Ik was niet in Nijmegen helaas..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef de.flow het volgende:
tvp
waren er nog gasten in nijmegen dit weekend?
Nope, gewoon huur, wat oorspronkelijk dus ook de bedoeling was. Ik woon nu namelijk officieel samen enzo, en hoewel ik nog steeds wel actief blijf in de beweging wil ik het wel wat rustiger aan gaan doen. Maar natuurlijk wel makkelijk om samen te reizen naar feestjes voortaan ^_^.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef TimKuik het volgende:
Hey Defamai, huisje in Hilversum? Ik woon in Hilversum. Welk pand zit je? Weggeefwinkel, Juliana, of zit je in 't oude pand van Rinse?
[..]
Ik was niet in Nijmegen helaas..
Aight, jah ik ken ook wel wat meer gasten hier in de buurt die wel houden van een feestje. Heb je toevallig een auto?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, gewoon huur, wat oorspronkelijk dus ook de bedoeling was. Ik woon nu namelijk officieel samen enzo, en hoewel ik nog steeds wel actief blijf in de beweging wil ik het wel wat rustiger aan gaan doen. Maar natuurlijk wel makkelijk om samen te reizen naar feestjes voortaan ^_^.
Jazeker, nouja. Mijn vriendin heeft een ouwe Saab, maar die staat ook tot mijn beschikking.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Aight, jah ik ken ook wel wat meer gasten hier in de buurt die wel houden van een feestje. Heb je toevallig een auto?
Ah ok, jah ik heb ook wel een auto tot mijn beschikking maar heb geen rijbewijs zelf. Maar is misschien wel leuk om idd een keer te carpoolen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef defamai het volgende:
[..]
Jazeker, nouja. Mijn vriendin heeft een ouwe Saab, maar die staat ook tot mijn beschikking.
Zit een beetje te twijfelen, was daar 2 weken geleden ook (D&B en een heel klein beetje Tekno) maar ben nogal geldloos :/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef defamai het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een flyertje voor legaal in Gouda, wie gaan er?
Ja, zag het op de flyer. Maarja, entree is vanavond 4 euro, daar kan ik zelfs niet moeilijk over doen, en het is wel puur tekno.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:07 schreef terror623 het volgende:
[..]
Zit een beetje te twijfelen, was daar 2 weken geleden ook (D&B en een heel klein beetje Tekno) maar ben nogal geldloos :/
Deur sluit trouwens om 1 uur daar, maar met wat geluk kan je later nog binnen komen (wij wel toen)
Klopt, maar wat dat betreft heb ik altijd wel geluk, aangezien ik niet drink en me prima vermaak met wat pep, 4fmp, 2cb, misschien wat lachgas, oid en een flesje water de hele avond. Ja, roken is kut, maar goed. Ik heb gewoon even behoefte aan een feestje en even naar de klote te gaan, aangezien ik even weg wil uit huis. (Ruzie met het vrouwtje, dat soort shit).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:11 schreef terror623 het volgende:
geh, betalen voor tekno, ben ik niet meer gewend hoorVroeger wel is naar betaalde tekno feestjes gegaan, maar das lang geleden. Nadeel is trouwens dat bier hier ook wat duurder is (dacht tussen de 1,50 en 2,20) en je niet overal mag roken
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef defamai het volgende:
Fuck ja. Ik heb een Korg Padkontrol, CHAOS.
Verhuizenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nice!
Mensen nog plannen voor zaterdag? Denk dat ik richting Brabant ga reizen, maar alles staat nog open. Enigzins.
Whut hapened? Ik dacht dat je net gesettled wasquote:
Dit weekend ga ik naar Hilversum, na net een maandje ergens anders gewoond te hebben. Maar daar blijf ik dan ook wel een tijdje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Whut hapened? Ik dacht dat je net gesettled was?
Ah ok, suc6! Is het veel slepen of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:02 schreef defamai het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik naar Hilversum, na net een maandje ergens anders gewoond te hebben. Maar daar blijf ik dan ook wel een tijdje.
Helaas wel, we hadden net beide inboedels bij elkaar gegooid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ah ok, suc6! Is het veel slepen of valt dat wel mee?
Rinsequote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef defamai het volgende:
Overigens, ik hou niet van feestjes die zo groots en legaal opgezet zijn als dit soort dingen. Maar toch...
Rinse! Dat is toch wel een soort van oldskool held van eigen bodem!
http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno
[ afbeelding ]
Ik was er! Kut dat de mannen in blauw een groot deel van het soundsystem in beslag hebben genomen. Ook nog een boete gekregen omdat ik geen treinkaartje had op de terugweg (wat eigenlijk best dom van mezelf was)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Nosh het volgende:
Iedereen is bij deze uitgenodigd voor een feestje in Nieuwegein, kraakbenefiet voor de utregse kraakscene. Pre'en en crashen kan eventueel hier.
Que? Zelfde pand als vanavond?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik was er! Kut dat de mannen in blauw een groot deel van het soundsystem in beslag hebben genomen. Ook nog een boete gekregen omdat ik geen treinkaartje had op de terugweg (wat eigenlijk best dom van mezelf was).
Vanavond? Ik was gister in Nieuwegein. ik begrijp je vraag niet helemaal denk ikquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
"ik kan me niet voorstellen dat iemand n illegaal feest zou geven"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
"ik kan me niet voorstellen dat iemand n illegaal feest zou geven"
Ik hoop het ook inderdaadquote:
Die staan het hele weekend hard te gaan bij een freepartyquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
"De rol van alcohol word ook erg onderschat. Mijn kinderen gaan ook wel eens uit en dan gaan ze bij vrienden Monopoly spelen of Risken en dan drinken ze misschien 2 biertjes maar vaak ook niks."_!
Rinsequote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef defamai het volgende:
Overigens, ik hou niet van feestjes die zo groots en legaal opgezet zijn als dit soort dingen. Maar toch...
Rinse! Dat is toch wel een soort van oldskool held van eigen bodem!
http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno
[ afbeelding ]
Jah hij had in 't ziekenhuis gelegen hoorde ik van z'n vriendin, klaplong en 3 liter bloed achter z'n longen.. Had niet langer geduurd of hij had het loodje gelegdquote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef defamai het volgende:
Anders kom je Rinse gewoon tegen op t station van de week
Geen idee, want hij ik passeerde hem alleen, niet met hm staan praten verder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah hij had in 't ziekenhuis gelegen hoorde ik van z'n vriendin, klaplong en 3 liter bloed achter z'n longen.. Had niet langer geduurd of hij had het loodje gelegd. Ben blij dat t weer beter gaat met 'm. Weet je of ie nog op bevrijdingsfestival in wageningen gaat draaien, of is dat nog niet zeker?
Niet geweest, maar hoorde dat ze daar lekker bezig zijn, wordt bijna wekelijks.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:31 schreef TimKuik het volgende:
Gaat er iemand vanaaf naar Nieuwegein? (ik ga niet maar een maatje van mij gaat draaien)
Klinkt als een een true teknokrakertquote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef Nosh het volgende:
tunnelrave vond ik pas leuk toen ze bij HNR hardcore gingen knallen rond vijf daarvoor wáááááy te hard van de kaart, multi-usen voordat je uberhaupt d'rbent was geen goed idee. schijnt dit jaar weer te zijn, maar ik pass op voorhand al want bluh.
Mja, vrienden van me waren er ook, dat was dus ook een van de feestjes waar ik van af wist. En die lui van NMNH doen ook wat blijkbaar in Amsterdam.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef Nosh het volgende:
tunnelrave vond ik pas leuk toen ze bij HNR hardcore gingen knallen rond vijf daarvoor wáááááy te hard van de kaart, multi-usen voordat je uberhaupt d'rbent was geen goed idee. schijnt dit jaar weer te zijn, maar ik pass op voorhand al want bluh.
idd, jezus christus. nooit nooit nooit meer wakker worden in het vondelpark, tijdens de kindervrijmarkt.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:19 schreef Yorrit het volgende:
als je iets in damsko gaat doen: zorg iig dat je de volgende dag NIET door t centrum heeft hoeft
Sowieso Koninginedag in 't centrum van Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
idd, jezus christus. nooit nooit nooit meer wakker worden in het vondelpark, tijdens de kindervrijmarkt.
Ach jah, het blijft internet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef defamai het volgende:
PS. De eerste "alle krakers moeten dood" post is al weer geweest, en weggehaald
Tja, heb nu 3 verschillende labels gehad, zone-33, arkanoid en lettek, en steeds zitten er wel nummers tussen die er enigzins op lijken kwa glitches, maar geen van allen hebben ze dat piano riedeltje.. Ik wil deze plaat namelijk echt graag hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef defamai het volgende:
Ja, kut, die ken ik dus wel, volgens mij is ie gereleased op lettek. Maar ik ben niet 100% zeker. Probeer even op dat ene belgische forum anders.
Je hebt zo een PM'etje, want ik heb geen access meer tot AOA :pquote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Tja, heb nu 3 verschillende labels gehad, zone-33, arkanoid en lettek, en steeds zitten er wel nummers tussen die er enigzins op lijken kwa glitches, maar geen van allen hebben ze dat piano riedeltje.. Ik wil deze plaat namelijk echt graag hebben
Heb overigens geen toegang tot dat belgische forum, moet dat maar eens fixen een deze dagen..
Jup, ben ik ook zeker bij!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Overigens dikke lineup in Wageningen met Stije, Rinse, Guigoo en TK07 dj's op 5 mei!
http://www.4en5meiwagenin(...)odia/Kabaal_Digitaal
Ach, er zijn wel meer leuke feestjes binnenkort, paar hele gave multisystems.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef M-Stinos het volgende:
zit echt te balen dat ik dat moet missen.
"I can't get any louder!"quote:Op woensdag 21 april 2010 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wageningen indd, was vorig jaar tof, mochipet
After is sowieso wel te regelen, ik ken wat mensen daar en ik heb al te horen gekregen dat er iets is.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopen dat narkotek guigoo niet gaat draaien voordat ik de laatste trein kan halen, alhoewel ik misschien afterparty + slaapplek kan regelen
guigoo is van negen tot tien, en afteren is een must. in die volgorde.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopen dat narkotek guigoo niet gaat draaien voordat ik de laatste trein kan halen, alhoewel ik misschien afterparty + slaapplek kan regelen
Zit er ook aan te denken om er bij te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Overigens dikke lineup in Wageningen met Stije, Rinse, Guigoo en TK07 dj's op 5 mei!
http://www.4en5meiwagenin(...)odia/Kabaal_Digitaal
Dan word t nog gezellig vanuit deze hoek.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om er bij te zijn.
Dat nummer lijkt gewoon te veel op t laatste album Maissouille, met het gebruik van die samples. Wel fijn hoor overigens, maar t viel me gewoon op.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Net een fijn plaatje van discogs gehaald:
[ afbeelding ]
Baal er wel een beetje van dat ik hem vorig jaar op het ZMK feest niet heb gehoord, stond toen ws buiten een beetje af te koelen
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Net een fijn plaatje van discogs gehaald:
[ afbeelding ]
Baal er wel een beetje van dat ik hem vorig jaar op het ZMK feest niet heb gehoord, stond toen ws buiten een beetje af te koelen
Ja, de lokatie is zeker kut, niet binnen roken, veel te duur. Maar goed, ik vind Narkotek wel erg nice.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Nosh het volgende:
Moet toegeven dat ik niet zo héél veel heb met Narkotek, plus locatie die echt oprecht kut is.
Micropoint & Mono-Anime though..
Lokatie is legaal, vergunning niet.quote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Vrijdag overdag is er idd wel leuke tekno in nijmegen, weet alleen niet of het nou legaal of illegaal is, dus check your network.
Nope, ik weet dat er dus ook nog goa is in de buurt van ruigoord (dat kan best op internet, die lui hebben t zelf op fucking hyves staan). En ik weet dat er ERGENS een multisystem is, maar geen idee waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef Nosh het volgende:
Tunnelrave was de vorige keer vrij matig, maar dat is toch niet het enige wat er gebeurd in 020 die nacht?
KUCHKUCHROCHELKUCH*pm*KUCHUCHEKCUYCHquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat er dus ook nog goa is in de buurt van ruigoord (dat kan best op internet, die lui hebben t zelf op fucking hyves staan). En ik weet dat er ERGENS een multisystem is, maar geen idee waar?
Check, hoe was t zaterdag trouwens nog?quote:
Tis dat ik afgelopen zaterdag al helemaal van het pad was in Ruigoord, anders was het wel een optie geweest. Ik zie in mijn geval wel waar ik beland donderdagavond. Denk dat ik uit veiligheidsoverwegingen thuis blijf die avond, want dat feest in nijmegen zou nog wel eens lang door kunnen gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat er dus ook nog goa is in de buurt van ruigoord (dat kan best op internet, die lui hebben t zelf op fucking hyves staan). En ik weet dat er ERGENS een multisystem is, maar geen idee waar?
Was uiteindelijk naar Multiplex in Leiden gegaan, stond TBS te rocken. Vier uur lang speedcore, claustrofobie en rookmachines, maar om vijf uur was iedereen weggejaagd, werd er opeens goed gedraaid en ging het tempo met een goede 50bpm omlaag en werd het nog best vroeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef defamai het volgende:
[..]
Check, hoe was t zaterdag trouwens nog?
Nee, echt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Dalliance het volgende:
In Waalhalla, Nijmegen wordt ook vaak tekno gedraaid. Tevens TVP!
Ook niet altijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Nosh het volgende:
Waalhalla is gewoon bekende, legale plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
als je t daarvan moet hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
de charme zijn van de teknowereld, de geheimzinnigheid.
Meh, in dit geval is de stadsnaam niet heel erg, aangezien het op wat andere semi-openbare fora ook staat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef TimKuik het volgende:
Daarom doe ik dat al niet, vind het al te ver om de stadsnaam te noemen. Kijk, op de dag zelf misschien maar niet al een paar dagen vantevoren.
Ben t wel met hem eens hoor.quote:
Dat klopt, en is ook helemaal correct. Alleen is het nu even niet de tijd om die locatie hier te noemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Dalliance het volgende:
De locatie waar ik naar refereerde is gewoon algemeen bekend en is zelfs opgenomen in het partijprogramma van GroenLinks en ook nog eens gesubsidieerd. Zijn gewoon vrijwilligers aan het werk.
Gelukkig, het was niet zozeer om jou te pesten, maar het is nu gewoon even net een beetje edgy om daar over te praten, aangezien er wat gerommel is met vergunningen enzo.quote:
ja was een goede avond.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Was uiteindelijk naar Multiplex in Leiden gegaan, stond TBS te rocken. Vier uur lang speedcore, claustrofobie en rookmachines, maar om vijf uur was iedereen weggejaagd, werd er opeens goed gedraaid en ging het tempo met een goede 50bpm omlaag en werd het nog best vroeg..
Steekpartij? Waar?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef defamai het volgende:
Had iemand trouwens nog wat meer gehoord over die steekpartij oid? Was allemaal heel vaag, maar wel errug fijn dat t gewoon door kon blijven gaan.
Keta is de nieuwe hip, andere drugs bestaan niet meerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:57 schreef defamai het volgende:
Ja, t was ook zo, ik was er vrij vroeg, er was een ambu, politie kwam langs, maar feestje kon gewoon doorgaan gelukkig.
En... waarom denkt iedereen altijd dat ik een ketapatient ben? Ik had hoogstens wat rubberen benen van de 4FMP.
Ja, ik. PM.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef M-Stinos het volgende:
hahaha
wat is 4FMP?
iemand btw info over schiedam/rotterdam oid vanavond?
Owjah, in welke omgeving was dat ookalweer? De panicline die je me op het stuurbaard feest gegeven hebt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef defamai het volgende:
Jup, ik was er. Geen voedselvergifting, wel nat. Erg nat.
T was wel vet, maar ik moet zeggen dat ik meer zin in deze zaterdag heb, zeker omdat het weer een stuk beter lijkt te worden.
voedselvergiftiging op n tekno,.. hoe kan dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef TimKuik het volgende:
Kick!
Iemand hier nog naar CC gegaan laatst weekend? Ik zelf was er niet bij ivm verjaardag maar 2 van de 3 mensen die ik gesproken heb hadden een voedselvergiftiging naderhand. Jullie geen last van gehad?
Jup, omgeving weet ik nog niet precies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Owjah, in welke omgeving was dat ookalweer? De panicline die je me op het stuurbaard feest gegeven hebt?
Krakervoedselquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Yorrit het volgende:
[..]
voedselvergiftiging op n tekno,.. hoe kan dat?
Klopt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Golden_Pauper het volgende:
counter culture heb ik helaas moeten missen, zou daar eigenlijk staan met het bedrijf waar ik werk om te zeefdrukken.
Laatste party was de slachthuis rave en de dag erop waalhalla dikke bazenpartys beide!
maarre dit weekend zijn er volgens mij wat buitenfeestjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Yorrit het volgende:
[..]
voedselvergiftiging op n tekno,.. hoe kan dat?
Mannen in blauw gezeik?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:21 schreef defamai het volgende:
Zo, maar even om de hoek gaan goa'en gisteren. Jammer dat om 5 uur alles moest kappen, nog lekker even bij t vuurtje gezeten en toen naar huis gelopen. GELOPEN JA
Jup, al viel het mee. Ze kwamen rond een uur 4 langs en vertelde de organisatie dat ze zich moesten houden aan de zelfde sluitingstijden voor de discotheken. Dus om 5 uur moest t geluid uit. Maar t was nog wel gezellig, was alleen nog net even iets te lang wakker naderhand.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mannen in blauw gezeik?
Ik was bij een ander illegaal feestje in het dorp en daar kwam de politie ook klagen..
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Jup, al viel het mee. Ze kwamen rond een uur 4 langs en vertelde de organisatie dat ze zich moesten houden aan de zelfde sluitingstijden voor de discotheken. Dus om 5 uur moest t geluid uit. Maar t was nog wel gezellig, was alleen nog net even iets te lang wakker naderhand.
Jup, ik vond t ook maar apart, maar dat is wat Rico tegen mij zei.quote:
Nee, was niet van Rilland, was Hilversum.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
De Rilland feestjes zijn dan ook legaal, dus ja dan is het niet zo raar dat ze zich aan het beleid van de gemeente moeten houden..
Was SVF in Hilversumquote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
De Rilland feestjes zijn dan ook legaal, dus ja dan is het niet zo raar dat ze zich aan het beleid van de gemeente moeten houden..
En, niet altijd he, vorige week in Willemstad. Maar dat was wel zo ontiegelijk kut om te vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ja, ik wil, ben nu vervoer aan het regelen. En met regelen bedoel ik tweehonderd man met auto's en bussen afbellen in de hoop dat er íemand gaat.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef juxtaposition het volgende:
Nog mensen die naar TeKnival gaan?
(En mij misschien kunnen PMmen over dingen die al bekend zijn?)
Easttek begint de 15de..?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef defamai het volgende:
Ik wil opzich ook wel gaan, maar ik ga iig niet naar de legale in Frankrijk, want die zuigt. Boom-off is ook wel een optie.
volgend weekend wordt ook bijzonder leuk met oa. exit23.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef defamai het volgende:
Rambambambam, dit weekend weer lekker getekno't met de belgische vrienden.
Klinkt erg nice!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
volgend weekend wordt ook bijzonder leuk met oa. exit23..
dit was het hollands hakke-uurtje, ergens op de zaterdagmiddag ofzo. spot me maar..
Liepen anders meeer dan genoeg Nederlanders, dus iemand die iemand kent moet vast wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:06 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Klinkt erg nice!
Ik herken ook echt 3 mensen in 1 filmpje![]()
en niemand verteld mij ietswhaha
Ah, jij gaat ook? Ik had het ook wel in de planning staan, overdag eerst ff naar Doel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
volgend weekend wordt ook bijzonder leuk met oa. exit23..
dit was het hollands hakke-uurtje, ergens op de zaterdagmiddag ofzo. spot me maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sehr gut! Maissoulle & Cardiakquote:
Omgquote:
+ TBS + Kierewiet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef MarsX het volgende:
In November is er weer Langweiligkeithttp://www.langweiligkeitfestival.com/ 12 en 13 november.
Linu up tot nu:
* Hyetal
* FFF
* Geiom
* Datassette
* eleven tigers
* AXiS & Trank
* Explicit
* Hellfurycockpenis
* S2N2O CUP
* King Pin
* Vexer
* bart hard
Geluid is TBS trouwens, dus dat is wel knallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef MarsX het volgende:
In November is er weer Langweiligkeithttp://www.langweiligkeitfestival.com/ 12 en 13 november.
Linu up tot nu:
* Hyetal
* FFF
* Geiom
* Datassette
* eleven tigers
* AXiS & Trank
* Explicit
* Hellfurycockpenis
* S2N2O CUP
* King Pin
* Vexer
* bart hard
Dat wil iedereen wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Nosh het volgende:
Ik zit per morgen in Berlijn voor een hele tijd, dus helaas. Maar als er iets in de trant van Heusden opeens door de wandelgangen klinkt, laat weten, want Berlijn - Utreg kost geen kuuuuut.
Noh, dat was inderdaad baasquote:
Ik wil terug naar Heusdenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:04 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Heusden
Alhoewel ik daar wel bijna dood ging van vocht tekort icm drugs
Als je zaterdag naar Nijmegen komt hoor je nog veel meer! Whoohoo, rambambambamquote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ik was ff bij de dam geweest Zaterdag, rond 22:30 uur stond winkelwagentje met tekno haha.
waren die toevallig ook bij couter culture?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef TimKuik het volgende:
Tijdens de Damslaap actie was er een Duits bandje met Atari Teenage Riot achtige invloeden, weet iemand welke band dit was? Ze traden op aan de achterkant van de Dam.
Dit kan geen toeval zijn, toevallig ging het laatst ook over die track op een niet nader te noemen forum...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Nosh het volgende:
Wehe, ik zit niet dáár. Te veel gedoe, en m'n info heb ik toch wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef defamai het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn, toevallig ging het laatst ook over die track op een niet nader te noemen forum...
Anyway:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal hier een setje wegzetten (Ludwig von Breakhoven)
Wellicht, doe eens specs geven?:Pquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wehe, ik zit niet dáár. Te veel gedoe, en m'n info heb ik toch wel.
Marre, iemand hier toevallig zin in een klein reisje volgende maand?.
Waar was je aanwazig? Zelf naar het vsje van wallfister geweest. Die heuvels op klimmen is echt niet te doen na een avondje freaken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef defamai het volgende:
Nosh, die van die videoflyer?
Dit weekend was trouwens ook wel weer erg gaaf, tering wat was ik wazig!
Ook, maar leuker nog:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef defamai het volgende:
Nosh, die van die videoflyer?
Dit weekend was trouwens ook wel weer erg gaaf, tering wat was ik wazig!
Hehe ik was naar rumoer. Toch eens een keertje naar de zelfde dingen gaan of daadwerkelijk meeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Waar was je aanwazig? Zelf naar het vsje van wallfister geweest. Die heuvels op klimmen is echt niet te doen na een avondje freaken.
Heldenpost.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef TimKuik het volgende:
http://www.ek23sound.org/temp/
Veel plezier iedereen!
quote:Ja ik wil godverdomme vanavond weg maar ik heb geen vervoer!Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ook, maar leuker nog:
[ afbeelding ]
pomtdomdom
quote:1 Neurotrope 013 Neurotrope 12''
1 Winprod 003 Winprod 12''
1 Le Systematek 01 Systematek 12''
1 Tekno Sucks 01 Tekno Sucks Records 12''
1 Rehkold 02 Rehkold Records 12''
1 Huppel 01 E.P. H uppel Records 12''
1 Champagne Survival KXstarter Records 12''
1 Untitled Komum Records 12''
1 Neurotrope 002 Neurotrope 12''
1 Untitled Neurotrope 12''
1 Omnitek 02 Omnicron Records 12''
1 Neurotrope 012 Neurotrope 12''
quote:Sweet, als je weer eens in nederland zit kom ik toch echt eens een keertje platen luisteren. Ben je met langweiligkeit hier?Op woensdag 27 oktober 2010 14:53 schreef Nosh het volgende:
Rec-order gaat me deze week heel blij maken:
[..]
Ja obv, maar "volgende week" is meer tiepwerk en is moeite, en tekno != moeitequote:Op donderdag 4 november 2010 18:14 schreef defamai het volgende:
Je weet dat dat pas volgend weekend is he
Hier was ik ook. Ben ik jou niet tegen gekomen dat ik me af vroeg waar ik je van kon?quote:
drie uur rondbanjeren door weilanden op zoek naar een feest dat alláng opgerold blijkt te zijn = moeite.quote:
LWK heeft dan weer wel een debiel goede line-up voor wat je betaald, en sowieso: LWK.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef defamai het volgende:
Wel godverdomme, iedereen lijkt wel naar langweiligkeit te gaan en ik wilde nu juist dit jaar een keer overslaan en naar tivoli.
Oeh die freeparty was ook vet. Heb ik nog keta lopen snuiven denkende dat het pep was, en dan telkens weer terug komen omdat je niet peppei genoeg bent. En maar omvallen bij de speakers. Volgende dag dus erachter gekomen dat het keta was. Dat ik er niet eerder op kwam.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:40 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Hehe, ik had in de eerste instantie niet eens zin om te gaan, maar een maatje van mij woont sinds kort in den haag (en hij ging er heen), en ik heb die dag er op een verjaardag in rotterdam, dus dan toch maar gaan
Zaal 3 is overigens dezelfde loods als waar de oud en nieuw freeparty was!
Godverdomme, wat een nacht was dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:40 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Zaal 3 is overigens dezelfde loods als waar de oud en nieuw freeparty was!
In Ossendrecht precies hetzelfde gehad. Bergje op de speakers, flinke lijn, shit blijkt keta te zijn en dan kijk je achterom en staan d'r twee blauwen plus lokaal dorpsvolk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oeh die freeparty was ook vet. Heb ik nog keta lopen snuiven denkende dat het pep was, en dan telkens weer terug komen omdat je niet peppei genoeg bent. En maar omvallen bij de speakers. Volgende dag dus erachter gekomen dat het keta was. Dat ik er niet eerder op kwam..
Onder die pijltjes rechtsboven een post. Dan krijg je icoontjes bij een mouseover voor pm, profiel, fobo en quote. Ook de edit knop zit daar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef defamai het volgende:
Waar zit die kanker quote knop in de nieuwe layout?
Ja, dat zie ik nu ik adblock heb uitgezet. Anyway, jij gaat dus ook naar Frea-X. Ben ik iig niet de enige :p. Maar nogmaals: wie gaat er dit weekend feesten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Onder die pijltjes rechtsboven een post. Dan krijg je icoontjes bij een mouseover voor pm, profiel, fobo en quote. Ook de edit knop zit daar.
Chosen Few staat dit weekend in een kelder hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:16 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu ik adblock heb uitgezet. Anyway, jij gaat dus ook naar Frea-X. Ben ik iig niet de enige :p. Maar nogmaals: wie gaat er dit weekend feesten?
Met z'n allen gezellig freaken bij ZMK de 27e of volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef defamai het volgende:
Misschien toch eens tijd om wat mensen te meeten. .
Ja, ZMK stond bij mij ook in de planning, maar niemand gaat morgen dus? Watjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Met z'n allen gezellig freaken bij ZMK de 27e of volgende week vrijdag
Ja, dat had ik dus vorige keer ook, 'hej, dat is toevallig, ik ken ook iemand uit Utrecht die toevallig ook in Duitsland zit nu, Nosh!' 'Wie?'quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef Nosh het volgende:
kleine hint jongens: meeten werkt niet zonder kortetermijnsgeheugen, motoriek of diepte-perspectief.
in Rilland bij Rumoer/KNLKT/Exit23 nog aan te veel mensen lopen vragen of zij toevallig 'defamai' kenden, en dan moeten uitleggen dat het een internet-ding is..
Ja ikkequote:Op maandag 8 november 2010 08:31 schreef TimKuik het volgende:
Gaat er iemand nog naar FREAX dit weekend?
[ afbeelding ]
Ik heb een vriend die aan de gang gaat hiermeequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
dit interview
welk feestje heeft de eerste plaat met samples???
Nais, we horen wel wanneer het af isquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die aan de gang gaat hiermee
Nice, ben benieuwd. Prachtig interview.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die aan de gang gaat hiermee
Oeh nog een Fok!er op freaX.quote:
Ik weet uit ervaring dat dat niet werkt :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef badtripbob het volgende:
Oeh nog een Fok!er op freaX.!
Doen we nog een meet ff of gewoon op goed geluk mensen tegen komen?.
Nadeel van frenchcore en de bekende namen die erin staan. De eerste freaX zag je een 2deling tussen de speakerfreakers vooraan en hakkende gabbers/luck13-terroristen en zo achteraan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dat niet werkt :p
Ik ben alleen wel een beetje bang voor de sfeer daar eigenlijk. Het valt tegelijk met Langweiligkeit, dus t zal wel erg veel harries aantrekken.
Jup, ik wist dat je zou komen maar volgens mij wist ik niet hoe jij eruit zag jij wel van mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef defamai het volgende:
Erhm, was dat met mat weasel? In die legale keet?
dat maakte die eerste freax juist zo vet. totaal geen gedoe, twee subculturen die stiekem veel meer overeen met elkaar hebben dan beiden ooit toe zullen geven, lekker belangrijk ook of je ieder weekend ondergronds gaat of in één of andere veehal staat te stampen. recalcitrant zijn we allemaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nadeel van frenchcore en de bekende namen die erin staan. De eerste freaX zag je een 2deling tussen de speakerfreakers vooraan en hakkende gabbers/luck13-terroristen en zo achteraan.
Jou kwam ik bij toeval tegen toch in den haag toen?
Oh, je hebt een nieuwe account, dan klopt t ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jup, ik wist dat je zou komen maar volgens mij wist ik niet hoe jij eruit zag jij wel van mij.
Inderdaad, op tekno zo veel soorten mensen, en gewoon respect voor elkaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:17 schreef defamai het volgende:
[..]
Oh, je hebt een nieuwe account, dan klopt t ja!
Mja Nosh, maar ik denk nu wel dat de zombies zwaar in de minderheid zullen zijn ivm langweiligkeit. En op normale feestjes heb je dat natuurlijk ook al wel, die menging van subculturen, dat vind ik juist ook zo gaaf. Zaterdag nog staan babbelen met de grootste crusties maar ook met gabbers.
Toch vind ik meestal dat dat wel goed wordt opgelost, die lui gewoon met zn allen wegkijken, of subtiel wegsturen. Ze zijn meestal toch in de minderheid, en ze weten ook wel dat ze niet te ver kunnen gaan, maar gokken er gewoon op dat de politie toch niet wordt gebeld.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
dat maakte die eerste freax juist zo vet. totaal geen gedoe, twee subculturen die stiekem veel meer overeen met elkaar hebben dan beiden ooit toe zullen geven, lekker belangrijk ook of je ieder weekend ondergronds gaat of in één of andere veehal staat te stampen. recalcitrant zijn we allemaal.
heb het één keer goed fout zien gaan in de Lucky 13, kraakpandje in Utreg, maar dat was omdat een stel kale vandalen opgefokt kwamen doen. dan kan je het natuurlijk krijgen ook..
Jup, afgelopen zaterdag was er ook een klein meningsverschil tussen twee gasten, waar vervolgens een stel MDMAsletjes (zoals ik zelf) tussen gaat staan en de boel gaan lopen knuffelen, waardoor het allemaal prima gaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 02:15 schreef badtripbob het volgende:
Ja gelukkig is er zelden troubles op tekno, maar het mooie is dat de partypeople gewoon ze kunnen wegsturen. Geen geweld nodig..
Met nieuwjaar in groningen toen meegemaakt dat een gast werd geëscorteerd door een groep. Van het terrein af en verder niks meer van gehoord.!
Hoe laat was je van plan te gaan? Met de trein ook? Anders kunnen we misschien samen die kant uit. Ik ga met nog een maat of 5.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dat niet werkt :p
Ik ben alleen wel een beetje bang voor de sfeer daar eigenlijk. Het valt tegelijk met Langweiligkeit, dus t zal wel erg veel harries aantrekken.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:36 schreef TimKuik het volgende:
Gelukkig had ik al een kaartje, jammer Def.
Ik ga denk ik wel, mits er nog niets bezig is. Niet gestopt dus.quote:Weet niet of ik nog naar een after ga.
Ik heb hier alleen iemand die nog tickets over heeft voor LWK!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef defamai het volgende:
Als er nou een after is, of je ziet daar iemand die een kaartje over heeft, sms me dan even Tim
Ja TBS is iig in den haagquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Nosh het volgende:
Geloof dat TBS sowieso plannen had voor iets na LWK?
Wilko draait echt goed. Ken hem van waterfront.quote:Vanavond Dissolvement (Duracell) op Tekno Ost-system in Dresden
ow dan ik hou de oortjes open vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Nosh het volgende:
Geloof dat TBS sowieso plannen had voor iets na LWK?
Hoorde net wel dat het legaal is. Maar dan zullen ze vast nog wel erna ergens doorgaan. Ga waarschijnlijk ook wel naar den haag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ow dan ik hou de oortjes open vanavond
ow ja lwk isgewoon legaal.. tot 4.. was er gister ook,.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoorde net wel dat het legaal is. Maar dan zullen ze vast nog wel erna ergens doorgaan. Ga waarschijnlijk ook wel naar den haag.
En ach een kierewiet+tbs legale after is ook niet selcht toch, zeker als ze nog wel ff door kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ow ja lwk isgewoon legaal.. tot 4.. was er gister ook,.
mn interesse werd vooral gewekt door 'iets na lwk'
alleen vrees ik van niet.. er staat 3 torens aan speaker plus aanverwante apparatuur en deco.. dat is n bitch om af te breken, en als je dan nog ergens anders die speakers weer moet neerknallen.. kun je in de loop van de ochtend pas weer beginnen.. niet dat dat n onoverkomelijk gegeven is
ZMK over 2 weken, ga je ook?quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef badtripbob het volgende:
FreaX was tof.. Jammer dat er geen after meer was...
ZMK hardcorequote:Op maandag 15 november 2010 01:51 schreef Nosh het volgende:
HNR..
Vorig jaar nog een keer Leviathan zien draaien op één van hun feestjes. Heerlijk als er ook ruimte is voor een goede set early. ZMK heeft daar ook een handje van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |