Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
Waarom wil Ludo Martijn kapot maken?
En voelt ie helemaal niks voor Irene?
En jeeeeej Martijn had een ander outfit aan dan de rest van de week
Nee joh, niet hechten gewoon een pleister erop en een kus van mamma.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoe moesten ze dat nou weer oplossen.
Die schrijvers en de opvallend plot holes![]()
En wat krijgen we dan als antwoord als we het zouden vragen.
Ja nou Maxime wist van te voren dat ze het niet zou doen.
En Barbara dacht er gewoon niet bij na.
Tuurlijk want elke kijker is een puber meisje van 13 of een debiele sbs6 kijker die is blijven hangen.
dat ging toch om het feit dat hij eerst dex had gered en toen pas nina, die daardoor verlamd raakte?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Dizer het volgende:
Waarom wil Ludo Martijn kapot maken?
En voelt ie helemaal niks voor Irene?
En jeeeeej Martijn had een ander outfit aan dan de rest van de week
Ah, dus Ludo voelt eigenlijk helemaal niks voor Irene? En doet ie dat om Martijn kapot te maken?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen Taluma afbrandde redde Martijn eerst Dex (z'n bloedeigen zoon) en daarna Nina, als hij andersom had gehandeld was Nina waarschijnlijk niet verlamd geweest. Daarom is Ludo boosch,
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 19:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, dus Ludo voelt eigenlijk helemaal niks voor Irene? En doet ie dat om Martijn kapot te maken?
Ja, de oude Ludo zou Martijn laten kidnappen, in een kamer opsluiten en pas na een half seizoen door ruzie met Janine hem weer vrijlaten.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
JaTriest he, de oude Ludo zou de Ludo van nu keihard uitlachen...
Lorena die Loedooo eens flink te grazen neemtquote:Op zondag 24 januari 2010 19:18 schreef alors het volgende:
De oude Ludo zou eerder de werkelijke dader, Lorena, eens flink te grazen nemen. Maarja gtst van tegenwoordig^90923485902893450
Dat heeft hij sowieso tegen Maxime gezegd. Daarom wimpelde hij haar ook af toen ze vroeg of hij wilde blijven slapen. Maarja dat zie je toch zo ook wel, die twee hebben niks gemeen, behalve hun hekel aan Martijn...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
Las ik nu dat Ludo helemaal niets voor Irene voelt? Dacht eigenlijk gewoon van wel. Niet puur als wraakactie naar Martijn.
Ik kijk niet bijzonder veel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft hij sowieso tegen Maxime gezegd. Daarom wimpelde hij haar ook af toen ze vroeg of hij wilde blijven slapen. Maarja dat zie je toch zo ook wel, die twee hebben niks gemeen, behalve hun hekel aan Martijn...
Jaa zou natuurlijk goed kunnen. Ik weet het niet want ik kijk niet zo vaak. Echt sporadisch.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Zij had toch fantasieën over Ludo ipv andersom? Nou gemeen is misschien niet het juiste woord, maar geen chemie. Die kus van hun, die was echt hopeloos
Ik meen toch echt aan Ludo te merken dat hij helemaal niets van Irene wil. En anders pakken ze het slecht aan daar, want op mij komt het zo geforceerd over allemaal.
Ik meen me ook te herinneren dat Ludo eens wat droomde over haar, maar dat was toen hij bij haar in therapie zat in het begin. Nu doet hij net alsof om haar bij Martijn weg te houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Zij had toch fantasieën over Ludo ipv andersom? Nou gemeen is misschien niet het juiste woord, maar geen chemie. Die kus van hun, die was echt hopeloos
Ik meen toch echt aan Ludo te merken dat hij helemaal niets van Irene wil. En anders pakken ze het slecht aan daar, want op mij komt het zo geforceerd over allemaal.
Snel mag ik hopen, iedere keer als zij haar scheur opentrekt heb ik mijn tenen gekruld in mijn schoenen zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben even alle gtst afleveringen aan het inhalen. Ik zit nu op 19 jan. Damn ik erger me zo kapot aan die irritante moeder van Danny en Rik..... pffffffffff wanneer gaat dat mens er weer uit?
Het is gewoon sneu wat Ludo doet,en ook erg raar dat Irene met haar psychologische skills niks door heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Ludo vindt Irene een aardige vrouw en hij respecteert haar, maar hij vindt haar absoluut niet aantrekkelijk. Dat is ook wel heel duidelijk en een van de weinige dingen die ze ook goed spelen. Had je zijn gezicht niet gezien toen ze vroeg of hij bleef slapen?
Gelukkig is het geen vaste rolquote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Snel mag ik hopen, iedere keer als zij haar scheur opentrekt heb ik mijn tenen gekruld in mijn schoenen zitten.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Michellee het volgende:
Zou Barbaravandaag ontmaskerd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef verleiding het volgende:
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.ik kijk vandaag es ff niet naar de shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat ik straks mn nieuwsgierigheid TOCH niet kan bedwingen
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.NEEEEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je wilt het niet weten.quote:
Ronja is echt slecht!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef L0t.. het volgende:
HAHAHA, wat een bullshit dit!
Wat had je dan ongeveer verwachtquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
spoiler gelezen. Damn was dat alles?![]()
dont know. Achteraf ook niet dat Bar door de mand zou vallen omdat ik de spoilers in de tvgids al heb gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Wat had je dan ongeveer verwacht?
Volgens mij kwam het niet uit de prullenbak maar uit de jas van Arthur.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Is het echt zo raar dat er op een dokterspraktijk antipsychotica in de prullebak liggen? Misschien had ie het wel voor ronja.
Dat deed ik om wat er in de spoiler stond.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dont know. Achteraf ook niet dat Bar door de mand zou vallen omdat ik de spoilers in de tvgids al heb gelezenMaar ik had in ieder geval wel iets spectaculairs verwacht. Omdat superrrtuxxx zo van 'NEEE!!!" deed
Jammer, en dat terwijl er toch écht wel een markt voor is lijkt me. Een grotere dan voor wat ze tegenwoordig uitzenden. Nou ja, dat is het dan met GTST voor mij. Ik ben niet geïnteresseerd in de huidige serie, dus geen gespreksstof daarover. Nu maar wachten op een kijkcijferdaling en de aankondiging dat de serie gaat stoppen. Ik geloof niet in de huidige incarnatie en verwacht binnen nu en een jaar een daling op hetgeen dat al minder scoort als voorheen. Misschien dat ze dan wél hiermee verder kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Hogendoorn het volgende:
Er zijn voorlopig nog geen plannen om de DVD-box van seizoen 3 uit te brengen.
Verdomme, ik zit me zo te verheugen op dat geweldige GTST seizoen! Zelfs dat kunnen ze niet fatsoenlijk afhandelen...![]()
Bron: http://goedetijden.web-lo(...)dagelijks-worde.html
zit er ook steeds op te wachten... Hij weet het onbewust wel. Stiekem heeft ie een vermoeden maar gelooft toch ook niet dat iemand om zoiets ernstigs kan liegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef Lauwheid het volgende:
Hopelijk komt Martijn snel achter de waarheid van Barbara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Danny the Whigga! Danny is baasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Desmonkey het volgende:
Nah volgens mij valt het de eerste maanden wel mee. Danny ziet, door zijn vertolker, er ook niet 100% blank uit. In beiden gevallen is het resultaat wel een mocca-kindje
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Countess het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |