Een cadeau?? Dacht dat er cameratjes in zaten ofzo, zodat hij Ronja kan begluren of iets in die richtingquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh het is soap...
Stom dat gebeuren met die tas. In de aftiteling lieten ze zien dat hij een kado daarin verborg voor Charlie.
je zag toch bij de aftiteling dat hij een cadeau aan het klaarleggen was voor haar. Soort van ketting of zo? Denk ik..quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef fresta het volgende:
[..]
Een cadeau?? Dacht dat er cameratjes in zaten ofzo, zodat hij Ronja kan begluren of iets in die richting
Het ligt er te dik bovenop, maar we zullen zienquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Arthur doet veemd af en toe, hehe, Arthur gaat stage lopen in het huis waar zij woont terwijl ze hem gedumpt heeft. Zelfs nadat haar vader die praktijk daar niet meer heeft weet Arthur het zo te draaien dat hij bij de gene die nu die praktijkruimte gaat huren kan stage lopen. En niet te vergeten dat hij met Charlie aanpapt nadat Ronja hem heeft gedumpt. Dat vind ik wel meer dan een beetje vreemd doen af en toe. Misschien dat hij nog niet genoeg heeft laten zien om hem een psycho te noemen, maar op zn minst een psycho in de dop
Hij is in elk geval niet wijsquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het ligt er te dik bovenop, maar we zullen zien
Ik dacht een trouwring, dat ie haar daar ten huwelijk wilde vragenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
je zag toch bij de aftiteling dat hij een cadeau aan het klaarleggen was voor haar. Soort van ketting of zo? Denk ik..
door zichzelf te snijden zodat er een litteken ontstaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Roberto258 het volgende:
Sjors
tja Barbara, hoe lult ze zich hier weer uit?
Dat zou goed kunnen, vooral die reactie van Martijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
door zichzelf te snijden zodat er een litteken ontstaat.Straks is het meer een kijkoperatie en krijg je helemaal geen snee
martijn: "klopt niet.. Ik bel het ziekenhuis"
leek meer op een brillendoos. En het is ook weer geen belg: "Ik zie u graag"quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht een trouwring, dat ie haar daar ten huwelijk wilde vragen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
door zichzelf te snijden zodat er een litteken ontstaat.Straks is het meer een kijkoperatie en krijg je helemaal geen snee
martijn: "klopt niet.. Ik bel het ziekenhuis"
als je het daarbij laat welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond al gezien op RTL Lounge, kan ik hier zeggen dat er iets heel spannends gaat gebeuren tussen Martijn en Barbara?
Die hele kapsalon is echt een flater. A. Charlie kon al meteen personeel in huis halen, zelfs 2 man. B. Nu werken er 3 man, en heeft ze een eigen schoonmaakster. C. Charlie is zeer weinig aan het werk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef bloodymary het volgende:
De verhaallijnen zijn de laatste tijd wel weer iets beter geworden.
Ik begrijp alleen niet waarom de kapsalon ineens een juicebar is geworden en wie gaat er in hemelsnaam iets drinken in een juicebar, die ook nog eens in een kapsalon is gevestigd?
Personeel dat altijd ruzie heeft, de baas die tijdens een knipbeurt opeens wegmoet. Te weinig personeel. De eigenaresse die vergeet de zaak te openen. Meest incompetente ondernemer ooit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die hele kapsalon is echt een flater. A. Charlie kon al meteen personeel in huis halen, zelfs 2 man. B. Nu werken er 3 man, en heeft ze een eigen schoonmaakster. C. Charlie is zeer weinig aan het werk.
Rara hoe kan dit?
En idd een juicebarIn de gemiddelde kapsalon krijg je hoogstens thee of koffie en dan als je klant bent. Niet als je gewoon even binnenwipt. Ik heb ook niets gehoord over een horeacavergunning, maar daar zullen de laagbegaafde schrijvers ongetwijfeld ook niks van weten
ja maar dan wordt het wel heeeuuul verleidelijk om toch stiekem te kijken..quote:
Nick. Laat ze Nick zijn plaats maar innemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:02 schreef e-runner het volgende:
Maar dit is echt ziek. Kanker faken om een man aan je te binden. Bleh.
Ik hoop dat ze haar dan ook opsluiten in een kliniek.
Kan ze Morris zijn plaats innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |