ja nina kan heulemaal niks meer. Zit heel de dag op haar stoeltje boos te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,
Waar zou Charlie die ondernemersmentaliteit toch vandaan hebben?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft toch dat evenementenbureau? Voor uw feesten en partijen ofzo?
Indd. van haar tante!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar zou Charlie die ondernemersmentaliteit toch vandaan hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. van haar tante overleden moeder!
Ik vind Bing anders een hopeloze acteur, een oester waar ieder woord uit getrokken moet worden, die meestal boos is. Het is volstrekt ongeloofwaardig dat er ooit maar een sprankje liefde was tussen hem en Sjors.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:01 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik vind Sjors best een slet, met 2 jongens naar bed gaan, OMG, dump Danny! Go 4 Bing. Dat is ware liefde.. dat tussen haar en Bing.
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja nina kan heulemaal niks meer. Zit heel de dag op haar stoeltje boos te kijken.Die ene dude die toen met Georgina Verbaan speelde en een dwarslaesie kreeg. Die was pas verlamd. Die deed niks meer toch? In ieder geval niet vrolijk rondhuppelen zoals Nina
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werd
Achteraf bleek het door toedoen van zijn eigen coach die hem ergens mee heeft ingespoten geloof ik..
Stef? Had die ook niet ergens met Benjamin toen te maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stef, die in elkaar is geslagen door Rik in de ring en daarna verlamd werd
Achteraf bleek het door toedoen van zijn eigen coach die hem ergens mee heeft ingespoten geloof ik..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?
Onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef GLITCH. het volgende:
Die blik van Danny op die zwarte pop!!![]()
Ik mistte het Jaws muziekje nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
HAHAHAHA dat met die bruine popEcht geniaal, zo'n close-up van Danny en dan zo'n close-up van die pop
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
barbara over charlotte; "voor mij blijft ze nog een kind"
wat een inzicht
Omdat Martijn zo'n beetje alles geloofd van wat dingetje zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Apotheose het volgende:
Maar waarom heeft Martijn oid nog niet gevraagd naar de naam/instantie van die zogenaamde dokter in USA?
Zeiken is ook de enige functie die zij nog hebben in GTST...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Wat een gezeik met Jef en Laura.
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Miam het volgende:
Danny en de zwarte beebie bornplatvoeten. echt, hoe verzinnen ze het!
En bedankt, nu zit de cola op mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.
Sorry.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit de cola op mijn beeldscherm.
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stef? Had die ook niet ergens met Benjamin toen te maken?
Klopt, hij verscheen voor Hedwig, ze was psychisch na hem niet meer 100% en zag hem steedsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Kwam die gast niet als geest terug ofzoiets?
Wehehehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, hij kan niet roepen dat ie het vreselijk zou vinden als die baby de penis van een neger heeft.
Ah, ja zoiets dacht ik toch. Dacht dat Benjamin ook iets met de trainingen van hem te maken had ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.
Was Benjamin niet de coach van Rik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, ja zoiets dacht ik toch. Dacht dat Benjamin ook iets met de trainingen van hem te maken had ofzo.
Ja, dat was mijn andere twijfel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was Benjamin niet de coach van Rik?
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Benjamin had hem geholpen om euthenasie te plegen. Als ik me goed kan herinneren.
Hmzzz.. vreemd, stond me er toch iets bij daarvan. Of was roos nou de gene die Stef had geholpen met euthenasie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Ik dacht serieus dat Stef en Benjamin toch iets met elkaar in die tijd hadden. Vriendschap, vijand of wat dan ook. Maar ik ken niet de gehele serie en het gebeuren super goed. Ik zal me dan gewoon finaal vergist hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of jullie zitten te geinen en te grollen, maar het hoofdstuk Stef was al ruimschoots afgesloten voor Benjamin ten tonele verscheen. De enige gelijkenis tussen die 2 is dat ze beiden als geest verschenen zijn na hun dood.
'Sneaky Stef' was de tegenstander van Rik die toen bokser was, hij sloeg hem een dwarsleasie. Stef kreeg iets met Hedwig en ging daarna snel achteruit en overleed uiteindelijk. Zijn coach had hem niks ingespoten, maar wilde een aanklacht tegen Rik, maar Rik en Stef waren inmiddels bevriend geraakt en wilden dat niet.
Dit alles gebeurde in seizoen 9, Benjamin kwam pas halverwege seizoen 10 en was pas na seizoen 14 een geest.
Van mij mag het zo snel mogelijk afgerond worden!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Miam het volgende:
En dat Martijn nog steeds dat onzin verhaal gelooft van Barbara!![]()
ook zo oninteressant.
Dat vind ik inderdaad de meest slaapverwekkende (en weerzinwekkende, Barbaraquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Miam het volgende:
En dat Martijn nog steeds dat onzin verhaal gelooft van Barbara!![]()
ook zo oninteressant.
Dan zijn er weinig festiviteiten de laatste tijd..Je ziet Barbara inderdaad niet meer dan haar irritante zelf zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft toch dat evenementenbureau? Voor uw feesten en partijen ofzo?
Nou echt he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad de meest slaapverwekkende (en weerzinwekkende, Barbara) verhaallijn die er is.
En dat terwijl er best wat te kiezen valt, qua oninteressante verhaallijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |