ja nina kan heulemaal niks meer. Zit heel de dag op haar stoeltje boos te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,
Waar zou Charlie die ondernemersmentaliteit toch vandaan hebben?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft toch dat evenementenbureau? Voor uw feesten en partijen ofzo?
Indd. van haar tante!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar zou Charlie die ondernemersmentaliteit toch vandaan hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. van haar tante overleden moeder!
Ik vind Bing anders een hopeloze acteur, een oester waar ieder woord uit getrokken moet worden, die meestal boos is. Het is volstrekt ongeloofwaardig dat er ooit maar een sprankje liefde was tussen hem en Sjors.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:01 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik vind Sjors best een slet, met 2 jongens naar bed gaan, OMG, dump Danny! Go 4 Bing. Dat is ware liefde.. dat tussen haar en Bing.
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja nina kan heulemaal niks meer. Zit heel de dag op haar stoeltje boos te kijken.Die ene dude die toen met Georgina Verbaan speelde en een dwarslaesie kreeg. Die was pas verlamd. Die deed niks meer toch? In ieder geval niet vrolijk rondhuppelen zoals Nina
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werd
Achteraf bleek het door toedoen van zijn eigen coach die hem ergens mee heeft ingespoten geloof ik..
Stef? Had die ook niet ergens met Benjamin toen te maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werd
Achteraf bleek het door toedoen van zijn eigen coach die hem ergens mee heeft ingespoten geloof ik..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?
Onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef GLITCH. het volgende:
Die blik van Danny op die zwarte pop!!![]()
Ik mistte het Jaws muziekje nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
HAHAHAHA dat met die bruine popEcht geniaal, zo'n close-up van Danny en dan zo'n close-up van die pop
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
barbara over charlotte; "voor mij blijft ze nog een kind"
wat een inzicht
Omdat Martijn zo'n beetje alles geloofd van wat dingetje zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Apotheose het volgende:
Maar waarom heeft Martijn oid nog niet gevraagd naar de naam/instantie van die zogenaamde dokter in USA?
Zeiken is ook de enige functie die zij nog hebben in GTST...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Wat een gezeik met Jef en Laura.
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Miam het volgende:
Danny en de zwarte beebie bornplatvoeten. echt, hoe verzinnen ze het!
En bedankt, nu zit de cola op mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.
Sorry.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit de cola op mijn beeldscherm.
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stef? Had die ook niet ergens met Benjamin toen te maken?
Klopt, hij verscheen voor Hedwig, ze was psychisch na hem niet meer 100% en zag hem steedsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?
Wehehehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.
Ah, ja zoiets dacht ik toch. Dacht dat Benjamin ook iets met de trainingen van hem te maken had ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.
Was Benjamin niet de coach van Rik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, ja zoiets dacht ik toch. Dacht dat Benjamin ook iets met de trainingen van hem te maken had ofzo.
Ja, dat was mijn andere twijfel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was Benjamin niet de coach van Rik?
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.
Hmzzz.. vreemd, stond me er toch iets bij daarvan. Of was roos nou de gene die Stef had geholpen met euthenasie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Ik dacht serieus dat Stef en Benjamin toch iets met elkaar in die tijd hadden. Vriendschap, vijand of wat dan ook. Maar ik ken niet de gehele serie en het gebeuren super goed. Ik zal me dan gewoon finaal vergist hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Van mij mag het zo snel mogelijk afgerond worden!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Miam het volgende:
En dat Martijn nog steeds dat onzin verhaal gelooft van Barbara!![]()
ook zo oninteressant.
Dat vind ik inderdaad de meest slaapverwekkende (en weerzinwekkende, Barbaraquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Miam het volgende:
En dat Martijn nog steeds dat onzin verhaal gelooft van Barbara!![]()
ook zo oninteressant.
Dan zijn er weinig festiviteiten de laatste tijd..Je ziet Barbara inderdaad niet meer dan haar irritante zelf zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft toch dat evenementenbureau? Voor uw feesten en partijen ofzo?
Nou echt he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad de meest slaapverwekkende (en weerzinwekkende, Barbara) verhaallijn die er is.
En dat terwijl er best wat te kiezen valt, qua oninteressante verhaallijnen
Rik en Stef waren wel vrienden, hoewel de gtst site vaak fouten heeft, kloppen de jaartallen welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat Stef en Benjamin toch iets met elkaar in die tijd hadden. Vriendschap, vijand of wat dan ook. Maar ik ken niet de gehele serie en het gebeuren super goed. Ik zal me dan gewoon finaal vergist hebben.
Ik zal Rik en Benjamin in die gedachten wel door elkaar gehaald hebben. Dank voor de opheldering.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rik en Stef waren wel vrienden, hoewel de gtst site vaak fouten heeft, klopt dit wel
Stef Willems: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/stef.xml
Benjamin Borges: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/benjamin.xml
Zie ook onderaan de desbetreffende seizoen
quote:
Best boeiende verhaallijn was dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dat die lampenkap die ze aanhad in de eerste scene ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Bing gaf geen kick toen Lorena d`r geilste outfit aan had getrokken.
wat onnatuurlijk.
Dat was pas de echte Laura, een buitengewoon gevoelige en hartelijk vrouw, maar die woede uitbarstingen kon hebben, waarbij ze zichzelf gewoon niet meer in de hand had. En Linda was natuurlijk ook geweldig als überbitch. Dit was overigens ook weer de eerste keer dat die 2 elkaar weer 'echt' zagen, sinds het spiegelincident en na het trouwen van Arnie en Roos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef vencodark het volgende:
Deze kwam ik bij Youtube nog tegen.
Dat waren pas scenes!![]()
Vond Linda ook echt geweldig ja, zo bitcherig. Zoals ze tegen Laura praat. Zonder enig respect en zware beledigingen. Zoals ze zegt tegen Laura iets van: "Als een opgepoets LIJK" Geweldig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was pas de echte Laura, een buitengewoon gevoelige en hartelijk vrouw, maar die woede uitbarstingen kon hebben, waarbij ze zichzelf gewoon niet meer in de hand had. En Linda was natuurlijk ook geweldig als überbitch. Dit was overigens ook weer de eerste keer dat die 2 elkaar weer 'echt' zagen, sinds het spiegelincident en na het trouwen van Arnie en Roos.
Toch is het tussen Linda en Laura niet altijd zo geweest, in het begin van seizoen 1 toen Arnie en zij een stel waren, was Laura best gesteld op Linda. En omgekeerd was er ook weinig aan de hand, bij een etentje met Nico Stenders komt Linda Laura zelfs helpen met koken. ---> 4.00-5.23 minutenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond Linda ook echt geweldig ja, zo bitcherig. Zoals ze tegen Laura praat. Zonder enig respect en zware beledigingen. Zoals ze zegt tegen Laura iets van: "Als een opgepoets LIJK" Geweldig.
Laura en Linda hadden ook echte chemie met elkaar. Zoveel haat op tv. Dat zie ik wel bij Lorena naar andere toe maar de echte bitcheid zoals Linda en Laura is er niet. Of dat ligt aan haar tegenspeler.
Mooie scene gewoon.
Vreselijk eng kind, en acteren kan ze ook al nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef alors het volgende:
Die panterbont outfit van Ninasowieso Nina
In zo'n outfit wil ik nog niet eens dood gevonden worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef alors het volgende:
Die panterbont outfit van Ninasowieso Nina
zal zijn kapsel in ieder geval van opknappenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Danny wordt getroffen door de bliksem
Ik zou ook gaan janken, tuurlijk ze is fout, maar dat gezeik om je heen, dat is helemaal niet goed voor de baby. Dat gestress. Ik zou sowieso een vlokkentest doen, om van dat gezeik af te zijn. Maar ja het is sjors hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef hetismijrobbert het volgende:
Bing tegen Sjors : "ja ga maar weer huilen"
Haha go bingjij zegt het, ik denk het.
Ze kijkt al 20 afleveringen zooooo treurig, word er een beetje moe vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan janken, tuurlijk ze is fout, maar dat gezeik om je heen, dat is helemaal niet goed voor de baby. Dat gestress. Ik zou sowieso een vlokkentest doen, om van dat gezeik af te zijn. Maar ja het is sjors he
Juist wel want ik heb een schijthekel aan haar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vreselijk eng kind, en acteren kan ze ook al niet![]()
![]()
Deze moet daar ook nog bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Van Mokkels.nl geleend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ik denk er geeneens meer over na.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat een drama om een baby... een kind hebben in Meerdijk stelt echt niets voor. Na een jaar is iedereen het bestaan van het kind vergeten.
Kijk maar naar Sil, Ricky en Valentijn... Bovendien zijn ze al verschrikkelijk zelfstandig. Ze hebben geen aandacht nodig, geen verzorging, hoeven niet uit school worden gehaald... niks. Vissen houden is moeilijker.
De ouders kunnen gewoon blijven daten en kapsalon-met-vruchtensapbarretjes beginnen, s'avonds achter de bar in een kroeg blijven werken, en doelloos rondjes lopen in een hotel met een zwart mapje in de hand.
Heeft Rikki (Ricky? Rikky?) haar oma eigenlijk al weleens gezien?
Dit soort shots worden ook enkel en alleen geproduceerd om hun gebrek aan goede verhaallijnen te verhullen. Dat is ook de reden van het bestaan van het hele personage Bing, hij heeft maar 2 gezichten: een poephoofd als ie chagerijnig is en een hoofd van een blije aap die een banaan krijgt als ie lacht. Voor de rest vinden de vrouwen dat ie een lekker lichaam heeft, hiernaast kan ie absoluut niets.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
Bah wat ordinair!
De makers ook niet, zijn ze glad vergetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk er geeneens meer over na.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit soort shots worden ook enkel en alleen geproduceerd om hun gebrek aan goede verhaallijnen te verhullen. Dat is ook de reden van het bestaan van het hele personage Bing, hij heeft maar 2 gezichten: een poephoofd als ie chagerijnig is en een hoofd van een blije aap die een banaan krijgt als ie lacht. Voor de rest vinden de vrouwen dat ie een lekker lichaam heeft, hiernaast kan ie absoluut niets.
En hoe vaak zien wij dat lichaam? Right, nooit. Dus zijn rol is zo onzichtbaar. Dat is echt zo'n personage wat je totaaaaal niet mist zodra hij eruit is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor de rest vinden de vrouwen dat ie een lekker lichaam heeft, hiernaast kan ie absoluut niets.
Onzin, er zijn vaak genoeg sauna scenes geweest, en van die semi-vrijscenes. Hij loopt natuurlijk (gelukkig maar) vaker gekleed rond dan ontkleed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoe vaak zien wij dat lichaam? Right, nooit.
Hier ben ik het wel mee eens, het is net zo een suffe rol als Milan #2, maar omdat ze denken dat zijn 'koppie' en lichaam het goed doen, mag ie blijven. Bij Lorena was het precies zo, misschien dat ze nu beter is, maar ze is in eerste instantie niet aangenomen omdat ze kon acteren.quote:Dus zijn rol is zo onzichtbaar. Dat is echt zo'n personage wat je totaaaaal niet mist zodra hij eruit is.
Ik ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
ArthurBen benieuwd wat tie met Paul heeft uitgespookt
Kan wel zijn, maar als de 'reden' waarom iemand er in kwam verdwijnt in het verhaal, wil het nog niet zeggen dat de desbetreffende acteur ook ontslagen wordt achter de schermen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Zonder Danny heb ikJoke
Bruijs
nooit in GTST gezien.
Ik vind Danny juist makkelijker te negeren dan Bingquote:Ik vind Bing ook een veel lagere irritatiefactor hebben dan Danny. Hoe die praat, hoe hij kijkt met z'n domme prethoofd, stuitend gewoon
Hier kan ik niks op aanmerkenquote:Nu ik toch aan het kotsen ben, wat zijn die teringschrijvers inconsistent zegIn werkelijk alles. Wat al gezegd werd, die kinderen, Ludo, Danny en Noud die nooit meer aan het werk zijn, die debiele Arthur die in een lege praktijk aan het werk is
Irene die altijd mensen door heeft en nu niet
Het is gewoon te sneu voor woorden
Ik weet dat je in soaps niet alles realistisch hoeft te zijn, maar dit slaat werkelijk alles. Net als Barbara de Krebsheks die maar maandenlang door kan gaan zonder dat een dokter doorheeft dat ze de boel aan het oplichten is.
Alleen weer jammer dat je het van 30 kilometer zag aankomen dat Paultje iets zou overkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
ArthurBen benieuwd wat tie met Paul heeft uitgespookt
Ik had het niet zien aankomen omdat ik niet goed kon inschatten waar hij toe in staat is, maar ik kijk er niet van op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Alleen weer jammer dat je het van 30 kilometer zag aankomen dat Paultje iets zou overkomen.
Misschien waren dat dan net te keren dat ik niet gekeken heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onzin, er zijn vaak genoeg sauna scenes geweest, en van die semi-vrijscenes. Hij loopt natuurlijk (gelukkig maar) vaker gekleed rond dan ontkleed.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, het is net zo een suffe rol als Milan #2, maar omdat ze denken dat zijn 'koppie' en lichaam het goed doen, mag ie blijven. Bij Lorena was het precies zo, misschien dat ze nu beter is, maar ze is in eerste instantie niet aangenomen omdat ze kon acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |