Je hebt zo een PM'etje, want ik heb geen access meer tot AOA :pquote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Tja, heb nu 3 verschillende labels gehad, zone-33, arkanoid en lettek, en steeds zitten er wel nummers tussen die er enigzins op lijken kwa glitches, maar geen van allen hebben ze dat piano riedeltje.. Ik wil deze plaat namelijk echt graag hebben
Heb overigens geen toegang tot dat belgische forum, moet dat maar eens fixen een deze dagen..
Jup, ben ik ook zeker bij!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Overigens dikke lineup in Wageningen met Stije, Rinse, Guigoo en TK07 dj's op 5 mei!
http://www.4en5meiwagenin(...)odia/Kabaal_Digitaal
Ach, er zijn wel meer leuke feestjes binnenkort, paar hele gave multisystems.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef M-Stinos het volgende:
zit echt te balen dat ik dat moet missen.
"I can't get any louder!"quote:Op woensdag 21 april 2010 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wageningen indd, was vorig jaar tof, mochipet
After is sowieso wel te regelen, ik ken wat mensen daar en ik heb al te horen gekregen dat er iets is.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopen dat narkotek guigoo niet gaat draaien voordat ik de laatste trein kan halen, alhoewel ik misschien afterparty + slaapplek kan regelen
guigoo is van negen tot tien, en afteren is een must. in die volgorde.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopen dat narkotek guigoo niet gaat draaien voordat ik de laatste trein kan halen, alhoewel ik misschien afterparty + slaapplek kan regelen
Zit er ook aan te denken om er bij te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Overigens dikke lineup in Wageningen met Stije, Rinse, Guigoo en TK07 dj's op 5 mei!
http://www.4en5meiwagenin(...)odia/Kabaal_Digitaal
Dan word t nog gezellig vanuit deze hoek.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om er bij te zijn.
Dat nummer lijkt gewoon te veel op t laatste album Maissouille, met het gebruik van die samples. Wel fijn hoor overigens, maar t viel me gewoon op.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Net een fijn plaatje van discogs gehaald:
[ afbeelding ]
Baal er wel een beetje van dat ik hem vorig jaar op het ZMK feest niet heb gehoord, stond toen ws buiten een beetje af te koelen
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Net een fijn plaatje van discogs gehaald:
[ afbeelding ]
Baal er wel een beetje van dat ik hem vorig jaar op het ZMK feest niet heb gehoord, stond toen ws buiten een beetje af te koelen
Ja, de lokatie is zeker kut, niet binnen roken, veel te duur. Maar goed, ik vind Narkotek wel erg nice.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Nosh het volgende:
Moet toegeven dat ik niet zo héél veel heb met Narkotek, plus locatie die echt oprecht kut is.
Micropoint & Mono-Anime though..
Lokatie is legaal, vergunning niet.quote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Vrijdag overdag is er idd wel leuke tekno in nijmegen, weet alleen niet of het nou legaal of illegaal is, dus check your network.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |