Die afgrijselijke lach ook bij het einde van deze aflevering, waarom tiefen Charlie en zij niet gewoon keihard op?quote:
Charlie is nog wel te redden denk ik zodra ze iets met Rik krijgt... maar Barbara is gewoon vreselijk, ik vind Maxim nu zelfs leuker dan Barbara...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die afgrijselijke lach ook bij het einde van deze aflevering, waarom tiefen Charlie en zij niet gewoon keihard op?
ja maar het is een soap. So fucking what? Dat je kritiek hebt op de personages ... ok... Maar lui die die acteurs op straat gaan naroepen... dat is toch gewoon TE triest..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oneens, Ludo Sanders is slecht, altijd geweest en hij zal het altijd zijn. Niemand zal dat proberen te betwisten, sterker nog ze beelden hem verbaal slechter af dan hij eigenlijk is. Barbara laten ze al jarenlang afgrijselijke dingen doen en tegelijkertijd proberen ze haar als een lief wezen af te schetsen. Die pure hypocrisie, dat doet me immer weer kotsen op het personage Barbara![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Maxime is ook leuker. Is gewoon een valse slang (rol geweldig neergezet door Marjolein Keuning), maar de schrijvers pretenderen dan ook niet dat zij een leuk en lief mens is, wat ze bij Barbara wel doen. Het hypocriete aan het karakter, en de gedachte achter het karakter, is wat zo enorm ergerlijk is. Dat gaat van grote leugens (Charlie ik ben je moeder!) tot kleine opmerkingen (Maxime, het is allemaal jouw schuld!!!). En omdat de schrijvers deze hypocrisie in stand houden wordt Barbara in de serie ook vrijwel nooit, hooguit licht gestraft voor haar handelen, terwijl non issues als dat van Martijn die eerst zijn eigen zoon redde, geplaatst worden als een misdaad van formaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Charlie is nog wel te redden denk ik zodra ze iets met Rik krijgt... maar Barbara is gewoon vreselijk, ik vind Maxim nu zelfs leuker dan Barbara...
Had het niet beter kunnen verwoorden. Ik vind het behoorlijk stigmatiserend en generaliserend om zo over 'de mensen op internet' te praten. Ze zou dit topic eens moeten lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik ben het overigens uiteraard niet eens met de insinuatie om een ieder die op internet spreekt over een onderwerp nou maar voor idioot uit te maken. Ze doelt waarschijnlijk op de felle kritieken en twijfelachtig taalgebruik, maar goed opgebouwde kritiek dient in achting te worden genomen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe spoilers!op wat voor manier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Leuke, maar goedkope dooddoener, we laten ons hier alllemaal meeslepen in allerlei discussies over iets dat eigenlijk maar soap isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar het is een soap. So fucking what?
Daar had ik het ook niet over, maar hierop:quote:Dat je kritiek hebt op de personages ... ok... Maar lui die die acteurs op straat gaan naroepen... dat is toch gewoon TE triest..
Zei jij 'eens' en ik ben het er dus niet mee eens en wel hierom:quote:Olga beaamt dit. 'Als je nagaat wat Ludo Sanders allemaal gedaan heeft, dan heeft niemand daar commentaar op. Nu suggereert Barbara iets en wordt ze meteen finaal afgemaakt. Belachelijk.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oneens, Ludo Sanders is slecht, altijd geweest en hij zal het altijd zijn. Niemand zal dat proberen te betwisten, sterker nog ze beelden hem verbaal slechter af dan hij eigenlijk is. Barbara laten ze al jarenlang afgrijselijke dingen doen en tegelijkertijd proberen ze haar als een lief wezen af te schetsen. Die pure hypocrisie, dat doet me immer weer kotsen op het personage Barbara![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja dat heeft Bing wel verdiend....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Sk00p het volgende:
Die scene met Sjors en Maria was wel pittig.![]()
Die dreun van Danny![]()
Ben benieuwd wat ze van plan is. Ik gok op een opzettelijke aanrijding of zoiets. Baby kwijtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:
[..]
Tsja dat heeft Bing wel verdiend....
Wie zou t niet doen als je partner achterkomt met wie jij vreemd gegaan bent?! Mijn vriend zou zeker wel doen
En die schijnheilig kop van Lorena tegenover Danny,. Ze doet voor haar zelf!! Alsof Bing geen keuze mag maken.
Of abortus pil.... Lorena is echt van alles tot in staat.. Als ze dat echt zou doen is ze Bing voorgoed kwijt. Lorena is echt psychopaat lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze van plan is. Ik gok op een opzettelijke aanrijding of zoiets. Baby kwijt
Nou niet 1 van mijn exen is zo agressief dat ze dat zouden doen hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wie zou t niet doen als je partner achterkomt met wie jij vreemd gegaan bent?! Mijn vriend zou zeker wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |