Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Gelukkig maar! Je hebt vast vanochtend een overhemd aangedaan waar de mouwen al van waren opgestroopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben een eckte Rotterdammer dus ik voelde me geroepen.
Dat hangt van je vaste telefoon-provider af. Maar alleen omdat Schiedam 010 heeft, is het nog geen Rotterdam.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:28 schreef SingleCoil het volgende:
On-topic: je kunt toch aan je telno zien of je in 010 woont?
Nee, Schiedam is een deel van Rotterdam omdat het onderdeel is van de grootstedelijke agglomeratie Rotterdam.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt van je vaste telefoon-provider af. Maar alleen omdat Schiedam 010 heeft, is het nog geen Rotterdam.
In 020 hoort zelfs Almere bij de grootstedelijke agglomeratie. Als we dat hier op een dergelijke schaal zouden doen, dan moeten we even Delft en Den Haag bij "groot Rotterdam" betrekken.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, Schiedam is een deel van Rotterdam omdat het onderdeel is van de grootstedelijke agglomeratie Rotterdam.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef junkiexp het volgende:
Dadelijk verstandskiezen laten trekken
Delft hoort meen ik bij Den Haagquote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In 020 hoort zelfs Almere bij de grootstedelijke agglomeratie. Als we dat hier op een dergelijke schaal zouden doen, dan moeten we even Delft en Den Haag bij "groot Rotterdam" betrekken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:15 schreef o.us het volgende:
Als Rotterdam alle voorsteden annexeert als Schiedam, Barendrecht, Ridderkerk, Capelle, Spijkenisse, Maassluis Berkel-Rodenrijs etc dan zou Rotterdam in 1 klap 1,3 miljoen inwoners hebben. Al die voorsteden stellen toch niets voor.
Oja, en ik woon overleef in Carnisselande btw.
4 verdovingen, en de bovenste verstandskiezen zijn er nu uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]wat zul jij straks uit je bek meuren
![]()
De hond van mn ouders was drie dagen verliefd op mn broertje door die putluchtHij had ze allemaal onder volledige narcose laten weghalen. Wassie er in 1x van af, en geen geklier met verdovingen en wat dan ook.
Dan annexeren wij heel ZH gewoonquote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In 020 hoort zelfs Almere bij de grootstedelijke agglomeratie. Als we dat hier op een dergelijke schaal zouden doen, dan moeten we even Delft en Den Haag bij "groot Rotterdam" betrekken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
Weduwe Joustra natuurlijk, niks Sonnema.
quote:Sonnema Berenburg is een Friese kruidenbitter, die in 1860 is bedacht door Fedde Sonnema uit Dokkum. De naam wordt slechts met één e geschreven, omdat Sonnema niet de rechten had de naam Beerenburg, die kwam van de ontdekker Hendrik Beerenburg, te gebruiken. (Deze rechten liggen bij distilleerderij Weduwe Joustra). Het recept is nog steeds geheim.
Distilleerderij F.J. Sonnema heeft een bezoekerscentrum in Bolsward.
vuile kinderhaatsterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef Isegrim het volgende:
Daar hebben kinderen wel meer last van.
Wat een onzin. Omdat ik bij een CUL-meet in een restaurant vraag of men kinderen gaat meenemen? Of om een andere reden?quote:
Cul Meet? sorry wacht ik weet niks van een meet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat ik bij een CUL-meet in een restaurant vraag of men kinderen gaat meenemen? Of om een andere reden?
Ik kan erg goed overweg met kinderen. Ik hoef ze alleen zelf niet te hebben.
Dacht dat je dat misschien gelezen had. Ze hadden het over een kind dat meeging en ik was bang dat het een soort verkapte OUD-meet zou worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Cul Meet? sorry wacht ik weet niks van een meet.
Ah.quote:Gewoon div. post in het verleden hier.
We kunnen TJ ook grillenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dacht dat je dat misschien gelezen had. Ze hadden het over een kind dat meeging en ik was bang dat het een soort verkapte OUD-meet zou worden.
[..]
Ah.Ik maak wel eens flauwe geintjes, maar ik kan prima met kinderen. Ik val alleen niet in katzwijm bij het zien van een baby en ik hou er ook niet van om te lijden onder andermans gebrek aan opvoedingscapaciteiten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ohw trachitol vind ik altijd wel prettig. Strepsils zijn gewoon snoepjes...
Drambuie of een kruidenthee met een scheut sonnema dr door oude jenever werkt ook wel
Of een soort halve embryo's die enkel X of Y chromosomen bevatten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hooguit placenta's, van kippen bijvoorbeeld...
Ik slik geen eicellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of een soort halve embryo's die enkel X of Y chromosomen bevatten.
Ja, dat zeg je toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eicellen bevatten enkel X chromosomen
Sorry..............je wil honger lijden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We kunnen TJ ook grillenDan krijg je een soort spare-ribs
Gewoon genoeg mayonaise er bij, dan wordt het vanzelf voedzaam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry..............je wil honger lijden?
Nee, ik zeg enkel X OF Yquote:
Seperatorvlees. Kan je nog prima 1 of 2 frikandellen van je afhalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry..............je wil honger lijden?
Je stottertquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi Rotterdam! Wat een kut-TT.
Pff, open er dan zelf een keer een.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi Rotterdam! Wat een kut-TT.
Is goed hoor, maar dan neem ik wel een pot mayo mee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we binnenkort op date gingen
Het opeten van TJ is wel praktisch. Maaltijd en tandenstoker in éénquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is goed hoor, maar dan neem ik wel een pot mayo mee!
geilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is goed hoor, maar dan neem ik wel een pot mayo mee!
Nergens voor nodig. Zie de reactie onder je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef Isegrim het volgende:
Arme TJ.We moeten wat liever voor hem zijn.
Oh? Cool!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
TJ? We winnen de oorlog ook wel zonder hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh? Cool!
@ Ise ja joh doe eens lief
Ik bedoelde de lippen waar je mee kust. Die andere was je toch niet echt onder de douchequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn lippen (waag het eens) net gewassen onder de douche, ga ik niet nog eens doen.
Mag ik toch hopen van wel ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lippen waar je mee kust. Die andere was je toch niet echt onder de douche
quote:
Nee, nu is het een stuk duidelijker:')quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik bedoelde het andersom eigenlijk. Dus: "Die was je neit onder de douche"
Nou, dat je niet de lippen bij je mond gaat staan wassen onder de douchequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, nu is het een stuk duidelijker:')
Nee dat niet neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou, dat je niet de lippen bij je mond gaat staan wassen onder de douche![]()
Beetje zeep er op enzo
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef junkiexp het volgende:
1 is trouwens zo te zien de vagina :
[ afbeelding ]
Interessant.
Kutquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik vond d'r al zo raar twitteren en kwetteren de laatste tijd
![]()
Dit is van een vogel
Toch wel een soort van :quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, die hebben vogels nou juist niet.
dat zijn vrouwen toch ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt mij gewoon vergeleken met een legkip.
Vogels hebben een cloaca, waar de eileider en de dikke darm samen komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Toch wel een soort van :
Oviduct of a laying hen
1 Infundibulum, 2 Magnum, 3 Isthmus, 4 Uterus, 5 Vagina with egg inside
De vraag is dan, wordt een vogel dan altijd anaal genomen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vogels hebben een cloaca, waar de eileider en de dikke darm samen komen
nee, want een vogel heeft dus geen anusquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De vraag is dan, wordt een vogel dan altijd anaal genomen?
dan had je echt gaan vliegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet hoef te niezen, dan zou het ook nog regenen.
In dat gebouw met al die lampjes er op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
en toch hangen er nog donkere wolken op Zuid net over de brug.
Jup. Niemand weet hoe of wat er gaat gebeuren mbt nieuwe dingetjes en migratiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In dat gebouw met al die lampjes er op?
Dat is in dat gebouw nooit een reden geweest om niet gewoon de hele dag uit het raam te kijken. Hoewel, "hele" dag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jup. Niemand weet hoe of wat er gaat gebeuren mbt nieuwe dingetjes en migraties
Nog eventjes, het zit er bijna weer opquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef junkiexp het volgende:
Allemaal hard aan het werk de Rotterdammers ?
Ik ook hoor, maar wel voor mezelf en thuis.
Een blikje per weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef junkiexp het volgende:
Lekker hoor.
Jullie eten wel vaak feta valt me op ?
Jij eet wel kaas toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hier rijst met paksoi, peultjes, sesamzaad en kikoman uit de wok
Net lekker gezwommen in de Oostervant
Dat is even wennen, maar eigenlijk wel erg prettig. De keren dat ik dan wel vlees eet, kan ik het ook meer waarderen. En met cashews (pijnboompitten zijn er ook erg lekker bij, cashews en pijnboompitten) is het wel een vullende maaltijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik dat niet kunnen hoor, geen vlees bij mijn avondeten.
Het is meer dat ik zonder de noten/kaas na een uur weer trek krijgquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef SingleCoil het volgende:
WIj eten ook een paar keer per week geen vlees, gisteren bijv. curry met paddestoelen en eieren, ook wel een kaasschnitzel oid. Ik geloof niet dat je dat dan ook per se moet compenseren met noten enzo, ik denk dat we zo ook wel genoeg eiwitten binnen krijgen. Wel lekker, cashew, natuurlijk...
Ter geestelijke compensatie heb ik dit weekeind met het verse rundergehakt van de Sultan een paar enorme quarterpounders gedraait, en dit geserveerd op een warm broodje met o.a. rauwe uien gesnipperd, zacht gebakken uienringen, een spiegelei en een plak kaas. En natuurlijk mayo en saus.
Past goed in een cholesterol-veranderend dieet!
Dan eet je niet genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is meer dat ik zonder de noten/kaas na een uur weer trek krijg
Niet alleen met taart hoor. Ook met kaas. En chocola. En snoepjes. En zo zijn er nog wel wat dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Hij eet nooit genoeg. Al eet 'ie dagelijks taart, dan nog valt 'ie af. Niet eerlijk.
heej hij is hetzelfde gebouwd als ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Hij eet nooit genoeg. Al eet 'ie dagelijks taart, dan nog valt 'ie af. Niet eerlijk.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heej hij is hetzelfde gebouwd als ik
Je kunt beter niet op het spoor rijden, dat is gevaarlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik rij achter een stoptrein.
Je kunt denk ik beter achter een intercity gaan rijden.quote:Ben al bijna een half uur onderweg en ben nog niet eens in Delft.
Dan zou je er idd totaal een half uur over moeten doen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef Isegrim het volgende:
Wat raar is, want zo lang doet de stoptrein daar zelf niet over.
Bij mij gaat al het gewicht ergens anders in zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heej hij is hetzelfde gebouwd als ik
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij gaat al het gewicht ergens anders in zitten
Boekhouding is toch als je met je vingers je tenen raakt, zodat iemand je als een boek open kan vouwen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:35 schreef Alicey het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook verstand van boekhouding begrijp ik net...
Jij hebt er ook verstand van, hoor ik...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Boekhouding is toch als je met je vingers je tenen raakt, zodat iemand je als een boek open kan vouwen?
Precies, dat is ook wel een idee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is even wennen, maar eigenlijk wel erg prettig. De keren dat ik dan wel vlees eet, kan ik het ook meer waarderen. En met cashews (pijnboompitten zijn er ook erg lekker bij, cashews en pijnboompitten) is het wel een vullende maaltijd.
Bij de door mij genoemde wokmaaltijd kan je ook prima een stevige witvis (Bijv. victoriabaars) gebruiken. Gewoon je vriendin wijsmaken dat je het korstje van de vissticks hebt gesnedenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Precies, dat is ook wel een idee.
Vlees is toch wel veruit hetgeen wat voor mij het beste vult.
Maar ik zal het eens proberen, vanavond en morgenavond eet ik alleen.
Mijn vriendin lust trouwens geen vis ( ja, vissticks), dus er moest ook maar eens een visje gebakken worden
.
Vis is ook goed voor je.
Dat was niet precies wat ze wilde weten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Boekhouding is toch als je met je vingers je tenen raakt, zodat iemand je als een boek open kan vouwen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet precies wat ze wilde weten.
waar werd je dan mee lastg gevallen, mijn hartje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet precies wat ze wilde weten.
Op welke rekening alle dingen die ik de afgelopen weken heb besteld geboekt moeten worden, "want we willen het niet meer op algemene kantoorkosten boeken". Sja...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef SingleCoil het volgende:
waar werd je dan mee lastg gevallen, mijn hartje?
Past ook veel meer bij het karakter van het dorp hier. Wel altijd leuk, in de lentequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Schapenhouden lijkt mij dan weer leuker dan boekhouden.
Ja, zodra wegen geblokkeerd worden door boeken is echt het einde zoek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Past ook veel meer bij het karakter van het dorp hier. Wel altijd leuk, in de lentelammetjes
en provinciale wegen die geblokkeerd worden door schaapjes.
Gegrilde lamskoteletjes van zuiglam, in een honing-thijm dressing, met een lekkere bourgogne...hmmm...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Past ook veel meer bij het karakter van het dorp hier. Wel altijd leuk, in de lentelammetjes
en provinciale wegen die geblokkeerd worden door schaapjes.
Oftewel, het verzoek of ik er volgende keer stiekem eentje in de kofferbak douw?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Gegrilde lamskoteletjes van zuiglam, in een honing-thijm dressing, met een lekkere bourgogne...hmmm...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"in de kofferbak douwen", * LeeHarveyOswald zet hem in het boekje voor semi-subtiele oneerbare voorstellen.
Jullie hebben toch een tuin waar zo'n lammetje perfect het gras kort kan houden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zou me geen raad weten als je ineens voor de deur stond met zo'n beest. Ik vind lammetjes vooral in de karbonadevorm OK, niet in de wollige uitvoering
we hebben geen grasquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een tuin waar zo'n lammetje perfect het gras kort kan houden?
ah, vandaar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaar dat er geen lammetjes lopen, vind je het heel gek?
Zijn jullie getrouwd stiekem?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef SingleCoil het volgende:
...en mijn vrouw doet nooit semi-subtiele oneerbare voorstellen. Mijn vrouw is vrij direct.
ja vertel eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwen?![]()
k heb in feb een week, in mei een week en natuurlijk 3 weken in juliquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jij geluksvogel![]()
Ik heb 1 week in juli, twee weken in augustus en een week in aprilnog 4 weken in te plannen
*phew*quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...dat zouden we nooit doen zonder het eerst aan jou te vragen
Eerst een ring.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwen?![]()
Ik zou zeggen: Heb je wel eens een dreun gehad?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Toek" is eigenlijk maar een aparte bijnaam. Hoe kom je er aan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals die vieze harige vent in "Bij ons in de BV" had?
Ah, het is een verbastering van tokkie? Tokkie, toekkie, toek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Heb je wel eens een dreun gehad?
Ik zou zeggen: wees welkom en let niet op mijn onopgevoede stadsgenoten die het blijkbaar niet nodig vinden om een nieuweling welkom te heten.quote:
nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, het is een verbastering van tokkie? Tokkie, toekkie, toek?
Ah. Ik had er ook al aan zitten denken dat het het geluid is van de knop die hij omzet op zn werk. Om het groene lampje aan en uit te doen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO loop eens tegen een lantaarnpaal. Het geluid wat je dan hoort is de bijnaam van TJ
Het ding is ideaal. Werkt perfect. En is in rotterdam nog goedkoper ook (gemiddeld 1%, maar tochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:50 schreef TJDoornbos het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)%20niet%20afschaffen
De kamer denkt eens zinnig
fijn. RET garandeert iets anders hé: Vraag nu de persoonlijke OV-chipkaart online aan. De levertijd bedraagt dan maximaal 7 werkdagen .quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dude, dat is een maand en een week. En daar zitten de feestdagen tussen.
Echt? Hij heeft na het feestje nog wel gepost...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, over oude mensen gesproken, ik heb DutchTrain sinds zn verjaardag niet meer hier gezien!
Als de gemeente ruimtes beschikbaar stelt zoals de genoemde groente-kiosk, dan ben ik wel voor. Vooral die troepjes kramen op de Hoogstraat zijn nou niet echt goed voor het straatbeeld. Maar om nou een patat- of bloemenkraam perse in een pand te willen stoppen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef junkiexp het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)0losse%20kramen%20af
Jij bedoeld die marktkraampjes met die platenboeren bijvoorbeeld, in die zijstraat ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de gemeente ruimtes beschikbaar stelt zoals de genoemde groente-kiosk, dan ben ik wel voor. Vooral die troepjes kramen op de Hoogstraat zijn nou niet echt goed voor het straatbeeld. Maar om nou een patat- of bloemenkraam perse in een pand te willen stoppen...
Wat een achterlijk idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef junkiexp het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)0losse%20kramen%20af
Idd, zeker het binnenwegplein daar moeten we echt meer kraampjes neer zetten in het verlengde van de Bram.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat een achterlijk idee.In iedere grote stad is het een zooitje, dat is ook wat er leuk is aan een grote stad. Maar kennelijk moet het centrum nog sterieler worden.
die troepjes kramen doen me altijd denken aan koninginnedag en dat soort andere dagen waarop heel de wereld hun teringzooi verkopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de gemeente ruimtes beschikbaar stelt zoals de genoemde groente-kiosk, dan ben ik wel voor. Vooral die troepjes kramen op de Hoogstraat zijn nou niet echt goed voor het straatbeeld. Maar om nou een patat- of bloemenkraam perse in een pand te willen stoppen...
Verhuis dan naar Nieuw-Vennep ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die troepjes kramen doen me altijd denken aan koninginnedag en dat soort andere dagen waarop heel de wereld hun teringzooi verkopen.
Gewoon mooi gestijlde panden evt kleine houten dingetjes
Er is geen wildgroei, alles is gereguleerd met vergunningen. Wat moet er dus precies worden tegengegaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom zou ik? Nu is er een wildgroei en dat moet tegengegaan worden imo.
die zwarte kralentafels bij CS en hoogstraat bijv.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is geen wildgroei, alles is gereguleerd met vergunningen. Wat moet er dus precies worden tegengegaan?
Noem het dan vooruitgang, of progressie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:23 schreef SingleCoil het volgende:
Je moet geen oplossnigen bedenken als er geen problemen zijn
preciesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem het dan vooruitgang, of progressie.
of betuttelingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem het dan vooruitgang, of progressie.
O, voor de V&D ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TJ bedoelde dus dezelfde als waar ik het over had. Die vent die zn robothondjes door de wandelroutes laat lopen enzo![]()
Maar een oplossing voor de groentekraam, die daar zelf blijkbaar niet blij mee zijn, is imho een hele mooie. Waarom niet?
per ongeluk? Je dacht dat je met zo'n hondje de hema rookworst uit mn hand kon schietenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ooit eens per ongeluk zo'n hondje kapot getrapt
Ik zou ze het liefst expres kapot trappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ze wel eens moeten ontwijken, maar sinds ik mij heb voorgenomen dat niet meer te doen, komen die opwindhondjes (niet te verwarren met opgewonden hondjes) niet meer in mn buurt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst expres kapot trappen.
Nouja, wat is dat nu weer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst expres kapot trappen.
Er is een verschil tussen "niet altijd lief en aardig" en agressief..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben heus niet altijd lief en aardig.Die dingen storen mij als ik daar loop.
Ik trap ze niet kapot, maar voel die neiging wel als ik die kutdingen voor mijn voeten krijg. Maar aangezien ik geen tokkie ben, beheers ik mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "niet altijd lief en aardig" en agressief..
dat is wel de laatste account die ik wil jatten sjefquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja zeg!TJ, blijf met je handen van mn
dr account af!
Het blijft een agressieve gedachte..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik trap ze niet kapot, maar voel die neiging wel als ik die kutdingen voor mijn voeten krijg. Maar aangezien ik geen tokkie ben, beheers ik mij.
Aard van het beestje. Net als voor alle kwalen heb ik daar wel een behandelmethode voor, maar volgens Isegrim had ik geen tijd om haar te behandelen in mijn pauze want ik moest terug naar mn werk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blijft een agressieve gedachte..
Je laat haar teveel praatjes hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aard van het beestje. Net als voor alle kwalen heb ik daar wel een behandelmethode voor, maar volgens Isegrim had ik geen tijd om haar te behandelen in mijn pauze want ik moest terug naar mn werk.
hij heeft zelf ook teveel praatjes, die AH-terrorist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je laat haar teveel praatjes hebben.
Ik hou heel veel van dr onder gebeuren. Dat is toch onderhoud?quote:
Nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van dr onder gebeuren. Dat is toch onderhoud?
juistquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Харесва ми много, извършена от д-р Това е поддръжката?
ik vraag me af of je thuis wel aan je trekken komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Дека просечната хулиган Ноу јазици не се во ред,
Zoals je misschien door had begint het weekend vandaag. De teller staat voor vandaag op 0. De extra-doordeweekse hebben we al opgemaaktquote:
Waarom heb je dan geen afspraak gemaakt? Ben je meteen aan de beurtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging dus een paspoort aanvragen. Wachttijdindicatie was 25 minuten. In werkelijkheid waren het er 55.Ik vind het helemaal niet erg als ik 55 minuten moet wachten, maar zeg dan niet dat het er 25 zijn.
En wat ik ook niet helemaal snap is dat ik in minder dan drie minuten klaar was met mijn aanvraag, maar dat andere paspoortaanvragers (kun je zien aan de code van hun wachtrijnummertje) er soms wel een half uur over deden.
Omdat ik vandaag toevallig tijd had ervoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen afspraak gemaakt? Ben je meteen aan de beurt
De markt is zo'n beetje de enige plek voor echt vers groenvoerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Krijg je he, bij de Lidl, Action en op de markt.
Allemaal paupervolk.
Ik niet! Ik niet!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou haast denken dat mensen hier een sociaal leven hebben
www.linuxiso.orgquote:Op zondag 24 januari 2010 02:50 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik niet! Ik niet!Ben bezig met een Server 2008 R2 installatie in VMware Workstation 7.0 welke niet echt wilt vlotten. Eerlijk gezegdt
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Fuji Finepix F30 met zonnebril er voor.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef junkiexp het volgende:
Die toko die er nu ziet vind ik trouwens niet echt heel bijzonder.
Ze hebben ook helemaal geen Surinaamse spullen, ik moest Roti platen hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We zijn er één keer gaan snacken en dat was ronduit goor.Vette troep zonder smaak.
Ik ook nietquote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog nooit van TJ's kookkunsten mogen genieten.
Kookt 'ie überhaupt dan? Ik dacht dattie elke dag kapsalon at.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar als ik denk aan wat TJ kookt dan klinkt dat zoals jij het omschrijft
Nog nooit last gehad van de emballage automaten daar eigenlijk. Hooguit dat 1 van de 2 buiten gebruik is.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef junkiexp het volgende:
Ik word gek van de emballage bij de grote Jumbo op zuid.
Altijd staat dat ding te piepen omdat die luie honden niet opgeruimd hebben, en dan sta je serieus soms 10 minuten te wachten nadat het 2-3 keer is omgeroepen.
Is wel een domper voor zo'n fijne winkel.
Die toko die er nu ziet vind ik trouwens niet echt heel bijzonder.
Tis meer een soort afhaalding ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ze hebben ook helemaal geen Surinaamse spullen, ik moest Roti platen hebben
Waarom problemen installeren?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:57 schreef junkiexp het volgende:
Zo, Windows 7 probleem geīnstalleerd.
Eigenlijk moeten we in BUG een request doen voor een functie die rond 9:00 op maandagen "Maandagquote:
Hoezo? Maandag is ook voor 9.00 al kut hoor..quote:Op maandag 25 januari 2010 09:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we in BUG een request doen voor een functie die rond 9:00 op maandagen "Maandag" post.
True, maarja, om nou om middernacht al eenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Maandag is ook voor 9.00 al kut hoor..
al paar weken niet op. Meest kookt mn pa hier thuisquote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kookt 'ie überhaupt dan? Ik dacht dattie elke dag kapsalon at.
Alsof die geen kapsalon kan makenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
al paar weken niet op. Meest kookt mn pa hier thuis
Probleemloos moet het zijn.quote:
Als je een recept hebt van roti dan hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor ons staat vanavond roti-zonder-roti op het menu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |