Ik was niet in Nijmegen helaas..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef de.flow het volgende:
tvp
waren er nog gasten in nijmegen dit weekend?
Nope, gewoon huur, wat oorspronkelijk dus ook de bedoeling was. Ik woon nu namelijk officieel samen enzo, en hoewel ik nog steeds wel actief blijf in de beweging wil ik het wel wat rustiger aan gaan doen. Maar natuurlijk wel makkelijk om samen te reizen naar feestjes voortaan ^_^.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef TimKuik het volgende:
Hey Defamai, huisje in Hilversum? Ik woon in Hilversum. Welk pand zit je? Weggeefwinkel, Juliana, of zit je in 't oude pand van Rinse?
[..]
Ik was niet in Nijmegen helaas..
Aight, jah ik ken ook wel wat meer gasten hier in de buurt die wel houden van een feestje. Heb je toevallig een auto?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, gewoon huur, wat oorspronkelijk dus ook de bedoeling was. Ik woon nu namelijk officieel samen enzo, en hoewel ik nog steeds wel actief blijf in de beweging wil ik het wel wat rustiger aan gaan doen. Maar natuurlijk wel makkelijk om samen te reizen naar feestjes voortaan ^_^.
Jazeker, nouja. Mijn vriendin heeft een ouwe Saab, maar die staat ook tot mijn beschikking.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Aight, jah ik ken ook wel wat meer gasten hier in de buurt die wel houden van een feestje. Heb je toevallig een auto?
Ah ok, jah ik heb ook wel een auto tot mijn beschikking maar heb geen rijbewijs zelf. Maar is misschien wel leuk om idd een keer te carpoolen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef defamai het volgende:
[..]
Jazeker, nouja. Mijn vriendin heeft een ouwe Saab, maar die staat ook tot mijn beschikking.
Zit een beetje te twijfelen, was daar 2 weken geleden ook (D&B en een heel klein beetje Tekno) maar ben nogal geldloos :/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef defamai het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een flyertje voor legaal in Gouda, wie gaan er?
Ja, zag het op de flyer. Maarja, entree is vanavond 4 euro, daar kan ik zelfs niet moeilijk over doen, en het is wel puur tekno.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:07 schreef terror623 het volgende:
[..]
Zit een beetje te twijfelen, was daar 2 weken geleden ook (D&B en een heel klein beetje Tekno) maar ben nogal geldloos :/
Deur sluit trouwens om 1 uur daar, maar met wat geluk kan je later nog binnen komen (wij wel toen)
Klopt, maar wat dat betreft heb ik altijd wel geluk, aangezien ik niet drink en me prima vermaak met wat pep, 4fmp, 2cb, misschien wat lachgas, oid en een flesje water de hele avond. Ja, roken is kut, maar goed. Ik heb gewoon even behoefte aan een feestje en even naar de klote te gaan, aangezien ik even weg wil uit huis. (Ruzie met het vrouwtje, dat soort shit).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:11 schreef terror623 het volgende:
geh, betalen voor tekno, ben ik niet meer gewend hoorVroeger wel is naar betaalde tekno feestjes gegaan, maar das lang geleden. Nadeel is trouwens dat bier hier ook wat duurder is (dacht tussen de 1,50 en 2,20) en je niet overal mag roken
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef defamai het volgende:
Fuck ja. Ik heb een Korg Padkontrol, CHAOS.
Verhuizenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nice!
Mensen nog plannen voor zaterdag? Denk dat ik richting Brabant ga reizen, maar alles staat nog open. Enigzins.
Whut hapened? Ik dacht dat je net gesettled wasquote:
Dit weekend ga ik naar Hilversum, na net een maandje ergens anders gewoond te hebben. Maar daar blijf ik dan ook wel een tijdje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Whut hapened? Ik dacht dat je net gesettled was?
Ah ok, suc6! Is het veel slepen of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:02 schreef defamai het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik naar Hilversum, na net een maandje ergens anders gewoond te hebben. Maar daar blijf ik dan ook wel een tijdje.
Helaas wel, we hadden net beide inboedels bij elkaar gegooid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ah ok, suc6! Is het veel slepen of valt dat wel mee?
Rinsequote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef defamai het volgende:
Overigens, ik hou niet van feestjes die zo groots en legaal opgezet zijn als dit soort dingen. Maar toch...
Rinse! Dat is toch wel een soort van oldskool held van eigen bodem!
http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno
[ afbeelding ]
Ik was er! Kut dat de mannen in blauw een groot deel van het soundsystem in beslag hebben genomen. Ook nog een boete gekregen omdat ik geen treinkaartje had op de terugweg (wat eigenlijk best dom van mezelf was)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Nosh het volgende:
Iedereen is bij deze uitgenodigd voor een feestje in Nieuwegein, kraakbenefiet voor de utregse kraakscene. Pre'en en crashen kan eventueel hier.
Que? Zelfde pand als vanavond?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik was er! Kut dat de mannen in blauw een groot deel van het soundsystem in beslag hebben genomen. Ook nog een boete gekregen omdat ik geen treinkaartje had op de terugweg (wat eigenlijk best dom van mezelf was).
Vanavond? Ik was gister in Nieuwegein. ik begrijp je vraag niet helemaal denk ikquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
"ik kan me niet voorstellen dat iemand n illegaal feest zou geven"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Yorrit het volgende:
"ik kan me niet voorstellen dat iemand n illegaal feest zou geven"
Ik hoop het ook inderdaadquote:
Die staan het hele weekend hard te gaan bij een freepartyquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
"De rol van alcohol word ook erg onderschat. Mijn kinderen gaan ook wel eens uit en dan gaan ze bij vrienden Monopoly spelen of Risken en dan drinken ze misschien 2 biertjes maar vaak ook niks."_!
Rinsequote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef defamai het volgende:
Overigens, ik hou niet van feestjes die zo groots en legaal opgezet zijn als dit soort dingen. Maar toch...
Rinse! Dat is toch wel een soort van oldskool held van eigen bodem!
http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno
[ afbeelding ]
Jah hij had in 't ziekenhuis gelegen hoorde ik van z'n vriendin, klaplong en 3 liter bloed achter z'n longen.. Had niet langer geduurd of hij had het loodje gelegdquote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef defamai het volgende:
Anders kom je Rinse gewoon tegen op t station van de week
Geen idee, want hij ik passeerde hem alleen, niet met hm staan praten verder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah hij had in 't ziekenhuis gelegen hoorde ik van z'n vriendin, klaplong en 3 liter bloed achter z'n longen.. Had niet langer geduurd of hij had het loodje gelegd. Ben blij dat t weer beter gaat met 'm. Weet je of ie nog op bevrijdingsfestival in wageningen gaat draaien, of is dat nog niet zeker?
Niet geweest, maar hoorde dat ze daar lekker bezig zijn, wordt bijna wekelijks.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:31 schreef TimKuik het volgende:
Gaat er iemand vanaaf naar Nieuwegein? (ik ga niet maar een maatje van mij gaat draaien)
Klinkt als een een true teknokrakertquote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef Nosh het volgende:
tunnelrave vond ik pas leuk toen ze bij HNR hardcore gingen knallen rond vijf daarvoor wáááááy te hard van de kaart, multi-usen voordat je uberhaupt d'rbent was geen goed idee. schijnt dit jaar weer te zijn, maar ik pass op voorhand al want bluh.
Mja, vrienden van me waren er ook, dat was dus ook een van de feestjes waar ik van af wist. En die lui van NMNH doen ook wat blijkbaar in Amsterdam.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef Nosh het volgende:
tunnelrave vond ik pas leuk toen ze bij HNR hardcore gingen knallen rond vijf daarvoor wáááááy te hard van de kaart, multi-usen voordat je uberhaupt d'rbent was geen goed idee. schijnt dit jaar weer te zijn, maar ik pass op voorhand al want bluh.
idd, jezus christus. nooit nooit nooit meer wakker worden in het vondelpark, tijdens de kindervrijmarkt.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:19 schreef Yorrit het volgende:
als je iets in damsko gaat doen: zorg iig dat je de volgende dag NIET door t centrum heeft hoeft
Sowieso Koninginedag in 't centrum van Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
idd, jezus christus. nooit nooit nooit meer wakker worden in het vondelpark, tijdens de kindervrijmarkt.
Ach jah, het blijft internet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef defamai het volgende:
PS. De eerste "alle krakers moeten dood" post is al weer geweest, en weggehaald
Tja, heb nu 3 verschillende labels gehad, zone-33, arkanoid en lettek, en steeds zitten er wel nummers tussen die er enigzins op lijken kwa glitches, maar geen van allen hebben ze dat piano riedeltje.. Ik wil deze plaat namelijk echt graag hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef defamai het volgende:
Ja, kut, die ken ik dus wel, volgens mij is ie gereleased op lettek. Maar ik ben niet 100% zeker. Probeer even op dat ene belgische forum anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |