Ik heb geen enkele agressieve ex-en. En mijn partner ook niet maar hij zou woest zijn wat vreemdgaan betreft. Ik zou die griet zoals Lorena als zij met mij partner vreemdgaat in elkaar slaan of van alles schelden/schreeuwen. Maar goed daar is deze topic niet voor... Volgens mij bij forum relatie zoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou niet 1 van mijn exen is zo agressief dat ze dat zouden doen hoor.Het is ook niet echt logisch, je zou zeggen dat je dan je partner moet pakken.
Alhoewel agressie altijd fout is.
Als jouw partner vreemd zou gaan met een meisje, zou je dat meisje in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele agressieve ex-en. En mijn partner ook niet maar hij zou woest zijn wat vreemdgaan betreft. Ik zou die griet zoals Lorena als zij met mij partner vreemdgaat in elkaar slaan of van alles schelden/schreeuwen. Maar goed daar is deze topic niet voor... Volgens mij bij forum relatie zoiets.
Die zit achter dat koele masker vast op een heel evil plan te broedenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:42 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat Lorena wel heel koel reageert op het feit dat Bing is vreemdgegaan...(Of heb ik dat gemist?)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:42 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat Lorena wel heel koel reageert op het feit dat Bing is vreemdgegaan...(Of heb ik dat gemist?)
Je zou ook even af kunnen wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja is gewoon een hele slappe uitgewerkte verhaallijn
gewoon bagger
Ongeloofwaardig oké... maar dat is heel GTST eigenlijk natuurlijk. Dan kan je beter niet kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:33 schreef sherezade het volgende:
het is van begin af aan al bagger verwerkt, ook dat lorena meteen wist dat bing was vreemd gegaan
terwijl daar echter geen aanwijzing voor was ..erg ongeloofwaardig allemaal
Zou die willenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef Countess het volgende:
Heeft Danny Bing in elkaar geslagen???
Goh, dat er leven in die bloempot zit!
Bing had hem wel in tweeën mogen breken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou die willen![]()
Bing doet de deur open en Danny slaat hem gelijk heel laf op ze smoel.
Het was jammer dat Lorena er bij was en Bing wegstuurde.
want Bing ging gelijk na die klap in de gevechtstand![]()
En dat Bing kan klappen hebben we al eens gezien.
eh...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:58 schreef widmfan7 het volgende:
Ik hoop dat Lorena en Jack snel iets krijgen.
Ik. Niet. Begrijpen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:58 schreef widmfan7 het volgende:
Ik hoop dat Lorena en Jack snel iets krijgen.
Gaan we weer, waarom zou je iemand een suggestie geven hoe die moet leven? Ik laat mensen gewoon en negeer het als het me niet bevalt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig oké... maar dat is heel GTST eigenlijk natuurlijk. Dan kan je beter niet kijken.
In bepaalde dingen kan je een zeker patroon zien en vooral gtst is akelig voorspelbaar gewordenquote:Maar een slap uitgewerkte verhaallijn kan je het moeilijk nu al noemen als je nog helemaal niet weet wat er eventueel allemaal nog mee gaat gebeuren
Inderdaad, het lijkt net of een kleine kern hier een soort groepscensuur wiltquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Countess het volgende:
Mensen mogen kritisch zijn. Als je bepaalde onderdelen uit een serie slecht vindt, dan mag je daar best je gal over spuien.
quote:Zoals over Charlie´s naïeve optimisme, Barbarafrietoven
, SchreeuwJoke
en PleeDanny
Jaquote:
Misschien heeft hij wel een Harry Potter litteken op zijn voorhoofd!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan niet begrijpen dat die vent zijn eigen bloempot zo sexy vindt staan
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg je als je een bloempot gaat scheren.
Kijk, dat is toch een heel ander zicht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
haha sorrie? Sjors is echt wel mooi hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:34 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit begrepen dat Danny überhaupt ooit geil kon worden van Sjorsseks, er stroomt echt geen bloed door die vent.
Ik zal er voortaan speciaal voor jou disclaimers en lots of knipoog-smilies bij zetten oke?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaan we weer, waarom zou je iemand een suggestie geven hoe die moet leven? Ik laat mensen gewoon en negeer het als het me niet bevalt.
Ik denk dat het verhaal met Lorena nog wel eens wat minder voorspelbaar kon gaan wordenquote:In bepaalde dingen kan je een zeker patroon zien en vooral gtst is akelig voorspelbaar geworden
Heel ander gezicht he? Ik snap niet dat hij het niet altijd zo heeftquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |