quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Haar plannen om iedereen te vermoorden.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Haar plannen om iedereen te vermoorden.
Dat wordt gewoon de zomercliff van 2010, Laura die half Meerdijk ombrengtquote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef verleiding het volgende:
[..]
En ons ondertussen maar wijsmaken dat ze geen grote rollen meer wil.. Er staat ons nog een hoop te wachten!
En dan als ultieme eindcliff: MUHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef verleiding het volgende:
[..]
En ons ondertussen maar wijsmaken dat ze geen grote rollen meer wil.. Er staat ons nog een hoop te wachten!
ook een handige actie trouwens van haar: ze raakt verstrikt in haar eigen leugens. Ze is als de dood dat Martijn erachter komt. En wat doet ze? Ze vraagt of ie bij haar komt wonen!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef Franneh het volgende:
tvp, ik denk trouwens wel dat Danny de vader is.
Wanneer komt die leugen van Barbaar nou uit? Wil wel eens zien wat daar uitkomt.
En die bazenblik van Bing, Danny word hard gedisst, en terechtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:10 schreef vencodark het volgende:
Die briljante duw van Danny toen hij langs Bing liep.Alsof ie 15 is en ruzie heeft met zijn pubervriendje.
Dat vond ik een mooie scénequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef alors het volgende:
Haha die Bing, wat een baas! Idd oprotten met die domme Danny
Kan dat dan nu al? Zo vroeg in de zwangerschapquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef cygnusx het volgende:
Ik snap niet dat er nog geen DNA test is gedaan, ik zou toch dat is als bijna eerste gaan doen. Desnoods neem je alleen bing mee, weet je direct of hij het wel of niet is...
Ik niet, ik ga dineren buitenshuis, ik hoor graag of het de moeite waard was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga het vanavond denk k weer eens proberen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wil je even rustig doen?
JA IK BEN RUSTIG!
Er is nog niks bekend dus die loopt ook al zo te overdrijven.quote:
Nee, dat is veel te gevaarlijk voor het kind, om er nu een naald in te steken.. Dat wordt dus wachten tot na de geboorte .quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef mirelia het volgende:
[..]
Kan dat dan nu al? Zo vroeg in de zwangerschap
Ja, een prenatale vaderschapstest is mogelijk. Deze test wordt al in week 11-13 uitgevoerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef mirelia het volgende:
[..]
Kan dat dan nu al? Zo vroeg in de zwangerschap
Scherp!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef Dizer het volgende:
Heeft Martijn soms maar 1 overhemd? Hij loopt echt al 6 afleveringen in dezelfde overhemd.
Beter iets dan niets, tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jack![]()
Opeens weer een toffe scene van hem![]()
Jammer dat het om een saaie verhaallijn gaat.
Ik herken het omdat ik de dezelfde overhemd heb. Maar 6 afleveringen lang...quote:
Scenario:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef GLITCH. het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd wie nu de vader is, wat denken jullie?
Dat is een mogelijkheid, of ze heeft een twee-eïge tweeling van 2 verschillende vaders (en ja dat is mogelijk).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scenario:
Sjors krijgt een miskraam door te vroege vruchtwaterpunctie en niemand komt te weten wie de vader is.
Dat is wel eens gebeurd inderdaad ooit he, een blank en een donker kindje als tweeling!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, of ze heeft een twee-eïge tweeling van 2 verschillende vaders (en ja dat is mogelijk).
Klopt, is ook best logisch, als er bijvoorbeeld 2 eisprongen zijn, bijvoorbeeld 2 dagen na elkaar en je hebt op elk van die dagen gemeenschap met 2 verschillende kerels dan kunnen er 2 bevruchtingen optreden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is wel eens gebeurd inderdaad ooit he, een blank en een donker kindje als tweeling!
Lekker gegeten?![]()
Ik denk arthur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef GLITCH. het volgende:
Ik hoop Danny..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef GLITCH. het volgende:
Ik hoop ook Danny, de nakomeling van Herman Hogendoorn, Frits van Houten en Martine Hafkamp kan natuurlijk niet een vader met zo een poephoofd als dat van Bing hebben. Niet dat Danny veel beter is, maar tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik hoop Danny..
Maar ik hoop ook dat die baby niet eens komt.. Bing en z'n gezeur is gewoon vervelend
Helemaal mee eens , houten klaasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Zinedinho het volgende:
Die vriend van Ronja is ook zo'n dood varken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Countess het volgende:
Hoe meer Danny in beeld is, hoe dommer ik dat hoofd ga vinden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik denk arthur.Gewoon TOTAAL onverwachts. Lijkt me wel wat
Ik hoop Bing. Geloof ik... ik weet niet zo goed wat ik hoop in dit geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef GLITCH. het volgende:
Noud doet wel erg stoer momenteel...........quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil nog steeds Noud en Lucas bij elkaar
Bing? Nu pas? Dat deed ie altijd alquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef verleiding het volgende:
Ik hoop dat Danny de vader is. Gewoon omdat Bing nu al zo hysterisch doet.
En Barbara en Martijn... dat gaat denk ik nog eeeeuwen doorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Inca het volgende:
Zal wel de cliffhanger worden voor de zomervakantie
Zaadtechnisch gezien is die kans sowieso veel groter dan dat Sjors denkt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tuurlijk is Bing de vader.
Danny en Sjors hadden een relatie terwijl Bing en Sjors maar 1 keer sex hebben gehad.
In films soap en series is de Bing dan altijd de vader.
Oh die Maria en Danny zijn inderdaad godsgruwelijk irritant!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef alors het volgende:
Het doet me een beetje denken aan de Jack en Carly lijn van ATWT van een jaar of 6 geleden. Eén keer vreemgegaan, maar haar verloofde was toch de gedroomde man voor haar. En het kind was idd ook van hem.
Ik hoop dat dat niet gebeurt in GTST, Danny is een smerige pauper die zsm weg moet inclusief dat gedrocht van een Maria![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Apotheose het volgende:
Ronja ookLekker opvallend in de tas snuffelen
Alphen aan den Rijn, zozo, welke wijk? Ik heb 11,5 jaar in Ridderveld gewoondquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef summer29 het volgende:
Zat ik lekker naar GTST kijken, nog net begonnen viel mijn wijk (Alphen aan den Rijn) stroom ineens uit! Drie kwartier geen stroom. Heb dus hele aflevering gemist.....![]()
Ben echt benieuwd, hoe laat is morgenochtend in herhaling? Normaal om half 11 maar dat zag ik vanmorgen niet. Heb ondertiteling nodig vanwege mijn gehoor.
De herhaling is morgen om 09.55 uur volgens tvgids.nlquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef summer29 het volgende:
Zat ik lekker naar GTST kijken, nog net begonnen viel mijn wijk (Alphen aan den Rijn) stroom ineens uit! Drie kwartier geen stroom. Heb dus hele aflevering gemist.....![]()
Ben echt benieuwd, hoe laat is morgenochtend in herhaling? Normaal om half 11 maar dat zag ik vanmorgen niet. Heb ondertiteling nodig vanwege mijn gehoor.
Dank je wel!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
De herhaling is morgen om 09.55 uur volgens tvgids.nl
De aflevering van vanavond is nu al online te zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef summer29 het volgende:
Hij had ondertiteling nodig zei diequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
De aflevering van vanavond is nu al online te zien
Oh sorry, helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij had ondertiteling nodig zei die
Hij = zij!! Geen enkele mannen zouden summer heten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij had ondertiteling nodig zei die
Neem me niet kwalijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef summer29 het volgende:
[..]
Hij = zij!! Geen enkele mannen zouden summer heten.![]()
Jij spant de kroonquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:20 schreef bobjuh het volgende:
T(eveel) Z(eurende) P(osters)
Hoezo? Ik vind Arthur vrij normaal eigenlijk. Als er één iemand is die verdacht doet, dan is het Ronja. Zij vertoont de laatste tijd ook meer stalkgedrag dan hij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Miam het volgende:
Bohh, dit was saai..
Die Arthur is echt een creep.
Mind games heet dat, let maar op ze heeft gelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Arthur vrij normaal eigenlijk. Als er één iemand is die verdacht doet, dan is het Ronja. Zij vertoont de laatste tijd ook meer stalkgedrag dan hij.
Duh het is soap...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Pugg het volgende:
[..]
Mind games heet dat, let maar op ze heeft gelijk.
Gisteren viel hier ook de stroom uit, maar niet zo lang. Want de DVD-recorder heeft het gewoon opgenomen. Behalve het eerste stukje. Het begon met Noud en Lucas bij Irene.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef summer29 het volgende:
Arthur doet veemd af en toe, hehe, Arthur gaat stage lopen in het huis waar zij woont terwijl ze hem gedumpt heeft. Zelfs nadat haar vader die praktijk daar niet meer heeft weet Arthur het zo te draaien dat hij bij de gene die nu die praktijkruimte gaat huren kan stage lopen. En niet te vergeten dat hij met Charlie aanpapt nadat Ronja hem heeft gedumpt. Dat vind ik wel meer dan een beetje vreemd doen af en toe. Misschien dat hij nog niet genoeg heeft laten zien om hem een psycho te noemen, maar op zn minst een psycho in de dopquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef Curiosity het volgende:
En toch denk ik dat Ronja aan het doordraaien is, Arthur doet vreemd af en toe maar het ligt er te dik bovenop dat hij een phsyco is.
Kan volgens mij best verrassend gaan uitpakken.
misschien zit ik er gigantisch naast hoor![]()
Een cadeau?? Dacht dat er cameratjes in zaten ofzo, zodat hij Ronja kan begluren of iets in die richtingquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh het is soap...
Stom dat gebeuren met die tas. In de aftiteling lieten ze zien dat hij een kado daarin verborg voor Charlie.
je zag toch bij de aftiteling dat hij een cadeau aan het klaarleggen was voor haar. Soort van ketting of zo? Denk ik..quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef fresta het volgende:
[..]
Een cadeau?? Dacht dat er cameratjes in zaten ofzo, zodat hij Ronja kan begluren of iets in die richting
Het ligt er te dik bovenop, maar we zullen zienquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Arthur doet veemd af en toe, hehe, Arthur gaat stage lopen in het huis waar zij woont terwijl ze hem gedumpt heeft. Zelfs nadat haar vader die praktijk daar niet meer heeft weet Arthur het zo te draaien dat hij bij de gene die nu die praktijkruimte gaat huren kan stage lopen. En niet te vergeten dat hij met Charlie aanpapt nadat Ronja hem heeft gedumpt. Dat vind ik wel meer dan een beetje vreemd doen af en toe. Misschien dat hij nog niet genoeg heeft laten zien om hem een psycho te noemen, maar op zn minst een psycho in de dop
Hij is in elk geval niet wijsquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het ligt er te dik bovenop, maar we zullen zien
Ik dacht een trouwring, dat ie haar daar ten huwelijk wilde vragenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
je zag toch bij de aftiteling dat hij een cadeau aan het klaarleggen was voor haar. Soort van ketting of zo? Denk ik..
door zichzelf te snijden zodat er een litteken ontstaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Roberto258 het volgende:
Sjors
tja Barbara, hoe lult ze zich hier weer uit?
Dat zou goed kunnen, vooral die reactie van Martijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
door zichzelf te snijden zodat er een litteken ontstaat.Straks is het meer een kijkoperatie en krijg je helemaal geen snee
martijn: "klopt niet.. Ik bel het ziekenhuis"
leek meer op een brillendoos. En het is ook weer geen belg: "Ik zie u graag"quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht een trouwring, dat ie haar daar ten huwelijk wilde vragen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
door zichzelf te snijden zodat er een litteken ontstaat.Straks is het meer een kijkoperatie en krijg je helemaal geen snee
martijn: "klopt niet.. Ik bel het ziekenhuis"
als je het daarbij laat welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond al gezien op RTL Lounge, kan ik hier zeggen dat er iets heel spannends gaat gebeuren tussen Martijn en Barbara?
Die hele kapsalon is echt een flater. A. Charlie kon al meteen personeel in huis halen, zelfs 2 man. B. Nu werken er 3 man, en heeft ze een eigen schoonmaakster. C. Charlie is zeer weinig aan het werk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef bloodymary het volgende:
De verhaallijnen zijn de laatste tijd wel weer iets beter geworden.
Ik begrijp alleen niet waarom de kapsalon ineens een juicebar is geworden en wie gaat er in hemelsnaam iets drinken in een juicebar, die ook nog eens in een kapsalon is gevestigd?
Personeel dat altijd ruzie heeft, de baas die tijdens een knipbeurt opeens wegmoet. Te weinig personeel. De eigenaresse die vergeet de zaak te openen. Meest incompetente ondernemer ooit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die hele kapsalon is echt een flater. A. Charlie kon al meteen personeel in huis halen, zelfs 2 man. B. Nu werken er 3 man, en heeft ze een eigen schoonmaakster. C. Charlie is zeer weinig aan het werk.
Rara hoe kan dit?
En idd een juicebarIn de gemiddelde kapsalon krijg je hoogstens thee of koffie en dan als je klant bent. Niet als je gewoon even binnenwipt. Ik heb ook niets gehoord over een horeacavergunning, maar daar zullen de laagbegaafde schrijvers ongetwijfeld ook niks van weten
ja maar dan wordt het wel heeeuuul verleidelijk om toch stiekem te kijken..quote:
Nick. Laat ze Nick zijn plaats maar innemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:02 schreef e-runner het volgende:
Maar dit is echt ziek. Kanker faken om een man aan je te binden. Bleh.
Ik hoop dat ze haar dan ook opsluiten in een kliniek.
Kan ze Morris zijn plaats innemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat er vanavond gaat gebeuren
NIet kijken als je het niet wilt wetenEn dat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht iets heel spannends
All good things are wild and free.
Dat is het "spannende" deelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat is het?Ik dacht iets heel spannends
De bovenkamer van de schrijvers is ongemeubileerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef alors het volgende:
En idd een juicebarIn de gemiddelde kapsalon krijg je hoogstens thee of koffie en dan als je klant bent. Niet als je gewoon even binnenwipt. Ik heb ook niets gehoord over een horeacavergunning, maar daar zullen de laagbegaafde schrijvers ongetwijfeld ook niks van weten
Of dat gedoe van Maxime, dat mag toch ook wel eens uitkomen. En wanneer gaat die eens een keer neuken!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:52 schreef verleiding het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd hoe ze zich eruit weet te lullen. Het zal ongetwijfeld nog altijd niet aan het licht komen wat dat mens allemaal doet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En wanneer gaat die eens een keer neuken!
Maxime en Martijn ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Of dat gedoe van Maxime, dat mag toch ook wel eens uitkomen. En wanneer gaat die eens een keer neuken!
Hij wou Barbara ophalen maar hij is erachter gekomen dat zij er nooit is geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef L0t.. het volgende:
Wat heeft Martijn nou gedaan in dat ziekenhuis
En moest Maxime haar dan ook hechten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat de fuck Barbara wou dat Maxime haar zou snijden ?
Ja hoe moesten ze dat nou weer oplossen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
En moest Maxime haar dan ook hechten?
lekker laten zittenquote:Op zondag 24 januari 2010 02:11 schreef Franneh het volgende:
Arthur en Charlie zitten toch nog in de efteling?
Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
Waarom wil Ludo Martijn kapot maken?
En voelt ie helemaal niks voor Irene?
En jeeeeej Martijn had een ander outfit aan dan de rest van de week
Nee joh, niet hechten gewoon een pleister erop en een kus van mamma.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoe moesten ze dat nou weer oplossen.
Die schrijvers en de opvallend plot holes![]()
En wat krijgen we dan als antwoord als we het zouden vragen.
Ja nou Maxime wist van te voren dat ze het niet zou doen.
En Barbara dacht er gewoon niet bij na.
Tuurlijk want elke kijker is een puber meisje van 13 of een debiele sbs6 kijker die is blijven hangen.
dat ging toch om het feit dat hij eerst dex had gered en toen pas nina, die daardoor verlamd raakte?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
Waarom wil Ludo Martijn kapot maken?
En voelt ie helemaal niks voor Irene?
En jeeeeej Martijn had een ander outfit aan dan de rest van de week
Ah, dus Ludo voelt eigenlijk helemaal niks voor Irene? En doet ie dat om Martijn kapot te maken?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 19:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, dus Ludo voelt eigenlijk helemaal niks voor Irene? En doet ie dat om Martijn kapot te maken?
Ja, de oude Ludo zou Martijn laten kidnappen, in een kamer opsluiten en pas na een half seizoen door ruzie met Janine hem weer vrijlaten.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
JaTriest he, de oude Ludo zou de Ludo van nu keihard uitlachen...
Lorena die Loedooo eens flink te grazen neemtquote:Op zondag 24 januari 2010 19:18 schreef alors het volgende:
De oude Ludo zou eerder de werkelijke dader, Lorena, eens flink te grazen nemen. Maarja gtst van tegenwoordig^90923485902893450
Dat heeft hij sowieso tegen Maxime gezegd. Daarom wimpelde hij haar ook af toen ze vroeg of hij wilde blijven slapen. Maarja dat zie je toch zo ook wel, die twee hebben niks gemeen, behalve hun hekel aan Martijn...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
Las ik nu dat Ludo helemaal niets voor Irene voelt? Dacht eigenlijk gewoon van wel. Niet puur als wraakactie naar Martijn.
Ik kijk niet bijzonder veel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft hij sowieso tegen Maxime gezegd. Daarom wimpelde hij haar ook af toen ze vroeg of hij wilde blijven slapen. Maarja dat zie je toch zo ook wel, die twee hebben niks gemeen, behalve hun hekel aan Martijn...
Jaa zou natuurlijk goed kunnen. Ik weet het niet want ik kijk niet zo vaak. Echt sporadisch.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Zij had toch fantasieën over Ludo ipv andersom? Nou gemeen is misschien niet het juiste woord, maar geen chemie. Die kus van hun, die was echt hopeloos
Ik meen toch echt aan Ludo te merken dat hij helemaal niets van Irene wil. En anders pakken ze het slecht aan daar, want op mij komt het zo geforceerd over allemaal.
Ik meen me ook te herinneren dat Ludo eens wat droomde over haar, maar dat was toen hij bij haar in therapie zat in het begin. Nu doet hij net alsof om haar bij Martijn weg te houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Zij had toch fantasieën over Ludo ipv andersom? Nou gemeen is misschien niet het juiste woord, maar geen chemie. Die kus van hun, die was echt hopeloos
Ik meen toch echt aan Ludo te merken dat hij helemaal niets van Irene wil. En anders pakken ze het slecht aan daar, want op mij komt het zo geforceerd over allemaal.
Snel mag ik hopen, iedere keer als zij haar scheur opentrekt heb ik mijn tenen gekruld in mijn schoenen zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben even alle gtst afleveringen aan het inhalen. Ik zit nu op 19 jan. Damn ik erger me zo kapot aan die irritante moeder van Danny en Rik..... pffffffffff wanneer gaat dat mens er weer uit?
Het is gewoon sneu wat Ludo doet,en ook erg raar dat Irene met haar psychologische skills niks door heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Ludo vindt Irene een aardige vrouw en hij respecteert haar, maar hij vindt haar absoluut niet aantrekkelijk. Dat is ook wel heel duidelijk en een van de weinige dingen die ze ook goed spelen. Had je zijn gezicht niet gezien toen ze vroeg of hij bleef slapen?
Gelukkig is het geen vaste rolquote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Snel mag ik hopen, iedere keer als zij haar scheur opentrekt heb ik mijn tenen gekruld in mijn schoenen zitten.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Michellee het volgende:
Zou Barbaravandaag ontmaskerd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef verleiding het volgende:
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.ik kijk vandaag es ff niet naar de shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat ik straks mn nieuwsgierigheid TOCH niet kan bedwingen
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.NEEEEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je wilt het niet weten.quote:
Ronja is echt slecht!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef L0t.. het volgende:
HAHAHA, wat een bullshit dit!
Wat had je dan ongeveer verwachtquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
spoiler gelezen. Damn was dat alles?![]()
dont know. Achteraf ook niet dat Bar door de mand zou vallen omdat ik de spoilers in de tvgids al heb gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Wat had je dan ongeveer verwacht?
Volgens mij kwam het niet uit de prullenbak maar uit de jas van Arthur.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Is het echt zo raar dat er op een dokterspraktijk antipsychotica in de prullebak liggen? Misschien had ie het wel voor ronja.
Dat deed ik om wat er in de spoiler stond.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dont know. Achteraf ook niet dat Bar door de mand zou vallen omdat ik de spoilers in de tvgids al heb gelezenMaar ik had in ieder geval wel iets spectaculairs verwacht. Omdat superrrtuxxx zo van 'NEEE!!!" deed
Jammer, en dat terwijl er toch écht wel een markt voor is lijkt me. Een grotere dan voor wat ze tegenwoordig uitzenden. Nou ja, dat is het dan met GTST voor mij. Ik ben niet geïnteresseerd in de huidige serie, dus geen gespreksstof daarover. Nu maar wachten op een kijkcijferdaling en de aankondiging dat de serie gaat stoppen. Ik geloof niet in de huidige incarnatie en verwacht binnen nu en een jaar een daling op hetgeen dat al minder scoort als voorheen. Misschien dat ze dan wél hiermee verder kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Hogendoorn het volgende:
Er zijn voorlopig nog geen plannen om de DVD-box van seizoen 3 uit te brengen.
Verdomme, ik zit me zo te verheugen op dat geweldige GTST seizoen! Zelfs dat kunnen ze niet fatsoenlijk afhandelen...![]()
Bron: http://goedetijden.web-lo(...)dagelijks-worde.html
zit er ook steeds op te wachten... Hij weet het onbewust wel. Stiekem heeft ie een vermoeden maar gelooft toch ook niet dat iemand om zoiets ernstigs kan liegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef Lauwheid het volgende:
Hopelijk komt Martijn snel achter de waarheid van Barbara
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Danny the Whigga! Danny is baasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Desmonkey het volgende:
Nah volgens mij valt het de eerste maanden wel mee. Danny ziet, door zijn vertolker, er ook niet 100% blank uit. In beiden gevallen is het resultaat wel een mocca-kindje
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Countess het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja nina kan heulemaal niks meer. Zit heel de dag op haar stoeltje boos te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,
Waar zou Charlie die ondernemersmentaliteit toch vandaan hebben?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft toch dat evenementenbureau? Voor uw feesten en partijen ofzo?
Indd. van haar tante!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar zou Charlie die ondernemersmentaliteit toch vandaan hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. van haar tante overleden moeder!
Ik vind Bing anders een hopeloze acteur, een oester waar ieder woord uit getrokken moet worden, die meestal boos is. Het is volstrekt ongeloofwaardig dat er ooit maar een sprankje liefde was tussen hem en Sjors.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:01 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik vind Sjors best een slet, met 2 jongens naar bed gaan, OMG, dump Danny! Go 4 Bing. Dat is ware liefde.. dat tussen haar en Bing.
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja nina kan heulemaal niks meer. Zit heel de dag op haar stoeltje boos te kijken.Die ene dude die toen met Georgina Verbaan speelde en een dwarslaesie kreeg. Die was pas verlamd. Die deed niks meer toch? In ieder geval niet vrolijk rondhuppelen zoals Nina
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werd
Achteraf bleek het door toedoen van zijn eigen coach die hem ergens mee heeft ingespoten geloof ik..
Stef? Had die ook niet ergens met Benjamin toen te maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werd
Achteraf bleek het door toedoen van zijn eigen coach die hem ergens mee heeft ingespoten geloof ik..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?
Onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef GLITCH. het volgende:
Die blik van Danny op die zwarte pop!!![]()
Ik mistte het Jaws muziekje nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
HAHAHAHA dat met die bruine popEcht geniaal, zo'n close-up van Danny en dan zo'n close-up van die pop
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
barbara over charlotte; "voor mij blijft ze nog een kind"
wat een inzicht
Omdat Martijn zo'n beetje alles geloofd van wat dingetje zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Apotheose het volgende:
Maar waarom heeft Martijn oid nog niet gevraagd naar de naam/instantie van die zogenaamde dokter in USA?
Zeiken is ook de enige functie die zij nog hebben in GTST...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Wat een gezeik met Jef en Laura.
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Miam het volgende:
Danny en de zwarte beebie bornplatvoeten. echt, hoe verzinnen ze het!
En bedankt, nu zit de cola op mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.
Sorry.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit de cola op mijn beeldscherm.
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stef? Had die ook niet ergens met Benjamin toen te maken?
Klopt, hij verscheen voor Hedwig, ze was psychisch na hem niet meer 100% en zag hem steedsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?
Wehehehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.
Ah, ja zoiets dacht ik toch. Dacht dat Benjamin ook iets met de trainingen van hem te maken had ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.
Was Benjamin niet de coach van Rik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, ja zoiets dacht ik toch. Dacht dat Benjamin ook iets met de trainingen van hem te maken had ofzo.
Ja, dat was mijn andere twijfel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was Benjamin niet de coach van Rik?
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.
Hmzzz.. vreemd, stond me er toch iets bij daarvan. Of was roos nou de gene die Stef had geholpen met euthenasie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Ik dacht serieus dat Stef en Benjamin toch iets met elkaar in die tijd hadden. Vriendschap, vijand of wat dan ook. Maar ik ken niet de gehele serie en het gebeuren super goed. Ik zal me dan gewoon finaal vergist hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Van mij mag het zo snel mogelijk afgerond worden!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Miam het volgende:
En dat Martijn nog steeds dat onzin verhaal gelooft van Barbara!![]()
ook zo oninteressant.
Dat vind ik inderdaad de meest slaapverwekkende (en weerzinwekkende, Barbaraquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Miam het volgende:
En dat Martijn nog steeds dat onzin verhaal gelooft van Barbara!![]()
ook zo oninteressant.
Dan zijn er weinig festiviteiten de laatste tijd..Je ziet Barbara inderdaad niet meer dan haar irritante zelf zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft toch dat evenementenbureau? Voor uw feesten en partijen ofzo?
Nou echt he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad de meest slaapverwekkende (en weerzinwekkende, Barbara) verhaallijn die er is.
En dat terwijl er best wat te kiezen valt, qua oninteressante verhaallijnen
Rik en Stef waren wel vrienden, hoewel de gtst site vaak fouten heeft, kloppen de jaartallen welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat Stef en Benjamin toch iets met elkaar in die tijd hadden. Vriendschap, vijand of wat dan ook. Maar ik ken niet de gehele serie en het gebeuren super goed. Ik zal me dan gewoon finaal vergist hebben.
Ik zal Rik en Benjamin in die gedachten wel door elkaar gehaald hebben. Dank voor de opheldering.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rik en Stef waren wel vrienden, hoewel de gtst site vaak fouten heeft, klopt dit wel
Stef Willems: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/stef.xml
Benjamin Borges: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/benjamin.xml
Zie ook onderaan de desbetreffende seizoen
quote:
Best boeiende verhaallijn was dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dat die lampenkap die ze aanhad in de eerste scene ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Bing gaf geen kick toen Lorena d`r geilste outfit aan had getrokken.
wat onnatuurlijk.
Dat was pas de echte Laura, een buitengewoon gevoelige en hartelijk vrouw, maar die woede uitbarstingen kon hebben, waarbij ze zichzelf gewoon niet meer in de hand had. En Linda was natuurlijk ook geweldig als überbitch. Dit was overigens ook weer de eerste keer dat die 2 elkaar weer 'echt' zagen, sinds het spiegelincident en na het trouwen van Arnie en Roos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef vencodark het volgende:
Deze kwam ik bij Youtube nog tegen.
Dat waren pas scenes!![]()
Vond Linda ook echt geweldig ja, zo bitcherig. Zoals ze tegen Laura praat. Zonder enig respect en zware beledigingen. Zoals ze zegt tegen Laura iets van: "Als een opgepoets LIJK" Geweldig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was pas de echte Laura, een buitengewoon gevoelige en hartelijk vrouw, maar die woede uitbarstingen kon hebben, waarbij ze zichzelf gewoon niet meer in de hand had. En Linda was natuurlijk ook geweldig als überbitch. Dit was overigens ook weer de eerste keer dat die 2 elkaar weer 'echt' zagen, sinds het spiegelincident en na het trouwen van Arnie en Roos.
Toch is het tussen Linda en Laura niet altijd zo geweest, in het begin van seizoen 1 toen Arnie en zij een stel waren, was Laura best gesteld op Linda. En omgekeerd was er ook weinig aan de hand, bij een etentje met Nico Stenders komt Linda Laura zelfs helpen met koken. ---> 4.00-5.23 minutenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond Linda ook echt geweldig ja, zo bitcherig. Zoals ze tegen Laura praat. Zonder enig respect en zware beledigingen. Zoals ze zegt tegen Laura iets van: "Als een opgepoets LIJK" Geweldig.
Laura en Linda hadden ook echte chemie met elkaar. Zoveel haat op tv. Dat zie ik wel bij Lorena naar andere toe maar de echte bitcheid zoals Linda en Laura is er niet. Of dat ligt aan haar tegenspeler.
Mooie scene gewoon.
Vreselijk eng kind, en acteren kan ze ook al nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef alors het volgende:
Die panterbont outfit van Ninasowieso Nina
In zo'n outfit wil ik nog niet eens dood gevonden worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef alors het volgende:
Die panterbont outfit van Ninasowieso Nina
zal zijn kapsel in ieder geval van opknappenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Danny wordt getroffen door de bliksem
Ik zou ook gaan janken, tuurlijk ze is fout, maar dat gezeik om je heen, dat is helemaal niet goed voor de baby. Dat gestress. Ik zou sowieso een vlokkentest doen, om van dat gezeik af te zijn. Maar ja het is sjors hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef hetismijrobbert het volgende:
Bing tegen Sjors : "ja ga maar weer huilen"
Haha go bingjij zegt het, ik denk het.
Ze kijkt al 20 afleveringen zooooo treurig, word er een beetje moe vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan janken, tuurlijk ze is fout, maar dat gezeik om je heen, dat is helemaal niet goed voor de baby. Dat gestress. Ik zou sowieso een vlokkentest doen, om van dat gezeik af te zijn. Maar ja het is sjors he
Juist wel want ik heb een schijthekel aan haar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vreselijk eng kind, en acteren kan ze ook al niet![]()
![]()
Deze moet daar ook nog bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Van Mokkels.nl geleend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ik denk er geeneens meer over na.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat een drama om een baby... een kind hebben in Meerdijk stelt echt niets voor. Na een jaar is iedereen het bestaan van het kind vergeten.
Kijk maar naar Sil, Ricky en Valentijn... Bovendien zijn ze al verschrikkelijk zelfstandig. Ze hebben geen aandacht nodig, geen verzorging, hoeven niet uit school worden gehaald... niks. Vissen houden is moeilijker.
De ouders kunnen gewoon blijven daten en kapsalon-met-vruchtensapbarretjes beginnen, s'avonds achter de bar in een kroeg blijven werken, en doelloos rondjes lopen in een hotel met een zwart mapje in de hand.
Heeft Rikki (Ricky? Rikky?) haar oma eigenlijk al weleens gezien?
Dit soort shots worden ook enkel en alleen geproduceerd om hun gebrek aan goede verhaallijnen te verhullen. Dat is ook de reden van het bestaan van het hele personage Bing, hij heeft maar 2 gezichten: een poephoofd als ie chagerijnig is en een hoofd van een blije aap die een banaan krijgt als ie lacht. Voor de rest vinden de vrouwen dat ie een lekker lichaam heeft, hiernaast kan ie absoluut niets.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
Bah wat ordinair!
De makers ook niet, zijn ze glad vergetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk er geeneens meer over na.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit soort shots worden ook enkel en alleen geproduceerd om hun gebrek aan goede verhaallijnen te verhullen. Dat is ook de reden van het bestaan van het hele personage Bing, hij heeft maar 2 gezichten: een poephoofd als ie chagerijnig is en een hoofd van een blije aap die een banaan krijgt als ie lacht. Voor de rest vinden de vrouwen dat ie een lekker lichaam heeft, hiernaast kan ie absoluut niets.
En hoe vaak zien wij dat lichaam? Right, nooit. Dus zijn rol is zo onzichtbaar. Dat is echt zo'n personage wat je totaaaaal niet mist zodra hij eruit is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor de rest vinden de vrouwen dat ie een lekker lichaam heeft, hiernaast kan ie absoluut niets.
Onzin, er zijn vaak genoeg sauna scenes geweest, en van die semi-vrijscenes. Hij loopt natuurlijk (gelukkig maar) vaker gekleed rond dan ontkleed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoe vaak zien wij dat lichaam? Right, nooit.
Hier ben ik het wel mee eens, het is net zo een suffe rol als Milan #2, maar omdat ze denken dat zijn 'koppie' en lichaam het goed doen, mag ie blijven. Bij Lorena was het precies zo, misschien dat ze nu beter is, maar ze is in eerste instantie niet aangenomen omdat ze kon acteren.quote:Dus zijn rol is zo onzichtbaar. Dat is echt zo'n personage wat je totaaaaal niet mist zodra hij eruit is.
Ik ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
ArthurBen benieuwd wat tie met Paul heeft uitgespookt
Kan wel zijn, maar als de 'reden' waarom iemand er in kwam verdwijnt in het verhaal, wil het nog niet zeggen dat de desbetreffende acteur ook ontslagen wordt achter de schermen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Zonder Danny heb ikJoke
Bruijs
nooit in GTST gezien.
Ik vind Danny juist makkelijker te negeren dan Bingquote:Ik vind Bing ook een veel lagere irritatiefactor hebben dan Danny. Hoe die praat, hoe hij kijkt met z'n domme prethoofd, stuitend gewoon
Hier kan ik niks op aanmerkenquote:Nu ik toch aan het kotsen ben, wat zijn die teringschrijvers inconsistent zegIn werkelijk alles. Wat al gezegd werd, die kinderen, Ludo, Danny en Noud die nooit meer aan het werk zijn, die debiele Arthur die in een lege praktijk aan het werk is
Irene die altijd mensen door heeft en nu niet
Het is gewoon te sneu voor woorden
Ik weet dat je in soaps niet alles realistisch hoeft te zijn, maar dit slaat werkelijk alles. Net als Barbara de Krebsheks die maar maandenlang door kan gaan zonder dat een dokter doorheeft dat ze de boel aan het oplichten is.
Alleen weer jammer dat je het van 30 kilometer zag aankomen dat Paultje iets zou overkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
ArthurBen benieuwd wat tie met Paul heeft uitgespookt
Ik had het niet zien aankomen omdat ik niet goed kon inschatten waar hij toe in staat is, maar ik kijk er niet van op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Alleen weer jammer dat je het van 30 kilometer zag aankomen dat Paultje iets zou overkomen.
Misschien waren dat dan net te keren dat ik niet gekeken heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onzin, er zijn vaak genoeg sauna scenes geweest, en van die semi-vrijscenes. Hij loopt natuurlijk (gelukkig maar) vaker gekleed rond dan ontkleed.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, het is net zo een suffe rol als Milan #2, maar omdat ze denken dat zijn 'koppie' en lichaam het goed doen, mag ie blijven. Bij Lorena was het precies zo, misschien dat ze nu beter is, maar ze is in eerste instantie niet aangenomen omdat ze kon acteren.
Ongetwijfeld, maar de meest recente scene is waar hij Sjors mogelijk heeft bezwangerd of heb je die ook net niet gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien waren dat dan net te keren dat ik niet gekeken heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |