Nope, ik weet dat er dus ook nog goa is in de buurt van ruigoord (dat kan best op internet, die lui hebben t zelf op fucking hyves staan). En ik weet dat er ERGENS een multisystem is, maar geen idee waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef Nosh het volgende:
Tunnelrave was de vorige keer vrij matig, maar dat is toch niet het enige wat er gebeurd in 020 die nacht?
KUCHKUCHROCHELKUCH*pm*KUCHUCHEKCUYCHquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat er dus ook nog goa is in de buurt van ruigoord (dat kan best op internet, die lui hebben t zelf op fucking hyves staan). En ik weet dat er ERGENS een multisystem is, maar geen idee waar?
Check, hoe was t zaterdag trouwens nog?quote:
Tis dat ik afgelopen zaterdag al helemaal van het pad was in Ruigoord, anders was het wel een optie geweest. Ik zie in mijn geval wel waar ik beland donderdagavond. Denk dat ik uit veiligheidsoverwegingen thuis blijf die avond, want dat feest in nijmegen zou nog wel eens lang door kunnen gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat er dus ook nog goa is in de buurt van ruigoord (dat kan best op internet, die lui hebben t zelf op fucking hyves staan). En ik weet dat er ERGENS een multisystem is, maar geen idee waar?
Was uiteindelijk naar Multiplex in Leiden gegaan, stond TBS te rocken. Vier uur lang speedcore, claustrofobie en rookmachines, maar om vijf uur was iedereen weggejaagd, werd er opeens goed gedraaid en ging het tempo met een goede 50bpm omlaag en werd het nog best vroeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef defamai het volgende:
[..]
Check, hoe was t zaterdag trouwens nog?
Nee, echt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Dalliance het volgende:
In Waalhalla, Nijmegen wordt ook vaak tekno gedraaid. Tevens TVP!
Ook niet altijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Nosh het volgende:
Waalhalla is gewoon bekende, legale plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
als je t daarvan moet hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
de charme zijn van de teknowereld, de geheimzinnigheid.
Meh, in dit geval is de stadsnaam niet heel erg, aangezien het op wat andere semi-openbare fora ook staat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef TimKuik het volgende:
Daarom doe ik dat al niet, vind het al te ver om de stadsnaam te noemen. Kijk, op de dag zelf misschien maar niet al een paar dagen vantevoren.
Ben t wel met hem eens hoor.quote:
Dat klopt, en is ook helemaal correct. Alleen is het nu even niet de tijd om die locatie hier te noemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Dalliance het volgende:
De locatie waar ik naar refereerde is gewoon algemeen bekend en is zelfs opgenomen in het partijprogramma van GroenLinks en ook nog eens gesubsidieerd. Zijn gewoon vrijwilligers aan het werk.
Gelukkig, het was niet zozeer om jou te pesten, maar het is nu gewoon even net een beetje edgy om daar over te praten, aangezien er wat gerommel is met vergunningen enzo.quote:
ja was een goede avond.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Was uiteindelijk naar Multiplex in Leiden gegaan, stond TBS te rocken. Vier uur lang speedcore, claustrofobie en rookmachines, maar om vijf uur was iedereen weggejaagd, werd er opeens goed gedraaid en ging het tempo met een goede 50bpm omlaag en werd het nog best vroeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |