Sowieso niet voor de deur met mijn opvallende lease-bakquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Assendorperstraat (ergens halverwege, parkeren bij de super de boer)
fb?quote:[..]
Je snapt het wel hoor
Ik ga met mijn fb
swingen doe je toch in een 70's club?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je niet een lief nodig om te kunnen swingen?
fuckbuddy. eigenlijk meer een fwb (friends with benefits)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso niet voor de deur met mijn opvallende lease-bak
[..]
fb?
Dan parkeer je hem underkoffer bij de SdBquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso niet voor de deur met mijn opvallende lease-bak
[..]
fb?
Hoi KZquote:
Werd me net al aangeradenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan parkeer je hem underkoffer bij de SdB
ik msn je vanmiddag wel, ga nu kleding aan me reet trekken en naar chiropractor strompelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi KZik lees dat je weer een date hebt? leuk!! vertel! details enzo, waar komt ze vandaag en hoe ziet ze eruit enzo? Vervelend dat je het nog beetje lastig vindt ivm vorige date. Ik hoop voor je dat het goed gaat!
Nooit gehadquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef Murmeli het volgende:
vlaakje, je loopt wel een beetje achter hoor.... niet weten wat een fb is enzo![]()
quote:owh dat is wel goed dat je na het zien van rammsteinmeisje ook achter je keuze staatu is goed
Uhm... een ring?quote:Ik ook nog helemaal blij meten
met mij enzo, die is volgens mij helemaal verliefderig enzo
en maandag issie jarigiemand nog tips voor iets grappigs/leuks/niet te relatie-achtigs wat ik voor hem kan kopen?
da's goed meis. succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik msn je vanmiddag wel, ga nu kleding aan me reet trekken en naar chiropractor strompelen
haha ja dat lijkt me echt een goed idee een ring kopen. hij is errug verwijfd maar een ring daar gaat ie niet mee lopen denk ik. (hoewel hij is getrouwd geweest dus zal ie er toen toch wel mee gelopen hebben gok ik zo)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit gehad. Mijn scharrels waren "allemaal" ONS...
[..], maar het voelt ook heel goed ja
[..]
Uhm... een ring?
Geef hem iets wat ie leuk vindt... CD of zo... Of een leuk uitje.
heb je toch lesbisch trekjes.... dat je op hem valtquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me echt een goed idee een ring kopen. hij is errug verwijfd maar een ring daar gaat ie niet mee lopen denk ik. (hoewel hij is getrouwd geweest dus zal ie er toen toch wel mee gelopen hebben gok ik zo)
denk dat ik wat van rituals ga halen voor hem. daar issie helemaal weg van (ja, hij is verwijfd - wordt ook voor homo aangezien enzo. en laatst zelfs voor vrouw, haha, zeiden ze mevrouw tegen hem, ik stond ernaast echt van: WTF!!! maar hij was het gewend zei ie.)
Ringen zijn heul niet alleen voor vrouwen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me echt een goed idee een ring kopen. hij is errug verwijfd maar een ring daar gaat ie niet mee lopen denk ik. (hoewel hij is getrouwd geweest dus zal ie er toen toch wel mee gelopen hebben gok ik zo)
denk dat ik wat van rituals ga halen voor hem. daar issie helemaal weg van (ja, hij is verwijfd - wordt ook voor homo aangezien enzo. en laatst zelfs voor vrouw, haha, zeiden ze mevrouw tegen hem, ik stond ernaast echt van: WTF!!! maar hij was het gewend zei ie.)
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja, ik ben ook bi, ik val op mannen met lang haarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je toch lesbisch trekjes.... dat je op hem valt
ja dat klopt maar ik zie hem ook niet met zo'n stoere mannenring lopen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ringen zijn heul niet alleen voor vrouwen!
1 van de redenen waarom mn lief & ik geen ringen nemen is, volgens haar, dat die toch niet opvalt aan mijn handquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ringen zijn heul niet alleen voor vrouwen!
foto!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar... Ik zelfs een keer door een agent met "mevrouw" aangesproken... Ondanks mn sik...
Maaruh... Rituals? Wa's da?
Heul niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom mn lief & ik geen ringen nemen is, volgens haar, dat die toch niet opvalt aan mijn hand
Dus, idd... Mannen lopen ook met ringen. Maar misschien geldt dat alleen voor de verwijfde
...
Zie MSN pic... Als ik vanaaf thuis ben iig...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foto!!!
nja diegene zag hem alleen vaag denk ik, en dan zie je iemand staan met halflang haar, niet al te groot en slank dus dan is het blijkbaar een vrouw, hahaha
A, cool... Kijk ook eens bij zaken als "feeën en feeksen" in Apeldoorn... Of Anaa Sofia in Zwolle... Leuke winkels voor de verwijfde manquote:rituals is allerlei douchespul enzo maar ze hebben ook kaarsen enzo. dingetjes voor in huis, thee. wijvendingen gewoon. maar hij vindt het lekker. ik ook trouwens
wat verkopen ze daar dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie MSN pic... Als ik vanaaf thuis ben iig...
[..]
A, cool... Kijk ook eens bij zaken als "feeën en feeksen" in Apeldoorn... Of Anaa Sofia in Zwolle... Leuke winkels voor de verwijfde man
Ana Sofia is iig een zweefwinkel. Heel veel zweefboeken, pendula, boedhabeeldjes, wierrook, etc. etc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat verkopen ze daar dan?
en verwijfde mannen
Feeën en feeksen is meer op jurken gebied, maar hebben ook sieraden...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat verkopen ze daar dan?
en verwijfde mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |