quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Yorrit het volgende:
[..]
voedselvergiftiging op n tekno,.. hoe kan dat?
Mannen in blauw gezeik?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:21 schreef defamai het volgende:
Zo, maar even om de hoek gaan goa'en gisteren. Jammer dat om 5 uur alles moest kappen, nog lekker even bij t vuurtje gezeten en toen naar huis gelopen. GELOPEN JA
Jup, al viel het mee. Ze kwamen rond een uur 4 langs en vertelde de organisatie dat ze zich moesten houden aan de zelfde sluitingstijden voor de discotheken. Dus om 5 uur moest t geluid uit. Maar t was nog wel gezellig, was alleen nog net even iets te lang wakker naderhand.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mannen in blauw gezeik?
Ik was bij een ander illegaal feestje in het dorp en daar kwam de politie ook klagen..
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Jup, al viel het mee. Ze kwamen rond een uur 4 langs en vertelde de organisatie dat ze zich moesten houden aan de zelfde sluitingstijden voor de discotheken. Dus om 5 uur moest t geluid uit. Maar t was nog wel gezellig, was alleen nog net even iets te lang wakker naderhand.
Jup, ik vond t ook maar apart, maar dat is wat Rico tegen mij zei.quote:
Nee, was niet van Rilland, was Hilversum.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
De Rilland feestjes zijn dan ook legaal, dus ja dan is het niet zo raar dat ze zich aan het beleid van de gemeente moeten houden..
Was SVF in Hilversumquote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
De Rilland feestjes zijn dan ook legaal, dus ja dan is het niet zo raar dat ze zich aan het beleid van de gemeente moeten houden..
En, niet altijd he, vorige week in Willemstad. Maar dat was wel zo ontiegelijk kut om te vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ja, ik wil, ben nu vervoer aan het regelen. En met regelen bedoel ik tweehonderd man met auto's en bussen afbellen in de hoop dat er íemand gaat.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef juxtaposition het volgende:
Nog mensen die naar TeKnival gaan?
(En mij misschien kunnen PMmen over dingen die al bekend zijn?)
Easttek begint de 15de..?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef defamai het volgende:
Ik wil opzich ook wel gaan, maar ik ga iig niet naar de legale in Frankrijk, want die zuigt. Boom-off is ook wel een optie.
volgend weekend wordt ook bijzonder leuk met oa. exit23.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef defamai het volgende:
Rambambambam, dit weekend weer lekker getekno't met de belgische vrienden.
Klinkt erg nice!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
volgend weekend wordt ook bijzonder leuk met oa. exit23..
dit was het hollands hakke-uurtje, ergens op de zaterdagmiddag ofzo. spot me maar..
Liepen anders meeer dan genoeg Nederlanders, dus iemand die iemand kent moet vast wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:06 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Klinkt erg nice!
Ik herken ook echt 3 mensen in 1 filmpje![]()
en niemand verteld mij ietswhaha
Ah, jij gaat ook? Ik had het ook wel in de planning staan, overdag eerst ff naar Doel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
volgend weekend wordt ook bijzonder leuk met oa. exit23..
dit was het hollands hakke-uurtje, ergens op de zaterdagmiddag ofzo. spot me maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sehr gut! Maissoulle & Cardiakquote:
Omgquote:
+ TBS + Kierewiet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef MarsX het volgende:
In November is er weer Langweiligkeithttp://www.langweiligkeitfestival.com/ 12 en 13 november.
Linu up tot nu:
* Hyetal
* FFF
* Geiom
* Datassette
* eleven tigers
* AXiS & Trank
* Explicit
* Hellfurycockpenis
* S2N2O CUP
* King Pin
* Vexer
* bart hard
Geluid is TBS trouwens, dus dat is wel knallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef MarsX het volgende:
In November is er weer Langweiligkeithttp://www.langweiligkeitfestival.com/ 12 en 13 november.
Linu up tot nu:
* Hyetal
* FFF
* Geiom
* Datassette
* eleven tigers
* AXiS & Trank
* Explicit
* Hellfurycockpenis
* S2N2O CUP
* King Pin
* Vexer
* bart hard
Dat wil iedereen wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Nosh het volgende:
Ik zit per morgen in Berlijn voor een hele tijd, dus helaas. Maar als er iets in de trant van Heusden opeens door de wandelgangen klinkt, laat weten, want Berlijn - Utreg kost geen kuuuuut.
Noh, dat was inderdaad baasquote:
Ik wil terug naar Heusdenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:04 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Heusden
Alhoewel ik daar wel bijna dood ging van vocht tekort icm drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |