Kutquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik vond d'r al zo raar twitteren en kwetteren de laatste tijd
![]()
Dit is van een vogel
Toch wel een soort van :quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, die hebben vogels nou juist niet.
dat zijn vrouwen toch ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt mij gewoon vergeleken met een legkip.
Vogels hebben een cloaca, waar de eileider en de dikke darm samen komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Toch wel een soort van :
Oviduct of a laying hen
1 Infundibulum, 2 Magnum, 3 Isthmus, 4 Uterus, 5 Vagina with egg inside
De vraag is dan, wordt een vogel dan altijd anaal genomen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vogels hebben een cloaca, waar de eileider en de dikke darm samen komen
nee, want een vogel heeft dus geen anusquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De vraag is dan, wordt een vogel dan altijd anaal genomen?
dan had je echt gaan vliegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet hoef te niezen, dan zou het ook nog regenen.
In dat gebouw met al die lampjes er op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
en toch hangen er nog donkere wolken op Zuid net over de brug.
Jup. Niemand weet hoe of wat er gaat gebeuren mbt nieuwe dingetjes en migratiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In dat gebouw met al die lampjes er op?
Dat is in dat gebouw nooit een reden geweest om niet gewoon de hele dag uit het raam te kijken. Hoewel, "hele" dag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jup. Niemand weet hoe of wat er gaat gebeuren mbt nieuwe dingetjes en migraties
Nog eventjes, het zit er bijna weer opquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef junkiexp het volgende:
Allemaal hard aan het werk de Rotterdammers ?
Ik ook hoor, maar wel voor mezelf en thuis.
Een blikje per weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef junkiexp het volgende:
Lekker hoor.
Jullie eten wel vaak feta valt me op ?
Jij eet wel kaas toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hier rijst met paksoi, peultjes, sesamzaad en kikoman uit de wok
Net lekker gezwommen in de Oostervant
Dat is even wennen, maar eigenlijk wel erg prettig. De keren dat ik dan wel vlees eet, kan ik het ook meer waarderen. En met cashews (pijnboompitten zijn er ook erg lekker bij, cashews en pijnboompitten) is het wel een vullende maaltijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik dat niet kunnen hoor, geen vlees bij mijn avondeten.
Het is meer dat ik zonder de noten/kaas na een uur weer trek krijgquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef SingleCoil het volgende:
WIj eten ook een paar keer per week geen vlees, gisteren bijv. curry met paddestoelen en eieren, ook wel een kaasschnitzel oid. Ik geloof niet dat je dat dan ook per se moet compenseren met noten enzo, ik denk dat we zo ook wel genoeg eiwitten binnen krijgen. Wel lekker, cashew, natuurlijk...
Ter geestelijke compensatie heb ik dit weekeind met het verse rundergehakt van de Sultan een paar enorme quarterpounders gedraait, en dit geserveerd op een warm broodje met o.a. rauwe uien gesnipperd, zacht gebakken uienringen, een spiegelei en een plak kaas. En natuurlijk mayo en saus.
Past goed in een cholesterol-veranderend dieet!
Dan eet je niet genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is meer dat ik zonder de noten/kaas na een uur weer trek krijg
Niet alleen met taart hoor. Ook met kaas. En chocola. En snoepjes. En zo zijn er nog wel wat dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Hij eet nooit genoeg. Al eet 'ie dagelijks taart, dan nog valt 'ie af. Niet eerlijk.
heej hij is hetzelfde gebouwd als ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Hij eet nooit genoeg. Al eet 'ie dagelijks taart, dan nog valt 'ie af. Niet eerlijk.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heej hij is hetzelfde gebouwd als ik
Je kunt beter niet op het spoor rijden, dat is gevaarlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik rij achter een stoptrein.
Je kunt denk ik beter achter een intercity gaan rijden.quote:Ben al bijna een half uur onderweg en ben nog niet eens in Delft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |