Als je zaterdag naar Nijmegen komt hoor je nog veel meer! Whoohoo, rambambambamquote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ik was ff bij de dam geweest Zaterdag, rond 22:30 uur stond winkelwagentje met tekno haha.
waren die toevallig ook bij couter culture?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef TimKuik het volgende:
Tijdens de Damslaap actie was er een Duits bandje met Atari Teenage Riot achtige invloeden, weet iemand welke band dit was? Ze traden op aan de achterkant van de Dam.
Dit kan geen toeval zijn, toevallig ging het laatst ook over die track op een niet nader te noemen forum...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Nosh het volgende:
Wehe, ik zit niet dáár. Te veel gedoe, en m'n info heb ik toch wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef defamai het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn, toevallig ging het laatst ook over die track op een niet nader te noemen forum...
Anyway:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal hier een setje wegzetten (Ludwig von Breakhoven)
Wellicht, doe eens specs geven?:Pquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wehe, ik zit niet dáár. Te veel gedoe, en m'n info heb ik toch wel.
Marre, iemand hier toevallig zin in een klein reisje volgende maand?.
Waar was je aanwazig? Zelf naar het vsje van wallfister geweest. Die heuvels op klimmen is echt niet te doen na een avondje freaken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef defamai het volgende:
Nosh, die van die videoflyer?
Dit weekend was trouwens ook wel weer erg gaaf, tering wat was ik wazig!
Ook, maar leuker nog:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef defamai het volgende:
Nosh, die van die videoflyer?
Dit weekend was trouwens ook wel weer erg gaaf, tering wat was ik wazig!
Hehe ik was naar rumoer. Toch eens een keertje naar de zelfde dingen gaan of daadwerkelijk meeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Waar was je aanwazig? Zelf naar het vsje van wallfister geweest. Die heuvels op klimmen is echt niet te doen na een avondje freaken.
Heldenpost.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef TimKuik het volgende:
http://www.ek23sound.org/temp/
Veel plezier iedereen!
quote:Ja ik wil godverdomme vanavond weg maar ik heb geen vervoer!Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ook, maar leuker nog:
[ afbeelding ]
pomtdomdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |