
Gij zijt ook een stoer, lief ding!
vrolijkheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Aan je foto's en reactie's hier vind ik je een sterke, vrolijke persoonlijkheid
Er is totaal niets mis met jou toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihi
het enige wat ik nu wel echt begin te geloven als andere iets positiefs over mij zeggen (beetje negatief zelfbeeld maar al minder dan eerst) is dat ik een lieve (sexy) stem heb. Alle vrouwen die ik heb gedate hebben dat tegen mij gezegd haha....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |