abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76832893
Met Olga Madsen haar stellen kan ik me inleven in de 2 verschillende kanten van het verhaal. Een soap is een soap. Het is fictie, maar dient een realistische weerspiegeling van de samenleving te zijn. In werkelijkheid zijn er ook mensen zoals Barbara bezig dus dat is dan wel weer gewoon iets dat kan. Ik heb persoonlijk niets met het personage, ik vind het niet interessant genoeg neergezet om te kijken, maar heb er verder geen problemen mee dat die verhaallijn in de serie is verwerkt. Van mij hoeven ze het dan ook niet te censureren, maar werk het uit met de desbetreffende gevolgen. Dat soort zaken zijn dan ook weer educatief te noemen. Ik kan me voorstellen dat het onacceptabel gedrag is, maar dat is het in werkelijkheid natuurlijk ook.

Het probleem is echter dat de serie niet voldoende entertaint. Als ze nou bijvoorbeeld Barbara deze lijn lieten doen, vervolgens verstrikt laten raken door haar eigen toedoen, en dan ook nog eens door bijvoorbeeld Martine Hafkamp, of een of andere psychopaat laten pakken die laten we zeggen zijn/haar moeder aan kanker heeft verloren, dan entertaint dat weer daar. Meer afstraffingen zoals dat vroeger ook het geval was. Voor de rest moeten die andere onderwerpen erin en niet alleen de focus op dit. Het entertaint niet voldoende dus des te meer ergenis aan zoiets.

Ik ben het overigens uiteraard niet eens met de insinuatie om een ieder die op internet spreekt over een onderwerp nou maar voor idioot uit te maken. Ze doelt waarschijnlijk op de felle kritieken en twijfelachtig taalgebruik, maar goed opgebouwde kritiek dient in achting te worden genomen.
pi_76833553
Barbara: En we zien er goed uit.

!
Aids.
pi_76835899
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Barbara: En we zien er goed uit.

!
Die afgrijselijke lach ook bij het einde van deze aflevering, waarom tiefen Charlie en zij niet gewoon keihard op?
Een heer met stijl
pi_76841544
Je zou Barbara willen wurgen gewoon.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:23:50 #230
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76841613
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die afgrijselijke lach ook bij het einde van deze aflevering, waarom tiefen Charlie en zij niet gewoon keihard op?
Charlie is nog wel te redden denk ik zodra ze iets met Rik krijgt... maar Barbara is gewoon vreselijk, ik vind Maxim nu zelfs leuker dan Barbara...
pi_76842217
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oneens, Ludo Sanders is slecht, altijd geweest en hij zal het altijd zijn. Niemand zal dat proberen te betwisten, sterker nog ze beelden hem verbaal slechter af dan hij eigenlijk is. Barbara laten ze al jarenlang afgrijselijke dingen doen en tegelijkertijd proberen ze haar als een lief wezen af te schetsen. Die pure hypocrisie, dat doet me immer weer kotsen op het personage Barbara
ja maar het is een soap. So fucking what? Dat je kritiek hebt op de personages ... ok... Maar lui die die acteurs op straat gaan naroepen... dat is toch gewoon TE triest..
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:52:41 #232
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76842652
De nieuwe spoilers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_76842943
Aha, veel verbijstering, verbazing en verontwaardiging dus. Interessant.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:47:05 #234
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_76844858
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Starlie het volgende:

[..]

Charlie is nog wel te redden denk ik zodra ze iets met Rik krijgt... maar Barbara is gewoon vreselijk, ik vind Maxim nu zelfs leuker dan Barbara...
Maxime is ook leuker. Is gewoon een valse slang (rol geweldig neergezet door Marjolein Keuning), maar de schrijvers pretenderen dan ook niet dat zij een leuk en lief mens is, wat ze bij Barbara wel doen. Het hypocriete aan het karakter, en de gedachte achter het karakter, is wat zo enorm ergerlijk is. Dat gaat van grote leugens (Charlie ik ben je moeder!) tot kleine opmerkingen (Maxime, het is allemaal jouw schuld!!!). En omdat de schrijvers deze hypocrisie in stand houden wordt Barbara in de serie ook vrijwel nooit, hooguit licht gestraft voor haar handelen, terwijl non issues als dat van Martijn die eerst zijn eigen zoon redde, geplaatst worden als een misdaad van formaat.
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:47:57 #235
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_76844904
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik ben het overigens uiteraard niet eens met de insinuatie om een ieder die op internet spreekt over een onderwerp nou maar voor idioot uit te maken. Ze doelt waarschijnlijk op de felle kritieken en twijfelachtig taalgebruik, maar goed opgebouwde kritiek dient in achting te worden genomen.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Ik vind het behoorlijk stigmatiserend en generaliserend om zo over 'de mensen op internet' te praten. Ze zou dit topic eens moeten lezen.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_76848666
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe spoilers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op wat voor manier?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:31:44 #237
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76848725
Leuke vooruitzicht naar vanavond. Ik hoop wel dat de leugen van Barbara er gauw uit komt, begin dat nu een beetje zat te worden!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_76850882
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

op wat voor manier?

vrijdag 15 januari 2010 @ 14:26:23 #239
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76851127
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

op wat voor manier?
Daar dacht ik ook al aan ja....
pi_76854453
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja maar het is een soap. So fucking what?
Leuke, maar goedkope dooddoener, we laten ons hier alllemaal meeslepen in allerlei discussies over iets dat eigenlijk maar soap is
quote:
Dat je kritiek hebt op de personages ... ok... Maar lui die die acteurs op straat gaan naroepen... dat is toch gewoon TE triest..
Daar had ik het ook niet over, maar hierop:
quote:
Olga beaamt dit. 'Als je nagaat wat Ludo Sanders allemaal gedaan heeft, dan heeft niemand daar commentaar op. Nu suggereert Barbara iets en wordt ze meteen finaal afgemaakt. Belachelijk.
Zei jij 'eens' en ik ben het er dus niet mee eens en wel hierom:
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oneens, Ludo Sanders is slecht, altijd geweest en hij zal het altijd zijn. Niemand zal dat proberen te betwisten, sterker nog ze beelden hem verbaal slechter af dan hij eigenlijk is. Barbara laten ze al jarenlang afgrijselijke dingen doen en tegelijkertijd proberen ze haar als een lief wezen af te schetsen. Die pure hypocrisie, dat doet me immer weer kotsen op het personage Barbara
Een heer met stijl
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:39:28 #241
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76864087
Interessante spoilers
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_76864977
Goed begin!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:22:46 #243
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76865737
Dit komt die moeder wel goed uit, ze mocht haar toch al niet.

Edit: Zo hee, druk ik op invoeren zegt Danny hetzelfde tegen z'n moeder.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:27:47 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76865952
Ja halve waarheid is zeker ook waarheid.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:30:31 #245
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76868779
Die scene met Sjors en Maria was wel pittig.
Die dreun van Danny
pi_76870764
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Sk00p het volgende:
Die scene met Sjors en Maria was wel pittig.
Die dreun van Danny
Tsja dat heeft Bing wel verdiend....

Wie zou t niet doen als je partner achterkomt met wie jij vreemd gegaan bent?! Mijn vriend zou zeker wel doen

En die schijnheilig kop van Lorena tegenover Danny, . Ze doet voor haar zelf!! Alsof Bing geen keuze mag maken.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:46:44 #247
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76872276
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:

[..]

Tsja dat heeft Bing wel verdiend....

Wie zou t niet doen als je partner achterkomt met wie jij vreemd gegaan bent?! Mijn vriend zou zeker wel doen

En die schijnheilig kop van Lorena tegenover Danny,
. Ze doet voor haar zelf!! Alsof Bing geen keuze mag maken.
Ben benieuwd wat ze van plan is. Ik gok op een opzettelijke aanrijding of zoiets. Baby kwijt
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:05:59 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76873241
Haha die dreun moest achter glas omdat het anders niet geloofwaardig is.
Dat een homo als Danny neger Bing slaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_76874551
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat ze van plan is. Ik gok op een opzettelijke aanrijding of zoiets. Baby kwijt
Of abortus pil.... Lorena is echt van alles tot in staat.. Als ze dat echt zou doen is ze Bing voorgoed kwijt. Lorena is echt psychopaat lijkt mij.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:42:16 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76874803
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:

[..]

Nou niet 1 van mijn exen is zo agressief dat ze dat zouden doen hoor. Het is ook niet echt logisch, je zou zeggen dat je dan je partner moet pakken. Alhoewel agressie altijd fout is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')