quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef verleiding het volgende:
Ik heb de shortie voor vandaag al gezien.NEEEEE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je wilt het niet weten.quote:
Ronja is echt slecht!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef L0t.. het volgende:
HAHAHA, wat een bullshit dit!
Wat had je dan ongeveer verwachtquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:
spoiler gelezen. Damn was dat alles?![]()
dont know. Achteraf ook niet dat Bar door de mand zou vallen omdat ik de spoilers in de tvgids al heb gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Wat had je dan ongeveer verwacht?
Volgens mij kwam het niet uit de prullenbak maar uit de jas van Arthur.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Is het echt zo raar dat er op een dokterspraktijk antipsychotica in de prullebak liggen? Misschien had ie het wel voor ronja.
Dat deed ik om wat er in de spoiler stond.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dont know. Achteraf ook niet dat Bar door de mand zou vallen omdat ik de spoilers in de tvgids al heb gelezenMaar ik had in ieder geval wel iets spectaculairs verwacht. Omdat superrrtuxxx zo van 'NEEE!!!" deed
Jammer, en dat terwijl er toch écht wel een markt voor is lijkt me. Een grotere dan voor wat ze tegenwoordig uitzenden. Nou ja, dat is het dan met GTST voor mij. Ik ben niet geïnteresseerd in de huidige serie, dus geen gespreksstof daarover. Nu maar wachten op een kijkcijferdaling en de aankondiging dat de serie gaat stoppen. Ik geloof niet in de huidige incarnatie en verwacht binnen nu en een jaar een daling op hetgeen dat al minder scoort als voorheen. Misschien dat ze dan wél hiermee verder kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Hogendoorn het volgende:
Er zijn voorlopig nog geen plannen om de DVD-box van seizoen 3 uit te brengen.
Verdomme, ik zit me zo te verheugen op dat geweldige GTST seizoen! Zelfs dat kunnen ze niet fatsoenlijk afhandelen...![]()
Bron: http://goedetijden.web-lo(...)dagelijks-worde.html
zit er ook steeds op te wachten... Hij weet het onbewust wel. Stiekem heeft ie een vermoeden maar gelooft toch ook niet dat iemand om zoiets ernstigs kan liegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef Lauwheid het volgende:
Hopelijk komt Martijn snel achter de waarheid van Barbara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Danny the Whigga! Danny is baasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Desmonkey het volgende:
Nah volgens mij valt het de eerste maanden wel mee. Danny ziet, door zijn vertolker, er ook niet 100% blank uit. In beiden gevallen is het resultaat wel een mocca-kindje
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Countess het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |