Helaas wel, we hadden net beide inboedels bij elkaar gegooid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ah ok, suc6! Is het veel slepen of valt dat wel mee?
Rinsequote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef defamai het volgende:
Overigens, ik hou niet van feestjes die zo groots en legaal opgezet zijn als dit soort dingen. Maar toch...
Rinse! Dat is toch wel een soort van oldskool held van eigen bodem!
http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno
[ afbeelding ]
Ik was er! Kut dat de mannen in blauw een groot deel van het soundsystem in beslag hebben genomen. Ook nog een boete gekregen omdat ik geen treinkaartje had op de terugweg (wat eigenlijk best dom van mezelf was)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Nosh het volgende:
Iedereen is bij deze uitgenodigd voor een feestje in Nieuwegein, kraakbenefiet voor de utregse kraakscene. Pre'en en crashen kan eventueel hier.
Que? Zelfde pand als vanavond?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik was er! Kut dat de mannen in blauw een groot deel van het soundsystem in beslag hebben genomen. Ook nog een boete gekregen omdat ik geen treinkaartje had op de terugweg (wat eigenlijk best dom van mezelf was).
Vanavond? Ik was gister in Nieuwegein. ik begrijp je vraag niet helemaal denk ikquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
"ik kan me niet voorstellen dat iemand n illegaal feest zou geven"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
"ik kan me niet voorstellen dat iemand n illegaal feest zou geven"
Ik hoop het ook inderdaadquote:
Die staan het hele weekend hard te gaan bij een freepartyquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
"De rol van alcohol word ook erg onderschat. Mijn kinderen gaan ook wel eens uit en dan gaan ze bij vrienden Monopoly spelen of Risken en dan drinken ze misschien 2 biertjes maar vaak ook niks."_!
Rinsequote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef defamai het volgende:
Overigens, ik hou niet van feestjes die zo groots en legaal opgezet zijn als dit soort dingen. Maar toch...
Rinse! Dat is toch wel een soort van oldskool held van eigen bodem!
http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |