fijn. RET garandeert iets anders hé: Vraag nu de persoonlijke OV-chipkaart online aan. De levertijd bedraagt dan maximaal 7 werkdagen .quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dude, dat is een maand en een week. En daar zitten de feestdagen tussen.
Echt? Hij heeft na het feestje nog wel gepost...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, over oude mensen gesproken, ik heb DutchTrain sinds zn verjaardag niet meer hier gezien!
Als de gemeente ruimtes beschikbaar stelt zoals de genoemde groente-kiosk, dan ben ik wel voor. Vooral die troepjes kramen op de Hoogstraat zijn nou niet echt goed voor het straatbeeld. Maar om nou een patat- of bloemenkraam perse in een pand te willen stoppen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef junkiexp het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)0losse%20kramen%20af
Jij bedoeld die marktkraampjes met die platenboeren bijvoorbeeld, in die zijstraat ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de gemeente ruimtes beschikbaar stelt zoals de genoemde groente-kiosk, dan ben ik wel voor. Vooral die troepjes kramen op de Hoogstraat zijn nou niet echt goed voor het straatbeeld. Maar om nou een patat- of bloemenkraam perse in een pand te willen stoppen...
Wat een achterlijk idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef junkiexp het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)0losse%20kramen%20af
Idd, zeker het binnenwegplein daar moeten we echt meer kraampjes neer zetten in het verlengde van de Bram.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat een achterlijk idee.In iedere grote stad is het een zooitje, dat is ook wat er leuk is aan een grote stad. Maar kennelijk moet het centrum nog sterieler worden.
die troepjes kramen doen me altijd denken aan koninginnedag en dat soort andere dagen waarop heel de wereld hun teringzooi verkopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de gemeente ruimtes beschikbaar stelt zoals de genoemde groente-kiosk, dan ben ik wel voor. Vooral die troepjes kramen op de Hoogstraat zijn nou niet echt goed voor het straatbeeld. Maar om nou een patat- of bloemenkraam perse in een pand te willen stoppen...
Verhuis dan naar Nieuw-Vennep ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die troepjes kramen doen me altijd denken aan koninginnedag en dat soort andere dagen waarop heel de wereld hun teringzooi verkopen.
Gewoon mooi gestijlde panden evt kleine houten dingetjes
Er is geen wildgroei, alles is gereguleerd met vergunningen. Wat moet er dus precies worden tegengegaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom zou ik? Nu is er een wildgroei en dat moet tegengegaan worden imo.
die zwarte kralentafels bij CS en hoogstraat bijv.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is geen wildgroei, alles is gereguleerd met vergunningen. Wat moet er dus precies worden tegengegaan?
Noem het dan vooruitgang, of progressie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:23 schreef SingleCoil het volgende:
Je moet geen oplossnigen bedenken als er geen problemen zijn
preciesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem het dan vooruitgang, of progressie.
of betuttelingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem het dan vooruitgang, of progressie.
O, voor de V&D ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TJ bedoelde dus dezelfde als waar ik het over had. Die vent die zn robothondjes door de wandelroutes laat lopen enzo![]()
Maar een oplossing voor de groentekraam, die daar zelf blijkbaar niet blij mee zijn, is imho een hele mooie. Waarom niet?
per ongeluk? Je dacht dat je met zo'n hondje de hema rookworst uit mn hand kon schietenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ooit eens per ongeluk zo'n hondje kapot getrapt
Ik zou ze het liefst expres kapot trappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ze wel eens moeten ontwijken, maar sinds ik mij heb voorgenomen dat niet meer te doen, komen die opwindhondjes (niet te verwarren met opgewonden hondjes) niet meer in mn buurt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst expres kapot trappen.
Nouja, wat is dat nu weer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst expres kapot trappen.
Er is een verschil tussen "niet altijd lief en aardig" en agressief..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben heus niet altijd lief en aardig.Die dingen storen mij als ik daar loop.
Ik trap ze niet kapot, maar voel die neiging wel als ik die kutdingen voor mijn voeten krijg. Maar aangezien ik geen tokkie ben, beheers ik mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "niet altijd lief en aardig" en agressief..
dat is wel de laatste account die ik wil jatten sjefquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja zeg!TJ, blijf met je handen van mn
dr account af!
Het blijft een agressieve gedachte..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik trap ze niet kapot, maar voel die neiging wel als ik die kutdingen voor mijn voeten krijg. Maar aangezien ik geen tokkie ben, beheers ik mij.
Aard van het beestje. Net als voor alle kwalen heb ik daar wel een behandelmethode voor, maar volgens Isegrim had ik geen tijd om haar te behandelen in mijn pauze want ik moest terug naar mn werk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blijft een agressieve gedachte..
Je laat haar teveel praatjes hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aard van het beestje. Net als voor alle kwalen heb ik daar wel een behandelmethode voor, maar volgens Isegrim had ik geen tijd om haar te behandelen in mijn pauze want ik moest terug naar mn werk.
hij heeft zelf ook teveel praatjes, die AH-terrorist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je laat haar teveel praatjes hebben.
Ik hou heel veel van dr onder gebeuren. Dat is toch onderhoud?quote:
Nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van dr onder gebeuren. Dat is toch onderhoud?
juistquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Харесва ми много, извършена от д-р Това е поддръжката?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |