Moet werken lieve schat...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe jij eens wat gezelliger op msn
edit die was voor murmquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Aan je foto's en reactie's hier vind ik je een sterke, vrolijke persoonlijkheid
ik heb ongeveer 18jaar iets anders moeten aanhoren van de buiten wereldquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er is totaal niets mis met jou toch?
En dat van die stem, daar kan ik niet over oordelen
ik denk wel meerderen onder ons. veel mensen drogen na hun 18e goed op. en mensen worden ook wat minder zeikerig. een pukkeltje of een scheve tand of een scheel oog is dan minder belangrijk dan de uitstraling...thank godquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 18jaar iets anders moeten aanhoren van de buiten werelddat is lastig los te laten maar het gaat de goede kant op..... vroeger vond ik mezelf een 0 en nu een 5,5
Ik denk ook dat iedereen naarmate je ouder wordt zich daar makkelijker over heen zet. Ik heb ook dagen dat ik mezelf totaal niets vind. En zo af en toe vind ik mezelf best wel een 8 waardquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk wel meerderen onder ons. veel mensen drogen na hun 18e goed op. en mensen worden ook wat minder zeikerig. een pukkeltje of een scheve tand of een scheel oog is dan minder belangrijk dan de uitstraling...thank god
t is dus goed dat je je eroverheen aan het zetten bent
soms is het makkelijker dan andere keren... wisselt nogal.... maar ik ga ff offline... misschien ff slapen ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk wel meerderen onder ons. veel mensen drogen na hun 18e goed op. en mensen worden ook wat minder zeikerig. een pukkeltje of een scheve tand of een scheel oog is dan minder belangrijk dan de uitstraling...thank god
t is dus goed dat je je eroverheen aan het zetten bent
Dat was wel te verwachten vind ikquote:
Sorry, ik hou niet van emoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Nu nog een slachtoffer vinden die mee wil
hmmmquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar de looks van de jongens kunnen je ook niet overhalen?
't is niet emo, 't is vrolijk en poprock enzoquote:
Neeeeequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef Plums het volgende:
[..]
't is niet emo, 't is vrolijk en poprock enzo
Cyn, post een topic hier op Fok, voor mensen die mee zouden willen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |