abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76778657
Ik heb vanavond noodgedwongen gekeken omdat een bekende van me figurant was in de aflevering van vandaag.
ik ken echt bijna geen enkel personage meer.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_76782200
Charlie. Ik zou zo'n 'vriendin' echt laten vallen hoor. Lekker professioneel om je collega uit de zaak te zetten (althans, dreiging tot) omdat ze tegen je vriendje is.
1 positief punt voor Sjors: zij kan echt prachtig zielig kijken en huilen. Ik werd er bijna emo van.
pi_76794472
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
Charlie. Ik zou zo'n 'vriendin' echt laten vallen hoor. Lekker professioneel om je collega uit de zaak te zetten (althans, dreiging tot) omdat ze tegen je vriendje is.
"Ik ga niet meer tegen jou praten!!!"
pi_76794879
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:43 schreef verleiding het volgende:

[..]

"Ik ga niet meer tegen jou praten!!!"
wat betreft omgangsvormen is zelfs Rikkie een stuk volwassener dan Charlie
pi_76795397
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
1 positief punt voor Sjors: zij kan echt prachtig zielig kijken en huilen. Ik werd er bijna emo van.
Lorena daarentegen, vooral gisteren en eergisteren, dat iemand die zo slecht kan acteren nogsteeds in GTST zit mag een wonder heten. De manier waarop ze kijkt en zoals ze doet is zo ontzetten nep, het zou om te lachen zijn als de manier waarop niet zo mateloos irritant was
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:09:38 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76795745
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond noodgedwongen gekeken omdat een bekende van me figurant was in de aflevering van vandaag.
ik ken echt bijna geen enkel personage meer.
Is dat noodgedwongen als een bekende meedoet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76797972
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 06:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Lorena daarentegen, vooral gisteren en eergisteren, dat iemand die zo slecht kan acteren nogsteeds in GTST zit mag een wonder heten. De manier waarop ze kijkt en zoals ze doet is zo ontzetten nep, het zou om te lachen zijn als de manier waarop niet zo mateloos irritant was
Ik vind haar juiat wel goed spelen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_76813773
ik word zooooooooooooooooooooooooo moe van die hele sjors.
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_76816925
Meestal blijven schrijvers variërend 1 tot maar liefst 5 jaar. Hopelijk zit er ook een einde aan de tijd dat deze schrijvers er zitten en komt er weer een die actie, geweld, misdaad en de zakenwereld nieuw leven inblaast.
Een heer met stijl
pi_76819138
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meestal blijven schrijvers variërend 1 tot maar liefst 5 jaar. Hopelijk zit er ook een einde aan de tijd dat deze schrijvers er zitten en komt er weer een die actie, geweld, misdaad en de zakenwereld nieuw leven inblaast.
Mja, maar je moet er wel een goede balans in zien te vinden. Als je elke vrijdagcliff gevechten, pistolen, zakengeweld en misdaad ziet, haal je het effect eraf. Bijvoorbeeld, nu was er een ontzettend lange tijd geen gevecht of actie geweest, maar enkel liefde en gezeik, tot en met 31 december met Lucas en Noud, die geweldscène. En voilá; een prachtig effect wat leidde tot 1,6 miljoen kijkers de volgende dag (hoewel dit ook te danken was aan Nieuwjaarsdag, ik weet het). Maar toch, je moet het juist niet te vaak doen, maar sporadisch en verspreid. Dan heb je het meeste effect.

Als je het te vaak doet lijkt al die actie na een tijdje 'gewoontjes'. Dat willen we (en ze) ook niet hebben. De 4000ste aflevering bijvoorbeeld; een mooie gelegenheid voor de termen die jij opsomt. Nu maar hopen dat ze het dan wél doen!
pi_76821798
Lekkere foto Jef.
pi_76822941
Stomme cliffhanger. Ze zal zich er nu wel uitlullen en dan laat ze over een tijdje een bankafschrift rondslingeren en ziet Martijn dat ze heel de dag heeft gewinkeld in Antwerpen Te dom
pi_76823041
Pff, dit was het niveau kan bijna niet lager zou men zeggen..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:53:55 #214
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76829037
Het was langdradig vanavond.. dat shot van Martijn en Irene op dat bankje bijvoorbeeld, daar kwam geen eind aan.. later nog al eens alleen muziek en close ups.

Owja en Galjaard zei, dat de serie de laatste jaren te donker was, en iedereen down.. wat is dan verschil met laatste weken? Alles in het donker, kaarsen hoogstens, en iedereen in zak en as door Sjors en Arthur en scheiding en co.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:03:34 #215
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76829484
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Zinedinho het volgende:
Lekkere foto Jef.
Dat schiet idd wel op ja.

Dat gezicht van Barbara op het laatst.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:22:23 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76830312
Ik heb vandaag niets gemist dus
Heerlijk dit topic
Door jullie weet ik precies welke dagen het wel en niet waard zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:24:23 #217
268260 Dr.Mikey
pi_76830421
Ze lezen toch mee !
quote:
Een grote groep fans van Neederlands langstlopende soapserie zijn laaiend vanwege de borstkankerverhaallijn omtrent Charlotte Besijn als Barbara Fischer. 'Schandalig dat er in GTST met een ernstige ziekte als borstkanker gespot en gelogen wordt. Er worden hier heel veel mensen pijn mee gedaan' is slechts één van de vele boze mails die de afgelopen weken binnenkwam op de redactie van RTL Boulevard.

De fans lijken het er over eens te zijn: de serie overschrijdt een morele grens met deze verhaallijn. Iets wat voormalig scriptschrijver Olga Madsen maar niet kan begrijpen. 'Ik snap heus wel dat het hard aan komt bij de kijker. Barbara is een van de liefste karakters van de serie, die nooit iets slecht doet. En dan doet ze ineens dit.'

Olga steunt de huidige scriptschrijvers van Goede tijden Slechte tijden echter wel in hun beslissing om deze verhaallijn in de serie te verwerken. 'Ze moeten zich sowieso niks aantrekken van die idioten die op het web al die onzin opschrijven. Dan is het einde zoek. Sowieso is er wat soap betreft geen grens. Het is alleen maar leuk dat de kijker zich blijkbaar zo opwind. Dat betekent namelijk dat ze nog steeds kijken.'

Gigi Ravelli heeft meer begrip voor de woedende fans. 'Als je vaak kijkt naar GTST en je hebt veel met deze ziekte, dan kan dat inderdaad kwetsend overkomen. Ook Charlotte heeft het moeilijk gehad hiermee. Ze vroeg zich af of ze dit wel moest gaan spelen. Zij moet immers straks de straat nog op..'

Jan Kooijman en Rixt Leddy zien het probleem niet. 'Soap overstijgt de werkelijkheid, daarom smullen we er zo van' reageert Rixt laconiek. Jan is het met haar eens. 'Mensen kunnen ook boos worden als ze twee jongens zien zoenen. Dat is toch ook belachelijk?'

Olga beaamt dit. 'Als je nagaat wat Ludo Sanders allemaal gedaan heeft, dan heeft niemand daar commentaar op. Nu suggereert Barbara iets en wordt ze meteen finaal afgemaakt. Belachelijk.'

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Mikey op 14-01-2010 23:34:53 ]
R.I.P DTS.
pi_76830506
Sowieso zou ik me, als barbara zijnde, echt opsluiten in huis hoor! Hele dag wel in bed en voor niks en niemand de telefoon opnemen, deur open doen watsofreakingever. je kan wel rustig gaan shoppen over de grens maar it's a small world. Ik zou echt para zijn Ok, ik ben dan ook geen personage uit een soap Hoop dat Martijn nou morgen es wat in de gaten krijgt van die sneue spelletjes van Bar. Straks komt Karma om de hoek kijken
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_76830766
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

Sowieso is er wat soap betreft geen grens. Het is alleen maar leuk dat de kijker zich blijkbaar zo opwind. Dat betekent namelijk dat ze nog steeds kijken.'
Dit dus
quote:
Zij moet immers straks de straat nog op..'
Ow ja en sommige lui mogen ook wel es het woordenboek erbij pakken en 'realiteit' en 'fictie' op gaan zoeken
quote:
Olga beaamt dit. 'Als je nagaat wat Ludo Sanders allemaal gedaan heeft, dan heeft niemand daar commentaar op. Nu suggereert Barbara iets en wordt ze meteen finaal afgemaakt. Belachelijk.'
eensch
pi_76831172
Waarom kun je niet door de aflevering scrollen zonder dat ie er bij de 2e keer meteen me kapt en niet weer wil beginnen, tenzij je weer reclame gaat kijken.

Ik kijk de shorties wel, maar die bestaan momenteel ook uit 90% gezeik.

Ludo
Maxime
Barbaara
Martijn

Wat belachelijkheid. Ludo degradeerd van held tot lafbek.
Ludo en Irene Totaal geen chemie tussen die twee, die kus laatst ook, het leek bijna alsof ze beide een pistool tegen hun hoofd hadden, ipv dat ze dachten van
know'm sayin?
word? word.
pi_76831273
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:41 schreef alors het volgende:
Totaal geen chemie tussen die twee, die kus laatst ook, het leek bijna alsof ze beide een pistool tegen hun hoofd hadden, ipv dat ze dachten van

goed, ik ga naar mn nest. Dag lieve GTST vriendjes
pi_76831363
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef RogerS het volgende:

[..]

Mja, maar je moet er wel een goede balans in zien te vinden. Als je elke vrijdagcliff gevechten, pistolen, zakengeweld en misdaad ziet, haal je het effect eraf. Bijvoorbeeld, nu was er een ontzettend lange tijd geen gevecht of actie geweest, maar enkel liefde en gezeik, tot en met 31 december met Lucas en Noud, die geweldscène. En voilá; een prachtig effect wat leidde tot 1,6 miljoen kijkers de volgende dag (hoewel dit ook te danken was aan Nieuwjaarsdag, ik weet het). Maar toch, je moet het juist niet te vaak doen, maar sporadisch en verspreid. Dan heb je het meeste effect.

Als je het te vaak doet lijkt al die actie na een tijdje 'gewoontjes'. Dat willen we (en ze) ook niet hebben. De 4000ste aflevering bijvoorbeeld; een mooie gelegenheid voor de termen die jij opsomt. Nu maar hopen dat ze het dan wél doen!
Je moet het ook helemaal niet continu doen, maar de dreiging moet continu subtiel aanwezig zijn, met zo af en toe een flinke uitschieten.

Deze lijn is een goed voorbeeld:

Een geweldige aanloop vol onderhuidse spanning voor het geweldsdelict zelf
Een heer met stijl
pi_76831536
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Dit dus
[..]

Ow ja en sommige lui mogen ook wel es het woordenboek erbij pakken en 'realiteit' en 'fictie' op gaan zoeken
[..]

eensch
Oneens, Ludo Sanders is slecht, altijd geweest en hij zal het altijd zijn. Niemand zal dat proberen te betwisten, sterker nog ze beelden hem verbaal slechter af dan hij eigenlijk is. Barbara laten ze al jarenlang afgrijselijke dingen doen en tegelijkertijd proberen ze haar als een lief wezen af te schetsen. Die pure hypocrisie, dat doet me immer weer kotsen op het personage Barbara
Een heer met stijl
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:51:56 #224
268260 Dr.Mikey
pi_76831611
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Dit dus
[..]

[..]

eensch
Ik ben het er niet mee eens.
Die vrouw noemt elke fan met internet min of meer een idioot.
Nou lekker dan.

En het verhaal gaat wat mij betreft wel ver.
Maar niet te ver. Ik hoop alleen dat ze Barbara echt goed straffen .

Dat zou wel moeten anders is dit verhaal wel belachelijk.
Ik wil dat Laura Jeff en Martijn woest zijn. En dan bedoel ik nie voor een weekje.

Maar echt lang.
R.I.P DTS.
pi_76831806
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef RogerS het volgende:

[..]

Wat er nu doorgaans wordt uitgezonden zou ik verre van een balans willen noemen, en dat is precies het probleem. Ik heb het er gister sinds lange tijd even weer opgehad en kwam geen 5 minuten door. En dat terwijl ik het vroeger wél een interessante serie vond. Het is langzaam, eentonig en beperkt, het is voor velen gewoon oninteressant om naar te kijken en dat gaat ze op de termijn mensen kosten. Er zijn nu al een boel mensen afgehaakt om deze reden en dat gaan er nog veel meer worden in mijn visie op de zaak.

Het moet langs elkaar lopen naar mijn mening. Er moet tijd zijn voor liefde, romantiek, vriendschap en dat alles, maar er moet ook dat tegenwicht zijn. En dat tegenwicht moet niet één miniscuul gevalletje homohaters betreffen. Nee, dat moet wel doorlopend aanwezig zijn: complete personages in verhaallijnen op verschillende niveaus. En ook daarin valt weer te combineren zoals men dat vroeger deed. Frits was bijvoorbeeld een bad guy en een harde zakenman, maar hij had ook een romantische kant. Denk aan zijn trouwen met Dian op Bonaire etc. En Ludo idem dito. Bad guy acties, zakenman, maar ook romantisch zoals die dans met Janine jaren geleden. Dus die personages en verhaallijnen moet je hebben. Maar dan moet je ook de achtergrond van de misdaad belichten. Zoals dat met Onno P. Wassenaar destijds het geval was. En natuurlijk het grote zakendoen van Frits, Herman, Martine en later Ludo.

Er moeten gewoon veel meer onderwerpen en verdiepingen in. Terug naar de vertaling van The Restless Years. Een realistische weerspiegeling van onze samenleving dat bovenal entertaint.
pi_76832893
Met Olga Madsen haar stellen kan ik me inleven in de 2 verschillende kanten van het verhaal. Een soap is een soap. Het is fictie, maar dient een realistische weerspiegeling van de samenleving te zijn. In werkelijkheid zijn er ook mensen zoals Barbara bezig dus dat is dan wel weer gewoon iets dat kan. Ik heb persoonlijk niets met het personage, ik vind het niet interessant genoeg neergezet om te kijken, maar heb er verder geen problemen mee dat die verhaallijn in de serie is verwerkt. Van mij hoeven ze het dan ook niet te censureren, maar werk het uit met de desbetreffende gevolgen. Dat soort zaken zijn dan ook weer educatief te noemen. Ik kan me voorstellen dat het onacceptabel gedrag is, maar dat is het in werkelijkheid natuurlijk ook.

Het probleem is echter dat de serie niet voldoende entertaint. Als ze nou bijvoorbeeld Barbara deze lijn lieten doen, vervolgens verstrikt laten raken door haar eigen toedoen, en dan ook nog eens door bijvoorbeeld Martine Hafkamp, of een of andere psychopaat laten pakken die laten we zeggen zijn/haar moeder aan kanker heeft verloren, dan entertaint dat weer daar. Meer afstraffingen zoals dat vroeger ook het geval was. Voor de rest moeten die andere onderwerpen erin en niet alleen de focus op dit. Het entertaint niet voldoende dus des te meer ergenis aan zoiets.

Ik ben het overigens uiteraard niet eens met de insinuatie om een ieder die op internet spreekt over een onderwerp nou maar voor idioot uit te maken. Ze doelt waarschijnlijk op de felle kritieken en twijfelachtig taalgebruik, maar goed opgebouwde kritiek dient in achting te worden genomen.
pi_76833553
Barbara: En we zien er goed uit.

!
Aids.
pi_76835899
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Barbara: En we zien er goed uit.

!
Die afgrijselijke lach ook bij het einde van deze aflevering, waarom tiefen Charlie en zij niet gewoon keihard op?
Een heer met stijl
pi_76841544
Je zou Barbara willen wurgen gewoon.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:23:50 #230
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76841613
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die afgrijselijke lach ook bij het einde van deze aflevering, waarom tiefen Charlie en zij niet gewoon keihard op?
Charlie is nog wel te redden denk ik zodra ze iets met Rik krijgt... maar Barbara is gewoon vreselijk, ik vind Maxim nu zelfs leuker dan Barbara...
pi_76842217
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oneens, Ludo Sanders is slecht, altijd geweest en hij zal het altijd zijn. Niemand zal dat proberen te betwisten, sterker nog ze beelden hem verbaal slechter af dan hij eigenlijk is. Barbara laten ze al jarenlang afgrijselijke dingen doen en tegelijkertijd proberen ze haar als een lief wezen af te schetsen. Die pure hypocrisie, dat doet me immer weer kotsen op het personage Barbara
ja maar het is een soap. So fucking what? Dat je kritiek hebt op de personages ... ok... Maar lui die die acteurs op straat gaan naroepen... dat is toch gewoon TE triest..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:52:41 #232
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76842652
De nieuwe spoilers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_76842943
Aha, veel verbijstering, verbazing en verontwaardiging dus. Interessant.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:47:05 #234
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_76844858
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Starlie het volgende:

[..]

Charlie is nog wel te redden denk ik zodra ze iets met Rik krijgt... maar Barbara is gewoon vreselijk, ik vind Maxim nu zelfs leuker dan Barbara...
Maxime is ook leuker. Is gewoon een valse slang (rol geweldig neergezet door Marjolein Keuning), maar de schrijvers pretenderen dan ook niet dat zij een leuk en lief mens is, wat ze bij Barbara wel doen. Het hypocriete aan het karakter, en de gedachte achter het karakter, is wat zo enorm ergerlijk is. Dat gaat van grote leugens (Charlie ik ben je moeder!) tot kleine opmerkingen (Maxime, het is allemaal jouw schuld!!!). En omdat de schrijvers deze hypocrisie in stand houden wordt Barbara in de serie ook vrijwel nooit, hooguit licht gestraft voor haar handelen, terwijl non issues als dat van Martijn die eerst zijn eigen zoon redde, geplaatst worden als een misdaad van formaat.
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:47:57 #235
102973 Liquidist
pi_76844904
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik ben het overigens uiteraard niet eens met de insinuatie om een ieder die op internet spreekt over een onderwerp nou maar voor idioot uit te maken. Ze doelt waarschijnlijk op de felle kritieken en twijfelachtig taalgebruik, maar goed opgebouwde kritiek dient in achting te worden genomen.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Ik vind het behoorlijk stigmatiserend en generaliserend om zo over 'de mensen op internet' te praten. Ze zou dit topic eens moeten lezen.
pi_76848666
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe spoilers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op wat voor manier?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:31:44 #237
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76848725
Leuke vooruitzicht naar vanavond. Ik hoop wel dat de leugen van Barbara er gauw uit komt, begin dat nu een beetje zat te worden!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_76850882
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

op wat voor manier?

vrijdag 15 januari 2010 @ 14:26:23 #239
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76851127
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

op wat voor manier?
Daar dacht ik ook al aan ja....
pi_76854453
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja maar het is een soap. So fucking what?
Leuke, maar goedkope dooddoener, we laten ons hier alllemaal meeslepen in allerlei discussies over iets dat eigenlijk maar soap is
quote:
Dat je kritiek hebt op de personages ... ok... Maar lui die die acteurs op straat gaan naroepen... dat is toch gewoon TE triest..
Daar had ik het ook niet over, maar hierop:
quote:
Olga beaamt dit. 'Als je nagaat wat Ludo Sanders allemaal gedaan heeft, dan heeft niemand daar commentaar op. Nu suggereert Barbara iets en wordt ze meteen finaal afgemaakt. Belachelijk.
Zei jij 'eens' en ik ben het er dus niet mee eens en wel hierom:
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een heer met stijl
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:39:28 #241
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76864087
Interessante spoilers
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_76864977
Goed begin!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:22:46 #243
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76865737
Dit komt die moeder wel goed uit, ze mocht haar toch al niet.

Edit: Zo hee, druk ik op invoeren zegt Danny hetzelfde tegen z'n moeder.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:27:47 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76865952
Ja halve waarheid is zeker ook waarheid.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:30:31 #245
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76868779
Die scene met Sjors en Maria was wel pittig.
Die dreun van Danny
pi_76870764
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Sk00p het volgende:
Die scene met Sjors en Maria was wel pittig.
Die dreun van Danny
Tsja dat heeft Bing wel verdiend....

Wie zou t niet doen als je partner achterkomt met wie jij vreemd gegaan bent?! Mijn vriend zou zeker wel doen

En die schijnheilig kop van Lorena tegenover Danny, . Ze doet voor haar zelf!! Alsof Bing geen keuze mag maken.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:46:44 #247
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76872276
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:

[..]

Tsja dat heeft Bing wel verdiend....

Wie zou t niet doen als je partner achterkomt met wie jij vreemd gegaan bent?! Mijn vriend zou zeker wel doen

En die schijnheilig kop van Lorena tegenover Danny,
. Ze doet voor haar zelf!! Alsof Bing geen keuze mag maken.
Ben benieuwd wat ze van plan is. Ik gok op een opzettelijke aanrijding of zoiets. Baby kwijt
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:05:59 #248
268260 Dr.Mikey
pi_76873241
Haha die dreun moest achter glas omdat het anders niet geloofwaardig is.
Dat een homo als Danny neger Bing slaat.
R.I.P DTS.
pi_76874551
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat ze van plan is. Ik gok op een opzettelijke aanrijding of zoiets. Baby kwijt
Of abortus pil.... Lorena is echt van alles tot in staat.. Als ze dat echt zou doen is ze Bing voorgoed kwijt. Lorena is echt psychopaat lijkt mij.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:42:16 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76874803
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:

[..]

Nou niet 1 van mijn exen is zo agressief dat ze dat zouden doen hoor. Het is ook niet echt logisch, je zou zeggen dat je dan je partner moet pakken. Alhoewel agressie altijd fout is.
pi_76875678
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou niet 1 van mijn exen is zo agressief dat ze dat zouden doen hoor. Het is ook niet echt logisch, je zou zeggen dat je dan je partner moet pakken. Alhoewel agressie altijd fout is.
Ik heb geen enkele agressieve ex-en. En mijn partner ook niet maar hij zou woest zijn wat vreemdgaan betreft. Ik zou die griet zoals Lorena als zij met mij partner vreemdgaat in elkaar slaan of van alles schelden/schreeuwen. Maar goed daar is deze topic niet voor... Volgens mij bij forum relatie zoiets.
pi_76883526
Ik vind dat Lorena wel heel koel reageert op het feit dat Bing is vreemdgegaan...(Of heb ik dat gemist?)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 januari 2010 @ 10:48:55 #253
163650 Greys
pi_76883642
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele agressieve ex-en. En mijn partner ook niet maar hij zou woest zijn wat vreemdgaan betreft. Ik zou die griet zoals Lorena als zij met mij partner vreemdgaat in elkaar slaan of van alles schelden/schreeuwen. Maar goed daar is deze topic niet voor... Volgens mij bij forum relatie zoiets.
Als jouw partner vreemd zou gaan met een meisje, zou je dat meisje in elkaar slaan?
Apart...
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:42 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat Lorena wel heel koel reageert op het feit dat Bing is vreemdgegaan...(Of heb ik dat gemist?)
Die zit achter dat koele masker vast op een heel evil plan te broeden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76883684
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:42 schreef Michellee het volgende:

ja is gewoon een hele slappe uitgewerkte verhaallijn

gewoon bagger
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 januari 2010 @ 10:52:41 #255
163650 Greys
pi_76883732
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja is gewoon een hele slappe uitgewerkte verhaallijn

gewoon bagger
Je zou ook even af kunnen wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76884590
het is van begin af aan al bagger verwerkt, ook dat lorena meteen wist dat bing was vreemd gegaan
terwijl daar echter geen aanwijzing voor was ..erg ongeloofwaardig allemaal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 januari 2010 @ 11:45:40 #257
163650 Greys
pi_76884884
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:33 schreef sherezade het volgende:
het is van begin af aan al bagger verwerkt, ook dat lorena meteen wist dat bing was vreemd gegaan
terwijl daar echter geen aanwijzing voor was ..erg ongeloofwaardig allemaal
Ongeloofwaardig oké... maar dat is heel GTST eigenlijk natuurlijk. Dan kan je beter niet kijken.
Maar een slap uitgewerkte verhaallijn kan je het moeilijk nu al noemen als je nog helemaal niet weet wat er eventueel allemaal nog mee gaat gebeuren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:27:36 #258
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_76890004
Heeft Danny Bing in elkaar geslagen???
Goh, dat er leven in die bloempot zit!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:30:12 #259
268260 Dr.Mikey
pi_76890091
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef Countess het volgende:
Heeft Danny Bing in elkaar geslagen???
Goh, dat er leven in die bloempot zit!
Zou die willen
Bing doet de deur open en Danny slaat hem gelijk heel laf op ze smoel.
Het was jammer dat Lorena er bij was en Bing wegstuurde.
want Bing ging gelijk na die klap in de gevechtstand
En dat Bing kan klappen hebben we al eens gezien.
R.I.P DTS.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:34:26 #260
223428 Countess
pi_76890217
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou die willen
Bing doet de deur open en Danny slaat hem gelijk heel laf op ze smoel.
Het was jammer dat Lorena er bij was en Bing wegstuurde.
want Bing ging gelijk na die klap in de gevechtstand
En dat Bing kan klappen hebben we al eens gezien.
Bing had hem wel in tweeën mogen breken.
Inderdaad een hele laffe actie.

Ik heb trouwens nooit begrepen dat Danny überhaupt ooit geil kon worden van Sjorsseks, er stroomt echt geen bloed door die vent.
pi_76890973
Ik hoop dat Lorena en Jack snel iets krijgen.
pi_76891329
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:58 schreef widmfan7 het volgende:
eh... Did i miss anything?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:09:43 #263
223428 Countess
pi_76894699
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:58 schreef widmfan7 het volgende:
Ik. Niet. Begrijpen.
pi_76895049
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig oké... maar dat is heel GTST eigenlijk natuurlijk. Dan kan je beter niet kijken.
Gaan we weer, waarom zou je iemand een suggestie geven hoe die moet leven? Ik laat mensen gewoon en negeer het als het me niet bevalt.
quote:
Maar een slap uitgewerkte verhaallijn kan je het moeilijk nu al noemen als je nog helemaal niet weet wat er eventueel allemaal nog mee gaat gebeuren
In bepaalde dingen kan je een zeker patroon zien en vooral gtst is akelig voorspelbaar geworden
Een heer met stijl
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:23:33 #265
223428 Countess
pi_76895153
Mensen mogen kritisch zijn. Als je bepaalde onderdelen uit een serie slecht vindt, dan mag je daar best je gal over spuien.

Zoals over Charlie´s naïeve optimisme , Barbarafrietoven , SchreeuwJoke en PleeDanny
pi_76895216
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Countess het volgende:
Mensen mogen kritisch zijn. Als je bepaalde onderdelen uit een serie slecht vindt, dan mag je daar best je gal over spuien.
Inderdaad, het lijkt net of een kleine kern hier een soort groepscensuur wilt
quote:
Zoals over Charlie´s naïeve optimisme , Barbarafrietoven , SchreeuwJoke en PleeDanny
Een heer met stijl
pi_76895259
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Countess het volgende:
en PleeDanny
Hij was toch een bloempot?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:30:00 #268
223428 Countess
pi_76895359
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij was toch een bloempot?
Ja
Ik kan niet begrijpen dat die vent zijn eigen bloempot zo sexy vindt staan
pi_76895430
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Countess het volgende:

[..]

Ja
Ik kan niet begrijpen dat die vent zijn eigen bloempot zo sexy vindt staan
Misschien heeft hij wel een Harry Potter litteken op zijn voorhoofd!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:33:30 #270
223428 Countess
pi_76895473

Dit krijg je als je een bloempot gaat scheren.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:36:43 #271
225540 Pugg
Friends forever
pi_76895588
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]

Pak maar niet in

eet gelijk op
pi_76896161
quote:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is toch een heel ander zicht.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:25:30 #273
102973 Liquidist
pi_76896872
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:34 schreef Countess het volgende:

[..]
Ik heb trouwens nooit begrepen dat Danny überhaupt ooit geil kon worden van Sjorsseks, er stroomt echt geen bloed door die vent.
haha sorrie? Sjors is echt wel mooi hoor echt een natuurlijke schoonheid
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 januari 2010 @ 18:36:31 #274
163650 Greys
pi_76897201
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Gaan we weer, waarom zou je iemand een suggestie geven hoe die moet leven? Ik laat mensen gewoon en negeer het als het me niet bevalt.
Ik zal er voortaan speciaal voor jou disclaimers en lots of knipoog-smilies bij zetten oke?
Misschien dat je het dan allemaal wat minder zwaar opvat.
Negeer mij dan ook, als het je niet bevalt. Practise what you preach
quote:
In bepaalde dingen kan je een zeker patroon zien en vooral gtst is akelig voorspelbaar geworden
Ik denk dat het verhaal met Lorena nog wel eens wat minder voorspelbaar kon gaan worden

(Dat was dus ook alles wat ik bedoelde, spring eens niet meteen op scherp als ik iets zeg. Echt nergens voor nodig. Ik heb niets tegen jou, doe ook wat meer je best om mij dan ook gewoon te laten posten hier alsjeblieft?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 januari 2010 @ 18:37:20 #275
163650 Greys
pi_76897231
quote:
[ afbeelding ]
Heel ander gezicht he? Ik snap niet dat hij het niet altijd zo heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76897469
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel ander gezicht he? Ik snap niet dat hij het niet altijd zo heeft
ja idd! veul stoerder Al zweer ik bij dokter Martijn
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 januari 2010 @ 18:47:16 #277
163650 Greys
pi_76897540
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja idd! veul stoerder Al zweer ik bij dokter Martijn
Daar van snap ik nou weer niet wat je daarin ziet!
Maar smaken verschillen. Gelukkig maar, anders wilden we allemaal dezelfde

Denk dat Jan dat legokapsel zelf heul hip vindt.
Of zou dat moeten van GTST en zou hij elke dag huilend smeken of het er af mag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76897655
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar van snap ik nou weer niet wat je daarin ziet!
Maar smaken verschillen. Gelukkig maar, anders wilden we allemaal dezelfde
Ja moeilijk uit te leggen. Het is de uitstraling. de zogenoemde Xfactor

[/quote]
pi_76912958
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ja moeilijk uit te leggen. Het is de uitstraling. de zogenoemde Xfactor

[/quote]

nou die bij hem ver te zoeken playmobil kop
  zondag 17 januari 2010 @ 05:28:05 #280
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76914943
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef Liquidist het volgende:

Maar ze is wel al een jaar chagrijnig, boos, geirriteerd en lijdt nu aan warhaar. Ik zou haar niet willen, maar dat gaat meer om karaktereigenschappen (neuken met Bing als Danny even niet doet wat jij van hem verwacht).
pi_76915195
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zal er voortaan speciaal voor jou disclaimers en lots of knipoog-smilies bij zetten oke?
Misschien dat je het dan allemaal wat minder zwaar opvat.
Negeer mij dan ook, als het je niet bevalt. Practise what you preach
[..]
Ik negeer mensen niet als ze andere mensen ergens op aanspreken, wel als ze gewoon hun mening geven over de soap. Ik zet dan hooguit mijn mening daarnaast.
quote:
(Dat was dus ook alles wat ik bedoelde, spring eens niet meteen op scherp als ik iets zeg. Echt nergens voor nodig. Ik heb niets tegen jou, doe ook wat meer je best om mij dan ook gewoon te laten posten hier alsjeblieft?)
Je maakt het zelf persoonlijker dan het in feite is, ik reageer puur op de inhoud die je typt. Als je iets typt waar ik het toevallig mee eens ben dan zal ik dat ook laten weten. Maar als ik het toevallig op 200 punten met je oneens ben, dan zal ik dat op elk punt laten weten. Dat wil niet zeggen dat ik op scherp schiet (waar ik overigens alle recht toe heb als ik dat wil) omdat jij het bent (ik ben van nature vrij scherp) of dat ik iets tegen wie dan ook heb.

Met sommige mensen die ik ken ben ik het standaard 180 graden oneens over zakelijke dingen, maar toch zijn het m'n beste vrienden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 17-01-2010 08:51:55 ]
Een heer met stijl
pi_76915456
quote:
Op zondag 17 januari 2010 08:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik negeer mensen niet als ze andere mensen ergens op aanspreken, wel als ze gewoon hun mening geven over de soap. Ik zet dan hooguit mijn mening daarnaast.
[..]

Je maakt het zelf persoonlijker dan het in feite is, ik reageer puur op de inhoud die je typt. Als je iets typt waar ik het toevallig mee eens ben dan zal ik dat ook laten weten. Maar als ik het toevallig op 200 punten met je oneens ben, dan zal ik dat op elk punt laten weten. Dat wil niet zeggen dat ik op scherp schiet (waar ik overigens alle recht toe heb als ik dat wil) omdat jij het bent (ik ben van nature vrij scherp) of dat ik iets tegen wie dan ook heb.

Met sommige mensen die ik ken ben ik het standaard 180 graden oneens over zakelijke dingen, maar toch zijn het m'n beste vrienden.
fijn dat je zo scherp bent van nature, is Het Lagerhuis niks voor jou dan
Daar zijn ze wel geinteresseerd in je '''scherpe goed onderbouwende objectieve argumenten''' in tegenstelling tot de mensen hier, die hebben geen zin om naar 200 punten te luisteren van jou omdat jij het ergens niet mee eens bent.
Dus meld je aan daar want dan kun je daar je 200 punten op afvuren

Zo nu weer on-topic en terug naar GTST
pi_76915852
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:05 schreef sherezade het volgende:

[..]

[quote]

nou die bij hem ver te zoeken playmobil kop
ik had het dan ook niet over danny maar goed
  zondag 17 januari 2010 @ 12:19:02 #284
223428 Countess
pi_76918118
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Je hebt me verkeerd begrepen, ik bedoel dat er door Danny geen warm bloed stroomt en dat ik me niet voor kan stellen dat hij hem omhoog kan krijgen
Tuurlijk is Sjors mooi
  zondag 17 januari 2010 @ 12:20:09 #285
223428 Countess
pi_76918153
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk dat Jan dat legokapsel zelf heul hip vindt.
Of zou dat moeten van GTST en zou hij elke dag huilend smeken of het er af mag?
Nee, Jan heeft zelf gezegd dat zijn haar goed geknipt is en dat hij het zo leuk vindt zitten dat hij er niks meer aan hoeft te doen!!!
  zondag 17 januari 2010 @ 14:00:04 #286
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76921812
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:19 schreef Countess het volgende:

[..]

Je hebt me verkeerd begrepen, ik bedoel dat er door Danny geen warm bloed stroomt en dat ik me niet voor kan stellen dat hij hem omhoog kan krijgen
Tuurlijk is Sjors mooi
Soap is ook gespeeld hé? Het is volgens mij niet de bedoeling dat er überaupt iets omhoog gaat
pi_76922058
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Soap is ook gespeeld hé? Het is volgens mij niet de bedoeling dat er überaupt iets omhoog gaat
En dan staan er ook nog zoveel man om je heen met cameras en al. Dus zo geil is het dan ook weer niet lijkt mij.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:44:37 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76928547
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:05 schreef Apotheose het volgende:

[..]

En dan staan er ook nog zoveel man om je heen met cameras en al. Dus zo geil is het dan ook weer niet lijkt mij.
Ook daar kan ik me nog van voorstellen dat het niet erg sfeerverhogend is nee
  zondag 17 januari 2010 @ 20:56:40 #289
223428 Countess
pi_76938585
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Oh nee Dacht ik even echt dat Danny en Sjors hebben gesekst en er een kruising tussen Bing en Danny op komst is, ben ik uit de droom geholpen
SPOILER
pi_76941976
quote:
Op zondag 17 januari 2010 09:37 schreef sherezade het volgende:

[..]

fijn dat je zo scherp bent van nature, is Het Lagerhuis niks voor jou dan
Daar zijn ze wel geinteresseerd in je '''scherpe goed onderbouwende objectieve argumenten''' in tegenstelling tot de mensen hier,

Jij komt hier tenslotte al jaren en weet precies hoe ze er gemiddeld overdenken
quote:
die hebben geen zin om naar 200 punten te luisteren van jou omdat jij het ergens niet mee eens bent.
Mocht dat zou zijn dan hebben die mensen stevige pech, want ik laat me in het verkondigen van mijn mening niet daardoor leiden.
Sterker nog ik heb juist liever dat iemand het niet met me eens is, dat geeft gespreksstof
quote:
Dus meld je aan daar want dan kun je daar je 200 punten op afvuren
Zo! Die zit, nu heb je me waar je me hebben wil hoor, het gaat me zeker een jaar of 30 aan therapie kosten om over deze slecht gevonden oneliner te komen
quote:
Zo nu weer on-topic en terug naar GTST
Graag, ik snap ook niet waarom jullie steeds over elkaars reactiegedrag beginnen, wat mij betreft hebben we het hier constant over gtst.

[Edit] Wtf, ik snap je reactie helemaal niet, teruglezend zie ik dat jij degene was voor wie ik het in eerste instantie op nam
Ach ja stank voor dank en ondank is 's werelds loon
Een heer met stijl
  maandag 18 januari 2010 @ 12:16:46 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76959930
Aaaaarrrrrgh... dat verhaallijn van Barbara en ex-Wout Martijn begint me te irriteren. Zeg hem de waarheid en dan zal hij uit boosheid haar het bed in sleuren... zijn we ook gelijk vanaf. Maar goed, het is zooooooo obvious dat Wout en Irene weer bij elkaar komen.
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 18 januari 2010 @ 20:08:11 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76981369
Kan Barbara niet ff onder een auto lopen ofzo. Het is echt heel irritant.
pi_76981466
Klein detail foutje van de makers van gtst: De lelie-achtige plant in barbara's huiskamer bloeide vrijdag, en vandaag zitten ze nog in de knop
haken is cool
pi_76982046
Echt charlie maakt domme opmerkingen, en haar haar is niet echt superblond!
pi_76982181
Arthur: "Ik heb ooit iets soortgelijks mee gemaakt. Mijn moeder bleef een man maar afwijzen, uiteindelijk is hij haar naar Zuid-Amerika gevolgd. En dat is maar goed ook, anders zat ik hier nu niet!"
Charlie: ''Was die man je vader?''

Laura: "Ik vind dat je Barbara aan het lijntje houdt."
Martijn: ''Ik denk eerlijk gezegd niet dat jij dat kan beoordelen Laura!"
Go Martijn!
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_76982369
Wie heeft er mascara op als diegene net uit bed komt (ronja)
  maandag 18 januari 2010 @ 20:27:31 #297
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76982435
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef GLITCH. het volgende:
Arthur: "Ik heb ooit iets soortgelijks mee gemaakt. Mijn moeder bleef een man maar afwijzen, uiteindelijk is hij haar naar Zuid-Amerika gevolgd. En dat is maar goed ook, anders zat ik hier nu niet!"
Charlie: ''Was die man je vader?''
Ik zat echt zo van " ...."

pi_76982909
Ik krijg steeds meer bewondering voor Charlie... een eigen kapsalon, een eigen sapbar, een kind... en nog genoeg tijd over om lekker te internetdaten, en middagen in de kroeg te hangen !

En zouden we ooit te weten komen wat er in het "zwarte mapje" staat waar Laura al 2,5 jaar mee rondloopt in de Rozenboom?
pi_76983158
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef xAlina. het volgende:
Wie heeft er mascara op als diegene net uit bed komt (ronja)
vergeten haar gezicht te poetsen de dag ervoor
pi_76984088
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Wittekonijn het volgende:
En zouden we ooit te weten komen wat er in het "zwarte mapje" staat waar Laura al 2,5 jaar mee rondloopt in de Rozenboom?
Haar plannen om iedereen te vermoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')